Oud 02-12-2002, 18:22
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:



En er gaan ook wel eens jongens van Groningen naar Beerschot die gaan dan met de trein heen en hebben nooit problemen daar nouja na de wedstrijd meestal wel maar ze kunnen daar gewoon door de stad heen lopen.
Klopt, met de trein wel. Dan kunnen ze je niet herkennen aan je nummerbord.
Al heb ik ooit wel een keer Groningers gezien die per auto zijn afgereisd, compleet met hakbijlen en ploertendoders in de kofferbak.

Is er de afgelopen FC Antwerp – GBA eigenlijk nog een afvaardiging vanuit Groningen mee geweest? In de ‘beruchte’ bussen 9 en 10…..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2002, 18:35
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
AGH schreef:
Klopt, met de trein wel. Dan kunnen ze je niet herkennen aan je nummerbord.
Al heb ik ooit wel een keer Groningers gezien die per auto zijn afgereisd, compleet met hakbijlen en ploertendoders in de kofferbak.

Is er de afgelopen FC Antwerp – GBA eigenlijk nog een afvaardiging vanuit Groningen mee geweest? In de ‘beruchte’ bussen 9 en 10…..

Ik heb geen idee



We gaan dit seizoen wel met een groep van ongeveer 50man naar Bremen - Hannover dat schijnt ook altijd mooi feest te zijn.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 20:09
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Tja, als je in Duitsland écht lol wilt beleven kun je het beste naar Rostock gaan of een andere club in het oude Oost-Duitsland. Hadden jullie voorheen niet ooit een keer banden met Hamburg???

Van Duitsland ben ik nooit zo gecharmeerd, op een leuke interland na maar de enige Duitsland - Nederland (98 ofzo) die ik heb meegemaakt viel me zwaar tegen. Het Duitse clubvoetbal is meer het 'schaatssfeertje' of het 'oranje-sfeertje' wat je ook wel bij Heerenveen ziet.
Bayern Leverkussen - Sporting Lissabon was overigens wel heel gezellig, maar dat kwam meer door de jongens van Lissabon en door onze groep.
Maar met 50 man een uitstapje maken wordt waarschijnlijk altijd wel gezellig ja!

Ik kom binnenkort wel weer een keer naar Groningen, naar de jongens die er ook bij waren bij de demonstratie op 7 september (samen met Vitesse) en bij Vitesse - Liverpool, tussen de Vitesse-hooligans (we zien rood met witte shirtjes en denken dat het joden zijn, maar als het Engelsen zijn rennen we hard weg).

Trouwens, alvast veel sterkte met de Duitse politie!
Sinds het spannende jongensboek van van Gageldonk is elke Nederlander er één uit de categorie C.
'Wir sind keine fusballfans, wir sind Hollandische Hooligans.'
En onder dat motto opereert de politie daar helaas ook!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 12:21
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Gisteravond in Joure was ook meer mooi feest bijna ging het 2x los tegen die kut friezen die ons zo gigantisch zaten uit te dagen toen we met 2-0 achter stonden(hoe kan het gvd mogelijk zijn) maar der is verder nix gebeurt doordat de beveileging en stewards van beide ploegen er snel tussen kwamen.
Nog paar mensen het veld op reclameborden aan stront gestrapt en een klomp net naast de keeper van Joure gegooid.
En dat was zo beetje mn dag.
Ben ik nog 1ding vergeten op www.fcgroningen.nl ztond dat de kassa's dicht waren op de dag zelf, komen we daar aan zijn die kassa's gewoon open typisch weer zo'n frieze kut actie volgens mij.
Maar veel Groningen supporters hadden de kaartjes gekopieert wat ook niet echt heel erg moeilijk was
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 14:54
Mackan
Mackan is offline
Citaat:
typisch weer zo'n frieze kut actie volgens mij.
gaaan we weer..........

