Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2005, 11:37
meisje
meisje is offline
Citaat:
T_ID schreef op 13-02-2005 @ 12:28 :
mwo, ergens van 95% van de mannen en 90% van de vrouwen in de jaren vijftig naar ergens 30%-20%.


Bovendien weet je best dat je zit te overdrijven met 'nergens meer roken' en de hele blablabla, ik zal medelijden hebben als ik tijd heb.
Doe alsjeblieft niet dom, je mag niet meer op werkplekken en stations roken en binnenkort komen daar kroegen en discotheken bij en in het openbaar mag het straks ook niet meer. En wie zegt dat ik rook?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2005, 11:40
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Het zal wel aan mij liggen, maar ik dacht toch echt dat Nederland meer bevatte dan kroegen, discotheken, werkplekken en stations. (waar bij de laatste trouwens nog gerookt mag worden)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:44
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
zij het bij rookpaaltjes
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:48
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Aaah het gaat weer over roken. Waar ben je hendrixx?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:48
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 13-02-2005 @ 12:37 :
Doe alsjeblieft niet [zo] dom, je mag niet meer op werkplekken en stations roken en binnenkort komen daar kroegen en discotheken bij en in het openbaar mag het straks ook niet meer. En wie zegt dat ik rook?
Over hypocrisie gesproken steek voortaan de hand maar eens in je eigen boezem voordat je de taalpurist gaat uithangen en andere van achterlijkheid gaat beschuldigen

En daarbij goh die arme rokertjes wordt echt het leven zuur gemaakt hoor overdrijven is ook een vak zeg
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:49
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
LaValentino schreef op 13-02-2005 @ 12:06 :
Siggaretten zijn verslavend dat is het verschil.
Junkfood is ook verslavend.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:49
Verwijderd
Dit is eigelijk best wel kwel
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 13-02-2005 @ 12:49 :
Junkfood is ook verslavend.
Schransen is verslavend, wat je tijdens het schransen naar binnen werkt heeft niet veel invloed.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:50
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 13-02-2005 @ 12:49 :
Junkfood is ook verslavend.
Niet lichamelijk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:53
Hydrogen
Hydrogen is offline
Verslaving zit altijd in de hersenen
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:55
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-02-2005 @ 12:50 :
Niet lichamelijk
Je kunt wel ontwenningsverschijnselen krijgen... Hier staat ook nog wat...

According to preliminary animal studies, bingeing on foods that are
high in fat and sugar may cause changes in the brain that make it hard
to say no. By stimulating the brain's natural opioids, large doses of
the foods can produce a high that is similar, though less intense, to
that produced by heroin and cocaine
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:56
meisje
meisje is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-02-2005 @ 12:48 :
Over hypocrisie gesproken steek voortaan de hand maar eens in je eigen boezem voordat je de taalpurist gaat uithangen en andere van achterlijkheid gaat beschuldigen

En daarbij goh die arme rokertjes wordt echt het leven zuur gemaakt hoor overdrijven is ook een vak zeg
'zo' hoeft er niet perse bij, dus ga alsjeblieft niet zeuren over de triljoen mogelijkheden van zinsopbouw.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:58
Hydrogen
Hydrogen is offline
Dit is zo leuk........
Weer een verhitte discussie tussen makelville en meisje. Dit wordt weer smullen........
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:59
meisje
meisje is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 13-02-2005 @ 12:58 :
Dit is zo leuk........
Weer een verhitte discussie tussen makelville en meisje. Dit wordt weer smullen........
Haha , ik kan er helemaal niet om lachen. Zet ik haar op de negeerlijst, valt ze me nog lastig.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:00
Hydrogen
Hydrogen is offline
Domme posts vragen nou eenmaal om reacties...
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:01
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 13-02-2005 @ 12:56 :
'zo' hoeft er niet perse bij, dus ga alsjeblieft niet zeuren over de triljoen mogelijkheden van zinsopbouw.
Ach dan kan ik ook wel zeggen dat taal niet iets is dat vast staat en voortdurend aan verandering onderhevig is
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Hydrogen schreef op 13-02-2005 @ 13:00 :
Domme posts vragen nou eenmaal om reacties...
Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:03
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 13-02-2005 @ 13:00 :
Domme posts vragen nou eenmaal om reacties...
Maar dan komt de vraag: welke post is dommer? Die van Makelville of Meisje?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:04
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 13-02-2005 @ 13:03 :
Maar dan komt de vraag: welke post is dommer? Die van Makelville of Meisje?
makelville
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:04
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 13-02-2005 @ 12:59 :
Haha , ik kan er helemaal niet om lachen. Zet ik haar op de negeerlijst, valt ze me nog lastig.
Ik reageer slechts inhoudelijk als jij dat al lastig vallen noemt

