Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2014, 19:58
Myraatje
Myraatje is offline
Ik heb sinds een aantal weken leuk contact met een jongen. We zijn al een aantal keer samen wat leuks gaan doen, zoals naar de film en een hapje gaan eten. Alleen stelde hij me nu voor om samen een dagje te relaxen in een spa. Zijn moeder had goedkope vouchers van spaonline.com ontvangen om naar de spa te gaan. Nu was zij verhindert en kreeg hij de mogelijkheid om met deze vouchers naar wellness Roosendaal te gaan in Brabant. Dus nu was zijn vraag of ik mee wilde. Het is alleen zo dat het op deze dag geen badkledingdag is wat in houd dat ik naakt moet gaan. Ik weet niet zo goed of ik op het aanbod moet ingaan, omdat ik niet gelijk me lijf zo durf te showen aan hem. Weet iemand wat ik nu het beste kan doen of hoe ik me niet zo druk moet maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2014, 20:46
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Ik zou eerst met hem naar bed gaan, of elkaar thuis naakt zien. Anders lijkt het me een beetje ongemakkelijk, net zoals bij het programma Adam zkt. Eva haha
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 22:10
Yannickje
Yannickje is offline
Als je je niet goed voelt bij het voorstel dan moet je het niet doen.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Als je je niet goed voelt bij het voorstel dan moet je het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 22:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
--> L&R
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 22:55
AceSpade
AceSpade is offline
Je gevoel achterna gaan. Misschien eerst een naakt langs elkaar slapen. Dan wen je eraan.

Verder kun je altijd een handdoek om houden als het goed is. Maar communicatie is belangrijk voor jouw eigen gevoel.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2014, 09:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je er nog niet aan toe bent om je lichaam naakt aan hem (of aan de andere mensen daar) te tonen, doe het niet. Voel je niet gedwongen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-03-2014, 11:18
Verwijderd
Het is maar een naakt lichaam.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2014, 16:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind dat ook heel ongemakkelijk, zelfs bij mensen die ik wel goed ken, dus als je dat niet wil, moet je dat niet doen. Ook niet ineens gaan haasten met "wennen", want zoiets moet vanzelf komen en niet zodat je kan wennen aan jullie naaktheid.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2014, 21:37
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Het lijkt mij meer een poging van hem om jou (eerder) naakt te zien, daarmee hopende jouw ijs te breken en zo eerder aan sex te kunnen beginnen (ah, jongens...;-) )
Maar als ik je zo begrijp vind jij het ongemakkelijk om naakt tussen vreemden te gaan zitten, heel begrijpelijk.

Ik stel voor dat je op een badkledingdag gaat of eerst eens aan elkaar's lichaam gaat wennen (als je dat al wil).
Met citaat reageren
Oud 13-03-2014, 23:27
roosje7
roosje7 is offline
Citaat:
Het lijkt mij meer een poging van hem om jou (eerder) naakt te zien, daarmee hopende jouw ijs te breken en zo eerder aan sexdating te kunnen beginnen (ah, jongens...;-) )
Maar als ik je zo begrijp vind jij het ongemakkelijk om naakt tussen vreemden te gaan zitten, heel begrijpelijk.

Ik stel voor dat je op een badkledingdag gaat of eerst eens aan elkaar's lichaam gaat wennen (als je dat al wil).
Helemaal mee eens... lijkt mij een beetje vreemd om eerst naar een een of ander naakt event te gaan zonder dat je elkaar daarvoor naakt gezien hebt.
__________________
Altijd behulpzaam

Laatst gewijzigd op 14-03-2014 om 21:21.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 14:55
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik zou eerst met hem naar bed gaan, of elkaar thuis naakt zien. Anders lijkt het me een beetje ongemakkelijk, net zoals bij het programma Adam zkt. Eva haha
dat is ook zo'n raar programma die vrouwen kijken alleen naar de maat lol
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 14:57
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Helemaal mee eens... lijkt mij een beetje vreemd om eerst naar een een of ander naakt event te gaan zonder dat je elkaar daarvoor naakt gezien hebt.
klopt veel meiden vinden naar gewoon zwembad al te snel
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 18:12
Verwijderd
Heel veel meiden zijn dan ook irrationeel en preuts.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 14:34
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Dat komt omdat ze zo ook worden opgevoed, Rev! Ik hoopte dat dat met de jongere generaties zou verdwijnen, maar niks is minder waar.
Een heleboel heterosekuele vrouwen zijn nog steeds vies van hun licham, krijgen geen orgasme en vinden seks niet leuk. En daar snap ik eigenlijk niets van!

Maar Ontopic: Als iets niet fijn/prettig/lekker voelt, vooral niet doen! Luister goed naar je gevoel en laat je niet omlullen door een ander!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2014, 15:44
Heer Wil
Heer Wil is offline
Haha vouchers van zijn moeder. Ik zou me schamen met zo'n smoes aan te komen. Kun je met die vouchers alleen op die dag gaan? Of is dat de enige dag dat hij kan?

Ik zou stellen dat je alleen in je badkleding daarheen wilt.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 00:25
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Heel veel meiden zijn dan ook irrationeel en preuts.

jij praat niet zo vaak met dames gok ik? ze zijn meer onzeker over hun lichaam dan preuts... zeker anno 2014
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Rhapsaaidy in Blue #1647
Verwijderd
500 24-04-2012 19:53
Seksualiteit vragenlijst voor jongens
erikdebruin
32 03-11-2011 17:14
Lifestyle Naakt
Otis
128 18-10-2006 11:09
Films, TV & Radio Zwartboek [Paul Verhoeven, 2006]
Carn
240 11-10-2006 12:34
Verhalen & Gedichten Mijn eerste kus
Donny must die
141 29-03-2005 13:28
Seksualiteit naaktfoto's? voor meiden
sase
109 03-07-2002 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.