trouwens lekker kutwedstrijd van jullie zeg....mazzellaars dat jullie zijn...jullie zijn zo nu en dan echt weggespeeld door Joure zeg, was zeker sprake van wat onderschatting, of niet???
Naja erg jammer dat jullie gewonnen hebben in ieder geval, zou wel een stunt zijn zeg, een eredivisieclub die eruit zou vliegen tegen een eerste jaars eersteklasser...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 15:20
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mackan schreef:
gaaan we weer..........

trouwens lekker kutwedstrijd van jullie zeg....mazzellaars dat jullie zijn...jullie zijn zo nu en dan echt weggespeeld door Joure zeg, was zeker sprake van wat onderschatting, of niet???
Naja erg jammer dat jullie gewonnen hebben in ieder geval, zou wel een stunt zijn zeg, een eredivisieclub die eruit zou vliegen tegen een eerste jaars eersteklasser...
Beetje raar of niet dat het nooit leuke wedstrijden zijn tussen amateurs en profclubs.
De spelers van de profclubs willen geen blessures oplopen tegen een amateur elftal en dat onderschatte dat is ook wel waar maar dat we nou zijn weggespeelt?? daar klopt ook nix van het ging gewoon gelijk op vond ik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 15:25
Mackan
Mackan is offline
Citaat:
daar klopt ook nix van het ging gewoon gelijk op vond ik.
nou, de eerste 30,40 minuten moet je hem toch wel geknepen hebben denk ik...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 01:29
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Gisteravond in Joure was ook meer mooi feest bijna ging het 2x los tegen die kut friezen die ons zo gigantisch zaten uit te dagen toen we met 2-0 achter stonden(hoe kan het gvd mogelijk zijn) maar der is verder nix gebeurt doordat de beveileging en stewards van beide ploegen er snel tussen kwamen.
Nog paar mensen het veld op reclameborden aan stront gestrapt en een klomp net naast de keeper van Joure gegooid.
En dat was zo beetje mn dag.
Ben ik nog 1ding vergeten op www.fcgroningen.nl ztond dat de kassa's dicht waren op de dag zelf, komen we daar aan zijn die kassa's gewoon open typisch weer zo'n frieze kut actie volgens mij.
Maar veel Groningen supporters hadden de kaartjes gekopieert wat ook niet echt heel erg moeilijk was
Geen Cross-siders aanwezig?
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 11:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Der liepen wel heel veel hoerenveensjaaltjes en petjes rond maar de crosssiders, zwolle of cambuur niet gezien.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 11:30
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Zijn cross-siders niet gewoon petten en shawls?
Op de jongen met het roze petje na dan!

Heracles gisteren was ook erg gezellig!
Middelvinger laten zien terwijl 6 man op het veld lopen en je vlag jatten, roepen dat je de bus uitspringt, maar onder de banken liggen als er stenen vliegen, daarna op internet weer stoere praat geven. Altijd gezellig op vak YD, ook tegen Cambuur!

Komen jullie Cambuur trouwens nog wel eens tegen tijdens uitgaan of andere tripjes?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 12:04
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
AGH schreef:
Zijn cross-siders niet gewoon petten en shawls?
Op de jongen met het roze petje na dan!

Heracles gisteren was ook erg gezellig!
Middelvinger laten zien terwijl 6 man op het veld lopen en je vlag jatten, roepen dat je de bus uitspringt, maar onder de banken liggen als er stenen vliegen, daarna op internet weer stoere praat geven. Altijd gezellig op vak YD, ook tegen Cambuur!

Komen jullie Cambuur trouwens nog wel eens tegen tijdens uitgaan of andere tripjes?

Nee maar dan woon ik zelf ook niet in Groningen en ga er ook niet zoveel uit.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 17:58
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
The President schreef:
zeerwaarschijnlijk
Cool stopwoordje, mr President.

Citaat:
Absolute Power schreef:
ik ga altijd naar ado met een grote dosis vuurwerk en neutronebommen....
Hier hoor je een - smiley achter te zetten.

