Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2012, 22:17
ralph94
ralph94 is offline
Hee, ik heb sinds anderhalfjaar een vriendin en ze is wat jonger dan mij en hebben zo onderhand alles gedaan behalve de laatste stap. We hebben het wel geprobeerd pas geleden en nadat het de eerste keer niet lukte ben ik gaan lezen om te kijken of mensen er ook problemen mee hadden, en dat bleek dus inderdaad zo te zijn. Nou de tweede keer hadden we minder stress en minder "het moet" en hadden we het ook leuker en ontspannender en ja we hebben gekozen voor dubbele zekerheid (pil én condoom) en toen ging ik een beetje proberen en toen voelde ik dat ik ergens eeen klein beetje inzat en toen een beetje floepte of so.. Toen kreeg ik veel pijn en besloten we het op te geven, ik heb er een heel rot gevoel aan overgehouden. Ook heb ik heel veel last van pijn in mijn eikel zeg maar.. Kan er niet goed tegen als er iets tegenaan komt, kan iemand me helpen?

Groeten
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 23:17
Pythagoras.
Avatar van Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Waarschijnlijk is je eikel nog een beetje te gevoelig. Dit zorgt ervoor dat wanneer hij met iets anders in contact komt het zeer doet. Heeft ze jou al wel gepijpt? Hoe was dat? En hoe gaat het met schoonmaken onder de douche? Je zou je gevoeligheid kunnen verminderen door je eikel de komende tijd wat meer te ontbloten of er regelmatig overheen te wrijven. Dan komt er vanzelf een soort beschermlaagje zodat het minder pijn doet.

En dat rotgevoel, tsja, maak het bespreekbaar en probeer het allemaal een beetje luchtig te houden. De eerste keer gaat bij veel mensen niet meteen goed. Soms lukt het pas na vijf keer, maar zo lang je allebei erover kan praten en bereid bent ervoor te gaan is er niks aan de hand toch? Het komt allemaal vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 11:56
ralph94
ralph94 is offline
Dat zou kunnen ja, hij doet vaak pijn en hoe bedoel je met wassen? Ik was het gewoon elke ochtend met shampoo in de douche.. En ja we hebben alles al gedaan dus ook dat en ik vind het niet eens zo geweldig en ze trekt dan soms even het velletje omhoog als het begint te irriteren. En hoe zou het wel kunnen lukken dan? Misschien daar nog tips voor?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 12:18
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Je moet je penis ook niet wassen met shampoo, maar gewoon met water.
Misschien komt 't daardoor dat je eikel wat geïrriteerd raakt?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 13:25
ralph94
ralph94 is offline
Nou ja heb dr eigenlijk nooit last van maar als ie stijf is en hij komt ook maar ergens tegenaan (maakt niet uit wat) doet het al zeer..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 13:27
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
je kan wel met shampoo doen maar dan moet je het er wel goed afwassen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 13:30
ralph94
ralph94 is offline
Gewoon met water?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 13:31
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
das wel makkelijker ja
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 13:48
ralph94
ralph94 is offline
Oke bedankt iedereen iig, maar voor "het" nog wat tips? Want we willen het nog steeds heel graag..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 13:54
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
nja ik heb geen idee k heb 'het' zelf ook nog nooit gedaan maar wat ik gelezen heb is dat het meisje miss niet nat genoeg is en dat je haar eerst moet vingeren ofzo.
maar weet ik niet zeker heb er geen ervaring mee!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 14:29
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
en trouwens miss is deze site nog wat voor je!
http://www.sense.info/ontdek-je-lichaam/
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 14:58
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Oke bedankt iedereen iig, maar voor "het" nog wat tips? Want we willen het nog steeds heel graag..
Als ik 't zo lees, ben jij degene die de (meeste) pijn ervaart. Klopt dat?

