Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 17:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb sinds een paar dagen Windows XP en nu doet m'n msn raar.
Als ik op offline ga en ik doe 5 minuten niks met m'n muis, gaat m'n status naar afwezig. Ik weet dat je dat ergens in kan stellen, maar ik weet niet waar. Dus kan iemand me vertellen waar ik dat kan aanpassen?

Maar het grootste probleem is alsvolgt: als ik me afmeld nadat ik op msn ben geweest, verschijnt bij mij het tekentje dat ik niet aangemeld ben. Maar ik krijg nog wel meldingen als mensen zich aanmelden. Ook als ik op afsluiten klik, krijg ik nog steeds die meldingen. Mensen kunnen ook tegen mij beginnen te praten, dus ik blijk nog steeds op online te staan!! Ook al heb ik me dus afgemeld... Dit is zeer vervelend, want op die manier kan ik nooit m'n msn uitschakelen. En als ik me vervolgens aanmeld bij msn (want ik schijn toch online te zijn, dus dan wil ik ook zien wie er nog meer online zijn), dan krijg ik een foutmelding dat ik al ergens anders aangemeld ben...
Wie o wie kan mij helpen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 02-05-2004, 20:00
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-05-2004 @ 18:51 :
Ik heb sinds een paar dagen Windows XP en nu doet m'n msn raar.
Als ik op offline ga en ik doe 5 minuten niks met m'n muis, gaat m'n status naar afwezig. Ik weet dat je dat ergens in kan stellen, maar ik weet niet waar. Dus kan iemand me vertellen waar ik dat kan aanpassen?
Kan op twee manieren:
manier 1: Klik op het menuutje "EXTRA" bovenin de balk... klik dan op "OPTIES" en dan krijg je een schermpje waar je het in kan stellen (derde van onder)...
manier 2: Klik op je eigen naam (in het hoofdscherm)... je krijgt dan een menuutje. Klik hier op "PERSOONLIJKE INSTELLINGEN...". Je krijgt dan hetzelfde schermpje als bij manier 1.


Dat tweede probleem is wel vaag. Welke versie van MSN heb je?
Oud 02-05-2004, 21:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 02-05-2004 @ 21:00 :
Kan op twee manieren:
manier 1: Klik op het menuutje "EXTRA" bovenin de balk... klik dan op "OPTIES" en dan krijg je een schermpje waar je het in kan stellen (derde van onder)...
manier 2: Klik op je eigen naam (in het hoofdscherm)... je krijgt dan een menuutje. Klik hier op "PERSOONLIJKE INSTELLINGEN...". Je krijgt dan hetzelfde schermpje als bij manier 1.


Dat tweede probleem is wel vaag. Welke versie van MSN heb je?
Alvast bedankt voor dat eerste.

En ik heb msn 6.1 (6.1.0211 om precies te zijn)
met MSN Plus! 2.54.75
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-05-2004, 09:07
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-05-2004 @ 22:02 :
Alvast bedankt voor dat eerste.

En ik heb msn 6.1 (6.1.0211 om precies te zijn)
met MSN Plus! 2.54.75
6.1 zou het toch gewoon moeten doen op XP....
ik zou als ik jou was msn & msn plus! uninstalleren en gelijk de nieuwe msn (6.2) installeren. Ik snap trouwens niet waarom jij plus versie 2.54.75 hebt; deze is volgens mij alleen nodig alsje al msn 6.2 hebt. Nouja, ik hoop iig dat het nieuw weer wel werkt.

Oja, heb je dit probleem ook bij Windows Messenger?
Oud 03-05-2004, 10:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 03-05-2004 @ 10:07 :
6.1 zou het toch gewoon moeten doen op XP....
ik zou als ik jou was msn & msn plus! uninstalleren en gelijk de nieuwe msn (6.2) installeren. Ik snap trouwens niet waarom jij plus versie 2.54.75 hebt; deze is volgens mij alleen nodig alsje al msn 6.2 hebt. Nouja, ik hoop iig dat het nieuw weer wel werkt.

