Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
My thoughts.

Oja? Is ze weg of heeft ze een ander profiel?
Geen idee, ik kwam het tegen op MM
Advertentie
Oud 15-06-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Diepgaande
Heul diep
Citaat:
Die zag je vorige week niet of zo?
Nee?
Oud 15-06-2010, 23:14
Verwijderd
Zo, hallo.
Oud 15-06-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Heul diep


Nee?
Zegt meer over jou dan over mij. Al snap ik ook wel dat je niet uitgebreid mn gezicht gaat bestuderen....
Oud 15-06-2010, 23:14
Verwijderd
Hoi N00dles

Citaat:
Zegt meer over jou dan over mij. Al snap ik ook wel dat je niet uitgebreid mn gezicht gaat bestuderen....
Ja je kwam pas hier toen het al donker was en en en Ik ga de volgende keer uitgebreid je sproeten bewonderen
Oud 15-06-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Hoi N00dles



Ja je kwam pas hier toen het al donker was en en en Ik ga de volgende keer uitgebreid je sproeten bewonderen
Ik zal me goed positioneren.

Trouwens, het minder slechte nieuws van deze week: zaterdag werk ik met mijn leukste (afijn, tot nu toe leukste) collega.
Oud 15-06-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Ik zal me goed positioneren.

Trouwens, het minder slechte nieuws van deze week: zaterdag werk ik met mijn leukste (afijn, tot nu toe leukste) collega.
Jaaahaaa hoera. En dan moet je 'm uitnodigen voor je party he
Oud 15-06-2010, 23:18
Verwijderd
Ja ehm nee, ehm, ik zal t proberen okay? Ik moet sowieso maar eens snel een officiële uitnodiging schrijven, zou het zo vergeten!
Oud 15-06-2010, 23:20
Verwijderd
Ja, lijkt me een perfect kans en anders stuur je 'm gewoon een uitnodiging. Ik heb trouwens mijn eerste hyve forum vriendje terwijl ik altijd riep dat dat tegen mijn principes was en het is niet eens een wwwww'er
Oud 15-06-2010, 23:20
Verwijderd
Helleu, ik heb weer een beetje veel witbier op
Oud 15-06-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Helleu, ik heb weer een beetje veel witbier op
Heuj nog even en dan ben je een groter drankorgel dan ik
Oud 15-06-2010, 23:21
Verwijderd
Helleu zatte Absinthe, vertel eens iets genants.


En woa, sann. Nu moet je ook facebook en dan mij toevoegen~!
Oud 15-06-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Helleu zatte Absinthe, vertel eens iets genants.


En woa, sann. Nu moet je ook facebook en dan mij toevoegen~!
Ik ben tegen facebook en van plan dat ook nog wel even te blijven
Oud 15-06-2010, 23:23
Verwijderd
Goedzo. Ik speel met het idee het op te geven maar heb niet het lef het ook echt te doen. Stom gedoe though, kost eindeloos veel tijd en privacy.
Oud 15-06-2010, 23:23
Verwijderd
facebook > hyves!
Oud 15-06-2010, 23:23
Verwijderd
Maar facebook > hyves!
Oud 15-06-2010, 23:23
Verwijderd
Haha hyvemind.
Oud 15-06-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Goedzo. Ik speel met het idee het op te geven maar heb niet het lef het ook echt te doen. Stom gedoe though, kost eindeloos veel tijd en privacy.
Ja ik ben ook al maanden aan het bedenken dat hyves er eigenlijk een keer af moet, maar ik doe het ook maar niet.

Twitter ftw trouwens, als het om sociale media gaat
Oud 15-06-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Maar facebook > hyves!
Jajaja dat kan wel zijn, maar ik ben wel klaar met sites bijhouden en vriendjes maken via internet
Oud 15-06-2010, 23:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
goeienavond, ik ben net thuis van salsa en daarna sportcafe-hangen.. tijd om te slapen anders ga ik dood.. trusten
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-06-2010, 23:29
Verwijderd
Ik heb geen gênante verhalen. Ook al heb ik gedronken. Ik heb vooral gewoon veel gepraat en gelachen.
Oud 15-06-2010, 23:29
Verwijderd
Goed verhaal, lekker kort

