Oud 05-01-2003, 03:42
Aafster
Avatar van Aafster
Aafster is offline
Als ik een maandjuh hard heb geafwast en ik mijn loon krijg geef ik t nog sneller uit dan dat ik een bord kan afwassen Hoe zit t met jullie geven jullie gelijk je geld uit waar je hard voor gezwoegd heb of stop je het heel braaf in je varken
__________________
Doej lieve randy roar :(
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2003, 11:17
Verwijderd
beide
de ene keer stop ik alles in m'n varkentje, en de volgende keer geef ik alles in 1x uit
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 11:32
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Ik geef alles (veel te) snel uit. En ook nog aan allemaal nutteloze hebbedingetjes. Ik doe niet veel grote aankopen, en toch is mijn geld altijd heel snel op . Honderden nutteloze dingetjes heb ik dan ook...en geld in mijn spaarvarkentje? Niets..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 11:40
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Ik ben wel een spaar type.
Vorig jaar (2001 ) liep dat even iets anders door veel uitgaan en nog een computer die afbetaald moest worden, maar tegenwoordig spaar ik weer lekker door.
Het is alleen wel zo dat als ik een paar honderd € heb, ik gigántische koopneigingen krijg. Dan loop ik door de stad en zie ik spullen, en denk ik "oeh, dat kan ik kopen! En dat ook! Stoer, dat móet ik hebben, en ik ken het nog betalen ook!".
ff volhouden en doorlopen is het dan meestal.
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 11:49
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
ik heb echt een enorme gat i.d. hand wat betreft uitgaan, boodschappen doen (qua eten) en stoont worden

Langzamerhand zal dat toch moeten veranderen en ik denk /hoop dat dat ook zál veranderen!
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 11:56
Saartje*
Avatar van Saartje*
Saartje* is offline
Sparen...
Ik geef niet echt veel geld uit aan kleding/uitgaan..
Maar bij mij vliegen de gsm-kaarten er echt wel door op twee-drie dagen
__________________
<3 Anything I neeeeeed... <3
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 12:05
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
sparen. Toen ik nog werkte ging er elke maand een apart bedrag naar mijn spaarrekening, daar bleef ik ook echt vanaf..
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 13:02
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Sparen, sparen en zuinig doen! Komt vast nog wel eens van pas!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 13:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
allebei.
M'n zak- en kleedgeld gaat meestal voor een groot deel wel op.
Maar m'n salaris blijft gewoon op m'n rekening staan en daar doe ik niet zo veel mee. Alleen als ik iets echt nodig heb.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 14:28
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
ModuM schreef:
Sparen, sparen en zuinig doen!
Idd. Alleen doe ik dat zonder echt iets waar ik voor spaar.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 14:51
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
nah ik heb nou anderhalf jaar zown internetspaarrekening en kmoet zeggen dat dat bij toch wel goed werkt... je hebt er geen pasje van dus dan denk je er eerst wel goed over na voordat je er geld afhaalt... ik zou eigenlijk echt een bepaald bedrag per maand erop meoten zetten maar dat wil ik gewoon nie, als ik zie dat er geld over blijft op mn gewone rekening dan zet ik het over... ik wil nie extra zuinig gaan doen, als ik het geld nodig heb wil ik het ook kunnen gebruiken maar als het toch over is...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 14:55
Verwijderd
*ben al een jaar aan het proberen dat gat dicht te plakken*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 15:01
A*
Avatar van A*
A* is offline
ik geef t gelijk uit
op t moment is t me te koud buiten dus ik ben nu rijker als normaal, maar waarschijnelijk ga ik eerdags weer de kou in om t uittegeven

ik kan ook absoluut niet sparen, alles moet uitgegeven worden en meestal koop ik de meest stomme dingen
maarja
ik werk wel weer en dan heb ik t zo weer trug
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 15:41
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
ik heb dit jaar meer dan 4000 euro verdiend maar dat is ook nu allemaal weg meerendeel aan eten
maar ik heb toch nog mijn vermogen met 40 % weten te verhogen ik heb nu 200 euro op mijn bank
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:22
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
ik spaar, en soms vind ik dat ik wel iets verdiend heb en dan trakteer ik mezelf.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:26
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
ik geef het meteen uit, maar probeer het nu toch wel wat meer te doseren over de maand
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik spaar, en wacht tot de uiterlijkste noodzaak voordat ik iets koop, of totdat het in de aanbieding is.