Oja, heb je dit probleem ook bij Windows Messenger?
ik zal het inderdaad allemaal eens verwijderen en weer installeren. MSN Plus! geeft telkens meldingen dat er nieuwe versies beschikbaar zijn en dat is dus de reden dat die wel geupdate is.

En óf ik heb geen Windows Messenger óf ik heb het wel maar geen idee wat het is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-05-2004, 10:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-05-2004 @ 11:47 :
En óf ik heb geen Windows Messenger óf ik heb het wel maar geen idee wat het is.
Ik heb inmiddels gevonden wat dat is.
Nog nooit gebruikt, maar ik zal eens kijken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-05-2004, 11:05
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-05-2004 @ 11:57 :
Ik heb inmiddels gevonden wat dat is.
Nog nooit gebruikt, maar ik zal eens kijken.
Windows Messenger is in feite gewoon MSN Messenger 4.7, wordt met WinXP meegeleverd (if i'm not mistaken). 't is wat beter geintergreerd in WinXP dan MSN Messenger
__________________
$karma++;
Oud 04-05-2004, 16:39
Pay Per View
Avatar van Pay Per View
Pay Per View is offline
instaleer es microsoft portrait als je die nog vind... een msn achtig iets met meer opties voor webcam enzo maar nog nooit problemen mee gehad
__________________
I wanna kill every damn koala who won't f*ck to save his species!
Oud 05-05-2004, 12:24
Krekker
Krekker is offline
Mensen ik heb even een vraag. Wat voor verschillen zitten er tussen 6.1 en 6.2? Zitter er echt extra functies bij of is het gewoon allemaal net ietsje beter?
Oud 05-05-2004, 12:36
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
w4s4 cr4ft schreef op 05-05-2004 @ 13:24 :
Mensen ik heb even een vraag. Wat voor verschillen zitten er tussen 6.1 en 6.2? Zitter er echt extra functies bij of is het gewoon allemaal net ietsje beter?

Changelog 6.2:

· Launch Site renamed "Fun & Games"
· Fun & Games adds: Music Exchange
· Shared Browsing Enabled for MSN Subscribers
· MSN Messenger "Connection Troubleshooter"
· 'Real time' emoticon displaying when typing messages
· Ability to hide the standard buttons at the top of the messenger window
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 05-05-2004, 12:37
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
freyk schreef op 05-05-2004 @ 13:36 :

Changelog 6.2:

· Launch Site renamed "Fun & Games"
· Fun & Games adds: Music Exchange
· Shared Browsing Enabled for MSN Subscribers
· MSN Messenger "Connection Troubleshooter"
· 'Real time' emoticon displaying when typing messages
· Ability to hide the standard buttons at the top of the messenger window
Dat is ook niet echt denderend.
Oud 06-05-2004, 11:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dafelix schreef op 03-05-2004 @ 12:05 :
Windows Messenger is in feite gewoon MSN Messenger 4.7, wordt met WinXP meegeleverd (if i'm not mistaken). 't is wat beter geintergreerd in WinXP dan MSN Messenger
sinds ik Windows Messenger 1 keer heb geopend om te zien wat het is, start dat zich ook automatisch op
Ik heb al die opties bij instellingen al uitgevinkt (als: opstarten wanneer windows start etc.), maar toch gaat het zomaar aan.
Ik heb ook MSN Messenger er al afgegooid en opnieuw geïnstalleerd.
Kan ik overigens ook voorkomen dat mijn wachtwoord wordt onthouden? Want als ze mijn wachtwoord niet hebben, dan kan er ook niet ingelogd worden...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-05-2004, 13:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik word helemaal ziek van dat stomme Windows Messenger.
het is nou al 5 keer uit zichzelf opgestart in 2 uur tijd.
Volgens mij 2x daarvan toen ik Outlook opstartte.. misschien dat dat iemand wat zegt?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-05-2004, 13:42
Marcus
Marcus is offline
Ja want in Outlook staat ook ergens een optie van windows messenger mee laten starten. Zeer lastig probleem, heb 't zelf ook gehad. Misschien proberen windows messenger te verwijderen via software ofzo?
__________________
Wat een kut-topic...
Oud 06-05-2004, 18:21
TIGEK
TIGEK is offline
Mijn Zusje heeft in MSN 6.2 een OER lelijke foto van idol Boris gezet. Als ik er naar kijk krijg ik al de rillingen

Hoe krijg ik dat ding weg.

