Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2001, 20:16
Juud
Juud is offline
en kan je mij soms helpen met ( het liefst in engels ) uittreksel/ verslag van het boek: Sense and sensibility van Jane Austen. Ik kan het nergens vinden!
Juudr@dolfijn.nl
Advertentie
Oud 21-03-2001, 19:15
geheim
geheim is offline
ik zoek :jahre der traume van margot kreuter,
heb je die?
Oud 22-03-2001, 12:33
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
geheim schreef:
ik zoek :jahre der traume van margot kreuter,
heb je die?
sorry kan hem niet vinden
Oud 22-03-2001, 21:08
runemnikam
runemnikam is offline
ik ben op zoek naar La goute d'or, van michel tournier. ik heb zelf al vanalles al geprobeerd, maar wie weet lukt het jou wel....

Oud 25-03-2001, 14:00
wings
wings is offline
Ik heb dringend de boekbespreking van Popcorn van Ben Elton nodig!!! Nederlands en/of Engels
Mercikes, maar het liefst in het Engels
Oud 27-03-2001, 17:28
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
runemnikam schreef:
ik ben op zoek naar La goute d'or, van michel tournier. ik heb zelf al vanalles al geprobeerd, maar wie weet lukt het jou wel....

ik vind wel vele andere van de schrijver Tournier maar niet degene die jij zoekt
Oud 27-03-2001, 17:30
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
wings schreef:
Ik heb dringend de boekbespreking van Popcorn van Ben Elton nodig!!! Nederlands en/of Engels
Mercikes, maar het liefst in het Engels

Dit heb ik gevonden, hopelijk is het goed
-----------------------------------------
Ben Elton - Popcorn (1996)

From the backnote of the book....

Death imitates artBruce Delamitri makes movies about killers. Great movies, stylish movies. Not the usual low rent,low brow, slash, shoot and screw garbage that recoups its' budget with a blood and boobs video sleeve. Bruce's movies are hip. Post-modern cinematic milestones, dripping with ironic juxtaposition. His killers are style icons. They walk cool, they talk cool. Getting shot by one of them would be a fashion statement.

Wayne and Scout actually are killers. Real ones. Low rent, low brow, morality-free zones. Appalling, sad, unbalanced maniacs who kill people they do not know.

One night, one Oscar-winning night, when Bruce has the world at his feet, Wayne and Scout hijack his life. They have decided that it is time Bruce faced up to his responsibilities. Fact confronts fiction in the heart of Beverley Hills and a terrible siege begins.

Bruce thought his oscar-winning movie was a drama: it was a documentary. Popcorn is a taut and darkly funny page-turner of a novel. In a society addicted to murder, is there such a thing as a responsible person?

The book has won praise from the likes of Mary Whitehouse for his attack on sex and violence in the movies. Ben Elton has said "I don't think balanced people can be driven to be any different from what they are ... The suggestion is that those who are open to anti-social behaviour may be seduced into believing it is the norm ... I feel slightly exposed here because I am putting a point I don't entirely believe." (The Daily Telegraph, July 29th 1996)

Originally written as a play, the book is available now, on hardback for £12.99 from Simon and Schuster. The ISBN number is 0-684-81612-1, and is also available as an audiobook. It has also been adapted as a stage play, and a Hollywood movie version is in the pre-production stages, adapted by Ben Elton and directed by Joel Schumacher (director of Flatliners and Batman Forever). The paperback version is out in May.

Find out more about the book, courtesy of the Pure Fiction Web site. Just tell them that the British Comedy Library sent you here!

Bookpages will have other works by Ben Elton, including the Blackadder series.

