Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2014, 17:53
Lightwell
Lightwell is offline
hoii,

Ik vraag me het volgende af ..

Een meisje heeft interesse in een jongen die een héél pak ouders is (8-10 jaar).
Ze leerden elkaar kennen op schoolstage .. hij werkt daar vast .. zij kwam daar als stagair.

Hun interesse in elkaar is er langs beide kanten maar ze kennen elkaar amper 3 weken?

Zij wilt hem gewoon beter leren kennen .. er zijn geen gevoelens langs haar kant.
Volgende week stopt haar stage en dan moet ze voor lange tijd elders stage lopen.

Ik vroeg mij af .. verwatert dit het contact tussen hun 2 waardoor ook de interesse in elkaar met de tijd verdwijnt?

Uit het oog .. uit het hart of klopt dit niet?

Momenteel is het enige dat ze gemeenschappelijk hebben die stage .. als die stage stopt zien ze elkaar ook niet meer elke dag.
Stopt dan ook deze hoe zal ik het noemen .."flirt"?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2014, 18:07
Verwijderd
Dat hangt er vanaf of jullie het laten stoppen. Of dacht je dat dit automatisch voor ieder mens hetzelfde werkt?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 19:21
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ligt eraan hè.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 15:50
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ja dat gaat stoppen. Ze kent je net 3 weken, als haar stage stopt dus 4 weken, ze kan nog prima zonder je net zoals daarvoor. Aangezien zij je gewoon beter wil leren kennen en geen gevoelens heeft, is er ook geen reden om het contact toch aan te houden.

Tenzij je het contact zelf probeert aan te houden.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 16:02
Lightwell
Lightwell is offline
Citaat:
Ja dat gaat stoppen. Ze kent je net 3 weken, als haar stage stopt dus 4 weken, ze kan nog prima zonder je net zoals daarvoor. Aangezien zij je gewoon beter wil leren kennen en geen gevoelens heeft, is er ook geen reden om het contact toch aan te houden.

Tenzij je het contact zelf probeert aan te houden.
Heer Wil,

Jammer genoeg gaat het hier om mijn beste vriendin die een jongen heeft leren kennen.
Zij en ik hebben al een half lang gevoelens voor elkaar maar door omstandigheden konden we een relatie niet Officieel naar buiten brengen ..

Ze hebben ondertussen 1-2 dates gehad, en er zijn gevoelens bij elkaar ontstaan.
ze zegt zelf dat ze niet stapel verliefd is maar de gevoelens zijn er wel ..

Ze is ondertussen gestopt met haar stage en ik heb mijn afstand genomen van haar ..

In de afgelopen dagen heeft ze al wel laten weten dat ze me mist .. en ze belt/stuurt me nog altijd als ze het moeilijk heeft.
Ik reageer vooral kort.

Ik vraag mij gewoon af .. hoe het mogelijk is dat je 5-6 maand lang een jongen echt graag kunt zien, alles kunt delen en mekaar volledig vertrouwt .. en zo héél plots interesse/gevoelens kunt krijgen voor een andere jongen die ze, realistisch gezien, NIET kent?

Is het omdat het allemaal nieuw en spannend is?

Ze heeft wel paar keer aangegeven dat ze niet weet wat ze wil .. maar toch .. T'is allemaal zo raar!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 16:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ja, dat kan. Soms raak je binnen een paar uur overdonderd van iemand, soms duurt dat jaren. Wat er gebeurt ligt aan de beide personen in kwestie, ongeacht of er al een (halfslachtige) relatie speelt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 20:04
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
1 topic was niet voldoende?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 12:50
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Citaat:
Ik vraag mij gewoon af .. hoe het mogelijk is dat je 5-6 maand lang een jongen echt graag kunt zien, alles kunt delen en mekaar volledig vertrouwt .. en zo héél plots interesse/gevoelens kunt krijgen voor een andere jongen die ze, realistisch gezien, NIET kent?

Is het omdat het allemaal nieuw en spannend is?
Jap.

Citaat:
Ze heeft wel paar keer aangegeven dat ze niet weet wat ze wil .. maar toch .. T'is allemaal zo raar!
Vrouwen weten nou eenmaal niet wat ze willen. Gewoon beetje afstand nemen en jezelf vooral niet opdringen.

Citaat:
In de afgelopen dagen heeft ze al wel laten weten dat ze me mist .. en ze belt/stuurt me nog altijd als ze het moeilijk heeft.
Ik reageer vooral kort.
Prima, hou t inderdaad maar even kort en gun het een tijdje (maar niet 100% negeren), waarschijnlijk komt ze wel weer terug.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld?
JustTalk
324 24-05-2014 14:55
Liefde & Relatie wanneer friendzone en wanneer verder?
Verwijderd
94 08-02-2012 20:08
Liefde & Relatie help!
Anonymousboy
17 05-12-2011 14:58
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Verhalen & Gedichten Zij...
Flosdraad
3 06-06-2005 13:18
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.