Nu weet ik natuurlijk niet zo goed wat voor jongens in die situaties handig is, maar ik zie aan je post dat je 'het nog steeds heel graag wilt'. Misschien moet je minder gefocust zijn op dat 'arghhhh, ik wil dat het nu lukt' en je meer gaan richten op ontspanning. Vraag anders eens aan je vriendin of ze je van tevoren eerst even aftrekt ofzo? Het kan zijn dat het daarna niet pijnlijk is...

Als je dit soort dingen allemaal al geprobeerd hebt, weet ik het in ieder geval niet! Misschien moet je dan toch even naar de medische kant gaan kijken?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:27
ralph94
ralph94 is offline
Nou ja ik heb tot nu toe meer pijn gehad, maar er is niks gebeurd bij haar dus ze heeft geen pijn. Uh ja aftrekken maar dat hoort bij het voorspel neem ik aan? Of bedoel je tot het klaarkomen?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:31
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Nou ja ik heb tot nu toe meer pijn gehad, maar er is niks gebeurd bij haar dus ze heeft geen pijn. Uh ja aftrekken maar dat hoort bij het voorspel neem ik aan? Of bedoel je tot het klaarkomen?
Dat wilde ik er in eerste instantie nog bijzetten, maar ik dacht: hey, dat snapt 'ie eigenlijk wel. Maar ik bedoelde inderdaad tot het klaarkomen ja. Dan is je eikel daarna bij de tweede keer veel minder gevoelig en dan gaan er ook minder pijnprikkels doorheen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:35
ralph94
ralph94 is offline
Maar is het niet zo dat als je klaargekomen bent en je wilt meteen vrijen dat ie niet goed meer stijf wordt en dat je zin minder wordt, etc ?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:41
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
ik kan idd pas een uur daarna ofzo weer klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:43
ralph94
ralph94 is offline
Precies..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:44
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Maar is het niet zo dat als je klaargekomen bent en je wilt meteen vrijen dat ie niet goed meer stijf wordt en dat je zin minder wordt, etc ?
Nou, je kunt inderdaad niet meteen echt 'seks' gaan hebben, maar dat maakt toch niet uit? Misschien kun je het zo doen dat jouw vriendin jou als eerste aftrekt en dat jij haar daarna vingert o.i.d.? Of knuffel gewoon lekker een tijdje. Je zult echt wel merken dat je zin dan niet afneemt hoor. En na een half uurtje wordt je penis wel weer goed stijf hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:44
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Probeer het anders gewoon een keertje: niet geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:47
ralph94
ralph94 is offline
Dat klopt proberen kan altijd, maar het vervelende is dat ik haar niet elke dag zie en dat we twijfelen of t wel zal lukken omdat we het al geprobeerd hebben en ik voel me niet 100% thuis in dat condoom..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:53
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Nou ja, een condoom gebruiken hoeft niet per se als zij de pil slikt, maar als je allebei al eerder een sekspartner hebben gehad, zou ik dat condoom nog wel eventjes gebruiken om SOA's te voorkomen. Als jullie elkaars eersten zijn of getest zijn op soa's en er komt niks uit, kun je gerust zonder condoom vrijen. Maar je hebt wel gelijk met het feit dat pil + condoom het veiligst zijn.

En dat je het al een keer geprobeerd hebt en dat het toen niet lukte, wil niet zeggen dat het dan nu weer niet lukt! Dat lag waarschijnlijk voor een groot deel aan de spanning. Misschien dat je die nu een stuk minder hebt en dat het dan een stuk beter gaat? 't Gaat niet in 1x meteen goed hè.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:56
ralph94
ralph94 is offline
Nee ik dacht van te voren oh dat is niet zo lastig maar als je beiden een beetje gedronken hebt kan t idd ook tegenzitten weet ik nu. Maar nee we zijn elkaars eersten vandaar ook de 0,0 ervaring & kennis
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:57
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Misschien was 't ook niet zo verstandig om je eerste keer dronken te doen? Dat lijkt me ook helemaal niet fijn eigenlijk; je eerste keer is juist iets waar je samen ook van moet genieten en ik denk dat dat wel minder gaat als je allebei gedronken hebt...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:59
ralph94
ralph94 is offline
Nou ja we spreken nooit dronken af maar het was familieweekend van daar.. En nee we waren beiden niet dronken we hadden een paar drankjes op meer niet.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 16:00
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Nou ja we spreken nooit dronken af maar het was familieweekend van daar.. En nee we waren beiden niet dronken we hadden een paar drankjes op meer niet.
