Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2014, 11:12
Samantha97
Samantha97 is offline
Ik ben al sinds het begin van dit schooljaar verliefd op een jongen uit mijn klas. Maar hij is echt super populair, dus het was meer een soort van fantaseren. Ik wist heus wel dat we nooit iets zouden hebben, daarom was ik ook niet echt serieus. Maar vorige week zijn we op schoolkamp geweest in Praag, en op de een of andere manier liep het zo dat ik bij hem in bed belandde. We hebben een supernacht gehad, en hij heeft het daarna aan al zijn vrienden verteld, over hoe goed ik was. Dus de hele school weet het.
Maar ik weet dat ik helemaal niet speciaal ben voor hem. Hij heeft zo vaak vriendinnetjes: ik was gewoon de zoveelste one night stand, en als er any ander meisje bij hem was geweest op dat moment had hij het met haar gedaan. Hij gaat nu ook met me om alsof er niks gebeurd is (we praten nauwelijks, soms een grappige opmerking ofzo). Maar voor mij betekende die seks wel wat, ik weet alleen niet hoe ik dat moet zeggen. Ik wil geen hopeloos stalkerig meisje lijken. En hierdoor ben ik nu natuurlijk nog veel verliefder op hem dan ik al was. Maar hoe win ik hem nou voor me??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2014, 12:15
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Neem hem even apart en vraag het hem. Hoe kijkt hij er tegen aan? Misschien wil hij jou ook voor meer. Misschien was het idd een lekker wipje voor hem en klaar...

Wij weten het niet. Dus vraag het hem gewoon! Dan heb je duidelijkheid
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 15:35
Verwijderd
Als ie al geen oog voor je heeft, was je inderdaad een one night stand. Vervelend en jammer, maar zulke gozers zijn er nu eenmaal.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 10:56
omie2111
omie2111 is offline
idd neem hem ff apart en vraag of het een one night stand was of dat jij het sirrieus met je wou doen omdat hij jou ook leuk vind maar zo te horen was het een one night stad anders vertel je het niet aan de hele school en ik zou me echt zeer kut voelen als dat bij mij zou gebeuren wat mijn school is niet zo leuk maar sorry meid echt veel suc 6 en echt hoe leuk je hem ook vind en hij zou je op app vragen om naakt fotos te sturen denk dubbel zo goed na hij heeft dit al aan de hele school verteld........ suc6 meis xx
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 14:52
Heer Wil
Heer Wil is offline
Je hebt hem al voor je gewonnen, gaat je niet nog eens lukken. Als hij je wat vond had hij je wel gehouden maar hij maakt er duidelijk een einde aan zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe moet ik hem voor mij winnen?
Girl121
3 06-04-2012 23:32
Liefde & Relatie Meisje voor me winnen
iDestiny
10 29-12-2011 18:37
Liefde & Relatie Vechten? Flirten? En hoe?
ladygagafan1
5 03-04-2011 20:33
Liefde & Relatie wat moet je met een player?
heartbroken
42 09-05-2004 17:01
Liefde & Relatie Hoe duidelijk maken dat hij me met rust moet laten?
Angel Of Faith
5 29-08-2003 09:02
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.