Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2011, 16:17
BonkendHart
BonkendHart is offline
Modern warfare 3:

[RELEASE]: Waarschijnlijk over 5 dagen al.. 0.o maar kan ook pas in november worden.

In ieder geval:
Hoe goed gaat de multiplayer deze keer worden? Je zou denken dat het ieder jaar weer moeilijker wordt voor de ontwikkelaars, maar elke keer bewijzen zij het tegendeel. Het wordt beter en beter. Treyarch probeert met het spelconcept te spelen; bij World at War kun je in tanks rijden en in Black Ops hebben ze het hele menu aangepast en zogeheten contracts toegevoegd. Infinity Ward houdt het wat simpeler; zij borduren voort op een goede formule en perfectioneren dit. Goed voorbeeld vind ik de verschillende Killstreaks Rewards. Dat was voor mij de spreekwoordelijke kers op de taart. Lekker veel keus en de kills die hierdoor gemaakt worden, tellen gewoon mee voor je volgende Killstreak Rewards. Ik hoop wel dat ze nieuwe hebben bedacht. En nieuwe wapens. Bijvoorbeeld een dynamietstaaf in plaats van een granaat (lekker ouderwets). Clusterbommen, een RBS 70-raketwerper, peperspray en in plaats van de Valkyrie-raketten kies ik liever de Viper Portable Robot. Doet me denken aan de film Short Circuit.

De Call of Duty-reeks is de cream of the crop van de online shooters. De serie gebruikt de allerbeste ingrediënten die nodig zijn voor een multiplayer van kolossale proporties. Infinity Ward gaat ons ook dit jaar niet teleurstellen. Ik weet het. Jij weet het. Het wordt episch.

Gezz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2011, 16:27
Verwijderd
Call of Duty is een matige en overrated shooter die makkelijk overschaduwd wordt door de alternatieven en zelfs zijn fps voorgangers.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 16:29
Verwijderd
Oh, en natuurlijk komt hij niet over 5 dagen uit. Echt weer iets voor een CoD'er om dat soort gekke dingen te geloven.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 16:47
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Cod 1 en 4 vond ik wel tof omdat ze vernieuwend waren. Onderhand hebben ze het een beetje verpest, maar ach ze verdienen wel lekker geld door steeds hetzelfde spel uit te brengen dus wat kan hun het schelen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 17:48
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Bij de CoD games staat alles te vast, wat mij betreft, in ieder geval bij de single player. Je moet naar een deur toe lopen, anders gaan de soldaten niet naar binnen, ook al zijn ze met een half leger. Zelfs de James Bond games hebben niet zo'n vast script!
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 17:50
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
En belangrijk detail, de game wordt onthuld over X aantal dagen, maar dan komt 'ie nog niet uit, tenzij X meer dan 100 is.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 22:31
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De Call of Duty-reeks is de cream of the crop van de online shooters.
Hoezo, CS en UT '99 zijn toch nog niet overtroffen?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 23:06
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
En Call of Duty is niet het meest historisch correct. Voorbeeld: Call of Duty: United Offensive. Daarbij is een missie in Nederland, en zit je eerst in een bommenwerper die enkele industrie dingen moet bombarderen. Dan komen de Duitse vliegtuigen die echt heel slecht zijn. Dan crasht het vliegtuig, land je met een parachute in Nederland, en moet je een treinbrug vernietigen. Die brug loopt over een water, in een dal. Ik wist niet dat Nederland zo heuvelachtig was. Er zijn enkele (afgesloten) tunnels etc etc etc. Niet echt correct.

Geef mij maar een game als Battlefield of Rainbox Six.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 23:09
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Call Of Duty is het nieuwe Guitar Hero.

