Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2004, 18:40
hallootjuus
hallootjuus is offline
Ik schaam me dood. Mijn blaas doet niet egt goewd zijn werk. Als ik heel hard moet lachen kan er soms wel eens wat plas ontglippen. Dan kun je dus een nattige plek op mijn broek zien. Ik ben al heel vaak naar de dokter geweest, naar een speciale dokter in een andere plaats, en niemand weet wat het precies is. Ik kan er dus niet aan geholpen worden. Hebben jullie misschien een oplossing voor mij??
__________________
Liefde kent geen schuld gevoel, anders is het geen echte liefde!!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 18:59
pure_evil
pure_evil is offline
ja. probeer als je op de wc zit, steeds je plas eerst op te houden, dan heel hard uit te plassen, dan weer op te houden en weer uit te plassen enz..tot je plas "op" is. dit traint volgens mijn huisarts je blaasspieren (en bij mij heeft het geholpen)
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 19:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik heb geen tip om d'r vanaf te komen, maar je zou wel een klein inlegkruisje in kunnen doen zodat mensen het in ieder geval niet zien. dan heb je tenminste een beetje zekerheid.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 19:40
hallootjuus
hallootjuus is offline
Jah ik heb al wel een inlegkruisje in. Ik heb het eerst met kleine geprobeerd. Ze moetsen steeds groter worden. Als het 'mis' gaat dan gaat het meestal ooek heel erg mis. Dus ik heb nu redelijk groot iets in. Die dingen zijn moeilijk te 'verbloemen' maargoed ik heb heel erg me best erop gedaan om alles so min mogelijk op te laten vallen. Maar ik kan dus niet egt strakke broeken aan ofsow. Dan zie je weer dat er een grotere bobbel op m'n kont zit. En de vorige opmerking, ik zal het eens gaan proberen, ik hoop dat het bij mij ook zal gaan werken. Heel erg bedankt allebei!!
__________________
Liefde kent geen schuld gevoel, anders is het geen echte liefde!!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 19:40
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik heb vroeger ook van zoiets last gehad. Bij mij konden de (huis)arts en de uroloog ook niets vinden. Ik ben daarom daarna doorverwezen naar een fysiotherapeut. Ik moest hier mijn bek- en bodemspieren (noem je ze zo?) leren aanspannen. Hierna heb ik er nooit meer last van gehad. Dus je zou er is naar kunnen informeren, of dit bij jou ook het geval zou kunnen zijn.
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 19:58
hallootjuus
hallootjuus is offline
Jah daar ben ik dus oowk 18x geweest. Die oefeningen heb ik ook gehad. Dat heeft dus ook nix geholpen bij mij. Dus ik zou het ook egt niej meer weten......
__________________
Liefde kent geen schuld gevoel, anders is het geen echte liefde!!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 23:06
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik las van de week ergens (maar ik kan het dus zo snel niet meer vinden) dat er een ziekenhuis ergens is geopend waar je zonder doorverwijzing heen kunt met dit soort problemen. Soms is een operatie noodzakelijk, stond er geloof ik. Maar ik weet niet meer waar .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 06:45
hallootjuus
hallootjuus is offline
Thnx, ik zal er eens na gaan zoeken.
__________________
Liefde kent geen schuld gevoel, anders is het geen echte liefde!!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 08:32
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Het ziekenhuis waar ekki het overheeft is het Leyenburgziekenhuis in Den Haag daar is onlangs een continentiepolikliniek geopend.
Het schijnt dat je daar, zonder verwijzing van een huisarts, terecht kunt als je incontinentieproblemen hebt.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 08:36
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
adresje:

http://www.leyenburg-ziekenhuis.nl/a...logie/pcc.html
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 09:57
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Voor de zekerheid kun je altijd maandverband gebruiken ofzo, die nemen meestal redelijk veel vocht op, zodat er geen natte plek in je broek komt.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 14:00
hallootjuus
hallootjuus is offline
Thnx, ik heb het van het adresje ff gelesen. Ik zal me ouders er oowk ff na laten kijkuh (die site dan) in ieder geval heel erg bedankt allemaal!!
__________________
Liefde kent geen schuld gevoel, anders is het geen echte liefde!!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 15:28
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ik heb tot mijn 14e er last van gehad.
was ook s nachts helemaal niet zindelijk
had dus elke nacht een luier aan.