Waarom? Geen flauw idee... Het voelt goed om veel geld te hebben of zo, om te sparen...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 17:00
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
vroeger gaf ik bijna noit geld uit, met als gevolg dat ik aardig veel geld had na 4 jaar krantenlopen, maar sinds ik gestopt ben met me krantenwijk gaat ht geld er echt heel snel uit
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-01-2003, 17:39
Verwijderd
Ik spaar bijna al mijn geld, behalve voor eten en drinken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 18:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
mwoah. Dat wisselt. De ene keer geef ik heel makkelijk geld uit, terwijl ik een paar maanden later amper wat uitgeef. En als ik eenmaal begin met sparen, dan hou ik dat ook best lang vol. Maar geef ik dat dan weer uit, dan blijf ik uitgeven..
Tsja.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:26
Verwijderd
Ik spaar elke maand automatisch 25 euro, naar een spaarrekening, maar kan er wel geld afhalen. Niet via pin, maar wel via overschrijving.
Ik probeer er altijd vanaf te blijven, lukt ook redelijk, maar als ik ècht iets moet kopen haal ik even wat geld van mn spaarrekening.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:42
PV
PV is offline
mwah allebei k heb nu wel redelijk wat niet-uitgegeven geld op mn rekening staan, maar k ga evensnel weer geld pinnen als k te kort kom
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 22:06
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ik geef mn geld uit als een gek; niet zo zeer omdat ik zoveel koop (vind ik zelf dan, maar de meningen zijn daarover verdeeld), maar omdat boeken en cds zo duur zijn

neem me elke maand voor 50€ te sparen, maar het lukt nooit; goed voornemen voor dit jaar is dus 50€ pm sparen. anders kan ik komende zomer never nooit niet op vakantie
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 02:08
Aafster
Avatar van Aafster
Aafster is offline
Citaat:
bloempjuh schreef:
Meer gat dan hand


t gaat goed trouwns op dit forumonderdeel als ik zow naar de aantalpost in tijd kijk
__________________
Doej lieve randy roar :(
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 07:35
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
kgeef me zakgeld (sja voor werken ben ik te lui) altijd in 1 keer uit...aan allemaal van die onnozele dingen waar je nik smee kan enzow :\
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2003, 09:55
Verwijderd
Ik spaar heeeeel veel, alles gaat op m'n rekening en van tijd tot tijd koop ik eens wat, maar er komt meer binnen dan er weer wordt uitgegeven.
Komt nog wel van pas als ik op kamers ga
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 13:25
Debris
Debris is offline
allebei..ik moet wel sparen aangezien ik mijn studie zelf moet betalen...maar als ik geld kan uitgeven, doe ik het zeker weten..

lekker veel kleren kopen...en cd's..en concertkaartjes...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 15:22
Verwijderd
ik hou nooit iets over.. en brengt me nogal eens in de problemen.. nogal erg