Ik raad je echt psychotheraphie aan want die eigenschap van je om alles op te blazen kan echt niet gezond zijn
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:04
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 13-02-2005 @ 13:03 :
Maar dan komt de vraag: welke post is dommer? Die van Makelville of Meisje?
Meisje is iemand die niet erg rustig blijft en zich snel voelt aangevallen, terwijl makelville erg rustig blijft, in woorden tenminste . het is de vraag of dit iets te maken heeft met intellegentie?
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:05
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 13-02-2005 @ 13:04 :
makelville
Ik denk niet dat jij in staat bent om daarover te oordelen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:06
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 13-02-2005 @ 13:04 :
makelville
Het is zeer lastig, gezien je hier te maken hebt met 2 vrouwen. Daardoor wordt het moeilijk om het intellegentieniveau te meten....

Just joking
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:06
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-02-2005 @ 13:05 :
Ik denk niet dat jij in staat bent om daarover te oordelen
Denk het wel...

De Sunday Telegraph en de Sunday Times melden dat hamburgers en snacks even verslavend zijn als drugs. De hoge concentraties van suiker en vet in het 'junk food', zijn even verslavend als nicotine en zelfs drugs. De beide bladen beroepen op nieuw wetenschappelijk onderzoek van wetenschappers aan het Rockefeller Instituut in New York.

Uit het onderzoek zou blijken dat producten als hamburgers, chips of chocolade, een biochemishe reactie in de hersenen veroorzaken waardoor eten ontaardt in schrokken. De veranderingen die voedsel met een heel hoog suiker- of vetgehalte veroorzaken, vertonen volgens de onderzoekers duidelijke overeenkomsten met wat nicotine of cocaine en heroïne in onze hersenen aanrichten.

De conclusies van de wetenschappers in New York worden onderschreven door collega's die in het geheim een eigen onderzoek uitvoerden voor Nestlé en Unilever, twee van 's werelds grootste fabrikanten van voedingswaren.

De twee voedselconcerns ontkennen overigens met klem dat zij op de hoogte waren van de bevindingen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:06
Verwijderd
Maar laten we hier geen flamewar starten mensen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:08
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 13-02-2005 @ 13:04 :
Meisje is iemand die niet erg rustig blijft en zich snel voelt aangevallen, terwijl makelville erg rustig blijft, in woorden tenminste . het is de vraag of dit iets te maken heeft met intelligentie?
Dat heeft uiteraard niets te maken met intelligentie. Maar beide dames maken elkaar het forumleven tamelijk zuur met niet ter zake doende of misplaatste opmerkingen. Argumenten worden alleen nog maar gegeven om elkaar te bestrijden in plaats van elkaars opvattingen. I'm loving it
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:11
Hydrogen
Hydrogen is offline
Dat bedoel ik nou. Er gaat niets boven 2 ruziende vrouwen !

Makelville en Meisje: Just Joking voor het geval jullie het serieus nemen!
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:15
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 13-02-2005 @ 13:06 :
Denk het wel...

De Sunday Telegraph en de Sunday Times melden dat hamburgers en snacks even verslavend zijn als drugs. De hoge concentraties van suiker en vet in het 'junk food', zijn even verslavend als nicotine en zelfs drugs. De beide bladen beroepen op nieuw wetenschappelijk onderzoek van wetenschappers aan het Rockefeller Instituut in New York.

Uit het onderzoek zou blijken dat producten als hamburgers, chips of chocolade, een biochemishe reactie in de hersenen veroorzaken waardoor eten ontaardt in schrokken. De veranderingen die voedsel met een heel hoog suiker- of vetgehalte veroorzaken, vertonen volgens de onderzoekers duidelijke overeenkomsten met wat nicotine of cocaine en heroïne in onze hersenen aanrichten.

De conclusies van de wetenschappers in New York worden onderschreven door collega's die in het geheim een eigen onderzoek uitvoerden voor Nestlé en Unilever, twee van 's werelds grootste fabrikanten van voedingswaren.

