Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2014, 20:02
Rachelll
Rachelll is offline
Hallo Iedereen,

Misschien zijn er wel meer mensen die zich hierin herkennen.

Sinds er nieuwe 'dating' manieren zijn zoals Tinder en andere daiting apps is het voor iedereen makkelijk om snel een date te krijgen met iemand uit de buurt.

Wat ik dus vaak heb gehad is enkele keren contact met een leuke jongen, het klikt en je praat elke dag vaak. Ook heb ik enkele keren afgesproken maar opeens, zomaar uit het niets, is het contact afgelopen. Hij zegt niks meer en laat niks meer van zich horen.

Wat betekend dat nou? Dat ik niks fysieks gedaan heb en dus niet simpel genoeg ben ofzo? Aangezien wel gezegd werd dat hij mij zo leuk vond en lief en mooi. Een beetje apart, maar heeft iemand dit ook meegemaakt? En alle jongens : hebben jullie dit wel eens gedaan en wat was de reden?

Groetjes Rachelll
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2014, 20:33
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Sinds er nieuwe 'dating' manieren zijn zoals Tinder en andere daiting apps is het voor iedereen makkelijk om snel een date te krijgen met iemand uit de buurt.
Dit voordeel is dan ook meteen het grootste nadeel. dezelfde dag nog kan meneer op zoek naar 20 andere leuke dates en sta jij op nummer 12 of zo..
Zó gevonden, en ook zó weer de volgende.., een echte vleeskeuring, ideaal voor jongens (en meisjes) die wat variatie willen.

Laatst gewijzigd op 10-03-2014 om 20:39.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 21:44
Apple1996
Avatar van Apple1996
Apple1996 is offline
Ik ben het met hookee eens! Als je wilt kan je zo met 20 meiden in contact komen op een dag!
Vat het niet al te persoonlijk op want het komt redelijk vaak voor.,, (ookal zal ik dat niet zo gauw doen! )
Met citaat reageren
Oud 11-03-2014, 04:50
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik ben het met hookee eens! Als je wilt kan je zo met 20 meiden in contact komen op een dag!
Vat het niet al te persoonlijk op want het komt redelijk vaak voor.,, (ookal zal ik dat niet zo gauw doen! )
Dit idd.

Dat soort jongens zijn jou dan niet waard. geef jezelf niet te snel bloot. blijft hij met je afspreken en appen. dan zit het goed! je vind heus een keer een goede!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2014, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Wat betekend dat nou? Dat ik niks fysieks gedaan heb en dus niet simpel genoeg ben ofzo?
Ja. Dat is het.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 21:39
Barcafan
Barcafan is offline
Heb ook al eens afgesproken via zo een app en heb hetzelfde meegemaakt mr dan bij een meisje
Met citaat reageren
Oud 16-04-2014, 22:46
madgrind
madgrind is offline
Ja dat probleem ken ik ook. Heb ik mij aangemeld op een datingsite voor 18+ (want ja uiteindelijk wil je natuurlijk afspreken ) Maar mijn vorige ervaring was niet zo leuk.

Ik heb nu een dame leren kennen. Weet alleen niet of iemand hier het kent. Nou ben benieuwd hoe lang ik dat volhoud. Iemand nog tips om snel te daten?

Laatst gewijzigd op 17-04-2014 om 05:27. Reden: Geen reclame
Met citaat reageren
Oud 17-04-2014, 23:53
TheWhiteOwl
Avatar van TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Dingen als Tinder zijn voor mij hoogst onrendabel. Niet echt gek veel matches en meisjes beginnen nooit een gesprek. Doe ik dat, loopt het vaak dood. Gebeurd dat niet, moet het nog een date worden ook.

Nee, als het gaat om mensen onmoeten enzo kan ik beter 4 uur op stap gaan dan 24 uur tinderen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 16:51
Heer Wil
Heer Wil is offline
Tinder is voor veel mensen gewoon uit verveling, als ze iets beters te doen hebben is het afgelopen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 18:37
PatrickH
PatrickH is offline
Citaat:
Hallo Iedereen,

Misschien zijn er wel meer mensen die zich hierin herkennen.

Sinds er nieuwe 'dating' manieren zijn zoals Tinder en andere daiting apps is het voor iedereen makkelijk om snel een date te krijgen met iemand uit de buurt.

Wat ik dus vaak heb gehad is enkele keren contact met een leuke jongen, het klikt en je praat elke dag vaak. Ook heb ik enkele keren afgesproken maar opeens, zomaar uit het niets, is het contact afgelopen. Hij zegt niks meer en laat niks meer van zich horen.

Wat betekend dat nou? Dat ik niks fysieks gedaan heb en dus niet simpel genoeg ben ofzo? Aangezien wel gezegd werd dat hij mij zo leuk vond en lief en mooi. Een beetje apart, maar heeft iemand dit ook meegemaakt? En alle jongens : hebben jullie dit wel eens gedaan en wat was de reden?

Groetjes Rachelll
Ik ben een jongen, en heb precies 't zelfde haha.
Had laatst een date geregeld voor een Dansevent, maar dat was pas over 2 weken.
Hebben we 2 weken geen contact gehad.

Heb 't afgezegd trouwens
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 23:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dat zal d'r leren!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-04-2014, 10:08
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Nee dat doen meiden nou nooit....


Jij zegt trouwens makkelijk en snel, maar ik vind het zelf nogal kut om mensen alleen maar op uiterlijk te beoordelen, ik moet eerst een conversatie hebben voor ik bepaal of ik ze uberhaupt in mn omgeving wil hebben.

Waarschijnlijk was het allemaal niet rap genoeg waarschijnlijk zit iedereen met 20 mensen tegelijk te lullen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2014, 10:22
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Een afspraak maken over 2 weken lijkt me een beetje het doel van Tinder voorbij te schieten..
Een match moet je binnen 24 uur afspreken, anders geeft ik 't weinig kans (want het Tinderen gaat door natuurlijk, óók na de date, voor reserve...)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2014, 07:51
nikooo
Avatar van nikooo
nikooo is offline
Citaat:
Een afspraak maken over 2 weken lijkt me een beetje het doel van Tinder voorbij te schieten..
Een match moet je binnen 24 uur afspreken, anders geeft ik 't weinig kans (want het Tinderen gaat door natuurlijk, óók na de date, voor reserve...)
Of je vraagt zn nummer en gaat verder op wapp aangezien dat veel makkelijker is en beter! ;D
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me niet meer leuk?
Riechedly
14 16-04-2016 10:15
Verhalen & Gedichten Afscheidsbrief Jean-Jeaques
Sasjeliefff
0 26-01-2006 17:15
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Liefde & Relatie jongen die ik leuk vind heeft al drie dagen niks meer van zich laten horen!! :-(
sunflower83
30 31-05-2004 21:53
Verhalen & Gedichten In de wachtrij voor een komkommer
Shitonya
3 22-04-2004 18:00
ARTistiek Vuur (verhaal)
4 09-07-2001 16:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.