Het beterft hier de achtergrond van MSN messenger met de contact personnen lijst niet van het "praat" scherm. Als ik het niet weg krijg formateer ik alles. Ik wil dit niet zien !!
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Oud 06-05-2004, 18:28
TIGEK
TIGEK is offline
Citaat:
TIGEK schreef op 06-05-2004 @ 19:21 :
Mijn Zusje heeft in MSN 6.2 een OER lelijke foto van idol Boris gezet. Als ik er naar kijk krijg ik al de rillingen

Hoe krijg ik dat ding weg.

Het beterft hier de achtergrond van MSN messenger met de contact personnen lijst niet van het "praat" scherm. Als ik het niet weg krijg formateer ik alles. Ik wil dit niet zien !!
oorzaak gevonde was een tweak ding
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Oud 07-05-2004, 14:10
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Heb msn 6.2 plus geinstalleerd, alles doet het eindelijk perfecto, MAAR ... nu zie ik de plaatjes in zo'n chatscherm niet

Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt
Oud 07-05-2004, 14:49
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Je kan dat bij je opties aanvinken (eerste tabblad en dan tweede en derde hokje)...
en als je niet weet hoe je bij opties moet komen kijk dan hier maar eens goed.
Oud 10-05-2004, 17:35
JJzD
JJzD is offline
MSN>>

Ik gebruik Linux en Msn Mesenger door elkaar.
Als ik mensen verwijderd heb in msn messenger en daarna in Linux opstart en GAIM gebruik is er niets aan de hand.
Maar als ik dan weer terugkom in windows staan alle contacten die ik verwijderd hebben buiten een groep in mijn msn lijst. Ik kan ze wel weer verwijderen, maar als ik weer een keer switch kan ik ze weer verwijderen!

Iemand een idee hoe ik ze echt permanent verwijder?
__________________
-|-
Oud 10-05-2004, 18:09
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
JJzD schreef op 10-05-2004 @ 18:35 :
MSN>>

Ik gebruik Linux en Msn Mesenger door elkaar.
Als ik mensen verwijderd heb in msn messenger en daarna in Linux opstart en GAIM gebruik is er niets aan de hand.
Maar als ik dan weer terugkom in windows staan alle contacten die ik verwijderd hebben buiten een groep in mijn msn lijst. Ik kan ze wel weer verwijderen, maar als ik weer een keer switch kan ik ze weer verwijderen!

Iemand een idee hoe ik ze echt permanent verwijder?
Enige oplossing die ik zou kan bedenken:

in MSN Messenger, verwijder de persoon uit je lijst (dit is de FL), en ga naar 'Tools' -> 'options', selecteer dan de tab 'Privicy' en haal de verwijderde personen van je 'Allow List' (AL, de linker lijst), that should do the trick
__________________
$karma++;
Oud 18-05-2004, 23:02
Verwijderd
Wederom een vraagje

Mijn vorige vraag kreeg ik niet goed antwoord op. Misschien heb ik mijn vraag niet zo duidelijk geformuleerd.

Het gaat mij om de accountinactiviteit (van meer dan 90 dagen!) en het gevolg daarvan voor mijn MSN contactenlijst.

Het beleid is als volgt:

Accountactiviteit
Je account wordt inactief als je je gedurende 30 dagen of de eerste 10 dagen nadat je je hebt aangemeld voor een account, niet aanmeldt. Wanneer een account inactief wordt, worden alle berichten, mappen en contactpersonen verwijderd. De accountnaam blijft wel behouden.

Als de account 90 dagen inactief blijft, wordt deze definitief verwijderd.