Oud 27-03-2001, 19:30
devil without wings
devil without wings is offline
Rosita Steenbeek
'Thuis in Rome'
'Schimmenrijk'

Dank je!
stuur maar - als je een van de twee uittreksels hebt of kunt vinden - naar sofievanderlaar@hotmail.com
Oud 27-03-2001, 21:25
brammetje100
brammetje100 is offline
kun jij als je dit nog voor vanavond 23.00 uur leest ff kijken of je Oorlogswinter van Jan Terlouw of je daar een boekverslag vanb hebt

alvast bedankt

xxxxxxxxxxxxxx

BRAMmetje

brammetje100@hotmail.com
__________________
Ik hoop dat jullie me ff iets mailen
Oud 27-03-2001, 22:30
Hoi,

ik zoek nog een uittreksel van Marcel Moring's 'Mendels erfenis' en van Peter Verhelst: 'Tongkat'.
Please Help!!

Sebastiaan

af@denbak.myweb.nl
Oud 29-03-2001, 16:29
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
Superbas schreef:
Hoi,

ik zoek nog een uittreksel van Marcel Moring's 'Mendels erfenis' en van Peter Verhelst: 'Tongkat'.
Please Help!!

Sebastiaan

af@denbak.myweb.nl

http://huiswerk.scholieren.com/uittr...w.php3?id=3013
Oud 29-03-2001, 19:14
List
List is offline
Ik zoek het boekverslag van "lotus brengt geluk" van Ellen Tijsinger
Oud 30-03-2001, 08:12
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
List schreef:
Ik zoek het boekverslag van "lotus brengt geluk" van Ellen Tijsinger
Ik vind wel veel andere van Tijsinger maar niet die jij vraagt.

Veel succes!
Oud 01-04-2001, 10:49
Nouk
Nouk is offline
Haiiii,

OOk ik heb je hulp heeel hard nodig. Ik heb volgende week een MO engels over 2 boeken van 1 boek heb ik al een boekverslag maar van de ander nog niet. Ik heb nodig: Murder at the Vicarage van Agathe Christie

alvast onwijsssssss bedankt
kus Nouk
Oud 01-04-2001, 13:41
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
Nouk schreef:
Haiiii,

OOk ik heb je hulp heeel hard nodig. Ik heb volgende week een MO engels over 2 boeken van 1 boek heb ik al een boekverslag maar van de ander nog niet. Ik heb nodig: Murder at the Vicarage van Agathe Christie

alvast onwijsssssss bedankt
kus Nouk

Ik vind er wel een paar van "Murder on the Orient Express" maar dat zal wel niet dezelfde zijn zeker
Oud 01-04-2001, 20:19
ik zoek dringend motieven van het boek vrijgevochten help je?????????

als je iets hebt mail je het dan naar djluukp@hotmail.com alvast bedankt
Oud 01-04-2001, 22:18
List
List is offline
Citaat:
smurfin schreef:
Ik vind wel veel andere van Tijsinger maar niet die jij vraagt.

Veel succes!
Toch nog bedankt en je hoeft ook niet meer verder te zoeken hoor
Oud 01-04-2001, 23:14
Lisanne_temp
Lisanne_temp is offline
Hoi ik zoek het meest onvindbare uittreksel ooit namelijk les parents terribles van jean cocteau. Als je die zou kunnen vinden ben ik helemaal gelukkig. Ik moet em voor de 9e hebben. Thanx
Oud 02-04-2001, 13:38
heatcliff
heatcliff is offline
hey smurfin

Ik zit met een groot probleem ik heb nog drie verslagen nodig van de volgende boeken:

*De gevoelige moordenaar
*Mes op de keel
*Oktober maan

Als je informatie hebt wil dit dan naar mij mailen?

Heatcliff_15@hotmail.com
Oud 02-04-2001, 14:43
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
Lisanne schreef:
Hoi ik zoek het meest onvindbare uittreksel ooit namelijk les parents terribles van jean cocteau. Als je die zou kunnen vinden ben ik helemaal gelukkig. Ik moet em voor de 9e hebben. Thanx
Ik weet niet of dit hetzelfde boek is maar in ieder geval van dezelfde auteur en het boek heet Les enfants terribles
http://www.internetcollege.nl/versla...ew.php3?id=958