Oh, en Infinity Ward developed MW3 niet helemaal zelf. Sledgehammer Games helpt mee met de single player en Raven Software doet elementen van de multiplayer.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 23:36
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
En TES V: Skyrim wordt epischer!
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 23:44
Verwijderd
Het zal me trouwens niets verbazen als die sellouts voor MW3 dlc gaan uitbrengen waarin je de missie speelt dat je Osama headshot.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 07:51
erkro1
Avatar van erkro1
erkro1 is offline
Ik ben ook benieuwd of het wel Modern Warfare 3 gaat heten, ik denk aan iets als Future Warfare ofzo
__________________
http://erkro1.dragonadopters.com/dragonbar_548532.png
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 16:18
justine1997
Avatar van justine1997
justine1997 is offline
ik hoop dat dit spel ook voor de wii uitkomt!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 07:37
erkro1
Avatar van erkro1
erkro1 is offline
Citaat:
ik hoop dat dit spel ook voor de wii uitkomt!!!!
Komt hij toch wel
__________________
http://erkro1.dragonadopters.com/dragonbar_548532.png
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 10:35
Verwijderd
Op de Wii wordt het toch wel kut.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 11:12
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Shooters op de Wii. Ik vind de Wii zowieso al een onding, en ik heb MoH: Vanguard er op. Nou, dat zuigt. Ik weet niet of de shooters al zijn verbeterd op de Wii, maar bij Vanguard gebeurde het vaak genoeg dat ik rondjes gind draaien, terwijl een MG 42 op me zat te schieten.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 13:01
erkro1
Avatar van erkro1
erkro1 is offline
De Wii is ook niet gemaakt voor shooters, slechte graphics en je kan alleen maar besturen via die mislukte armbandjes. Ik vind het ook vaag dat Infinity Ward (en andere bedrijven) nog steeds hun shooters op de Wii uitbrengen, want de Wii is gemaakt voor de casual gamers en niet voor de hardcore gamers..
__________________
http://erkro1.dragonadopters.com/dragonbar_548532.png
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 17:30
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Hoezo, CS en UT '99 zijn toch nog niet overtroffen?
CS zeer zeker wel, UT '99 idd niet
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-05-2011, 12:13
Verwijderd
Source is wel overtroffen ja, 1.6 nog niet.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 14:49
justine1997
Avatar van justine1997
justine1997 is offline
ik ben ook echt aan het wachten op de modern warfare 3, reflex en 2 waren zo goed!!!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 18:58
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
ik ben ook echt aan het wachten op de modern warfare 3, reflex en 2 waren zo goed!!!
Volgens mij heb ik iets gemist, maar wat is Reflex?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 13:38
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Volgens mij heb ik iets gemist, maar wat is Reflex?
Zo heet de MW1 port op de Wii: Call of Duty: Modern Warfare - Reflex Edition.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 12:49
VegasHD
Avatar van VegasHD
VegasHD is offline
http://www.youtube.com/watch?v=b0x1UGL5NKc

BOVENAAN ZIE JE DE OFFICIEEL TRRAILER VAN MODERN WARFARE 3 !!!!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 14:33
Verwijderd
Wow het spel ziet er vet gaaf uit : )
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 18:25
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
F*ck CoD. Ze zijn echt triest om 'm op 8-11-11 uit te brengen, aangezien 11-11-11 TES V: Skyrim uitkomt, maar ik denk niet dat dat echt iets uit zou maken voor CoD.
Ja, het ziet er wel cool uit, maar wel nog meer gescript dan de vorigen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2011, 18:36
Gersom
Avatar van Gersom
Gersom is offline
Citaat:
Ja, het ziet er wel cool uit, maar wel nog meer gescript dan de vorigen.
Zijn er gameplay vids uit van daadwerkelijke sp/mp gameplay? link?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 19:29
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Zijn er gameplay vids uit van daadwerkelijke sp/mp gameplay? link?
Volgens mij bevat de link die een paar posts eerder is wat single-player.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 20:05
Gersom
Avatar van Gersom
Gersom is offline
Ja dat is 1 vd 4 trailers die al ruim een week online staan. Waar haal jij vandaan dat deze meer scripted is dan voorheen though?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 21:34
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Ja dat is 1 vd 4 trailers die al ruim een week online staan. Waar haal jij vandaan dat deze meer scripted is dan voorheen though?
Ik bedoel dat het er zo uitziet. Waarschijnlijk zijn alle bewegingen van die voertuigen vast en kun je zelf niets doen, en de explosies etc. Alles lijkt echt op een script zoals ik het zie in de trailer.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saai.fm #1729
Verwijderd
500 14-10-2012 00:27
De Kantine Saaiwit #1550
Uice
501 11-11-2011 10:44
Games Jajaja
Kartfreak99
11 19-06-2011 20:33
Games call of duty modern warfare 3
cenarulez
10 07-04-2011 17:27
Games Wat is jouw top 5 van beste spellen die je ooit hebt gespeeld?
Ghidorah
122 15-09-2009 22:27
Software & Hardware PC Samenstellen
Kasprowski
8 10-09-2009 20:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.