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 22:26
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
anders ga je ff commentaar geven op anderen


man laat ze


en als je nu gaat zitten zeiken dat ik hoofdletters en punten moet gebruiken dan doe je dat maar ik luister tog niet naar jou PUNT
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:25
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
anders ga je ff commentaar geven op anderen

man laat ze

en als je nu gaat zitten zeiken dat ik hoofdletters en punten moet gebruiken dan doe je dat maar ik luister tog niet naar jou PUNT
Ik ken ze IRL dus dan kan ik het wel maken. en ik ga heus niet over je punten enzo klagen

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 11:17
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Na een punt komt een hoofdletter.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 11:24
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
AGH schreef:
Na een punt komt een hoofdletter.

Okey.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 13:59
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
AGH schreef:
Na een punt komt een hoofdletter.
Citaat:
schreef:
Conditioner.kan.goed.helpen.

Bij.de.kapper.heb.je.speciale.anti-frizz-shampoo.en.stylingsproducten.


REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 16:54
Lord
Avatar van Lord
Lord is offline
Jezus Sjoerd, What the F*** "gaan jullie OOK vaak naar voetbalwedstrijden?" Je gaat één keer en je gaat r gelijk zo moeilijk over doen. Sorry gast, maar ik ben het nu toch echt met Nils eens: je bent een pauper
__________________
Lord - Your Lord
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 23:32
ronaldo81
ronaldo81 is offline
ja naatuurlijk ga ik naar een voetbalwedstrijd.


ik zit zelf op een club op een goeie club
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 12:12
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Gisteravond een KUT wedstrijd gezien in (s)tilburg gezien.
En de uitslag was nog minder 1-0 voor Willem2.
En het was net hoerenveen zo stil als het daar is, echt saaie club maja 2de helft heb ik nauwlijks wat van gezien omdat ik me niet zo lekkervoelde maar heb tog nix gemist.
En na de wedstrijd ook helemaal nix gebeurd alhoewel ik daar gister wel blij om was, kwas tog ziek
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 14:07
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Tja, inderdaad een oersaaie wedstrijd!
Een wedstrijd waar vooraf een klein verhaal aan af ging, maar uiteindelijk zonder einde afliep. Kortom, heel erg saai!
Groningen had gehoord van het uitstapje van GAE naar de wedstrijd Willem II – Zwolle en de ongeregeldheden rondom die wedstrijd en had wel oren naar een reis richting Tilburg.
Er werd, door o.a. Pinox, contact opgenomen met een jongen van GAE, maar wij hadden geen oren naar een reis richting Tilburg.
Kortom, de oude garde zou in Groningen blijven en een groep van 30 man J.K.G. zou wél de oversteek maken.
Kennelijk maakten de jongens van Willem II zich daar niet druk om, terwijl het groepje van Groningen gewoon rond kon lopen door Tilburg en de auto’s vlakbij de Tilburgse Hoge School had geparkeerd. Volgens mij liepen er goeie jongens bij!
De jongens van Willem II riepen de hele tijd maar iets van: ‘als ze willen, ze weten waar we zitten!’
Niet echt het motto waar de meeste clubs het mee eens zouden zijn, maar ja….

Jullie maakten in de eerste helft trouwens een leuk sfeertje!
En in Tilburg is en blijft alles bijzonder mak.
Blijft toch een elite club!
Op de ‘King-Side’ zitten meer mooie meisjes van 18/19 jaar dan dikke kampers.
Het hele stadion had een kerstmuts op.
40 man harde kern bij een thuiswedstrijd.
Nauwelijks politie en dan nog zeiken dat er twee politiebusjes staan!
Voor 5 euro een kinderkaartje kunnen kopen en met dat kaartje het hele stadion door kunnen lopen en als enige reactie krijgen: ‘Kinderkaartje, ben je daar niet wat te oud voor?’
Flesjes bier mee het stadion in kunnen nemen.
Je uit laten maken voor Ajax-publiek en als reactie geven: ‘We zijn de Tilburgse joden’.
Pas een half uur voor de wedstrijd gezamenlijk verzamelen in een kroeg en na de wedstrijd direct naar huis.