Les parents terribles kan ik nergens vinden
Oud 03-04-2001, 08:50
Hartstikke bedankt voor het uittreksel van Catch-22. De laatste die ik nog moet is Quentin Durward van Sir Walter Scott. Ik denk dat ik hem maar moet lezen (voor vrijdag!)
Nogmaals bedankt!
Oud 03-04-2001, 11:31
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
grock schreef:
Hartstikke bedankt voor het uittreksel van Catch-22. De laatste die ik nog moet is Quentin Durward van Sir Walter Scott. Ik denk dat ik hem maar moet lezen (voor vrijdag!)
Nogmaals bedankt!
sorry deze heb ik niet gevonden
Oud 04-04-2001, 15:53
hoi smurfin

ik vandaag nog uitreksles nodig. het is vandaag 4 april.
dit zijn de boeken

ik ga naar amerika- Bertus Staafjes
Mens van goede wil- Gerard Walschap
Een broer in Brazilië- Beb Vuyk
Bervoren dromen- Ton van Reen
Tweede vader- Chaja Polak

Als je het gevonden heb op een website kun je mij dan de website vertellen. Dat is het fijnst!!
Thanks!!! groetjes Ilse
Oud 04-04-2001, 16:08
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
ilse84 schreef:
hoi smurfin

ik vandaag nog uitreksles nodig. het is vandaag 4 april.
dit zijn de boeken

ik ga naar amerika- Bertus Staafjes
Mens van goede wil- Gerard Walschap
Een broer in Brazilië- Beb Vuyk
Bervoren dromen- Ton van Reen
Tweede vader- Chaja Polak

Als je het gevonden heb op een website kun je mij dan de website vertellen. Dat is het fijnst!!
Thanks!!! groetjes Ilse

meer dan dit kan ik echt niet vinden voor je, sorry:
http://www.vassallucci.nl/flappen/po...eede_vader.htm


Veel succes!
Oud 05-04-2001, 16:52
ik heb heel snel, vandaag nog, een boekbespreking nodig van het boek:
Mendels erfenis, van Marcel Möring.
als iemand mij hier bij kan helpen, zou dat geweldig zijn!

Oud 05-04-2001, 20:45
hoi smurfin, ik ben al een tijd bezig maar kan het uitreksel van William Trevor - The Old Boys niet vinden. is een engels boek. ik hoop dat je er tijd voor hebt. ik zou het het liefst 11 april willen hebben.
alvast bedankt!!
groeten
Bartful

Oud 06-04-2001, 11:38
wie heeft voor mij een uittreksel van MES OP DE KEEL ik heb het voor de maand Mei nodig en ik kan het nergens vinden
Oud 06-04-2001, 16:10
JRF Bol
JRF Bol is offline
ik ben radeloos opzoek naar een redelijke samenvating van The Exorsist van W.P. Blatty.
Ik heb zo ongeveer alle Nederlandse sites gehad waar engelse uittreksels te vinden zijn. Hier op scholieren heb ik wel wat gevonden maar dat is wel erg beknopt. Aanstaande donderdag heb ik mn mondeling en ik heb echt geen tijd om het boek alsnog te lezen. Wat ook erg bemoeilijkt wordt door het feit dat ziek ben . Dus als iemand mij aan een samenvatting zou kunnen helpen zou diegene mij errug blij maken
__________________
ik zag ik kwam en had zoiets van ik ga terug
Oud 06-04-2001, 17:00
JRF Bol
JRF Bol is offline
mn emailadres: frankbolier@hotmail.com
__________________
ik zag ik kwam en had zoiets van ik ga terug
Oud 06-04-2001, 17:02
JRF Bol
JRF Bol is offline
mn emailadres: frankbolier@hotmail.com
__________________
ik zag ik kwam en had zoiets van ik ga terug
Oud 06-04-2001, 17:05
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
bartful schreef:
hoi smurfin, ik ben al een tijd bezig maar kan het uitreksel van William Trevor - The Old Boys niet vinden. is een engels boek. ik hoop dat je er tijd voor hebt. ik zou het het liefst 11 april willen hebben.
alvast bedankt!!
groeten
Bartful
Sorry kan het echt niet vinden

Veel succes!

