Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2007, 22:32
hahahaha159
hahahaha159 is offline
hejla, ik heb een klein probleempje... ik ben op de leeftijd dat ik en mijn vriendin al beginnen te experimenteren, dus...
ze heeft net gezegd tegen me dat ze bang is dat ze zwanger is, gwn van voorvocht... want we hebben zo elkaar een beetje beter leren kennen van lichaam en er was nog een beetje voorvocht aan mijn hand, dat er per ongeluk kwam, maar dat was al opgedroogt en afgeveegd aan het bed, maar ik weet niet of dat er mss nog wat aan mijn hand was, dus kan het zijn dat ze zwanger is geraakt toen ik haar vingerde??
alvast bedankt... adios
__________________
trust and betrayal
Oud 15-07-2007, 22:40
Verwijderd
Zijn er tekenen van een zwangerschap dan? Is ze overtijd bijv?

Verder horen deze vragen in het het grote zwangerschapstopic
Daar kunnen ze je vast wel verder helpen.
Oud 15-07-2007, 22:40
Verwijderd
Ja en de kans is denk wel 1 op 189025258293423423
Oud 15-07-2007, 22:42
hahahaha159
hahahaha159 is offline
neen, volgende week zullen we zien of het zover is, dat ze ongesteld is of niet...
__________________
trust and betrayal
Oud 15-07-2007, 22:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De kans is erg klein, maar hij bestaat wel. Als er idd nog voorvocht aan je hand zat en dat kwam bij haar vagina, zou het kunnen dat er wat naar binnen is gezwommen.
Wacht even af tot ze weer ongesteld word en doe tot die tijd (en daarna ook natuurlijk) gewoon voorzichtig.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-07-2007, 22:46
Verwijderd
eigenlijk moet je dit soort dingen hier posten: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=734769

verder kan je idd zwanger worden van voorvocht, dus als je 100% zeker wil zijn kan ze even testen. je kan op die manier ook soa's oplopen. dus vorige keer wat voorzichtiger zijn
Oud 15-07-2007, 22:49
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Inderdaad, kleine kans dat ze zwanger raakte. Maar ze is er. Ik zou me echter geen zorgen maken, je hebt meer kans om aangereden te worden door een auto, schat ik
Oud 16-07-2007, 10:05
Verwijderd
Voorvocht kan wel zaadcellen bevatten, maar als het al helemaal opgedroogd was zijn die zaadcellen echt al wel dood. Dus de kans op zwangerschap is echt piepklein.

Als ze van jouw leeftijd is, is het normaal als haar menstruatie onregelmatig is, dus dan hoeft overtijd zijn niet zo veel te betekenen. Bovendien kan stress ervoor zorgen dat het nog langer duurt.
Als je het echt zeker wil weten, kan ze vanaf de eerste dag dat ze ongesteld zou moeten worden, een zwangerschapstest doen, die zijn bij de drogist te koop

Misschien is het een idee als je vriendin de pil of nuva-ring gaat gebruiken, voor dit soort situaties en voor het geval dat jullie in de toekomst verder gaan . Ze moet daarvoor een afspraak maken met de huisarts. Die voert dan wat normaal onderzoek uit (bloeddruk meten etc), maar géén vaginaal onderzoek, daar hoeft ze dus niet bang voor te zijn. Jij kunt natuurlijk met haar mee gaan als ze het eng vindt.
Officieel moet de huisarts toestemming van haar ouders hebben als ze jonger dan 16 is, maar in de praktijk doen huisartsen hier niet moeilijk over. Het is natuurlijk wel fijner als haar ouders weten dat ze de pil gebruikt, dan hoeft ze niet stiekem te doen. Ze kan aan haar ouders uitleggen dat ze nog geen seks heeft, maar gewoon alvast voorbereid wil zijn. Of als ze dat niet durft kan ze zeggen dat ze het doet omdat ze veel last heeft als ze ongesteld is.

Laatst gewijzigd op 16-07-2007 om 10:10.
Oud 16-07-2007, 14:21
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Nala schreef op 15-07-2007 @ 23:40 :
Verder horen deze vragen in het het grote zwangerschapstopic
Ja .

Succes, hopelijk valt het mee.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Piltopic #22
Pluis
501 22-11-2012 14:49
Lichaam & Gezondheid zwanger of niet
meisjes 1
9 29-08-2012 11:04
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger of niet?
Verwijderd
21 25-04-2012 10:40
Lichaam & Gezondheid snap er geen drol meer van, zwanger of niet?
Anoniems.
8 03-12-2011 21:51
Lichaam & Gezondheid Vriendin twijfelt? Zwanger of niet?
MeKKeR
9 15-03-2005 16:36
Seksualiteit Abortus of niet??????
verlegenmeisje
34 26-01-2002 00:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.