Ik weet niet, maar volgens mij leeft het daar niet of nauwelijks.
Het leeft onder 30 man en de rest is inderdaad ‘hiep-hoi’ publiek!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 14:20
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
AHG heb je ook msn?

voeg me anders ff toe emiliofcg@hotmail.com
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 17:58
Geomancer
Avatar van Geomancer
Geomancer is offline
Ik ga naar elke wedstrijd van m'n cluppie, Fortuna!
__________________
Ge hebt bier,en ge hebt Grolsch..wat is Grolsch dan?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 18:09
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Geomancer schreef:
Ik ga naar elke wedstrijd van m'n cluppie, Fortuna!

uit en thuis?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 17:49
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Geomancer schreef:
Ik ga naar elke wedstrijd van m'n cluppie, Fortuna!
Hihi, heb je toevallig een scooter?
De sfeer snuiven in de Suykerpot.....
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 18:00
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
AGH schreef:
Hihi, heb je toevallig een scooter?
De sfeer snuiven in de Suykerpot.....





Ken je trouwens ook mensen die naar Aston Villa gaan?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 20:38
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Neej, van Aston Villa weet ik eigelijk bijzonder weinig.
Ik heb dit jaar op vakantie wel met wat jongeren van Aston Villa gesproken, maar de club, de groep, de wedstrijden van Aston Villa zeggen mij heel eerlijk gezegd weinig.
Hehe, weet wel dat Groningen sympathieën heeft met de jongens van Aston Villa, zoals wij regelmatig West Ham United bezoeken.

Hoe zit dat trouwens tussen jullie en Bremen?
Klopt het dat er laatst jongens uit Bremen bij jullie langs zijn geweest?
Hadden jullie begin jaren ’90 niet ooit een soort van samenwerkingsverband met Hamburg, naar aanleiding van hun europees avontuurtje naar Twente?

Kan Geert Spieker, met al zijn subsidies…, niet een leuk toernooitje organiseren in het Oosterparkstadion?
Om de jeugd uit Groningen, Birmingham, Bremen, Enschede en Deventer van de straat te houden?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 22:26
Verwijderd
Velen malen minder dan eerst..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 00:10
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Waren mensen uit Deventer mee naar Villa. (was zelf niet mee trouwens volgend jaar mn 1ste keer)

En er waren tegen hoerenveen paar jongens uit Bremen bij ons in Groningen dat klopt.
In maart/april gaan we met ongeveer 50/60 man naar Bremen toe dan wordt er een derby gespeeld.
Vroeger was het net zo'n connectie als tussen Beerschot, toen gingen ze voor rellen maar dat valt laatste paar jaar wel mee volgens mij.

Gaan ook wel regelmatig jongens naar Bremen toe maar dat zijn dan meestal kleinere groepjes 6man ofzo.

Tussen Hamburg en Groningen is mij zo nix bekend maar dat zou wel kunnen kloppen.

Zo'n toernooi zou wel leuk zijn maar komt het wel goed tussen Twente/Go Ahead en Groningen


Jij bent trouwens best wel op de hoogte van alles hoe komt dat zo als ik vragen mag?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 18:55
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
De derby tegen Hamburg of tegen Hannover?
Wat dat verhaal van Hamburg is weet ik zelf eigenlijk ook niet, maar ik kan me nog herinneren dat een jongen van de oude garde foto’s thuis had liggen van een wedstrijd van Hamburg, die een Groninger daar had gemaakt.

Jongens uit Deventer die naar Aston Villa zijn geweest zegt mij zo op het eerste moment niks. Is dat uitstapje pas geweest?
Sinds de protestactie op 7 september, het Groningen-Beerschot supporterstoernooi en wedstrijden van Beerschot tegen o.a. aartsrivaal Antwerp bestaan er goede contacten tussen een aantal jongens bij ons en jongens bij Groningen.
Het is dus heel goed mogelijk dat zo’n uitstapje is geweest, maar één van de jongens die contacten onderhoudt is een goede vriend van me en hem heb ik er niet over gehoord.
Ik zal eens rondvragen.

