Oud 08-05-2012, 17:47
Verwijderd
Ik neem aan dat iedereen het standaardpakket en dingen die je mee mag nemen wel meeneemt, maar ik bedoel eigenlijk meer qua eten/drinken. Mag dat bij jullie op school? Neem je een flesje water, of iets anders mee? En eet je iets, of denk je dat dat je alleen maar af gaat leiden? Als je iets eet, wat dan?
Advertentie
Oud 08-05-2012, 18:40
Verwijderd
Denk dat ik een fles aquarius ga meenemen of aloe vera. Echt eten niet.
Oud 08-05-2012, 18:44
Verwijderd
Wij mogen hier eten en drinken mee nemen. Als het maar niet te veel geluid maakt als je het wil eten.
Ik eet dan chocola.
Oud 08-05-2012, 18:48
Verwijderd
Ben je niet bang dat eten je teveel gaat afleiden? Of je teveel tijd kost?
Oud 08-05-2012, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ben je niet bang dat eten je teveel gaat afleiden? Of je teveel tijd kost?
Ik eet dan als ik trek krijg. Als ik trek krijg kan ik dingen minder goed doen. Ik maak me dan meer zorgen.
Maar kan zeker zijn dat als je van eten houdt (ik ook wel) dat je wordt afgeleid. Maar af en toe iets eten en dan ook even tot rust komen vind ik goed, want veel stres is niet goed. Voor mij.
Oud 11-05-2012, 02:49
Joke:D
Joke:D is offline
Misschien heel stom, maar naar Nederlands mijn rekenmachine (gewone is toegestaan, GR niet). Bij de samenvatting tel ik de woorden alinea per alinea, maar hoofdrekenen is niet mijn forte en ik heb me bij het SE verrekend en dat heeft me een vol punt gekost. Die stress (en dat risico) wil ik niet lopen.

qua eten/drinken, voor zover ik weet is echt eten niet toegestaan, maar ik denk dat ik iets als een fruittella of hoestsnoepje meeneem omdat ik zodra ik keelpijn krijg keihard begin te hoesten, niet bevorderlijk voor mij en mijn klasgenoten, en dat helpt ertegen. Qua drinken spa blauw of die roze vitaminwater, daar zit toch iets van smaak aan waardoor je weer een beetje alert wordt, maar geen koolzuur dat lawaai kan maken of je misselijk kan maken.
Oud 15-05-2012, 10:42
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Dextro, flesje water/vruchtensap, autodrop, en heb stroopwafels gekocht
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 15-05-2012, 22:48
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ik een flesje water en ook zeker eten, want iets in mijn buik gaat hinderlijk lawaai maken als ik een tijdje niet eet. Vervelend voor anderen, maar ook ben ik er zelf dan de hele tijd mee bezig om dat geluid te proberen te beperken. Eten doe ik rustig tijdens de examens, ik ben niet bang dat het me afleid. Gewoon een boterham ernaast, of fruit. Bovendien is school zo gul om ons naast een examenblaadje ook een pakje drinken op onze tafel aan te bieden, dus dat hebben we sowieso.
Oud 16-05-2012, 10:25
Quiisha
Avatar van Quiisha
Quiisha is offline
Ik neem wicky mee kauwgom en rozijnen die zijn goed voor je hersens heb ik gelezen
Oud 17-05-2012, 15:04
Thymen
Thymen is offline
Pennen, 3x redbull die ik halverwege pas drink omdat energie drank na de energieboost een dip geeft.
en volkoren liga koekjes
Oud 21-05-2012, 13:47
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Pennen, 3x redbull die ik halverwege pas drink omdat energie drank na de energieboost een dip geeft.
en volkoren liga koekjes
Van Redbull kun je je juist helemaal niet meer concentreren.
Je kunt veel beter water meenemen.
Oud 21-05-2012, 17:57
Joke:D
Joke:D is offline
Citaat:
Van Redbull kun je je juist helemaal niet meer concentreren.
Je kunt veel beter water meenemen.
precies, en als je dat niet te drinken vind, pak dan water met een smaakje. Dat vind ik persoonlijk fijner omdat je dan wat suiker binnenkrijgt/proeft waardoor je weer alerter wordt, maar niet zoveel dat je daarna een inzinking krijgt.
Oud 22-05-2012, 12:08
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Overigens heeft één van onze bloggers een keer de directeur van het Voedingscentrum geinterviewd over het ideale examendieet. http://www.scholieren.com/eindexamens/examendieet
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Oud 02-06-2012, 09:31
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Water, druivensuiker, snickers
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2013 [ALG] Klaar met je examen? Schrijf mee aan een boek!
MaaikeSinds1883
0 04-06-2013 11:28
Eindexamens 2006 Tips
Verwijderd
58 01-06-2006 12:22
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 23:37
Eindexamens 2003 Gaan jullie na je examen op i-net nakijken wat je ongeveer gescoord hebt?
*Sneeuwmuts*
35 18-04-2003 13:32
Verhalen & Gedichten geen titel yet.
skatergirl15
6 23-12-2002 15:09
Lichaam & Gezondheid Moeder worden op je 17de.....
wondersbestaan
46 01-11-2002 21:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.