Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2003, 17:29
Verwijderd
het gaat mij erom wat andere mensen er van vinden. niet hoe compatible het is.
Schrijf jij vanaf nu dan ál je software maar even in Java!!! Dan kan iedereen het openen
Advertentie
Oud 01-10-2003, 19:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
deadlock schreef op 01-10-2003 @ 10:35:
Ik ben dus IE fan en het interreseert me niet echt hoe die andere 1% browsed.
Dit is typisch een website die voor iedereen toegankelijk moet zijn. Niet alleen voor IE mensen. Als jij IE fan bent (wat ik me moeilijk kan voorstellen) betekent dat niet dat je geen rekening moet houden met andere browsers...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-10-2003, 19:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
dd666 schreef op 29-09-2003 @ 18:35:
Dat vakje rechts, je bedoelt het nieuws??

En mijn hosting duur?? Kijk eens naar de hoeveelheden datatransfer die bij de prijs inbegrepen zitten! En je krijgt ook standaard een MySQL tabelletje en dat soort dingetjes. En als je een probleem hebt met 'n script ofzow, dan ben ik ook niet de beroerdste en zal ik gerust proberen te helpen.. Dat heet service, en daar betaal je een beetje meer voor. Voornamelijk bedrijven die zelf niet zo websites zijn vinden zo'n service belangrijk.. En dan nóg zijn mijn prijzen relatief gezien laag!
Absoluut duur...
Je datatransfer vind ik niet veel (5 GB is bijna niks...)

Stel, ik zou mijn gamingsite bij je onderbrengen, dan heb ik 12 MySQL databases (geen tabellen) nodig, 750 MB ruimte en 70 GB dataverkeer. Daar zou ik bij jou waarschijnlijk zo'n 250 euro voor moeten betalen, daar kan ik 2 complete servers van huren met 500 GB datatraffic.
Nu breng ik mijn site onder voor nog geen 35 euro! En dat is verschrikkelijk goede hosting.

Voor je Royal pakket zou ik zo'n 3 dollar per maand betalen en dan heb ik er veel meer features bij dan bij jou.

Dus jah, ik vind het schandalig duur.

Daarnaast krijg ik ook nog eens service waar jij waarschijnlijk niet aan kan tippen.

Anders wil ik trouwens via een ander praatmedium best met je verder discussieren...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-10-2003, 20:56
mpk1
mpk1 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-10-2003 @ 20:09:
Stel, ik zou mijn gamingsite bij je onderbrengen, dan heb ik 12 MySQL databases (geen tabellen) nodig, 750 MB ruimte en 70 GB dataverkeer.
Misschien zou je niet zo veel font tags moeten gebruiken, maar CSS. Daarnaast moet je eens leren om OOP te gebruiken en een structuur aan te brengen in je PHP framework.

Als je daarvoor zorgt, heb je geen 12(!) dbs nodig en 750 mb is daarnaast ook een beetje debielig overdreven.
Oud 02-10-2003, 06:56
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Dit deel is nu gesloten, deel 3 kun je hier vinden.

Bij deze het verzoek de offtopic discussies niet mee te nemen naar het nieuwe topic, dergelijke reakties zullen worden verwijderd.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware sitecheck
katten
6 22-09-2003 04:50
Software & Hardware WIl jij je eigen website? Leer hier makkelijk en snel html! Of rate de site gewoon :D
ghostrabb
3 12-08-2003 18:13
Software & Hardware sitecheck
Lil' Stef
4 09-07-2003 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.