Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2006, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-06-2006 @ 09:52 :
En ook maar zes zaterdagwedstrijden
wij maar 5

Weg Avondjes NAC op deze manier..

Hopen dat Mommers gauw aan de bel gaat hangen in Zeist.
Advertentie
Oud 30-06-2006, 10:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En alweer een thuiswedstrijd op mijn verjaardag. Tot nu toe is dat erg slecht uitgepakt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-06-2006, 19:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vergoossen open voor overgang naar VVV

Sef Vergoossen staat open voor een overgang naar VVV-Venlo. De coach die op dit moment met zijn team Grampus Eight in Limburg op trainingskamp is, heeft nog een contract tot december bij de Japanse club, maar dat kan worden afgekocht. Al zal dat niet goedkoop zijn. Begin deze week werd trainer Neumann weggestuurd.

Bron:

Het kan worden afgekocht? Volgens mij moet je daar niet al te zeker van uitgaan...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-07-2006, 19:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hier een opvallend stukje over een oud-voetballer van MVV. Brain-Damage kent hem misschien ook wel, want hij heeft ook nog bij AZ gevoetbald. Naja wat je voetballen noemt, bij MVV bakte hij er echt niets van... en nu blijkt voetbal ook bijzaak voor hem, want hij had het te druk met andere zaken:

Oud voetbalprof Donny H. veroordeeld tot 5 jaar cel

De rechtbank in Rotterdam heeft oud-Ajacied Donny H. (32) veroordeeld tot vijf jaar cel wegens internationale cocaïnehandel. De voormalige voetbalprofessional was volgens de rechters betrokken bij de smokkel van 50 kilo cocaïne. In 1993 speelde H. een keer mee in het eerste elftal van Ajax. Later voetbalde hij ondermeer bij FC Haarlem en AZ.

UitlegIn het onderzoek naar de cocaïnehandel viel ook de naam van vastgoedhandelaar John Wijsmuller. Diens officieuze schoonzoon, de vriend van zijn dochter, werd gisteren eveneens veroordeeld tot vijf jaar cel. Wijsmuller is een van de vastgoedhandelaren die volgens justitie zijn afgeperst door de criminele organisatie van Willem Holleeder. De ondernemer werd eerder zelf in verband gebracht met drugshandel, maar is daarvoor nooit veroordeeld.

Een woordvoerder van het Landelijk Parket ontkent dat de cocaïnezaak een bijvangst is van het onderzoek naar de veronderstelde afpersing van Wijsmuller. Beide zaken worden gedaan door officier van justitie Fred Teeven. De woordvoerder: 'Dit is een zelfstandig onderzoek.'

Donny H. was een bekende van Heineken-ontvoerders Holleeder en Cor van Van Hout (later zelf veroordeeld wegens drugshandel) en Holleeder kwamen vaak bij FC Haarlem kijken naar het spel van Donny H. 'Daaraan komt een abrupt eind als Holleeder op een zondag een uiterst kwetsende opmerking maakt tegen de vrouw van de voorzitter', aldus het blad. 'Ze geeft een weerwoord, waarop een vriend van Holleeder de vrouw een keiharde dreun geeft. De Haarlemmers durven geen aangifte te doen.'


Bron: Nieuwe revue.

Het gaat dus om Donny Huysen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 03-07-2006, 22:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
FIFA schorst Griekenland

De FIFA heeft Europees kampioen Griekenland per direct geschorst vanwege politieke inmenging in het nationale voetbal. Door het besluit kan het land waarschijnlijk niet deelnemen aan de EK-kwalificatie wedstrijden. De eerste wedstrijd voor dat toernooi staat gepland op 2 september. De manschappen van bondscoach Otto Rehhagel moeten het dan in en tegen Moldavië opnemen.

Volgens de wereldvoetbalbond heeft de Griekse regering te veel invloed op het 'reilen en zeilen van de competitie'. In de statuten van de FIFA staat dat de nationale bonden volledige zeggenschap over de competities dienen te hebben.