==
Normaal als iemand jou toegevoegd heeft en jij die persoon zelf ook, dan kun je deze wel verwijderen als je gewoon je contactpersonenlijst voor je hebt (rechtermuisklik, Contactpersoon verwijderen) maar je kunt deze persoon dan niet verwijderen bij Extra | Opties | Privacy... Maar dus wel als deze persoon jou niet meer in zijn/haar contactpersonenlijst heeft staan...

Nu heb ik een persoon waarvan ik eigenlijk vermoed dat deze zijn account al meer dan 90 dagen niet gebruikt (maar dat weet ik dus niet zeker). Nou kom ik bij mijn vraag: zou ik na meer dan 90 dagen inactiviteit deze persoon in dat geval wel moeten kunnen verwijderen bij Extra | Opties | Privacy als dit zo was. Dit lijkt me namelijk logisch, omdat als de "account definitief wordt verwijderd" (90 of meer dagen inactiviteit) ook de contactpersonenlijst zou moeten worden verwijderd...

Ik hoop dat iemand het begrijpt dit keer en dat iemand zo aardig is om een reply te geven
Oud 18-05-2004, 23:51
Verwijderd
Laat maar Ik heb het al gecheckt. Hoewel ik de account niet kan verwijderen bij Extra | Privacy | Opties is de desbetreffende account al opgeheven...

Raar!
Oud 24-05-2004, 18:40
Fog.
Avatar van Fog.
Fog. is offline
Ik zoek de MSN plug-in die dit kan:

voor mensen met een hoge internet verbinding klik hier of hier

voor mensen met een lage verbinding kan je ook daar klikken , alleen dan duurt het wel lang voordat ie geladen is
__________________
Waar de kat niet is, zal de hond ook niet wezen.
Oud 24-05-2004, 18:57
Marcus
Marcus is offline
Eens rondgekeken op google? bijvoorbeeld "big avatars in msn 6.*"?
__________________
Wat een kut-topic...
Oud 24-05-2004, 20:09
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Dj Mark schreef op 24-05-2004 @ 19:57 :
Eens rondgekeken op google? bijvoorbeeld "big avatars in msn 6.*"?
* Gebruikt ff google en vind hier de oplossing *
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 26-05-2004, 00:39
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
leuke site voor msn: www.mess.be
__________________
Disgustibus non est disputandem
Oud 26-05-2004, 01:45
Marcus
Marcus is offline
Citaat:
JCG schreef op 26-05-2004 @ 01:39 :
leuke site voor msn: www.mess.be
Daar zijn er zoveel van, msnstuff.nl, emesen.nl, etc..
__________________
Wat een kut-topic...
Oud 26-05-2004, 06:37
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Maar Google.nl blijft nog steeds kampioen voor het vinden van msn plugins
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 04-06-2004, 12:49
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Zo nu is het spyware probleem opgelost. En nu heb ik hiero dus nog een probleem... Naja ik? wij thuis hier met zn 3en, vallen nog regelmatig eens uit. Voornamelijk als mijn broer met zijn msn ( 6,2 ) online komt dan flikkert het internet uit en reseten we de router en de modem... Ik zelf heb winxp messenger. Msn 5 werkt trouwens ook nog, maar alles daarboven dan flikker ik hiero uit. Toen ik msn 6 ofzo had flikkerde ik al bij het inloggen na 5 sec er uit)

Ikzelf hou daarom nog maar even winxp messenger omdat ik geen zin heb om continu te lopen, alhoewel ik toch wel naar msn 6,2 verlang En mijn broer met zijn msn 6,2 kan daar nog wel afentoe mee online, maar flikkert dan zeker weten een paar keer ( 10 keer in de avond: in de 3 uur dus) uit...