op mijn 10e ben ik een week naar het ziekenhuis geweest in Utrecht voor blaastraining.(met nog een meisje)
s morgens kwam dan iemand die de traning gaf naar de afdeling voor ons te kijken of we alles goed deden.
wij moesten altijd een soort broekje met iets erin aan dat ging piepen(gewoon plaswekker achtig iets) als je plaste en dat had je dan de hele dag in.
daarna ging je gewoon naar school en dingen doen.
maar als je moest plassen ging je naar een bepaalde wc waar een compter op was aangesloten en dan ging je goed zitten en plassen.
je kon dat op het beeldscherm zien of je onspannen aan het plassen was.
dat printe je uit en plakte je in je schrift en later besprak je dat weer.
ook vulde je op een lijst in hoe vaak je moest plassen.

dat elke dag een week lang.
het heeft mij niet helemaal geholpen maar ik heb veel geleerd.
betere spierbeheersing enn goed plassen.
de tijd nemen enzo.

een paar later heb ik ook acapuntuur gekregen en toen ging het wel een stuk beter.
kreeg voor s nachts een plaswekker en binnen een maand was het over.
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 20:00
hallootjuus
hallootjuus is offline
thnx voor je reactie!! Maar waar jij nu over praat is bedplassen. Daar heb ik geen last van. Het is bij mij meer over dag ensow. Maar ik ben heel erg blij dat jij er nu al wel af bent gekomen. Jij weet nu dus vast wel hoe vervelend sowiets dus is.....
Thnx!!!
__________________
Liefde kent geen schuld gevoel, anders is het geen echte liefde!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 07:36
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
Citaat:
hallootjuus schreef op 18-02-2004 @ 21:00:
thnx voor je reactie!! Maar waar jij nu over praat is bedplassen. Daar heb ik geen last van. Het is bij mij meer over dag ensow. Maar ik ben heel erg blij dat jij er nu al wel af bent gekomen. Jij weet nu dus vast wel hoe vervelend sowiets dus is.....
Thnx!!!
ik had het ook overdag
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 10:34
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Ga eens vaker naar t toilet?

Ik bedoel.. als je lacht met een hele volle blaas kan dat wel eens misgaan omdat je spieren t niet meer aankunnen. ALs t sowieso al wat zwak is, kun je t wel vergeten.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 12:01
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-02-2004 @ 11:34:
Ga eens vaker naar t toilet?

Ik bedoel.. als je lacht met een hele volle blaas kan dat wel eens misgaan omdat je spieren t niet meer aankunnen. ALs t sowieso al wat zwak is, kun je t wel vergeten.
precies.
en train je sluitspieren
dat helpt wel.
mijn blaas is nu alweer een stuk beter dan eerst.
kan m n plas veel langer ophouden
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 17:20
hallootjuus
hallootjuus is offline
owkeej ik gaah nu wat vaker naar de wc, en dan hoop ik dat het beter gaat.....Op sich gaah ik al wel vaak naar de wc maar alles wat er al uit is kan er geen 2x keer uit, sow kun je het oowk sien.....Thnx voor jullie reacties!!
__________________
Liefde kent geen schuld gevoel, anders is het geen echte liefde!!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Lichaam & Gezondheid Plas nog in m'n bed
Marijn-S
83 26-07-2016 16:04
Flora & Fauna Kat gesteriliseerd, problemen met andere kat
Saarah
2 05-01-2007 13:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
488 20-08-2005 23:14
Psychologie Samenvatting
Sweet_Hadar
3 14-01-2004 17:22
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.