Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2003, 22:14
Rocksaan
Rocksaan is offline
bejaarden voeren en entertainen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2003, 11:56
Budster
Avatar van Budster
Budster is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
Je verdient 500 a 1000 euro voor een computertje repareren of een netwerk aanleggen
Kunnen die mensen beter een nieuwe computer kopen..
Dit betreft bedrijven, geen particulieren. Dan heb je niet te maken met een 4 computers die even aan elkaar moeten worden gelegd, maar eerder 50 á 100.. Daar komt wel wat bij kijken.
__________________
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 13:03
Sithan
Sithan is offline
Ik moet filmpies draaien in de bioscoop...ach tis best wel relaxed...we hebben maar weinig werknemers dus iedereen kent elkaar door en door...onwijs gezellig...en degene die nieuw aangenomen worden en niet in de groep vallen zijn zo weer pleite...t moet wel gezellig blijven natuurlijk

Wat ik precies moet doen...
1st de film inleggen (door de projector heen halen) en klaar voor de start maken, filmcabine opstarten en alles checken...
Vervolgens beetje drankjes verkopen aan de bar, dan mensen in de zaal laten...voorprogramma starten overname door hoofdfilm en dan tot de pauze relaxed een beetje zitten, beetje klussen, beetje posters ophangen...dan in de pauze weer drankjes verkopen...
film weer aanzetten...daarna of weer hetzelfde als voor de pauze of als t de laatste voorstelling van de dag is, de drank aanvullen en het geld tellen...

En af en toe reclames en trailers monteren...

En ik heb geen pauzetijd, alles wordt doorbetaald ook eetpauzes en bepaal zelf wanneer ik zin heb om te gaan zitten...en ik mag gratis drinken 'tappen' (zoals ze bij de mc donalds ook van die vage cola apparaten hebben) en snoepjes eten wanneer ik wil....

en dat was t.

Oh ja er zijn 5 mannen en 10 dames, waarvan 1 man en 3 dames boven de 40 en de rest is onder de 20 of er net boven...
En alleen de dames/meiden roken hoe typisch...maar ze winnen wel altijd met yahtzee
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -

Laatst gewijzigd op 06-01-2003 om 13:10.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 02:06
Verwijderd
Ik werk als verkoper bij een fotozaak/ 1 uur service/ mobiele telefoonzaak/fotograaf.


Is ideaal werk voor iemand die nieuwsgierig is, je ziet een hoop foto's van vrij persoonlijke momenten van mensen (van verjaardagspartijtjes tot sexfoto's) en er komen ook de mees uiteenlopende figuren. Is heel leuk werk om mensen advies te geven over hoe ze hun foto's kunnen verbeteren en om ze aankoopadvies te geven.

Je ziet de mooiste foto's en apparatuur (sommige dingen zijn echt kunstwerken van techniek) en je praat dus vrij veel met mensen.

Bovendien zitten wij in een badplaats, vlabij strand dus we kregen altijd ook veel touristen binnen.

Verder is het leukste aan mijn werk dat ik alles tegen inkoopsprijs krijg. Met een dure hobby als fotografie is dat handig (voor mij noodzakelijk)

En mijn collega's zijn ook helemaal top.

Ik verdien: heel slecht maar inclusief commissie is het te doen.



Verder werk ik nog op de klantenservice van een internetbedrijfje. Dit is ook wel leuk werk maar ik hoef niet echt heel erg veel te doen.. beetje mailtjes beantwoorden en af en toe wat dingen regelen voor ze. Het betaald wel redelijk en het leuke is dat ook vrij veel dingen betaald worden (lunch, koffie, snacks eventueel patat of shoarma op vrijdag+ gratis bier)

Collega's: meeste zijn erg leuk en hebben erg veel humor....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin
Verwijderd
500 03-05-2010 09:54
Algemene schoolzaken Help wiskunde belgie
NickyPWS
1 08-12-2008 18:27
Drugs & Alcohol schoolonderzoek over jeugd en drugs..heb je even tijd?
nono
24 21-03-2007 14:19
Werk, Geld & Recht Wat verwacht jij te vinden in je werK
Verwijderd
19 24-06-2004 08:49
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Werk, Geld & Recht gepest op je werk?
Marjoha
19 04-12-2003 21:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40.