Slaap lekker! Kusje
Oud 15-06-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen gênante verhalen. Ook al heb ik gedronken. Ik heb vooral gewoon veel gepraat en gelachen.
Hmz. Saai Ik heb niet gedronken, dus geen motivatie om genante verhalen te vertellen
Oud 15-06-2010, 23:31
Verwijderd
ik heb een perzikkenwijn verslaving opgebouwd, helaas een stuk minder mannelijker dan de heerlijke whiskey die ik normaal in huis heb
Oud 15-06-2010, 23:32
Verwijderd
Ik heb ook niet echt genante verhalen. Ben alleen wel een beetje in een flirtbui Misschien is dat wel genant/
Oud 15-06-2010, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook niet echt genante verhalen. Ben alleen wel een beetje in een flirtbui Misschien is dat wel genant/
Nee dat is gezond Eigenlijk ben ik ook best moe en moet ik mss maar naar bed gaan
Oud 15-06-2010, 23:34
Verwijderd
Ik moet ook maar zo gaan slapen want ik heb morgen functioneringsgesprek
Oud 15-06-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ik moet ook maar zo gaan slapen want ik heb morgen functioneringsgesprek
Oei. Hoe laat?
Oud 15-06-2010, 23:38
Verwijderd
Ik zou naar bed moeten, maar zó veel kamers om te bekijken en al dan niet op te reageren, pffff.
Oud 15-06-2010, 23:38
Verwijderd
Spannend Absinthe, succes!
Oud 15-06-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Oei. Hoe laat?
13 uur ofzo. Weet niet meer precies. Maar komt vast wel goed.
Ik hoop gewoon dat ik een mooi aantal uren krijg volgend jaar.
Oud 15-06-2010, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Spannend Absinthe, succes!
Thanks
Wil het wel al een beetje lukken met huizenjacht?
Oud 15-06-2010, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Ik zou naar bed moeten, maar zó veel kamers om te bekijken en al dan niet op te reageren, pffff.
Kamers zoeken is stom
Citaat:
13 uur ofzo. Weet niet meer precies. Maar komt vast wel goed.
Ik hoop gewoon dat ik een mooi aantal uren krijg volgend jaar.
That's the spirit! Denk je dat je hetzelfde aantal uren mag houden, of wil je juist meer?
Oud 15-06-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Kamers zoeken is stom


That's the spirit! Denk je dat je hetzelfde aantal uren mag houden, of wil je juist meer?
Ik vrees voor minder, omdat er cursussen weg gaan vallen. Ik vrees vooral voor de zaterdag.
Maar waar ik misschien wel meer uur in ga krijgen is workshops. Ze willen me misschien een vaste workshopdag geven, en daar dus ook een vast aantal uur voor. Is op zich wel fijn natuurlijk, maar workshops geven is wel echt minder leuk dan gewoon les geven aan je eigen groep
Oud 15-06-2010, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Ik vrees voor minder, omdat er cursussen weg gaan vallen. Ik vrees vooral voor de zaterdag.
Maar waar ik misschien wel meer uur in ga krijgen is workshops. Ze willen me misschien een vaste workshopdag geven, en daar dus ook een vast aantal uur voor. Is op zich wel fijn natuurlijk, maar workshops geven is wel echt minder leuk dan gewoon les geven aan je eigen groep
Ja dat kan ik me voorstellen wat jammer! Zijn er minder aanmeldingen ofzo, dat er lessen gaan weg vallen?
Oud 15-06-2010, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Thanks
Wil het wel al een beetje lukken met huizenjacht?
Hmmm, in die zin dat ik bij een perfecte kamer was en nu héél erg hard hoop dat ze me willen (maar nu ze nog niet gebeld hebben....vrees ik het ergste). Verder is het nog niet veel soeps, ik heb nog wel wat kijkavonden maar dat zijn op één na allemaal van die compromis-kamers. En voor veel word ik niet eens uitgenodigd omdat er steeds 60 mensen reageren.