En dat is best wel irritant en levert ons soms nogal es kwade koppen op

Kan iemand hiermee helpen? Weet iemand hier raad mee,


Korte info: 2 comp : win 98
1 ( mijne ) xp
alle 3 computers op modem via de router .
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 09-06-2004, 12:28
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
somebody? help!!!
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 09-06-2004, 17:11
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
lijkt me een router probleem

daar MSN Messenger (zoveel moeite is het toch niet om de volledige correcte naam te typen?) een zgn. 'keep-alive'-systeem heeft, kun je er uit gegooid worden zodra iets dit systeem in de weg zit. Ik gok op je router

kijk 'ns op de MSN site (www.msn.nl), bij de uitleg over MSN Messenger en kijk welke poorten worden gebruikt, stel daar je router weer op in
__________________
$karma++;
Oud 10-06-2004, 13:41
Rensjuh
Avatar van Rensjuh
Rensjuh is offline
Ik heb een probleem met msn.

Als ik op msn ben, kan ik tegen niemand wat zeggen. Er komt dan in beeld: "Het is niet mogelijk om een gesprek te starten met ............ Probeer het opnieuw OK."

Ook als iemand wat tegen mij zegt krijg ik dat in beeld. Dit is dus behoorlijk irritant, weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen?
Oud 10-06-2004, 14:30
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Citaat:
dafelix schreef op 09-06-2004 @ 18:11 :
lijkt me een router probleem

daar MSN Messenger (zoveel moeite is het toch niet om de volledige correcte naam te typen?) een zgn. 'keep-alive'-systeem heeft, kun je er uit gegooid worden zodra iets dit systeem in de weg zit. Ik gok op je router

kijk 'ns op de MSN site (www.msn.nl), bij de uitleg over MSN Messenger en kijk welke poorten worden gebruikt, stel daar je router weer op in
Dankje voor je advies... Toen ik t hiero zei, hoorde ik dat dr dus binnenkort ff iem naar de router komt kijken en ff msn able in komt stellen. Maar alsnog bedankt
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 13-06-2004, 16:55
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-05-2004 @ 14:12 :
Ik word helemaal ziek van dat stomme Windows Messenger.
het is nou al 5 keer uit zichzelf opgestart in 2 uur tijd.
Volgens mij 2x daarvan toen ik Outlook opstartte.. misschien dat dat iemand wat zegt?
start > uitvoeren > typ in: msconfig > ga naar tablad services > zoek messenger op. Vink hem af > restart de PC.
En ja hij start op omdat je outlook openend. Dit kan je uitzetten. Download het fantastische programmatje tune up utlities

kies in het menu tune up system control, scroll naar beneden naar email programmas, en daar zit ergens een optie voor windows messenger opstarten at outlook uitzetten.

mocht je hem helemaal er af willen zeg dat ff, haal ik je daar ook nog een programmatje voor de dag voor
Oud 13-06-2004, 16:58
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Rensjuh schreef op 10-06-2004 @ 14:41 :
Ik heb een probleem met msn.

Als ik op msn ben, kan ik tegen niemand wat zeggen. Er komt dan in beeld: "Het is niet mogelijk om een gesprek te starten met ............ Probeer het opnieuw OK."

Ook als iemand wat tegen mij zegt krijg ik dat in beeld. Dit is dus behoorlijk irritant, weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen?
hmm vreemd... msn deinstalleren, pc opnieuw opstarten en dan opnieuw installeren?

Heb je dit ineens pas? of al sinds het begin dat je msn hebt.

van het begin?: heb je dan mss een firewall, router?
Oud 14-06-2004, 17:56
syneck
Avatar van syneck
syneck is offline
Als ik MSN wil aanklikken, krijg een hele lijst met namen die voor mij zijn aangemeld, hoe krijg ik die weg?


Via \'Start Menu\' -> \'Control Panel\' (\'Configuratiescherm\') -> \'User Accounts\' (Gebruikersprofielen), en dan verwijderen lukt niet, want als ik dan op verwijderen klikt doet ie niks, ik moet me aanmelden en als ik dat doe lukt het nog niet
__________________
You're lost little girl
Oud 14-06-2004, 18:13
Verwijderd
Citaat:
syneck schreef op 14-06-2004 @ 18:56 :
Als ik MSN wil aanklikken, krijg een hele lijst met namen die voor mij zijn aangemeld, hoe krijg ik die weg?


