Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2014, 21:23
JackVdKooi
JackVdKooi is offline
Yoo,

Ik ben een jongen van 14 en ik heb sterk de indruk dat een meisje telkens oogcontact zoekt als we elkaar zien.. Zij begon daarmee en ze doet sit nu al een maand ofzo.. Ik was dus vrijwel overtuigd dat ze me leuk vond maar 2 dagen geleden keek ze weg toen we passeerden. Ik weet dat ik klink als een mierenneuker maar ik zit echt met de vraag of ze me nou echt leuk vind of niet.. Misschien maakte ze oogcontact om een andere reden of perogenluk (dat laatste lijkt mij onwaarschijnlijk aangezien ze dit al best lang doet..)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2014, 22:17
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Je komt er alleen achter door met haar te praten... Dus, ga een gesprek aan. Jij ziet wel wat in haar neem ik aan? Of ben je gewoon nieuwschierig?
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 06:14
JackVdKooi
JackVdKooi is offline
Citaat:
Je komt er alleen achter door met haar te praten... Dus, ga een gesprek aan. Jij ziet wel wat in haar neem ik aan? Of ben je gewoon nieuwschierig?
Ja ik zie wel wat in haar. Maar aangezien ze altijd lacht, zit ik een beetje met de vraag of ze dit expres bij mij doet.. (Het oogcontact dan) Ik denk alleen niet dat het verstandig is om naar haar toe te gaan en et te vragen aangezien we nooit praten..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 07:32
Verwijderd
Oh ja logisch, je denkt dat een meisje je leuk vindt maar met haar praten is geen optie, maar je verwacht wel dat wij er iets zinnigs over kunnen zeggen.

stel je niet zo aan en spreek haar gewoon een keer aan, enige manier om er achter te komen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 09:17
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Inderdaad, gewoon gaan praten en niet zo verlegen doen, wat is het ergste dat er kan gebeuren?

Je kan ook de volgende keer dat ze kijkt een knipoogje geven, dit is misschien wat minder eng en heeft ongeveer hetzelfde effect.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 09:49
robbebber
robbebber is offline
Je kan ook met haar chatten via een of andere sociale media.
Chatten is vaak minder eng als je praten niet durft, maar ik denk dat gewoon face to face meer effect heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 13:31
JackVdKooi
JackVdKooi is offline
Ik ben gewoon eerlijk nu, want ik denk niet dat ik het lef heb om naar haar toe te gaan.. Nu denk ik dat een knipoogje ofzo wel een goed idee is.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2014, 20:41
Verwijderd
Je hoeft niet meteen te zeggen "he waarom kijk je me altijd aan?".
Begin eens met "hoi". En ja, dat is eventjes spannend, maar als je niets doet en zij ook niet, dan gebeurt er nooit wat.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2014, 13:19
Verwijderd
iniedergeval niet gaan vragen of zij jou leuk vind, dan dwing je haar een keuze te maken en dat is meestal een nee. gewoon een keer vragen of ze zin heeft om met jou wat leuks te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2014, 22:18
JackVdKooi
JackVdKooi is offline
Lijkt me een goed idee.. Maar ik zie nu dat ze mijn blik nu ineens negeert, terwijl zij begon met oogcontact te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 09:59
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Uitvragen is misschien weer erg snel. Maak een paar keer een praatje. Gaat dat leuk vraag haar dan eens mee uit.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 15:02
Heer Wil
Heer Wil is offline
natuurlijk negeert ze je. Je denkt toch niet dat een meisje jou levenslang blijft aankijken totdat jij eindelijk eens een beetje initiatief neemt?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 19:50
Saviel
Avatar van Saviel
Saviel is offline
Probeer achter dr nummer te komen via vrienden ofzo. Ga dan een beetje met dr kletsen, je merkt snel genoeg of ze interesse in je heeft en maak ook is een praatje in de pauze, daarna kan je dr een x vragen om af te spreken als het goed loopt en ze interesse in je heeft ;d
__________________
Don't get high on your own supply
BARBROTHERS are my Inspiration
Met citaat reageren
Oud 17-04-2014, 17:14
Verwijderd
als zij vriendinnen heeft die wat knapper dan haar zijn moet je een keer hosselen dat je gaat chillen met bijv 3 van jou vrienden en zij en nog een vriendin. je vrienden gaan dan proberen die knappere te fixen en kan jij rustig met dr praten. dit werkt bij mij iniedergeval wel. of als je bent wezen chillen dat je dan met alleen haar terug naar huis fiets ofs.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2014, 17:28
Verwijderd
Je zou zeker eens het initiatief kunnen nemen, om eens een praatje met haar te maken. En natuurlijk kan dat ook via een social media. Misschien negeert ze jouw blik trouwens nu wel, omdat ze zich betrapt voelt .

Off topic: Bij mijn eerste verliefdheid ging ik ook de hele tijd oogcontact zoeken bij de jongen die ik leuk vond. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij haar ook zo is, dat ze meteen verliefd op je is, maar het zou kunnen .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ff invullen please... ladys
yannickboy2
30 16-08-2010 23:36
Liefde & Relatie Jongen op school...
Anoniem91
11 05-11-2009 19:56
De Kantine Weerwolfspel # 54
Fantôme
500 15-12-2008 21:07
Liefde & Relatie Kijkgedrag... zonder toenadering.
Meisje01
58 16-10-2007 16:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.