Een paar drankjes zorgen er toch al voor dat je bewustzijn minder is.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 16:02
ralph94
ralph94 is offline
Dat klopt, maar kan dat ook niet de pijn verminderen dan?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 16:10
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Dat klopt, maar kan dat ook niet de pijn verminderen dan?
Daar heb ik geen ervaring mee en dat weet ik ook niet eerlijk gezegd, misschien dat een van de doktoren op het forum daar meer verstand van heeft?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 16:11
ralph94
ralph94 is offline
Hmm naja het zal toch niet meer gebeuren dus heb er niet zo veel aan eerlijk gezegt. Maar het liefst wil ik z.s.m. van die klote pijn af
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:10
Pythagoras.
Avatar van Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Zorg dat je je eikel de komende dagen/weken/maanden zoveel mogelijk ontbloot. Dus wanneer je bijvoorbeeld naar de wc bent geweest leg je hem met je voorhuid naar achter in je onderbroek, ga er tijdens het douchen met een washandje overheen (zonder zeep - ook niet zeep en afspoelen, gewoon geen shampoo gebruiken, is niet nodig) en probeer je eikel aan die directe aanrakingen te laten wennen. Het zal niet snel gaan maar je zult vanzelf zien dat het nut heeft. Gevoelig blijft-ie sowieso altijd.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:16
ralph94
ralph94 is offline
Maar ik vind dat 'naar achter trekken' vreemd en t geeft me een eng gevoel.. Durf ik nooit
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:31
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
dat doe je toch ook met af trekken?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:33
Pythagoras.
Avatar van Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Precies, dat is ook de reden dat het nu geïrriteerd is en het pijn doet wanneer er iets tegenaan komt. Dat je dat niet durft is overigens niet raar, maar zo lang je niet over je pijngrens gaat kan er niks gebeuren. Probeer tijdens het douchen je huid steeds iets meer naar achteren te trekken, tot het in principe niet meer verder kan. Grote kans dat het niet makkelijk gaat, maar als je het de komende dagen blijft proberen zal het vanzelf lukken. Gewoon steeds iets verder, tot op het moment dat het pijn gaat doen natuurlijk. Maak er een gewoonte van het steeds te doen wanneer je gaat douchen en de boel op die manier goed schoon te maken.
Citaat:
dat doe je toch ook met af trekken?
Daarvoor hoeft je voorhuid niet helemaal over je eikel te kunnen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:35
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
Citaat:
Daarvoor hoeft je voorhuid niet helemaal over je eikel te kunnen.
ja oke maar toch wel een beetje
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:36
Pythagoras.
Avatar van Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
ja oke maar toch wel een beetje
Klopt, waarschijnlijk kan zijn voorhuid dus maar tot halverwege over zijn eikel heen. En hij hoort er dus helemaal overheen te kunnen, tot het einde zeg maar. Vandaar dat zijn eikel zo gevoelig is omdat dat bij hem waarschijnlijk nog nooit gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:38
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
ja had ik ook. moet je idd gewoon rekken als je doucht. het was bij mij ook heel gevoelig maar word steeds minder na een tijdje
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:41
ralph94
ralph94 is offline
Ik vind het geen fijne gedachte en denk niet dat het makkelijk zal gaan.. Als hij er helemaal overheen is, wat dan ? Als hij niet meer teruggaat
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:43
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
bij mij is ie er ook nog niet helemaal overheen maar dat komt meer omdat er wss iets van smegma zit dat men voorhuid aan men eikel vastplakt... gelukkig gaat dit nu wel een beetje weg na 3 weken ofzo.