Oud 06-04-2001, 17:08
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
lourrain schreef:
wie heeft voor mij een uittreksel van MES OP DE KEEL ik heb het voor de maand Mei nodig en ik kan het nergens vinden
Dit heb ik voor je gevonden:
---------------------------------------------
Samenvatting

Rutger was uit de gymles gestuurd, omdat hij niet durfde om te gaan ringzwaaien. In de kleedkamer haalde hij 2 briefjes van f 50,- uit de portefeuille van zijn gymleraar meneer van Waals. Ook haalde hij 4 briefjes van f 25,- uit de portefeuille van Lara, de vrouw van meneer van Waals. De kleedkamers waren op slot. Toen legde Rutger het gestolen geld omgewisseld terug in de portefeuilles.

Rutger werd afgeperst door Niek en Kars. Rutger berooft een baron die net geld heeft gepind uit een geldautomaat.

Rutger werd vaak gepest door Niek en Kars. Na de vakantie, Rutger zit op het P.C. Hooftcollege, gaan Niek, Kars en Rutger na de eerste schooldag naar een café. Hier gingen ze een pilsje drinken op de kosten van Rutger.

De ouders van Rutger hebben ruzie. Even later ziet Rutger zijn vader op de grond liggen, in de slaapkamer, met een dun spoortje bloed. Karel, de vader van Rutger, moet naar het ziekenhuis.

De baron had een nare droom over de oorlog. Het ging over zijn Joodse vrouw Ruth en zijn kinderen. Die zouden op transport worden gezet. De baron werd hier naar van en belde de dokter.

Rutger, zijn moeder en zijn zusje Leonie zaten in de wachtkamer van het ziekenhuis. Zijn vader had een lichte hersenbloeding.
De brancard met daarop de baron kwam met spoed langs, waardoor Rutger een schuldgevoel kreeg.

Na onderzoek door de neuroloog is gebleken dat het spraakcentrum in de hersens van Rutger 's vader is aangetast. Rutger wilde ook weten hoe het met de baron Van der Putte tot Sluyswyck ging. Rutger belde op, naar het ziekenhuis en deed zich voor als de zoon van de baron.

Rutger is van plan om het gestolen geld van de baron terug te geven. Kars bedreigt Leonie met zijn mes, omdat hij nog geen geld van Rutger heeft gekregen.

Rutger komt in het ziekenhuis de baron tegen en biedt zijn excuses aan.
Afgesproken wordt dat Rutger de envelop met het gestolen geld terug zou brengen naar Het Sleutelsteegje 144 c.

Onderweg naar het adres kwam Rutger Niek en Kars tegen. Ze pakten hem de envelop af, met het geld erin.

Op weg naar huis kwam hij langs het appartement van de familie Woudstra 's.
Rutger ging naar boven en vond daar een roze envelop, waarop de naam Baron Van der Putte tot Sluyswyck stond.

Rutger opende thuis de envelop en las de brief. In de brief dreigde de heer Woudstra de baron dat hij gauw geld moest betalen, anders zou hij een brief sturen naar de zoon van de baron in New York.

Rutger ging naar het ziekenhuis en vertelde de baron wat hij had meegemaakt.
Rutger moest van de baron f 500,- pinnen en in een envelop doen en aan de heer Woudstra bezorgen.

's Nachts gaat Rutger het geld ophalen uit een geldautomaat. Hij verbergt het geld in zijn schoenen. Hij bezorgt het geld bij Woudstra in de brievenbus.

Rutger komt in een sportzaak Niek en Kars tegen. Kars vroeg aan Rutger hoe hij aan die f 500,- kwam. Niek wil een nieuw jack kopen van dat geld wat ze gestolen hadden.

's Avonds onderweg naar het ziekenhuis komt Rutger Niek en Kars weer tegen. Ze wilden zijn nieuwe schoenen. Die schoenen geeft Rutger af, omdat hij werd afgeperst. De baron ligt op de afdeling hartbewaking. De baron zei dat Rutger weer geld moest ophalen, ook voor zichzelf als beloning.

