Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2003, 09:43
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
LB06 schreef:
edit: nooit gehoord van thumbnails zeker? Zo'n supergrote plaatjes zijn bijzonder lay-out verneukend.
hehe zelfs jouwe is lay-out verneukend
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2003, 12:45
LB06
LB06 is offline
Nie zo erg, ik bedoel, je hoeft nie zijwaards te scrollen om alles te kunnen zien
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 13:10
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
LB06 schreef:
Nie zo erg, ik bedoel, je hoeft nie zijwaards te scrollen om alles te kunnen zien
Nou ik hoef 't er maar bij 1tje hoor
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 17:26
LB06
LB06 is offline
Citaat:
-niels- schreef:
Nou ik hoef 't er maar bij 1tje hoor
Niet iedereen draait in 1920x1600(oid)

on-topic:
Waar blijft de eye-candy???
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 19:16
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 01:34
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
niemand schreef:
zal t allemaal maar ff knippen..
ziet er vet uit, kan je me ff uitleggen hoe ik dat ook zo kan krijgen?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 13:40
Verwijderd
Citaat:
chatfreak schreef:
Waarom de taakbalk gecensureerd? Was je pr0n aan het kijken?
Dat zijn msn-gesprekken met mensen waarvan niet iedereen de nickname hoeft te zien drol
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:47
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 20:05
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
perseus schreef:
Dat zijn msn-gesprekken met mensen waarvan niet iedereen de nickname hoeft te zien drol
hahaha, je ziet alleen de eerste vier letters, hoe moeten we daar ooit een volledige nick uit halen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 20:36
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
perseus schreef:
Dat zijn msn-gesprekken met mensen waarvan niet iedereen de nickname hoeft te zien drol
heb je je post alweer verandert kan m nergens meer vinden
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 21:44
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef:
heb je je post alweer verandert kan m nergens meer vinden
4 posts hierboven (boven het bericht van ********).

dat balkenende2 vind ik echt supergaaf!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 15:37
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ik heb eindelijk m'n videokaart 'ns gebruikt zoals ie gebruikt zou moeten worden.

daarom ff nieuwe screenshot:

__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:04
JJzD
JJzD is offline
ziet best ok uit ekki

sorry kom niet in mijn grafische console (RH) (wtf is bootlog.txtt in RH )en mijn XP ken je wel
erg standaard
en ik schaam me te laten zien dat ik momenteel in IE zit
en mijn dual monitor niet werkt en mijn desktop niet is opgeruimd
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:06
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Check je /var/log/. Met name error.log, xf86.log ed als ik me niet vergis.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 22:56
zazzie
zazzie is offline
/var/log/boot.log maybe?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 01:08
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
Koen schreef:
Check je /var/log/. Met name error.log, xf86.log ed als ik me niet vergis.
en hoe zorg ik dat ie zijn grafische zooi niet opstart maar gewoon in textmodus blijft??
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 01:12
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 08:43
Verwijderd
Screenie van desktop op het werk:

Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 08:53
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
ik heb eindelijk m'n videokaart 'ns gebruikt zoals ie gebruikt zou moeten worden.

daarom ff nieuwe screenshot:

En daarom sluit je er dus meteen 2 moni's op aan?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 11:10
zazzie
zazzie is offline
Citaat:
JJzD schreef:
en hoe zorg ik dat ie zijn grafische zooi niet opstart maar gewoon in textmodus blijft??
opstarten in init 3 (kan ook een ander runlevel zijn, maar bij mij is het 3) ipv in init 5...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 15:44
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
McLaren schreef:
En daarom sluit je er dus meteen 2 moni's op aan?
Is handig met het maken van webpagina's of het overtikken van informatie die je niet kan kopiëren omdat ze bijvoorbeeld ingescand zijn of wanneer je er een samenvatting van moet maken.