Ondanks verschillende waarschuwingen heeft Griekeland zijn wetgeving met betrekking tot de nationale competities niet aangepast. De Grieken zijn nu voorlopig uitgesloten van alle internationale competities, dus ook het Europese clubvoetbal.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-07-2006, 11:40
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Forse eisen Italiaans omkoopschandaal
Geschreven door Arjan van den IJssel op dinsdag, 4 juli om 12:47

In Italië is vandaag geschokt gereageerd op de eisen inzake het omkoopschandaal, valt te lezen in Gazzetta dello Sport. Juventus zou haar laatste twee kampioenschappen kwijtraken en tevens worden teruggezet naar de Serie C1, met zes punten in mindering.

Ook tegen Fiorentina en Lazio worden forse straffen geëist, beide clubs zouden teruggezet worden naar de Seire B, met vijftien punten in mindering. Voor AC Milan geldt dezelfde straf, echter met maar drie punten in mindering.



Mocht het uitgeveord worden is dat denk ik de doodsteek voor de Italiaanse profcompetitie.
Khad overigens ergens gelezen, dat mocht het uitkomen, Viera uitgeleend wil worden aan Ajax
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 05-07-2006, 11:40
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
en deze wou ik jullie ook niet onthouden. Edgar Davids die bijna geen spaan heel laat van Van Basten:

5/7/2006 11:25

Edgar Davids reageert in een open brief in VI op de keuzes van Marco van Basten.

'Onlangs vond Marco van Basten het nodig zich nogal schamper over mij uit te laten in een poging zijn vaak onnavolgbare beleidskeuzes te rechtvaardigen. Normaal gesproken vind ik het niet nodig te reageren op uitlatingen van de bondscoach, maar ik vind dat er in dit geval door hem een grens van goed fatsoen en respect is overschreden. Met zijn uitlatingen toont Van Basten namelijk een groot gebrek aan persoonlijke klasse vooral omdat dit niet een incident lijkt te zijn. In het verleden heeft hij zich ook over andere voetballers met een succesvolle internationale carrière nogal laatdunkend uitgelaten. Een bondscoach behoort zoiets niet te doen.

Hoewel ik nogal wat redenen had om de keuzes van Marco van Basten te bekritiseren vond ik het niet netjes om dat publiekelijk te doen. Marco van Basten is de verantwoordelijke coach van het Nederlands elftal en ik heb zijn keuzes te respecteren. Ik heb mij dan ook nooit kritisch uitgelaten over zijn keuzes en zijn beleid, ook al had ik daar vaak reden toe. Nu echter de bondscoach het nodig acht om zijn soms vreemde keuzes ten koste van mij te moeten rechtvaardigen, word ik helaas gedwongen te reageren. Ik heb overigens bewust even gewacht met een reactie in de hoop alsnog een verklarend telefoontje van Van Basten te mogen ontvangen. Ik heb niets vernomen.


Ik heb getraind onder de topcoaches Van Gaal, Hiddink, Capello, Lippi en Rijkaard. Ik heb deelgenomen aan vier grote internationale eindrondes, gespeeld in vier Champions League-finales en in de top van de drie grootste competities van de wereld. Ik denk daarom dat ik enigszins in staat ben de technische keuzes van Van Basten te vergelijken met die van andere coaches en wellicht ook persoonlijk te beoordelen. Ik heb dat voorafgaand aan het WK reeds gedaan in besloten kring – zoals dat hoort – en het is daarom geen achteraf gepraat. De keuzes die Van Basten heeft gemaakt lijken voor een groot gedeelte gebaseerd op romantiek en idealisme. Het ontbrak daarbij aan het nodige realisme. De manco’s van het Nederlands elftal tijdens het WK waren voor de bondscoach kennelijk een grote verrassing maar voor velen, zeker in het buitenland waar men zich geen zand in de ogen laat strooien door charme en persoonlijke sympathie, waren deze gebreken voorspelbaar. In het buitenland reageert men dan ook vol ongeloof dat Van Basten verrast is door de manier van spelen van het Nederlands elftal in het licht van zijn selectiebeleid voor het WK.