De twee voedselconcerns ontkennen overigens met klem dat zij op de hoogte waren van de bevindingen.
NIeuw wetenschappelijk onderzoek dat geheim wordt gehouden en in een paar flutkrantjes verschijnen juist ja

Hamburgers en snacks zijn echt even verlavend als drugs dat zou je toch op z'n minst aan het denken moeten zetten
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:18
Hydrogen
Hydrogen is offline
[Offtopic] He Makelville, heb je me al toegevoegd op msn?
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Hydrogen schreef op 13-02-2005 @ 13:18 :
[Offtopic] He Makelville, heb je me al toegevoegd op msn?
Zie pm
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:21
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-02-2005 @ 13:15 :
NIeuw wetenschappelijk onderzoek dat geheim wordt gehouden en in een paar flutkrantjes verschijnen juist ja

Hamburgers en snacks zijn echt even verlavend als drugs dat zou je toch op z'n minst aan het denken moeten zetten
Tsja ze zeggen niet wta voor drugs. Maar ja als het niet verslavend was, waarom zouden mensen er dan niet vanaf kunnen komen?
En heb je nog nooit geweten dat chocolade verslavend was..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:24
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 13-02-2005 @ 13:21 :
Tsja ze zeggen niet wta voor drugs. Maar ja als het niet verslavend was, waarom zouden mensen er dan niet vanaf kunnen komen?
En heb je nog nooit geweten dat chocolade verslavend was..
Ja hoor zodra ik stop met chocolade eten krijg ik allerlei ontwenningsverschijnselen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:25
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-02-2005 @ 13:20 :
Zie pm
Onderweg.....
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:25
meisje
meisje is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 13-02-2005 @ 13:21 :
Tsja ze zeggen niet wta voor drugs. Maar ja als het niet verslavend was, waarom zouden mensen er dan niet vanaf kunnen komen?
En heb je nog nooit geweten dat chocolade verslavend was..
Alles kan verslavend zijn. Er is een verschil tussen lichamelijke en psychische verslaving. Bijvoorbeeld wiet en hasj zijn absoluut niet verslavend, maar wel psychisch verslavend. Bovendien is veel eten vaak een symptoon van iets anders.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:30
Hydrogen
Hydrogen is offline
Binnen een jaar, zou verslaving bij roken eens verleden tijd kunnen worden.....
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:31
meisje
meisje is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 13-02-2005 @ 13:30 :
Binnen een jaar, zou verslaving bij roken eens verleden tijd kunnen worden.....
Bronnen, cijfers, links!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:32
Hydrogen
Hydrogen is offline
Nou, had 1 jaar geleden op teletext gelezen dat ze bezig waren met een rookvaccin. Dit rookvaccin zou een stof in de hersenen kunnen brengen, die nicotine tegenhoudt en daardoor verslaving voorkomt.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:42
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
meisje schreef op 13-02-2005 @ 13:25 :
Alles kan verslavend zijn. Er is een verschil tussen lichamelijke en psychische verslaving. Bijvoorbeeld wiet en hasj zijn absoluut niet verslavend, maar wel psychisch verslavend. Bovendien is veel eten vaak een symptoon van iets anders.
psychische verslaving is geen verslaving en moet niet serieus genomen worden? Je kunt ook ontwenningsverschijnselen krijgen als depressie, moeheid, cravings, slapeloosheid, etc.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:43
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 13-02-2005 @ 13:32 :
Nou, had 1 jaar geleden op teletext gelezen dat ze bezig waren met een rookvaccin. Dit rookvaccin zou een stof in de hersenen kunnen brengen, die nicotine tegenhoudt en daardoor verslaving voorkomt.
Dat is dus net zo iets 'psychisch' als vrslaving van eten.. je hersenen maken ook een stof aan als ze suiker-vet binnenkrijgen en je lichaam went eraan.. dus gaat cravings krijgen als he tnit meer krijgt etc. volgens mij had ik dta ergens terug nog gepost (niet over die studie..maar daarvoor nog int engels).
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 12:45
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 13-02-2005 @ 13:42 :
psychische verslaving is geen verslaving en moet niet serieus genomen worden? Je kunt ook ontwenningsverschijnselen krijgen als depressie, moeheid, cravings, slapeloosheid, etc.
Wist je dat depressie ook psychisch is? En ja, je hersenen zorgen nou eenmaal voor dat je verslaafd bent....
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 13:10
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 13-02-2005 @ 13:45 :
Wist je dat depressie ook psychisch is?
En dus geen ontwenningsverschijnsel?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 16:48
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 13-02-2005 @ 13:04 :
Ik reageer slechts inhoudelijk als jij dat al lastig vallen noemt

