Oud 19-12-2002, 12:23
cotton candy666
Avatar van cotton candy666
cotton candy666 is offline
Ik heb een bepaalde voorstelling van hoe een jongen zich gedraagt als hij verliefd is. En dat je aan de manier waarop hij je aanraakt kunt merken of hij veel om je geeft. Nou heb ik daar zo'n idee bij van "als hij echt gek op me is, wil hij graag lief voor me zijn, en voorzichtig met me zijn."
Naja daar heb ik al een paar keer dingen mee meegemaakt met jongens, dat ze naar mijn mening te grof met m'n lichaam omgingen en dat ik dan zoiets had van "als ze echt gek op me waren zouden ze toch veel voorzichtiger zijn??"

Nou had ik gisteren een msn gesprek met een jongen die ik al een hele tijd ken...
Het was mijn schuld want ik begon erover, maargoed, we kwamen erop waar hij zoal over fantaseerde. Toen vertelde hij over een ander meisje, zij was bang voor lichamelijk contact, door iets in haar verleden. En hij had dan gefantaseerd over het heel langzaam opbouwen van...naja jeweetwel, sex enzo.

Daarna vertelde hij wat hij over mij gefantaseerd had. Dat was dus ff heel iets anders...naja onder andere door dingen die ik zelf verteld had, maar bij mij fantaseerde hij over nekbijten en bondage enzo.

Toen werd ik dus nogal verdrietig, niet omdat ik nekbijten nou zo verschrikkelijk vind maar omdat het voor mij zegt dat hij voor haar lief en voorzichtig wou zijn, dus gek op haar was. En dat ik dan maar als "het sletje" gezien word...

Ik wil graag jullie mening hierover horen, over het verband tussen "lief voor iemand willen zijn" en "gek op iemand zijn".

Het gaat mij er dus niet om waarom hij tegen mij vertelde over dat andere meisje of vindt hij me nou leuk of niet? Dat is allemaal uitgekauwd en daar gaat het niet om

Ik zal ff uitleggen hoe ik het zie:

*Hij wou lief en voorzichtig met haar zijn, dus hij was ECHT GEK op haar.
*Hij wou "grof" met mij zijn dus hij zag mij als sexobject en was NIET GEK op mij.

En ik bedoel niet dat als je het een jaar hebt dat je dan niet een keertje kunt experimenteren met dingen...het gaat mij vooral om de voorzichtigheid in het begin.

Alvast bedankt voor het lezen en de hulp/mening

Ik zit hier echt heel erg mee, echt al 2 jaar ofzo, dus ik wil graag serieuze antwoorden.
__________________
Eeuwig zou te kort zijn... Mister H, I'll always luv ya
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 12:39
Verwijderd
ik denk niet dat je t daaraan kan zien, de een van lief zijn geiler dan wild zijn, ik vind niet dat je t daaraan kan emrken en helemaal niet zoals jij t stelt bij haar lief doen ,hij vind haar leuk, ik denk eerder dat t in zijn fantasie de kick is dat hij haar zover krijgt dat ze niet meer bang is.
En bij jou dat ie alles met je mag doen enz.

Maar die jongen waar jij t over hebt heeft t over fantasietjes, en meestal is een fantasie iets heel anders dan dat je in t echt hebt of kan krijgen, iets onbereikbaars, ik denk niet dat de dan kan zeggen hij vind haar echt leuk want hij heeft een lieve fantasie over haar
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 13:06
Evangelion
Avatar van Evangelion
Evangelion is offline
Ik vind t eigenlijk nergens op slaan, deze conclusie..

de manier waarop ik met iemand anders om ga heeft toch ook sterk te maken met wat hij/zij zou willen...

en ja met sommige mensen kun je beter zacht omgaan en anderen kun je bij wijze van spreken heen en weer smijten...

ik doe beide eigenlijk, hangt er voor mij vanaf wat voor stemming je beide in bent....en ik denk dus niet dat er een achterliggende gedachte zoals 'sexobject' of wat dan ook bestaat bij het wat ruwer omgaan met mensen...

btw, bondage/s&m =
en vaak veel lievuger dan een beetje bloemetjes strooien
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 09:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
cotton candy666 schreef:


*Hij wou lief en voorzichtig met haar zijn, dus hij was ECHT GEK op haar.
*Hij wou "grof" met mij zijn dus hij zag mij als sexobject en was NIET GEK op mij.
Nee, zo zou ik het niet zien. Er zijn gewoon jongens die van ruw houden en daar opgewonden van worden, en dat staat dan los van hun gevoelens. Terwijl anderen misschien altijd erg voorzichtig met hun bedpartner zijn, of ze nu om haar geven of niet. Tuurlijk, je krijgt meer de indruk dat hij om je geeft als hij wat tederder is, tenzij je het al besproken hebt en beiden voor ruw gaat, maar toch zou ik het anders bekijken. Je kunt ook denken dat hij bij jou eindelijk zijn 'ware ik' in bed kan zijn, dat hij zich bij andere meisjes inhield om een goede indruk te geven.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 13:44
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Hmm.. vergis je niet met dat voorzichtig zijn, dr zijn jongens die heel goed kunnen doen alsof ze echt van je houden, maar die het eigenlijk alleen om de seks gaat..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 14:33
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
dat je mijn nickname gejat heb is nog tot daaraan toe, maar moest er nou persé 666 achter?

ik zou je niet zoveel aantrekken van die jongen. heel veel mensen fantaseren over veel andere mensen, en wat ze precies met diegene willen doen hoeft niet persoonsgebonden te zijn ofzo.