De baron droomde dat hij een brief gekregen had van het Rode Kruis. In de brief stond dat zijn drie kinderen te Bergen-Belsen gestorven waren. Later volgde er nog een brief, bestemd voor J. Cohen. Het ging over een Jacob Cohen die zou verblijven in het kindertehuis ' De kleine Leeuw'. Hierna wordt de baron wakker gemaakt door de broeder in het ziekenhuis.

Frans, een vriend van Rutger, maakt zich zorgen over Rutger. Rutger moet bij de conrector meneer Verhagen. Rutger rent weg naar het plantsoen.

Rutger ruimt het huis van de baron op. Tijdens het afstoffen stootte Rutger een rechthoekig pakje aan. Er zaten een foto-album en drie brieven in. In één van de brieven stond dat Jacob Cohen het vernietigingskamp had overleefd. In een andere brief van Ruth stond dat ze het niet kon verdragen, dat het kind van de familie Cohen bij hen opgroeide. Ruth vond haar man een verrader. Rutger vond van niet.

De baron hoorde op het nieuws dat Rutger verdwenen was.
De politie ging op verzoek van de baron op zoek naar Rutger in het huis van de baron. Daar vonden de agenten hem.

De baron droomde dat hij wou gaan verhuizen, naar de Grachtenkade samen met Jacob, Annet, het kindermeisje, en mevrouw Jaspers.
Rutger moest geld uit de geldautomaat halen voor de baron en aan Woudstra bezorgen. Rutger werd veel gepest. Hij sloeg Niek een blauw oog. Later sloegen Niek en Kars Rutger twee blauwe ogen en een lichte hersenschuding.

Toen de baron uit het ziekenhuis was kwam Woudstra om f 5000,- vragen.

De baron zit behoorlijk met zichzelf in de knoop over Jacob, dat hij zijn zoon niet is.

Op oudejaarsdag redt Rutger een bestuurder van een in de gracht gereden auto het leven.

Op de eerste schooldag na de kerstvakantie kreeg Rutger als beloning voor de redding van de bestuurder een boek. Niek en Kars veroorzaakten een groot gevecht op school.

Jacob komt in handen van de brieven van Woudstra. Die kreeg hij van Rutger. Nu weet Jacob dat de baron gechanteerd werd door Woudstra.

Op een schoolfeest waar Rutger en Moniek ook waren, kwamen ze Niek en Kars ook tegen.

Eén van hen had een mes bij zich, waar hij schade aanrichtte aan jassen.

Jacob was bij de baron om het over zijn verleden te hebben.

Niek en Kars wilden inbreken bij de baron. Rutger en Jacob hadden zich daar in het huis verstopt.

Met hulp van de politie werden Niek en Kars gearresteerd.

De baron bedankte Rutger voor zijn hulp.

Rutger moest samen met de conrector getuigen tegen Niek en Kars.
Ze werden voor altijd van school geschorst.

Verhaalanalyse :

Titel : „ Mes op de keel ” en de schrijfster is Gonneke Huizing.

Soort verhaal : avontuurlijk verhaal.

Personen :

Rutger Sips, de hoofdpersoon, middelbare leeftijd, zijn lengte is 1.68 cm lang, tengerpostuur, donker blondhaar en blauwe ogen. Het zit op de het P.C Hooftcollege en de opleiding is atheneum.
Karel Sips, de vader van Rutger.
Moeder Sips, de moeder van Rutger.
Leonie Sips, het zusje van Rutger.
De baron : Diederick van der Putte tot Sluyswyck, zijn adres is Grachtenkade 88.
Ruth, de joodse vrouw van de baron.
De kinderen van de baron en Ruth zijn :
-) David van der Putte tot Sluyswyck, geboren op 24 maart 1933.
-) Esther van der Putte tot Sluyswyck, geboren op 19 mei 1939.
-) Jacob van der Putte tot Sluyswyck, geboren op 27 mei 1942.
De heer Cohen, de butler van de baron.
Mevrouw Cohen.
Jacob Cohen, zoon van de familie Cohen, geboren op 18 april 1942,
de baron neemt Jacob als zoon aan.
Officier Weber, een Duitse officier. Hij zou de joodse kinderen redden.
J.C. Woudstra, een man die de baron geld eist, zoon van Annet.
A.G. Woudstra, Annet, het kindermeisje van de baron.
Frans Keizer, de mentor van Rutger.
Johan Vermeer, hij is van de kinderpolitie.