Er is ooit eens een toernooitje bij het oude Diekman afgewerkt met o.a. de harde kernen van Den Haag, Feyenoord, Twente, GAE, Brugge en Juventus die zonder problemen is verlopen dus misschien dat een soortgelijk toernooitje ook goed zou kunnen aflopen.
Verschil is dat er destijds geen politie aanwezig was en dat nu bij voorbaat Groningen al hermetisch afgesloten zou worden, Deventernaren de stad niet uit mogen, Tukkers preventief worden opgepakt en Gerald Sibon bombrieven krijgt om het vuurtje nog maar wat op te stoken. Dus ik denk niet dat zo’n toernooi ooit legaal afgewerkt zal kunnen worden; helaas.

En tja….op de hoogte.
Ik ben nog vrij jong, maar kom vanaf m’n 4e bij GAE, ben denk ik vanaf m’n 16e zo’n beetje bij elke actie van GAE geweest en voetbalgeweld weet me al heel lang te intrigeren. Niet dat ik zelf vooraan sta met m’n klauwhamer en luchtbuks, maar ik vind het supportersgebeuren wel interessant.
Daarom onderhoud ik ook contacten met leden van de harde kern van andere clubs, bezoek ik regelmatig andere wedstrijden en wissel ik ook fanzines uit.
Ik vind het interessanter om van jongens van Feyenoord te horen hoe ze NAC hebben laten rennen bij café ’t Hoekske dan dat ik in de krant moet lezen hoe Feyenoord ‘supporters’ een café in de fik hebben gestoken, daarna de brand hebben uitgezeken en vervolgens kleine kinderen van flats hebben gegooid.
Ik bedoel, hoe waarheidsgetrouw zijn de verhalen uit de krant?
De werkelijkheid is vaak stukken anders en de meeste jongens kunnen vaak wel een redelijk objectief verslag geven.
Wel raar om jongens van Twente heel normaal in Eindhoven te kunnen spreken, terwijl je ze daarvoor nog in een discotheek in Markelo hebt ‘ontmoet’.

Maar inderdaad, ik blijf graag op de hoogte.
Dus vertel me elke gebeurtenis rondom wedstrijden, want jezelf beperken tot het supportersgebeuren rondom Telstar – GAE gaat al heel erg snel vervelen.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 00:17
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
AGH kan gewoon een boek schrijven met al zijn post
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 15:32
Thomas
Thomas is offline
Ik ga soms naar Ajax, Willem 2 en NAC.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 10:34
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
AGH kan gewoon een boek schrijven met al zijn post
Hehe... wordt al meer dan drie jaar aan gewerkt!
In de zomer van 2016 ligt ie in de winkels!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 11:04
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
mwah, niet zo vaak. Misschien 3 keer per jaar.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:56
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline
Ik werk in de ArenA dus ben er bijna elke ajax-wedstrijd.. Maar jah, das dus niet echt naar de wedstrijd kijken, soms kan ik het wel op tv zien en de laatste 15 minuten altijd wel int stadion maar tijdens de wedstrijd moet ik vaak opruimen enzo.. Maar ik kan wel gratis naar chamions league wedstrijden stiekem
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 20:06
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
AGH schreef:
Hehe... wordt al meer dan drie jaar aan gewerkt!
In de zomer van 2016 ligt ie in de winkels!
Over boeken gesproken, ik heb laatst een boek gekocht over de Z-side jaren 80/90.
Heb het boek nog niet uit maar wat ik er van gelezen heb ziet er intressant uit.
De slag om Deventer staat er ook nog in.
Dat 400 jongeren door politie(honden) ME busjes naar stadion worden gelootst.