Een WK mag niet gebruikt worden als een veredeld trainingskamp onder het mom van een zogenaamd leerproces omdat er op een EK over twee jaren gepresteerd zou moeten worden. Hoe kunnen de supporters en de media van een land dat derde staat op de FIFA-ranglijst deze onzin nou accepteren? Hoewel deze ranglijst niet alles zegt, betekent het wel dat Nederland behoort tot de absolute top van de wereld. Dit brengt automatisch met zich mee dat je maar met één doel deelneemt aan het WK en dat is wereldkampioen worden.

Tijdens een WK is het voorzienbaar dat je spelers nodig hebt met specifieke kwaliteiten. Dat dergelijke spelers niet voor handen zouden zijn lijkt mij een gebrek aan inzicht. Op de vraag of ik niet een speler zou zijn met bepaalde kwaliteiten die nu ontbraken in de selectie antwoordde Van Basten dat ik een minder seizoen had gespeeld waarna hij op een nogal goedkope wijze ten koste van mij de lachers op zijn hand trachtte te krijgen. Ik denk overigens dat ik een goede eerste competitiehelft heb gespeeld en een wisselende tweede helft. Voor ervaren spelers met specifieke kwaliteiten die op het hoogste niveau acteren kijk je voor een eindtoernooi echter niet in de eerste plaats naar de vorm. Want wat is vorm? Je weet inmiddels waartoe dergelijke spelers in staat zijn – en dan betreft het niet, of juist niet, alleen de kwaliteiten op het technische vlak. Als ervaren coach begrijp je dat dergelijke spelers op een eindtoernooi zeker iets extra’s zullen willen neerzetten en een jong elftal een gevoel van overtuiging en zelfvertrouwen kunnen geven. De voorbeelden zijn ook nu te zien tijdens het WK. Ik vind het teleurstellend dat ik zoiets aan de bondscoach van het Nederlands elftal moet uitleggen. Noem mij verder een speler uit de selectie van het Nederlands elftal die een volledig seizoen goed heeft gespeeld. Ik heb een fase minder gespeeld in de competitie. Hetzelfde geldt voor alle spelers van het Nederlands elftal. Een aantal spelers, waaronder middenvelders, heeft zelfs ronduit een zwak of slecht seizoen gedraaid in de Nederlandse competitie die toch niet tot de allersterkste van Europa behoort.

Dat wij opeens een gebrek aan kwaliteit zouden hebben is overigens een ander goedkoop excuus. Brazilië heeft de meeste kwaliteit maar gaat er in de kwartfinales uit. Duitsland heeft individueel gezien de minste kwaliteit maar was uiteindelijk toch een belangrijke kandidaat voor de wereldtitel. Dit komt niet in de minste plaats vanwege hun coach die niet in de dug out blijft zitten wachten totdat zijn charisma het elftal over een dood punt heen tilt en daarmee vergeet te coachen, de arbitrage te bespelen en als twaalfde man deel te nemen aan de wedstrijd. Kijk in dit opzicht maar eens naar Hiddink, Van Gaal, Capello, Scolari, Klinsmann, Ferguson, Wenger, Mourinho. Het ziet er misschien soms wat clownesk uit maar het is wel een belangrijk onderdeel van het coach ambt. In deze discussie lijkt het er namelijk op dat een gewonnen wedstrijd een ongelofelijke prestatie is door het gebrek aan kwaliteit van de spelers; winst is daarom vooral een verdienste van de coach. Als er wordt verloren ligt dat voor de hand want er is immers een gebrek aan kwalitatief goede spelers. De coach treft zo nooit enige blaam. In het huidige voetbal zijn echter de kwaliteitsverschillen tussen de selecties zeer gering en gaat het bij winst en verlies nog maar om zeer kleine details. Wedstrijden op het allerhoogste niveau worden daarom steeds vaker beslist door de kwaliteit op de bank en dan bedoel ik niet de reservespelers.