Ik raad je echt psychotheraphie aan want die eigenschap van je om alles op te blazen kan echt niet gezond zijn
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 17:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Er wordt hier veel gereageerd met: "Alles is ongezond als je er teveel van eet. Waar is de grens dan?" Dat is waar. Maar zo moeilijk is het toch niet om verschil te zien? Burger King kan je in principe als ongezond beschouwen. KFC ook. Veel dingen uit de snackbar ook. En sinaasappels niet, nee. Als je er iedere dag 30 eet wordt het vanzelf ongezond maar het verschil tussen een big mac en een sinaasappel lijkt mij duidelijk.
Ik vind het plan wel aardig. Ik vraag me, ondanks wat ik net hierboven zij, ook af of het uitvoerbaar is.. maar het idee vind ik wel goed. Ik zou wel uitwerkingen willen zien.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 17:11
Graf Bismarck
Avatar van Graf Bismarck
Graf Bismarck is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-02-2005 @ 12:48 :
Over hypocrisie gesproken steek voortaan de hand maar eens in je eigen boezem voordat je de taalpurist gaat uithangen en andere van achterlijkheid gaat beschuldigen
Zo hoeft er niet perse bij hoor.
__________________
Wir Deutsche fürchten Gott und sonst nichts auf der Welt; und diese Gottesfurcht ist es schon, die uns den Frieden lieben und pflegen lässt- Bismarck
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 17:42
meisje
meisje is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 13-02-2005 @ 13:42 :
psychische verslaving is geen verslaving en moet niet serieus genomen worden? Je kunt ook ontwenningsverschijnselen krijgen als depressie, moeheid, cravings, slapeloosheid, etc.
Juist wel. Makelville beweerde dat vet eten niet verslavend kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 17:49
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 13-02-2005 @ 18:42 :
Juist wel. Makelville beweerde dat vet eten niet verslavend kan zijn.
Lichamelijke verslaving

Citaat:
meisje schreef op 13-02-2005 @ 13:25 :
Alles kan verslavend zijn. Er is een verschil tussen lichamelijke en psychische verslaving. Bijvoorbeeld wiet en hasj zijn absoluut niet verslavend, maar wel psychisch verslavend. Bovendien is veel eten vaak een symptoon van iets anders .
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 17:56
one.
one. is offline
Citaat:
JCG schreef op 11-02-2005 @ 18:32 :
geef dan subsidie op gezond voedsel. Als ik een gratis appel(s) kan scoren voor in een pauze hoeft ik geen geld uit te geven aan junkfood
Vind ik ook inderdaad een beter plan dan die accijnzen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 17:58
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 13-02-2005 @ 18:49 :
Lichamelijke verslaving




Spreekt elkaar een béétje tegen, nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 19:12
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-02-2005 @ 18:49 :
Lichamelijke verslaving
dat beweerde je eerst nog niet. je eerste stelling was dat vet eten niet verslavend was.
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post15785313

dat is het hele probleem in deze rare discussie. Makelville draai-kont zich continu uit elke discussie door een iets ander standpunt aan te nemen.
-vet is niet verslavend
-vet is niet zo verslavend als wiet en hasj
-wiet en hasj zijn lichamelijk verslavend itt vet, want wiet en hasj veroorzaken gewenning en afhankelijkheid. (die was leuk moet ik zeggen )
-vet is niet lichamelijk verslavend.

Nou, gefeliciteerd, dat valt te verdedigen. Jammer dat niemand je daarop aanviel, maar gelukkig doet ikkeleerlinge dat nu, en ik doe gaarne ook een duit in het zakje.
http://www.millennium-debate.org/tel30jan034.htm
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 19:14
meisje
meisje is offline
Citaat:
cartman666 schreef op 13-02-2005 @ 20:12 :
dat beweerde je eerst nog niet. je eerste stelling was dat vet eten niet verslavend was.
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post15785313

dat is het hele probleem in deze rare discussie. Makelville draai-kont zich continu uit elke discussie door een iets ander standpunt aan te nemen.
-vet is niet verslavend
-vet is niet zo verslavend als wiet en hasj
-wiet en hasj zijn lichamelijk verslavend itt vet, want wiet en hasj veroorzaken gewenning en afhankelijkheid. (die was leuk moet ik zeggen )
-vet is niet lichamelijk verslavend.

Nou, gefeliciteerd, dat valt te verdedigen. Jammer dat niemand je daarop aanviel, maar gelukkig doet ikkeleerlinge dat nu, en ik doe gaarne ook een duit in het zakje.
http://www.millennium-debate.org/tel30jan034.htm
Amen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Foto keeltumor mogelijk in 2006 op sigarettenpakje"
almighty
86 10-03-2005 22:43
Liefde & Relatie Drugsgebruik in een vaste relatie.
-Will-
185 10-02-2005 01:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Uitstel Rookverbod Horeca.... JAMMER
hhendrikxx
283 19-09-2004 20:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Accijns op Fastfood??
Casado
31 14-12-2002 10:42
Lichaam & Gezondheid (jongerenlagerhuis)accijnce op junkfood?
C'est moi
17 27-10-2002 15:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.