Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2011, 16:06
PatoLoco
PatoLoco is offline
Ik wil een tweede controller voor m'n ps3 kopen dus ik naar de winkel en eens rondgekeken wat de mogelijkheden zijn. Zoals ik wel had verwacht zijn die dingen behoorlijk duur, rond de 60 euro als ik mij niet vergis.

Net naast die officiële PS3 controllers lagen er echter ook 'namaak' controllers, het merk weet ik niet zo meteen. Deze zien er bijna hetzelfde uit en ik veronderstel dat ze ook wel dezelfde functies hebben (misschien wel zo geen bewegingssensor?). Het prijsverschil met de officiële ps3 controllers is in mijn ogen groot genoeg om te overwegen om'n namaak modelletje te kopen. Toch wel bijna de helft goedkoper, denk ik.

Nu is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Betaal je bij de officiële controller vooral extra omdat het nu eenmaal een officieel ding is of is er ook een aanzienlijk kwaliteitsverschil in vergelijking met namaak? Zijn die namaakdingen ook kwaliteit? Zijn ze betrouwbaar? Zijn de knopjes even 'soepel'?

In't kort: Wat is de beste keuze, geld besparen en voor een namaakmodel gaan of toch een beetje extra betalen maar wel betalen voor een product dat die euro's ook echt waard is?

Heb hier zelf geen ervaring mee, wie wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2011, 18:23
Caviamax
Caviamax is offline
Zou zeker een officiële kopen. Third part vind ik niet zo goed en in mijn ogen gaat het sneller kapot. Ik heb een nieuwe, dacht voor dertig euro gekocht. Prima prijs. Maar daarvoor heb ik ook wel twee weken gewacht omdat 'ie verscheept werd vanuit Canada. Ken je budgetgaming.nl? Daar kun je prijzen met elkaar vergelijken.

Succes
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 22:12
Zazum
Avatar van Zazum
Zazum is offline
Ik zou inderdaad geen controllers kopen die niet van Sony zijn, vaak gaan ze snel kapot en vooral het rennen in COD gaat echt niet fijn...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 13:51
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
De officiële zijn beter maar in het geval van playstation werken de imitatie niet verkeerd, heb er zelf meerdere, maar allemaal ps2 though voor ps3 weet ik het niet.

kan zijn dat dualschock en sixaxis er niet inzitten en misschien zelfs de remote connect technologie alhoewel dat bestaat eigenlijk al zo lang dat ik me afvraag of daar een patent op zit.

misschien kan je zon wel officieele maar raar gevormde overwegen.
je kan ze natuurlijk ook 2e hands kopen voor rond de 30 euro
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 27-04-2011 om 13:57.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 21:26
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Piranha maakte, iig vroeger, hele goede replicas.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 23:03
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Piranha maakte, iig vroeger, hele goede replicas.
Heb er nou net zo een liggen hier van jaren oud die ik nog semidagelijks gebruik. xD
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 12:52
cenarulez
cenarulez is offline
kijk het ligt eraan hoeveel je de controler wil gaan gebruiken. als je ze de vaak gaat gebruiken (1 uur per dag ofzo en dat dat een groot deel van je tijd is op de ps3) zou ik een officiele kopen.
als je die niet zo vaak gebruikt zou ik voor een big ben gaan, alleen moet je dan wel een usbtje in je ps3 steken als je het wil laten werken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Waar ps3 controller kopen? Help?
Hansvdbroek
7 06-12-2015 12:07
Games zo krachtig en perfect, PS3 controller?
window7me
4 26-05-2011 13:33
Games PS3 controller: wat is het verschil?
Caviamax
7 22-01-2011 12:41
Software & Hardware PS3 savegame
naamvergeten!
1 17-01-2011 19:24
Games Het grote PS3 topic
Verwijderd
205 06-12-2008 13:39
Games PS3 - Next-gen gaming
Th0m4s
387 31-12-2006 20:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.