tegenwoordig valt het wel mee, ik heb het geerfd van mn moeder
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 19:43
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
ik gaf altijd alles uit, alleen nu probeer ik te sparen
__________________
|| &hearts; AlBundy &hearts; || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 12:03
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Helaas geef ik het meestal allemaal zo weer uit....misschien moet ik maar eens even zorgen dat ik zelf niet bij m'n geld kan, watn dat zou me een stuk helpen in elk geval.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 13:18
Verwijderd
Vaak geef ik gewoon iets uit als ik iets hebben wil of als het nodig is. Een tekort heb ik nog nooit meegemaakt. Ik dat mijn behoefte/verdienste verhouding gewoon goed op elkaar is afgestemd
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 15:25
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
geef veel uit aan onzinnnige dingen
maar moet zeggen dat ik ook al mn kleingeld (tot 1euro muntjes) voor 90 procent in mn spaartpot stop en dat loopt harder op dan met de gulden moet ik zeggen kep nu 150euro gespaard in een paar maanden en dat merk je niet zo erg als dta je een vast bedrag per maand spaart ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 15:30
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef:
geef veel uit aan onzinnnige dingen
maar moet zeggen dat ik ook al mn kleingeld (tot 1euro muntjes) voor 90 procent in mn spaartpot stop en dat loopt harder op dan met de gulden moet ik zeggen kep nu 150euro gespaard in een paar maanden en dat merk je niet zo erg als dta je een vast bedrag per maand spaart ofzo
Ik stop al mijn kleingeld (1 en 2 euromunten) in de automaar van URDV zodat ik mijn pasje kan opladen. Meestal haal ik het net om er genoeg op te zetten om eten te kopen in de kantine (eet niet elke dag daar, eens per week denk ik, maar neem daar zoiezo wat te drinken)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 16:11
Koos-Werkeloos
Avatar van Koos-Werkeloos
Koos-Werkeloos is offline
ik ben zeer goed in schulden maken met telefoon gesprekken dus ik moet nog veel terug betalen aan me ouders dus kan ik nu ff geen gat in me hand hebben
__________________
Een Kip of een Koe het doet er niet Toe, als je maar gek genoeg bent zeggen ze allebei wel Boe!-<Wil Jij Een Snoepjuh?>-[Bacardi AAP] Devo = Lievig :o
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 16:43
waaromniet?
waaromniet? is offline
Sparen is slecht voor de economie.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 17:07
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
ik geef veel uit maar ik weet toch nog elke maand ongeveer 100 euro op mijn rekening te zetten
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-01-2003, 07:59
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Het gat is de laatste tijd wel een beetje kleiner geworden en het varkentje wat dikker
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 14:47
Gimson of Gloin
Gimson of Gloin is offline
Op mijn bank krijg ik steeds minder (meer grote uitgeven), maar in mijn spaarvarken steeds meer (giften e.d.)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 16:04
Aafster
Avatar van Aafster
Aafster is offline
Citaat:
Koos-Werkeloos schreef:
ik ben zeer goed in schulden maken met telefoon gesprekken dus ik moet nog veel terug betalen aan me ouders dus kan ik nu ff geen gat in me hand hebben
wie bel jij dan
__________________
Doej lieve randy roar :(
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 23:58
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
hehe mag een grote spaarrekening ook nee ik geef vrij weinig uit van alles wat ik krijg
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 11:23
Verwijderd
Gisteravond had ik wel een gat in mijn hand. Maar eigenlijk wil ik het niet zo noemen.
Ik heb het aan goede dingen uitgegeven, dingen die het waard zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 14:35
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
ik geef alles gelijk uit
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 14:52
the 6th gate
Avatar van the 6th gate
the 6th gate is offline
*heeft gat in zn hand*
__________________
too much is never enough
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:42
megas
megas is offline
gat in de hand? wat dacht je van een KRATER?!¿!? Ik geef echt walgelijk veel geld uit... als me loon dr is dan is het in een week op. kzit dus ook altijd in geldnood, want dan ga je lenen, dan komt je loon en moet je dat weer uitgeven aan die leningen, dus je moet wéér lenen, enz enz... volg je me nog?
waaraan het allemaal opgaat? ik heb werkelijk waar geen flauw idee. volgens mij ben ik gewoon koopziek , want ik ga weg voor een broek en kom thuis met een lamp, discman, cd's, geen broek... snap jij het, snap ik het...

hoe dan ook, ik lijd aan de gevolgen van een kraterhand... ben benieuwd of je dat kunt opgeven bij de verzekering...

doei!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 23:05
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
80% gat in m'n hand, 20% roze varken.
ofzo, verschilt per maand..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:00
Dwarfie
Dwarfie is offline
Sparen, ik geef nauwelijks geld uit. Op stations en op de universiteit koop ik nooit wat te eten, ik neem altijd wat van thuis mee. Ook voor m'n computer koop ik eigenlijk nooit meer wat, ik vind het gewoon de moeite niet meer waard.
Het enige waar ik nog wel redelijk wat geld aan uit geef is kleding, maar dat is ook maar 1 keer per 3 maanden ongeveer...
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:11
Alet
Alet is offline
Toch wel gat in mijn hand denk ik... ik heb net mijn salaris (200 euro) binnengekregen, krijg binnenkort stufie en kleedgeld, hiernaast verdien in nog met oppassen, kortom ik heb zo'n 325 euro tot mijn beschikking per maand.
Maar ik krijg het steeds niet voor elkaar te sparen voor de zomer....

Edit: ik leen overigens nooit geld, óf in een noodgeval van mijn ouders.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:13
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik heb zeker weten een gat in mijn hand. Ik kan niet met geld omgaan! Als ik geld heb geef ik het heel graag uit (vooral aan andere mensen) ach ja,zolang ik er nog maar van geniet he.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55.