Verder ben ik m'n muis wel 'ns kwijt .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 15:59
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
ekki schreef:
Verder ben ik m'n muis wel 'ns kwijt .
Vind je het gek
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:43
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
zazzie schreef:
opstarten in init 3 (kan ook een ander runlevel zijn, maar bij mij is het 3) ipv in init 5...
Daar kun je best lol mee hebben met die runlevels. Een keertje op mijn werk de Linux PC van een collega aangepast. Het default runlevel op 6 gezet :> De beste man snapte er niks meer van
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Daar kun je best lol mee hebben met die runlevels. Een keertje op mijn werk de Linux PC van een collega aangepast. Het default runlevel op 6 gezet :> De beste man snapte er niks meer van
Dat is niet zo lief
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:13
dystopia
dystopia is offline
2 monitors vind ik tamelijk onzinnig. Je kunt ook meerdere desktops gebruiken en/of de windows niet maximizen.

Wat is dat VMware GSX?

(nou is het zo dat ik ook 2 monitors voor m'n neus heb, soms wel 3. Wel 3 verschillende bakjes dan)
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:16
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
dystopia schreef:
2 monitors vind ik tamelijk onzinnig. Je kunt ook meerdere desktops gebruiken en/of de windows niet maximizen.
Het is even wennen, maar geloof me, als je 't eenmaal een weekje gebruikt hebt kan je écht niet meer zonder
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:21
NeuroticA_NL
Avatar van NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
mijne...gwoon standaart
__________________
Links...Rechts...Links...Oversteken.....
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 18:03
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
dystopia schreef:
2 monitors vind ik tamelijk onzinnig. Je kunt ook meerdere desktops gebruiken en/of de windows niet maximizen.

Wat is dat VMware GSX?

(nou is het zo dat ik ook 2 monitors voor m'n neus heb, soms wel 3. Wel 3 verschillende bakjes dan)
het is echt handig bij websites ontwikkelen (vind ik). eerst vond ik het ook onzin en irritant, maar het is, wat koen zegt, erg handig.

VMware GSX: ik ga ervan uit dat je weet wat vmware is. Met GSX kan je vmware op de ene pc draaien en op de andere de output (het schermpje dus). Erg handig, het is namelijk veel sneller dan pcanywhere of citrix.

meerdere desktops is ook erg handig, maar 2 monitoren is eigenlijk nog handiger .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 18:09
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
ekki schreef:
VMware GSX: ik ga ervan uit dat je weet wat vmware is. Met GSX kan je vmware op de ene pc draaien en op de andere de output (het schermpje dus). Erg handig, het is namelijk veel sneller dan pcanywhere of citrix.
Onder UNIX heb je daar natuurlijk gewoon het X protocol voor Vind ik wel grappig onder Windows vet knaken neerleggen voor iets dat UNIX al jaren kan

Citaat:

meerdere desktops is ook erg handig, maar 2 monitoren is eigenlijk nog handiger .
Iedere keer mijn kop moeten draaien om de tweede monitor te zien lijkt mij helemaal niet handig.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 18:13
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Iedere keer mijn kop moeten draaien om de tweede monitor te zien lijkt mij helemaal niet handig.
Als je 't een beetje logisch positioneert valt dat best wel mee. Het is puur een kwestie van gewenning.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:39
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Onder UNIX heb je daar natuurlijk gewoon het X protocol voor Vind ik wel grappig onder Windows vet knaken neerleggen voor iets dat UNIX al jaren kan
is natuurlijk vaak zo, maar ik weet niet precies wat gsx-server nog meer voor voordelen heeft.

trouwens, met vmware kan je een tweede besturingssysteem tegelijk met een ander besturingssysteem draaien en dat kan volgens mij met linux niet.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 23:24
zazzie
zazzie is offline
Citaat:
ekki schreef:
is natuurlijk vaak zo, maar ik weet niet precies wat gsx-server nog meer voor voordelen heeft.

trouwens, met vmware kan je een tweede besturingssysteem tegelijk met een ander besturingssysteem draaien en dat kan volgens mij met linux niet.
vmware werkt ook onder linux

