Oud 19-08-2016, 00:52
Jaap-Cor Geerts
Jaap-Cor Geerts is offline
Hallo vrienden , ik hoor de laatste tijd steeds meer verhalen van vrouwen met vaginale schimmels, kleine brokjes in hun bilnaad etc. en mn vrienden zeiden uit ervaring dat dit best geil kan zijn maar ik heb een vriendin en ze heeft soms wel wat tussen haar billen zitten maar ik durf het niet echt te proeven mijn vrienden zeggen onder anderen dat het een beetje bitter smaakt kan iemand mij helpen met dit of er misschien nog mensen zijn met ervaring en zo ja hoe smaakt het en is het vies? Ik zou het heel fijn vinden als ik hulp krijg? Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 19-08-2016, 06:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vaginale schimmel is alles behalve geil. De afscheiding is dan inderdaad wat korrelig van structuur en het meisje in kwestie heeft waarschijnlijk veel last van jeuk.

Gewone afscheiding kan je gerust binnen krijgen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-08-2016, 07:31
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Tja, wat iemand geil vindt is natuurlijk heel persoonlijk. Maar afscheiding met schimmel ruikt niet fris, en smaakt al helemaal niet lekker. En daarbovenop kun jij het vervolgens ook krijgen in je mond, en na seks ook op je penis. Dan kun je beter de normale afscheiding eens proeven (die wordt ook wit als het opdroogt). Oja en seks kan voor een meisje heel pijnlijk zijn als ze een schimmelinfectie heeft.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2016, 08:40
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
'Wel wat tussen haar billen zitten' is totaal niet hetzelfde als een vaginale schimmelinfectie. Als je echt een schimmel hebt, ga je dood van de jeuk en is dat verhelpen je enige prio.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2016, 13:58
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Of gezond is?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2016, 15:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sommige mensen zullen het vast geil vinden, maar ik ben met de vrouwen hierboven: De jeuk is ondragelijk en gezien de geur van de afscheiding en de jeuk en andere ongemakken is seks wel het laatste waar je aan denkt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2016, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Sommige mensen zullen het vast geil vinden, maar ik ben met de vrouwen hierboven: De jeuk is ondragelijk en gezien de geur van de afscheiding en de jeuk en andere ongemakken is seks wel het laatste waar je aan denkt.
Ervaring?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2016, 02:40
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik wel in ieder geval, ik vermoed dat elke vrouw in haar leven daar wel eens of meerdere keren mee te maken krijgt. Het is geen keuze, hè.
Maar je vraag is nogal lomp en ik vraag me af waarom jij denkt dat het jou iets aangaat of Little Phoebe wel of geen schimmelinfectie heeft gehad.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2016, 05:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wel in ieder geval, ik vermoed dat elke vrouw in haar leven daar wel eens of meerdere keren mee te maken krijgt. Het is geen keuze, hè.
Maar je vraag is nogal lomp en ik vraag me af waarom jij denkt dat het jou iets aangaat of Little Phoebe wel of geen schimmelinfectie heeft gehad.
Goede reactie Fitematrulle. Een schimmelinfectie kan verschillende oorzaken hebben (bijvoorbeeld het dragen van ondergoed van synthetisch materiaal kan er aan bijdragen) en is dus ook iets wat je kunt krijgen zonder seksueel actief te zijn. Je kiest er niet voor, maar het overkomt je.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.