Oud 06-11-2009, 10:40
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben ook wel blij met windows 7. het is even wennen, maar ik ben nu helemaal van het 'nieuwe' startmenu en van de taakbalkindeling

hoewel ik nog niet aan álles kan wennen is het wel lekker dat wmp vrijwel alles draait zonder codecs en dat je iso's met één klik kunt branden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2009, 17:07
pc fluisteraar
pc fluisteraar is offline
Ik gebruik ubuntu studio. Ik begon de gewone ubuntu te gebruiken omdat ik nieuwsgierig ben en goede verhalen had gehoord. Er zaten wel enkele bugs in ubuntu waarna ik ben overgestapt naar fedora 11. Dat vond ik niet lekker werken dus daarom een nieuwe versie van ubuntu. gelijk maar ubuntu studio genomen omdat dol ben op audio bewerken. Ik vind het prima werken, er zijn veel aplicaties te krijgen en vooral de package manager vind ik een absoluut pluspunt voor linux. progjes installeren door één klik, alles gaat automagisch, downloaden, installeren, enz. nu al 3 jaar linux gebruiker en vanaf het begin al niet meer met windows, alleen als het moet, bijvoorbeeld op school. afgelopen week weer sinds jaren op een windows computer serieus gewerkt, (site gemaakt) en ik ben blij dat ik linux heb draaien zelf. wat een afgang dat windows...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 09:34
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Ik heb sinds gisteren een nieuwe pc; dus ook Windows 7 erop gezet, en het valt wel heel goed mee. Ben bijna jaloers op de paar leuke nieuwe features daarin. Maar toch blijf ik vooral bij Ubuntu 9.10
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2009, 23:21
Verwijderd
Citaat:
automagisch, downloaden, installeren, enz. nu al 3 jaar linux gebruiker en vanaf het begin al niet meer met windows, alleen als het moet, bijvoorbeeld op school
Als jij dit zegt kan ik je niet meer serieus nemen... Als je Linuxgebruiker bent vanaf het begin was je er vanaf 1991 bij. Zo oud ben je gok ik niet eens. Daarnaast getuigt het afdoen van een OS als slecht (compleet onbeargumenteerd ook nog eens) van weinig verstand van zaken. Sowieso omdat je niet met het OS werkt op je eigen machine maar alleen in een locked-down omgeving waar er hele stringente eisen aan de implementatie van het OS liggen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2009, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Hoewel ik niet bepaald voorstander ben van Vista, heeft het volgens mij geen zin om daar van die kinderachtige namen aan te geven. Je kan voor of tegen MS (of Windows, of Mac, ...) zijn, maar noem datgene dan toch gewoon bij de echte naam.
Daarnaast mag hij ook wel even aangeven wat er zo slecht is aan Small Business Server
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 00:25
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Als jij dit zegt kan ik je niet meer serieus nemen... Als je Linuxgebruiker bent vanaf het begin was je er vanaf 1991 bij. Zo oud ben je gok ik niet eens. Daarnaast getuigt het afdoen van een OS als slecht (compleet onbeargumenteerd ook nog eens) van weinig verstand van zaken. Sowieso omdat je niet met het OS werkt op je eigen machine maar alleen in een locked-down omgeving waar er hele stringente eisen aan de implementatie van het OS liggen.
Ik denk dat 'vanaf het begin' slaat op sinds hij Linux gebruikt...

OT: sinds gisteren Windows 7 (RTM, de RC had ik al een tijdje). Prima
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 07:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
OT: sinds gisteren Windows 7 (RTM, de RC had ik al een tijdje). Prima
Hier hetzelfde. Van de week mn laptop ook maar omgooien
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 11:02
Verwijderd
Ik zou wel een verse install draaien en geen upgrade!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 15:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik zou wel een verse install draaien en geen upgrade!
Daar ben ik nu mee bezig

En het moet niet gekker worden, want kreeg net bij het opstarten van de RC de melding dat ik geen legitieme Windows zou hebben, terwijl ik me toch echt wel als bètatester heb geregistreerd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 20:31
Rationeel
Rationeel is offline
gewoon de rtm installeren en een paar keer 'rearmen'
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 10:35
Verwijderd
Thuis : Voornamelijk Windows Vista Home Premium
Reden : Omdat het makkelijk is en alles gewoon werkt

Werk : Windows 7 RC
Reden : Omdat ik nieuwsgierig was en mijn collega's het ook gingen gebruiken. Moet nog steeds upgraden naar de RTM, maar ik heb daar eigenlijk te weinig tijd voor. Maart komt wel eng dichtbij

Ik heb ook tijden Ubuntu gebruikt en andere Linux distro's (Debian, Slackware), ook een tijdje FreeBSD. Maar op de desktop blijft Windows gewoon beter. Je hebt er veel minder omkijken naar.. daarnaast moet ik in verband met mijn werk nogal veel met Windows doen (ik programmeer o.a. Windows applicaties) en werd iets anders gebruiken gewoon erg onhandig.

Wel gebruiken we PfSense voor een firewall op mijn werk en Ubuntu voor een mailserver. Thuis draait mijn file server ook op Ubuntu.. gewoon, omdat het kan
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 14:32
Verwijderd
Windows 7 bevalt op de laptop zo goed (start echt duidelijk sneller op dan met Vista, werkt ook gewoon soepeler en intuïtiever) dat ik 'm ook op m'n pc ga installeren
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 16:46
Verwijderd
Ik kan win7 voor 50 euro krijgen, ga ik maar doen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 18:16
b00mbap
Avatar van b00mbap
b00mbap is offline
Ubuntu 9.10

Loopt prima, goede verbeteringen, maar ook een paar nasty bugs
__________________
The Dustbin Cried The Day The Dustman Died.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 23:06
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
-Laptop: Linux/Vista Premium dualboot (Vista omdat het meegeleverd werd, ga ik binnenkort naar Windows 7 upgraden)
-Computer: Windows XP
-Mediacenter: Vista Ultimate (door de betere mediacenterfunctionaliteit dan in XP)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 23:19
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
laptop: xp
pc: xp
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 01:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Tegenwoordig:

Laptop: Win7 x86
Desktop: Win7 x64
MediaCenter: WinXP SP3
Server: WinXP SP3 (te lui om wat anders op te zetten toen het server werd na doorschuiven hardware)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.