Misschien heb ik nog wel een keer zin om het hier te posten maar nu niet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 20:19
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hier ff wat foto's


Rellen op station Assen tegen Twente hooligans










Een trein stel naar Twente uit






__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?

Laatst gewijzigd op 05-01-2003 om 20:21.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:47
spsup
spsup is offline
Ik ga naar Alles van Sparta uit thuis
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 01:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
spsup schreef:
Ik ga naar Alles van Sparta uit thuis
Zaalvoetbal je heel toevallig ook met SMB??
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 12:57
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
spsup schreef:
Ik ga naar Alles van Sparta uit thuis
Hehe, ook met de trein in Dordrecht geweest voor de winterstop?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 13:05
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Over boeken gesproken, ik heb laatst een boek gekocht over de Z-side jaren 80/90.
Heb het boek nog niet uit maar wat ik er van gelezen heb ziet er intressant uit.
De slag om Deventer staat er ook nog in.
Dat 400 jongeren door politie(honden) ME busjes naar stadion worden gelootst.

Misschien heb ik nog wel een keer zin om het hier te posten maar nu niet.
Klopt, is op zich wel een leuk boekje.
Tenminste ik neem aan dat je inside the Z-Side hebt?
Een vriend van me heeft dat boek ook, maar ik wist niet dat dat boek nog te koop was????
Heb je die gewoon in een boekhandel gekocht?

'F-Side is niet makkelijk' is trouwens ook een aanrader!
Stuk realistischer dan de spektakelboekjes van van Gageldonk, bovendien hebben alle 'kopstukken' een eigen pagina in het boek gekregen. Alle grote jongens staan er wel in met leuke anekdotes en vage verhalen.
Hoewel we hoogstwaarschijnlijk allebei geen grote vrienden van Twente zijn, is het boek 'vak P, wij tegen iedereen' ook een erg goed boek!

Het wachten is op het boek van Thijs Paping van de Veendam Jongeren Kern.
En Jan Bakker?
Jan Bakker is niet bang!
Jan Bakker is slim!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 18:05
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Het is idd het boek Inside Z-side en heb hem gekocht via internet van iemand uit het westen. (2de hands)


En wtf is Jan Bakker?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 12:36
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Het is idd het boek Inside Z-side en heb hem gekocht via internet van iemand uit het westen. (2de hands)


En wtf is Jan Bakker?
Jantje Bakker, van de oude garde Z-Side. Gaat leuke dingen doen als hij duidelijk wil maken dat hij niet bang is, maar gewoon slim is.

Wel jammer dat het boek niet meer gewoon in de winkel te koop is. Je weet waarschijnlijk ook niemand die zo'n boekje wilt verkopen he?
Voor de verzameling.....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 13:20
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
AGH schreef:
Jantje Bakker, van de oude garde Z-Side. Gaat leuke dingen doen als hij duidelijk wil maken dat hij niet bang is, maar gewoon slim is.

Wel jammer dat het boek niet meer gewoon in de winkel te koop is. Je weet waarschijnlijk ook niemand die zo'n boekje wilt verkopen he?
Voor de verzameling.....

nee waarschijnlijk niet nee

maar je kan zo'n verkoop site proberen
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:10
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef:
Klopt, is op zich wel een leuk boekje.
Tenminste ik neem aan dat je inside the Z-Side hebt?
Een vriend van me heeft dat boek ook, maar ik wist niet dat dat boek nog te koop was????
Heb je die gewoon in een boekhandel gekocht?

'F-Side is niet makkelijk' is trouwens ook een aanrader!
Stuk realistischer dan de spektakelboekjes van van Gageldonk, bovendien hebben alle 'kopstukken' een eigen pagina in het boek gekregen. Alle grote jongens staan er wel in met leuke anekdotes en vage verhalen.
Hoewel we hoogstwaarschijnlijk allebei geen grote vrienden van Twente zijn, is het boek 'vak P, wij tegen iedereen' ook een erg goed boek!