niks om je zorgen over te maken dus.
je bent geen sexobject zolang je je zelf niet zo presenteert.
__________________
met melk meer mans
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 15:15
Verwijderd
Ach, geilheid is net als verliefdheid, allebei een vlaag van verstandsverbijstering.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 17:04
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik ken t ook allebei... Mij geeft lief en teder zijn ook meer het gevoel van liefde, en ruw en hard enzo meer van lust.
Ik vind dat er 2 verschillende soorten sex zijn: sex uit liefde en sex uit lust...
Mijn vriend en ik doen vaak heel lief, maar soms hebben we gewoon van die buien dat we alleen maar klaar willen komen, lust dus...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 11:15
cotton candy666
Avatar van cotton candy666
cotton candy666 is offline
Citaat:
cottoncandy schreef:
dat je mijn nickname gejat heb is nog tot daaraan toe, maar moest er nou persé 666 achter?
lol

Ik heb je nickname niet expres gejat ofzo, ik had 'm zelfs nog nooit gezien...ik had alleen door dat ie al bezet was dus toen heb ik er maar 666 achter gezet... mijn nederige excuses

(en dank je voor je advies )
__________________
Eeuwig zou te kort zijn... Mister H, I'll always luv ya
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 13:05
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
Verliefdheid is een truc van de natuur om ons te laten voortplanten...

Wel een leuke truc overgens...
__________________
=Justice to All=
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 17:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
-lief zijn- is heeeel subjectief, ja sommige mensen houden van pijn
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 20:39
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
cotton candy666 schreef:
mijn nederige excuses
aanvaard
het is inmiddels duidelijk dat je één van de vele fans bent.
__________________
met melk meer mans
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 23:35
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik denk dat je een fantasie ook moet blijven zien als een fantasie en niks anders. Een fantasie is vaak toch heel iets anders dan hoe het er in het echte leven aan toe gaat. Als hij jou vriend zou zijn, zou hij echt wel voorzichtig en lief tegen je zijn als hij van je hield. Hoe grof en wild die fantasie ook zou zijn, als jij het niet wou, zou hij het niet doen.

Dus als hij van jou zou zijn, zou het niet meteen betekenen dat hij met je omgaat zoals hij had gefantaseerd.

Maar da's mijn idee.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 09:42
Verwijderd
en het is niet zo dat:
*zij heeft slechte ervaringen, dus wil hij voorzichtig met haar zijn - jij hebt goede ervaringen (weet niet of dit zo is, maar oke) dus zou hij bij jou minder de behoefte hebben voorzichtig te zijn?*

stel jij zou aan een jongen vragen om heel lief met je te zijn tijdens sex, en vervolgens zou die jongen toch ruw doen, dan zou het er op kunnen duiden dat hij niet verliefd op je is, maar het kan net zo goed zijn dat hij zichzelf niet meer in de hand heeft als hij echt opgewonden is, of dat hij je verzoek niet erg serieus nam (ook niet prettig eigenlijk), of dat hij niet goed weet hoe hij lief moet zijn op dat gebied...

maar als jij niet aangeeft dat je wilt dat het 'lief' is, en vervolgens ís het ook niet 'lief', dan betekent dat hoogstens dat die jongen het leuker vindt om niet 'lief' te doen... want hoe zou hij dan moeten weten dat jij dat wel wilt?
is het trouwens zo erg als lustobject bezien te worden, zolang mensen nog wel doorhebben dat je ook méér dan dat bent?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 10:54
cotton candy666
Avatar van cotton candy666
cotton candy666 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
en het is niet zo dat:
*zij heeft slechte ervaringen, dus wil hij voorzichtig met haar zijn - jij hebt goede ervaringen (weet niet of dit zo is, maar oke) dus zou hij bij jou minder de behoefte hebben voorzichtig te zijn?*
Nou naar mijn idee is het zo dat een jongen altijd lief en voorzichtig met een meisje wil zijn als hij verliefd is...
Maar ik bedoel dan dus vooral in het begin he...
Zoals ik al zei: als je een tijdje wat met iemand hebt en af en toe eens op een andere manier sex wilt, okee, daar maak ik me niet druk om.
Het gaat mij om de eerste indruk.
Citaat:

stel jij zou aan een jongen vragen om heel lief met je te zijn tijdens sex, en vervolgens zou die jongen toch ruw doen, dan zou het er op kunnen duiden dat hij niet verliefd op je is, maar het kan net zo goed zijn dat hij zichzelf niet meer in de hand heeft als hij echt opgewonden is, of dat hij je verzoek niet erg serieus nam (ook niet prettig eigenlijk), of dat hij niet goed weet hoe hij lief moet zijn op dat gebied...

maar als jij niet aangeeft dat je wilt dat het 'lief' is, en vervolgens ís het ook niet 'lief', dan betekent dat hoogstens dat die jongen het leuker vindt om niet 'lief' te doen... want hoe zou hij dan moeten weten dat jij dat wel wilt?
is het trouwens zo erg als lustobject bezien te worden, zolang mensen nog wel doorhebben dat je ook méér dan dat bent?
Hmmjah...dank je iig
Om als lustobject gezien te worden....nou....ik zou het niet bepaald erg vinden als mijn vriendje opgewonden van me wordt ofzo Maar ik wil gewoon dat hij sex met me heeft uit liefde. En dat wil ik ook kunnen merken/voelen.
__________________
Eeuwig zou te kort zijn... Mister H, I'll always luv ya
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Twijfel ten top!!
stuitertje
19 19-07-2007 10:22
Levensbeschouwing & Filosofie Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien?
Rerisen Phoenix
30 16-02-2003 19:08
Liefde & Relatie (V) 13 en (M) 18
vwk
80 16-11-2002 20:35
Liefde & Relatie enquete relaties
TCFK
25 26-03-2002 20:02
Seksualiteit 14 > en geen maagd meer...wat vinden jullie?
skate_woman
71 17-02-2002 17:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.