maar ik neem aan dat hij wel gewoon weer terug gaat hoor
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:51
ralph94
ralph94 is offline
Nou ja ik denk dat dat er bij mjj misschien ook wel kan zitten.. Omdat ik t nooit heb gedaan en als ik t zo ooit voel lijkt t gewoon niet te kunnen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:53
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
ik had echt precies hetzelfde, ik had hem ook nooit naar achter gedaan omdat ik niet eens wist dat het zo ver kon... ik denk 'oh hij gaat maar zo ver, zal wel goed zijn!' maar was niet zo... en dat was nog een maand geleden ofzo, maar je moet gwn proberen want miss heb je dat wel
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 18:09
ralph94
ralph94 is offline
dus na een maand is er nog geen verandering? Dus de sex kan pas over een aantal maanden?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 18:13
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
er is wel wat verandering ik kan hem er opzich wel overheen krijgen alleen de smegma zit in de weg.
in principe kan je hem na iets van 2 weken er wel overheen krijgen! maarja verschilt per persoon denk ik, kijk gewoon hoe het bij jou gaat!
PS: hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 18:14
ralph94
ralph94 is offline
Ik ben 16.. Misschien niet zo heel oud maar na 1,5 jaar verkering en de nodige zin is er niets mis mee denk ik
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 18:17
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
nee is niks mis mee heb ergens gelezen dat ong 17 het gemiddelde is. en heb je wel is gerukt dan en hoe?
srry voor ondervraging
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 18:19
ralph94
ralph94 is offline
zelf gedaan? vaak genoeg haha. gewoon op de normale manier?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 18:22
Pythagoras.
Avatar van Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Ik vind het geen fijne gedachte en denk niet dat het makkelijk zal gaan.. Als hij er helemaal overheen is, wat dan ? Als hij niet meer teruggaat
Zo lang je niet over je pijngrens heen gaat en het gewoon steeds met kleine stapjes doet, hoef je je hier geen druk over te maken. Probeer het sowieso eerst wanneer je penis in slappe toestand is, dan is hij vanzelfsprekend kleiner en zal het makkelijker gaan.
Citaat:
dus na een maand is er nog geen verandering? Dus de sex kan pas over een aantal maanden?
Dat kan, maar hoeft helemaal niet. Het ligt eraan hoe snel dat beschermlaagje waar ik het in mijn eerste post over had zich vormt. Hoe vaker je de dingen doet die ik beschreef in mijn vorige posts, hoe sneller het zal gaan. Maar verwacht niet dat het binnen twee weken al helemaal goed is, het heeft tijd nodig. Kijk intussen hoe jullie de seks interessanter kunnen maken zonder te neuken.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 18:22
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
ik wel elke dag idd beetje domme vraag
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 18:25
ralph94
ralph94 is offline
Dus zonder dat dit kan is er geen sex mogelijk?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 18:28
Pythagoras.
Avatar van Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Dus zonder dat dit kan is er geen sex mogelijk?
Het is in principe mogelijk, maar zoals je zelf al aangeeft is het niet bepaald prettig. Daarnaast is het sowieso verstandig om alles onder je voorhuid schoon te houden en er gewoon voor te zorgen dat je voorhuid helemaal over je eikel kan. Je bespaart hiermee pijn en het is ook hygiënischer.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 18:32
ralph94
ralph94 is offline
Dus eigenlijk heb ik geen keus? Vind het opeens niet zo leuk meer allemaal..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 18:38
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
ja, ik zou hem toch proberen naar achteren te doen is toch wel beter en hygiënischer idd.
en mocht er nou iets van smegma zitten kan het teminste niet nog erger worden.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Erge geestelijke problemen
Anoniem_1337
27 28-03-2010 11:13
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Verhalen & Gedichten [verhaal] Over wachten, whisky en een paar andere dingen
Tovenaar
9 14-01-2005 16:50
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Psychologie Mijn leven.... graag een paar tips en reacties?
Verwijderd
15 09-01-2004 17:15
Liefde & Relatie even een paar dringende vraagjes die ik heel graag wil weten *thx*
**~yvie~**
7 18-10-2002 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.