Citaat:
Ik vrees voor minder, omdat er cursussen weg gaan vallen. Ik vrees vooral voor de zaterdag.
Maar waar ik misschien wel meer uur in ga krijgen is workshops. Ze willen me misschien een vaste workshopdag geven, en daar dus ook een vast aantal uur voor. Is op zich wel fijn natuurlijk, maar workshops geven is wel echt minder leuk dan gewoon les geven aan je eigen groep
Dat zou wel jammer zijn ja, maar misschien valt het mee?

Laatst gewijzigd op 15-06-2010 om 23:58.
Oud 15-06-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Ja dat kan ik me voorstellen wat jammer! Zijn er minder aanmeldingen ofzo, dat er lessen gaan weg vallen?
Nou, er waren dit jaar sowieso minder aanmeldingen dan verwacht... dus toen vielen er ook al cursussen weg. En verder is de organisatie volgend jaar heel anders. Ze bieden gewoon minder cursussen aan. En het productiehuis op de zaterdag valt weg. daar komt een of andere massaproductie met muziek en dans (musical dus) voor terug en die gaat de afdelingsleider van theater doen. Dit jaar gaf hij geen les op zaterdag dus is er ineens een docent bij, die onze dingen inpikt om het zo maar te zeggen
Oud 15-06-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, in die zin dat ik bij een perfecte kamer was en nu héél erg hard hoop dat ze me willen (maar nu ze nog niet gebeld hebben....vrees ik het ergste). Verder is het nog niet veel soeps, ik heb nog wel wat kijkavonden maar dat zijn op één na allemaal van die compromis-kamers. En voor veel word ik niet eens uitgenodigd omdat er 60 mensen reageerden.
Jeetje. Ja, het is duidelijk dat het in Utrecht lastiger zoeken is dan in Tilburg.
Oud 15-06-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Nou, er waren dit jaar sowieso minder aanmeldingen dan verwacht... dus toen vielen er ook al cursussen weg. En verder is de organisatie volgend jaar heel anders. Ze bieden gewoon minder cursussen aan. En het productiehuis op de zaterdag valt weg. daar komt een of andere massaproductie met muziek en dans (musical dus) voor terug en die gaat de afdelingsleider van theater doen. Dit jaar gaf hij geen les op zaterdag dus is er ineens een docent bij, die onze dingen inpikt om het zo maar te zeggen
Mweh dat is wel stom

Maar ik kruip in bed, ik zit me hier eigenlijk alleen maar te vervelen & moet morgen productief en nuttig zijn en een presentatie in het engels voorbereiden enzo

Dus slaap lekker lieverds!
Oud 15-06-2010, 23:59
Verwijderd
Ik ga ook. Weltrusten allemaal.
Oud 16-06-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Mweh dat is wel stom

Maar ik kruip in bed, ik zit me hier eigenlijk alleen maar te vervelen & moet morgen productief en nuttig zijn en een presentatie in het engels voorbereiden enzo

Dus slaap lekker lieverds!
Je zet de trend; ik ga ook maar slapen.
Wel zo verstandig.

Sleep well
Oud 16-06-2010, 00:07
Verwijderd
ecnelis is wel bijzonder goed googlebaar. Het is tijd voor een naamverandering
Oud 16-06-2010, 00:12
Verwijderd
edit: gevonden, slechte zoeker
Oud 16-06-2010, 00:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeieavond allen!

Ik heb net even alle sites afgesloten voor een zogenaamde 'vriendin'. Hoeft ze ook geen kostbare tijd van haar sletterige en nutteloze bestaan op te geven om te kijken of ik me nog wel aan haar erger Go ik.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 16-06-2010 om 00:36.
Oud 16-06-2010, 06:10
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Goeiemorgen!

Opstaan gaat deze week bijzonder makkelijk
__________________
Yoloswag 420
Oud 16-06-2010, 06:33
Rationeel
Rationeel is offline
inderdaad, ik sta nu zelfs vóór mijn wekker op!
Oud 16-06-2010, 06:33
Rationeel
Rationeel is offline
en goeeeeeeedemorgen!
Oud 16-06-2010, 07:15
Verwijderd
Yes! Er weer keihard tegenaan! Tjakka!
Oud 16-06-2010, 07:16
Verwijderd
we gaan knallen!
Oud 16-06-2010, 07:47
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.