Het wachten is op het boek van Thijs Paping van de Veendam Jongeren Kern.
En Jan Bakker?
Jan Bakker is niet bang!
Jan Bakker is slim!
"F-side is niet makkelijk" moet ik nog steeds een keer lezen, ben zeer benieuwd. Persoonlijk vond ik de DAS ook een redelijk hoog cowboy gehalte hebben, maar wie weet....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:43
spsup
spsup is offline
Citaat:
AGH schreef:
Hehe, ook met de trein in Dordrecht geweest voor de winterstop?
hehehehe nee toevallig niet heb wel vanalles gehoord ach ja het is wat he maar ik doe niet mee aan internet hooligan gedoe dus...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:44
spsup
spsup is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Zaalvoetbal je heel toevallig ook met SMB??

eh nope
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:04
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef:
"F-side is niet makkelijk" moet ik nog steeds een keer lezen, ben zeer benieuwd. Persoonlijk vond ik de DAS ook een redelijk hoog cowboy gehalte hebben, maar wie weet....
Klopt, als ik een neutrale keuze moest maken tussen Lunatic News en de DAS vind ik het eerstgenoemde fanzine toch een stukje beter.
Hoewel de DAS ook niet slecht is in vergelijking met andere fanzines, zoals bijvoorbeeld het hiep-hoi blaadje van PSV.

Verschil is echter dat het boek ‘F-Side is niet makkelijk’ dieper ingaat op de individu binnen de F-Side en niet verteld hoe 30 Ajacieden een groep van 200 Tukkers hebben laten lopen.
Natuurlijk bestaan er altijd twee verhalen, maar in het boek over de F-Side (en ook die van FCT) worden ook nederlagen rooskleurig verteld.
We zijn in Nederland af van het taboe ‘rennen’.
Iedereen rent wel eens en soms ben ik wel eens blij dat ik destijds heb gerend en soms ben ik ook wel eens blij dat ik ben blijven staan.
Persoonlijk sprak de metafysische schrijfstijl van Paul van Gageldonk me ook niet zo aan, als de SCF een andere schrijver zou uitkiezen zou ook dit boek een hele leuke verzameling verhalen, anekdotes, foto’s en krantenknipsels op kunnen leveren.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:06
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
spsup schreef:
hehehehe nee toevallig niet heb wel vanalles gehoord ach ja het is wat he maar ik doe niet mee aan internet hooligan gedoe dus...

wij zijn ook geen interntehooligans

ik vind een internet hooligan iemand anderen (in gastenboeken)
probeert uit te dagen terwijl als het op vechten aankomt zij lekker thuis zitten tv te kijken.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:16
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
spsup schreef:
hehehehe nee toevallig niet heb wel vanalles gehoord ach ja het is wat he maar ik doe niet mee aan internet hooligan gedoe dus...
Hehe, heel verstandig!
Zelf heb ik het gehoord van een jongen die contacten heeft met wat jongens van Dordrecht.
Te weten dat jullie met 40 man naar Dordrecht gaan, mag ik daaruit opmaken dat jullie ook wel de reis naar Deventer willen maken?
Of zit je niet in het hoekje van de SYC?

Was gezellig dit jaar!
Daar waar een groepje van ons uit het stadion werd verwijderd omdat ze kaarten voor het vak achter de goal hadden, konden wij vanaf die Kasteeltribune heel mooi zien hoe Sparta genaaid werd door de scheidsrechter, hoe makkelijk het is om op het veld te komen (en het dan toch net niet doen, is ook lastig als je bril telkens afvalt), hoe weinig politie er voor zo’n wedstrijd komt opdagen terwijl GAE de wedstrijd betiteld als risicoduel, hoe junks hun jointje uit de mond laten vallen als ze willen schelden, hoe dik sommige Spartaanse vrouwen kunnen zijn en hoe dom de stewards er zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dagboek Janne
Margriet
2 06-07-2003 20:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42.