Via \'Start Menu\' -> \'Control Panel\' (\'Configuratiescherm\') -> \'User Accounts\' (Gebruikersprofielen), en dan verwijderen lukt niet, want als ik dan op verwijderen klikt doet ie niks, ik moet me aanmelden en als ik dat doe lukt het nog niet
ga naar msn: extra, options, privacy:

Aanvinken: dit is een openbare computer dus geef mijn tabbladen niet weer

Aanvinken: dit is een openbare computer dus sla mijn adresboek niet hier op

Dan zou je dr vanaf moeten zijn volgens mij?

Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 18:15.
Oud 21-06-2004, 20:21
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
ok.. als mensen mij toevoegen op msn...

dan accpeteer ik ze gewoon...

klaar denk je...

maar dan komt er een bericht: kan de blokkering van blablablapersoon niet opheffen.... en dan block ik ze.. en unblock.. maar dat helpt ook niet...

die mensen zien mij offline.. en ik hu online.. dus best wel irri... ze zijn als het ware dus geblocked ofzo..

en telkens als ik me aanmeld krijg ik weer dat ze mij toevoegen... en dat de blokering niet opgeheven kan worden...

dit is niet alleen @ mijn computer.. maar op elke computer


________________
__________________
No speed, No life!
Oud 24-06-2004, 21:51
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Tha Wheeliemaster schreef op 21-06-2004 @ 21:21 :
ok.. als mensen mij toevoegen op msn...

dan accpeteer ik ze gewoon...

klaar denk je...

maar dan komt er een bericht: kan de blokkering van blablablapersoon niet opheffen.... en dan block ik ze.. en unblock.. maar dat helpt ook niet...

die mensen zien mij offline.. en ik hu online.. dus best wel irri... ze zijn als het ware dus geblocked ofzo..

en telkens als ik me aanmeld krijg ik weer dat ze mij toevoegen... en dat de blokering niet opgeheven kan worden...

dit is niet alleen @ mijn computer.. maar op elke computer


________________
Download het op nieuw, misschien helpt dat
Oud 26-06-2004, 16:24
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb vandaag msn 6.2 geinstalleerd (eindelijk )
Maar... als ik voor de eerste keer zo'n chatschermpje van iemand open, komt er geen plaatje. Wel dat hokje waar dat plaatje in zou moeten, en heb het ook allemaal goed aangevinkt enzo. Maar dat hokje is egaal blauw (dat msn-lichtblauw dus). Als ik het schermpje weer afsluit en weer opnieuw open zie ik het plaatje wel. Opzich niet zo'n probleem dus.

Maar hoe zou dit kunnen komen?
Oud 26-06-2004, 16:38
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 26-06-2004 @ 17:24 :
Maar hoe zou dit kunnen komen?
Foutje, moet kunnen.
Nadat je iets voor het eerst hebt geinstalleert, moet het programma nog zich een beetje "inwerken" in je systeem.

Als je nu je pc herstart en msn opstart, heb je dan nog steeds hetzelfde probleem?
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 26-06-2004, 16:44
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Zal het even proberen.
Oud 28-06-2004, 21:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hebben jullie dat ook, dat MSN het nu niet doet?

Trad zo'n foutmelding op toen ik me aanmelden, ik moest mijn internetverbinding controleren maar i-net doet het gewoon en hotmail ook... (edit: maar hotmail gaat op dit moment ook heel langzaam bij mij
Maar op de site van MSN vond ik dit:

Status service
Deze pagina wordt bijgewerkt zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.

.NET Messenger Service Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. Please try again later.
Laatst bijgewerkt: 28-6-2004 12:06:00 Pacific Time (GMT -8:00)


Hebben jullie dat ook? En hoe lang zal het duren voordat ik er weer op kom?