Citaat:
Daar kun je best lol mee hebben met die runlevels. Een keertje op mijn werk de Linux PC van een collega aangepast. Het default runlevel op 6 gezet :> De beste man snapte er niks meer van
das inderdaad niet zo lief... maarja, bootflop dr in je ff fixen je kan weer opstarten
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 07:34
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
2 monitors vind ik tamelijk onzinnig. Je kunt ook meerdere desktops gebruiken en/of de windows niet maximizen.
Geloof me, als je met MicroStation werkt, en je hebt op de ene monitor al je menu's en op de andere je tekening, dan ben je gelukkiger dan iemand die tussen alle menu's door iets probeert voor elkaar te krijgen

2 monitors is
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 07:36
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Iedere keer mijn kop moeten draaien om de tweede monitor te zien lijkt mij helemaal niet handig.
Dat is onzin. Als je achter 2 17" TFT schermpjes zit die naast elkaar staan, praat je wel anders

Argh *zwijmelt van zijn collega's werkplek*
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 07:38
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
trouwens, met vmware kan je een tweede besturingssysteem tegelijk met een ander besturingssysteem draaien en dat kan volgens mij met linux niet.
VMWare werkt ook gewoon onder Linux.. en voor de Mac is er VirtualPC.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:17
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat is onzin. Als je achter 2 17" TFT schermpjes zit die naast elkaar staan, praat je wel anders
Nou, persoonlijk heb ik het helemaal niet op TFT schermen. Ik vind het beeld in vergelijking met een CRT gewoon inferieur. Ik heb toch liever een enkele 21" CRT voor mijn neus staan dan 2 17" TFT schermen voor het zelfde geld.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:50
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
******** schreef:
VMWare werkt ook gewoon onder Linux.. en voor de Mac is er VirtualPC.
ja, daar draait die hele gsx-server ook onder, maar ik bedoel dat je met linux zonder vmware geen 2 besturingssystemen kan draaien (of iig niet zonder te betalen oid).

nouja, ik kom niet helemaal uit m'n woorden ofzo, maar iig moet je voor vmware onder linux ook betalen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:56
LB06
LB06 is offline
Geez, zelfs de mods doen mee aan dit off-topic gel*l Tijd voor een screenie zou ik zeggen

Voor de goede orde:
- Mandrake 9.0
- Gnome 2 + H2O-GTK2 theme + Gorilla decoration
- Nautilus + Ximian north theme
- Gaim IM
- Eterm console
- GIMP
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 16:15
Octopus
Avatar van Octopus
Octopus is offline
__________________
Danoontje Powerrr!! Voor als je zelf ook een beetje dorst hebt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 07:53
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
ik bedoel dat je met linux zonder vmware geen 2 besturingssystemen kan draaien (of iig niet zonder te betalen oid).
Bochs en Plex86 werken daar aan.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 11:17
liepy
liepy is offline
Ik doe mee

Mijn schermpie op m'n stageplek:
__________________
Doe zo weinig mogelijk maar wel regelmatig.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 11:51
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
******** schreef:
Bochs en Plex86 werken daar aan.
zijn nog instabiel, ben benieuwd of het net zo goed wordt als vmware
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 14:29
Lunchbox
Lunchbox is offline
En nog een nieuw staaltje samenstel werk van mij,

[IMG]www.garlich.nl/Desktop2.JPG[/IMG]
__________________
:: } Visit my New Site, www.Lunchtrommel.COM { ::
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 15:13
dystopia
dystopia is offline
Plex86 = oud naam Bochs

__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 00:52
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
W00t! Mijn desktop is jetzt iconless: http://forum.scholieren.com/showthre...44#post3458469
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 01:59
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 11:10
Verwijderd
het valt me op dt er nog zoveel mensen Kazaa gebruiken das nog veel erger dan XP
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Octopus schreef:
[url=http://got.octopuz.org/desktop_thumb.JPG[/url]
HEE een FTD-er
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 21:53
bam
Avatar van bam
bam is offline


een beetje de standaard bullshit
niets bijzonder eigenlijk.
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 00:20
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07.