De klasgenoten van Rutger :

-) Niek en Kars eisen geld van Rutger. De reden is dat Peter en Erik hem dan niet
meer zullen pesten.
-) Vincent, een vriend van Rutger.
-) Moniek, een vriendin van Rutger.


Tijd :

Het verhaal speelt zich af in de winter. Het is geen chronologisch verhaal, want er wordt af en toe teruggegaan in de tijd van de 2e wereldoorlog.

Vertelwijze : Het is een alwetende verteller.

Ruimte : Het verhaal speelt zich ergens af in plaats in Nederland.

Onderwerp : Het onderwerp van het verhaal is chantage.

Taal : Het taalgebruik was normaal.

Mening :

Ik vond het boek op zich wel spannend, maar het verhaal gaat telkens terug in de tijd en dat is lastig, want dan ben je de draad kwijt. Ik zou het boek wel aan iemand aanraden, omdat het belangrijk is wat je moet doen als je gechanteerd wordt.

Informatie over de schrijfster :

Gonneke Huizing is op 11 april 1960 geboren in Groningen.
Ze studeerde Nederlandse Taal en Letterkunde.
Sinds 1985 geeft ze Nederlands op een middelbare school in Groningen. Gonneke heeft twee dochters.

In 1996 is haar eerste boek verschenen namelijk : „ Mes op de keel ”.
Haar tweede boek verscheen in 1998 namelijk : „ Belofte maakt schuld ”.
Ze vindt het belangrijk dat haar lezers gegrepen worden door het verhaal en het boek in één
keer uit te lezen. Gonneke ziet spanning als middel om de lezer te confronteren met bepaalde thema's, want als de lezer meegesleept wordt door het spannende verhaal, dan kan hij niet om de problemen van de hoofdpersonen heen.

Cijfer: 7
---------------------------------------------
Oud 06-04-2001, 17:11
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
JRF Bol schreef:
mn emailadres: frankbolier@hotmail.com
check mailbox
Oud 06-04-2001, 22:13
Ianthe
Ianthe is offline
Citaat:
smurfin schreef:
Misschien kan ik je wel helpen door ff mee te zoeken, laat weten wat je nodig hebt of mail naar smurfin2@pandora.be ik probeer het zo snel mogelijk voor je te vinden.

Groetjes


ps: gelieve de eind datum erbij te zetten dan kan ik mijn best doen om het zo snel mogelijk voor je te zoeken!


[Dit bericht is aangepast door smurfin (30-03-2001).]

Ik heb maandag 9 april mijn mondelinge engels, maar ik kan de volgende uittreksels echt nergens vinden:
Strange meeting - Susan Hill
High fidelity - Nick Hornby
Lady Chatterley's lover - DH Lawrence

Het zou echt super zijn als je me kan helpen!

Groetje Ianthe.
Oud 07-04-2001, 09:30
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
Ianthe schreef:

Ik heb maandag 9 april mijn mondelinge engels, maar ik kan de volgende uittreksels echt nergens vinden:
Strange meeting - Susan Hill
High fidelity - Nick Hornby
Lady Chatterley's lover - DH Lawrence

Het zou echt super zijn als je me kan helpen!

Groetje Ianthe.
Sorry maar kan het echt niet vinden, alleen die van Lawrence had ik gevonden op het volgende adres: http://www.okidoki.com/homework/boek...chatterley.ZIP
maar dat blijkt helaas niet meer te werken

Veel succes!
Oud 07-04-2001, 14:44
Ianthe
Ianthe is offline
Citaat:
smurfin schreef:
Sorry maar kan het echt niet vinden, alleen die van Lawrence had ik gevonden op het volgende adres: http://www.okidoki.com/homework/boek...chatterley.ZIP
maar dat blijkt helaas niet meer te werken

Jammer dat jij ook niks gevonden hebt. In elk geval onwijs bedankt voor de moeite!