Mja, dadelijk over een half uurtje maar weer eens proberen, meer kan ik toch niet doen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 21:16.
Oud 28-06-2004, 21:20
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hij doet het weer maar ik word er wel steeds af gegooid.
Maar er is nog iemand in mijn lijst die er last van had, dus ik was niet de enige
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 29-06-2004, 11:01
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-06-2004 @ 22:13 :
.NET Messenger Service Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. Please try again later.
Laatst bijgewerkt: 28-6-2004 12:06:00 Pacific Time (GMT -8:00)
Je geeft het antwoord dus al zelf, de service is oner constructie, dus dat ligt niet aan jou maar aan msn. ff wachten dus. Niks aan de hand
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 30-06-2004, 11:38
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
hey,

Ik heb een vraagje. Ik probeerde al een half uur op msn te komen en dat lukte maar niet. Hij bleef maar inloggen. Wel kreeg ik van die balkjes van die en die probeert met je te praten and has failed starting a converation. Vond ik nogal vreemd, want ik had mn contact lijst dus helemaal niet gezien omdat hij nog steeds bezig was met inloggen. Na een tijd had ik er genoeg van en probeerde ik een andre msn (zelfde) die op mijn pendrive (stick) stond, daar kon ik wle inloggen, maar probleem is, ik zag maar de helft van mijn contactpersonen. De rest was er zomaar uit. De helft was ongeveer weg. Weet iemand misschien hoe dit kan en hoe ik de rets gewoon weer trugkrijg zonder dat ik opnieuw moet toevoegen?

Syrai
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Oud 30-06-2004, 23:05
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
sy'rai schreef op 30-06-2004 @ 12:38 :
hey,

Ik heb een vraagje. Ik probeerde al een half uur op msn te komen en dat lukte maar niet. Hij bleef maar inloggen. Wel kreeg ik van die balkjes van die en die probeert met je te praten and has failed starting a converation. Vond ik nogal vreemd, want ik had mn contact lijst dus helemaal niet gezien omdat hij nog steeds bezig was met inloggen. Na een tijd had ik er genoeg van en probeerde ik een andre msn (zelfde) die op mijn pendrive (stick) stond, daar kon ik wle inloggen, maar probleem is, ik zag maar de helft van mijn contactpersonen. De rest was er zomaar uit. De helft was ongeveer weg. Weet iemand misschien hoe dit kan en hoe ik de rets gewoon weer trugkrijg zonder dat ik opnieuw moet toevoegen?

Syrai

Das dus waarschijnlijk weer gewoon een storing op msn. niks ergens.

Mocht je contactpersonen niet meer terug komen, is dat of een grote bug in msn whatever, of iemand heeft je msn "gehackt"

lijkt mij
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 01-07-2004, 11:31
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Hmm.. dit heeft meer met hotmail te maken denk ik.. maar ik krijg geen popup meer als ik mail heb
en nee dat ligt niet aan mijn msn, die optie staat gewoon aan, want op andere mail adressen krijg ik ze wel en op andere pc's (bij een vriendin ofzo) krijg ik ze ook niet met mijn mail adres...

Iemand enig idee hoe dat kan?
Oud 01-07-2004, 18:46
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Mss dat dat per email adres ingestelt staat? gekeken bij extra > opties >algemeen > vinkje popups?


Anders mss msn ff deinstalleren en reisntalleren.
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 02-07-2004, 15:24
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
SubbehQ schreef op 01-07-2004 @ 19:46 :
Mss dat dat per email adres ingestelt staat? gekeken bij extra > opties >algemeen > vinkje popups?


Anders mss msn ff deinstalleren en reisntalleren.
Mjah... het ligt aan mijn mail adres denk ik...
heb niets met msn te maken
omdat het op alle pc's war ik op msn ga, krijg ik er geen...
en ga je dan op een ander adres, krijg ik het wel haha
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Centraal] Instant Messaging
Verwijderd
3 08-02-2006 17:20
Software & Hardware Foutmelding bij aanmelden MSN 7.5
*Primo
10 01-01-2006 14:33
Software & Hardware [MSN] Winks
Troll
4 09-01-2005 17:27
Beleidszaken [S&M] Evaluatie Centrale Topics
Enlightenment
44 17-05-2004 17:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.