Groetje
Veel succes!
Oud 08-04-2001, 12:17
Ianthe
Ianthe is offline
Daar ben ik nog een keer. Ik heb namelijk nog een boek wat ik echt nergens kan vinden:

Jacob's room - Virginia Woolf

Als je me nog een keer zou willen proberen te helpen... fijn!
Oud 08-04-2001, 14:53
girlynn13
girlynn13 is offline
hoi

ik moet voor donderdag een boekverslag van

the finders van nigel hilton hebben

b.v.d x girlynn
__________________
never trust anything that bleeds for 5 days and doesn't die
Oud 09-04-2001, 10:21
polipie15
polipie15 is offline
smurfin, kan je soms een zoeken om het boek van Anthony Horrowitz - kernenergie voor de duivel
dank bij voorbaat
__________________
I RULE
Oud 09-04-2001, 12:02
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
Ianthe schreef:
Daar ben ik nog een keer. Ik heb namelijk nog een boek wat ik echt nergens kan vinden:

Jacob's room - Virginia Woolf

Als je me nog een keer zou willen proberen te helpen... fijn!

sorry maar kan het ook echt nergens vinden
Oud 09-04-2001, 12:04
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
girlynn13 schreef:
hoi

ik moet voor donderdag een boekverslag van

the finders van nigel hilton hebben

b.v.d x girlynn
Ik vind er wel veel andere van deze auteur maar niet het boek die jij zoekt
Oud 09-04-2001, 12:05
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
polipie15 schreef:
smurfin, kan je soms een zoeken om het boek van Anthony Horrowitz - kernenergie voor de duivel
dank bij voorbaat
ik vind er wel van deze auteur maar niet hetgene wat jij zoekt
Oud 09-04-2001, 15:16
Engelse boeken:
Schindlers list
Bullet train

kan ze nergens vinden
Moet ze eigenlijk vanavond hebben want morgen heb ik het mondeling als je ze wel kan vinden zeg je het maar dan mail ik wel
Oud 09-04-2001, 20:24
RIPLEE
RIPLEE is offline
smurfin!!!!ik heb vóór morgen een uittreksel nodig van: silver shoes ALSJEBLIEFT
__________________
mr_RIPLEE
Oud 10-04-2001, 12:28
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
hmmz schreef:
Engelse boeken:
Schindlers list
Bullet train

kan ze nergens vinden
Moet ze eigenlijk vanavond hebben want morgen heb ik het mondeling als je ze wel kan vinden zeg je het maar dan mail ik wel
sorry ben blijkbaar te laat, misschien volgende keer beter ff mailen als je het dezelfde dag nog nodig hebt
Oud 10-04-2001, 12:29
smurfin
smurfin is offline
Citaat:
RIPLEE schreef:
smurfin!!!!ik heb vóór morgen een uittreksel nodig van: silver shoes ALSJEBLIEFT
sorry ben blijkbaar te laat misschien volgende keer beter mailen als je iets dezelfde dag nog nodig hebt
Oud 11-04-2001, 10:49
tess16
tess16 is offline
Heeft er iemand een boekverslag van karakter.
We mogen de film niet zien.
Mail naar tessamestrom@hotmail.com
Oud 11-04-2001, 12:23
musti
musti is offline
DRINGEND heb ik de boekverslag van een duits boek nodig
namelijk van de schrijver Max von der Grun (trema op de u) en de boek heet friedrich und friederike

ik hoop dat je me kan helpen

Doeg
Please mail me at msoykan@casema.net
__________________
if you wanna be somebody, if you wanna go somewhere, you better wake up and pay attention !
Oud 12-04-2001, 20:44
younno
younno is offline
ik zoek me een ongeluk naar een verslag van american psycho, echt onvindbaar. mischien voor jou niet!!!! markverwest@hotmail.com
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.