Een jonge onervaren coach maakt onherroepelijk fouten en dat geeft ook niet. Het is echter vooral vervelend als die fouten vooraf door velen zijn voorzien maar op dat moment door de coach met nogal wat dedain en arrogantie zijn weggewimpeld. Daardoor zijn de keuzes achteraf voor de coach wat moeilijk te rechtvaardigen. Echter, toon ook dan je waardigheid, geef toe dat er fouten zijn gemaakt en speel vooral niet onder de gordel ter verdoezeling van die fouten.

Ten slotte het volgende. Ik zou in een interview met het boulevardblad News of the World gezegd hebben het een schande te vinden dat het Nederlands elftal zo grof speelde tegen Portugal. Andere bladen suggereren dat ik mij kritisch zou hebben uitgelaten over het spel van het Nederlands elftal. Nou, ik geef zelden interviews en al helemaal niet aan dergelijke bladen. Overigens speelde het Nederlands elftal zeker niet te grof tegen Portugal, maar dat is een andere discussie.'

Edgar Davids
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 05-07-2006, 13:59
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Echt een goed stuk van Davids, ik ben het volledig met hem eens. Hoewel ik geen grote kritikaster ben ten opzichte van Van Basten, haalt Davids hier zijn zwakke punten prachtig naar boven. Het is een net stuk en hij lijkt over elk woord goed nagedacht te hebben. Ik had Davids heel graag bij de selectie gezien, eigenlijk was het precies de speler die we misten op het middenveld. In het huidige voetbal kan een team niet meer zonder een echte sloper met loopvermogen achter de middenvelders. Gister was Gattuso weer fantastisch en was het Frings die de Duitsers ongelooflijk misten. Van Basten heeft een ongelooflijke misser gemaakt met zijn filosofie dat elke middenvelder op die positie uit de voeten kan. Sneijder en Van der Vaart waren op die positie natuurlijk een gigantische flop en Cocu is veel meer de strateeg die lijnen uit zet. Hij zit zichzelf met dit bericht waarschijnlijk volledig buitenspel maar het toont wel zijn karakter.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 06-07-2006, 12:57
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Moggigate: AZ in Champions League?

De affaire-Moggigate heeft natuurlijk ook gevolgen voor het internationale voetbal. En het zou wel eens verstrekkende gevolgen kunnen hebben voor de Nederlandse inbreng in de Champions League. Wanneer de Italiaanse justitie niet op tijd zijn rechtspraak voltooit, is de kans aanwezig dat de UEFA geen enkele inschrijving zal accepteren voor de Europese toernooien.

Die kans is eerlijk gezegd klein, maar op initiatief van voorzitter Gervais Martel van de Franse club Lens is er wel een andere mogelijkheid ontstaan. Martel is van mening dat zijn club (als vierde geeindigd in de Franse competitie) recht heeft om de voorronde van de Champions League te spelen. "Het lijkt me onmogelijk dat de UEFA de inschrijving van Chievo Verona en Palermo zomaar zal accepteren. Uit ethisch oogpunt bekeken is dat zelfs niet juist, want die clubs hebben helemaal geen prestatie geleverd waarmee een plaats in de Champions League gerechtvaardigd kan worden."

Martel doelt erop dat de UEFA Italië ook moet straffen voor het schandaal en zodoende een paar plaatsen moet laten zakken op de zogenaamde landenranglijst. Zodoende kunnen Duitsland en Frankrijk in de Champions League een vierde ploeg inschrijven en Nederland een derde.

Welke club die derde plaats mag innemen, is natuurlijk een bizar vraagstuk. Wordt dat de nummer twee van het afgelopen seizoen (AZ) of de verliezend finalist van de play-offs (FC Groningen). Het lijkt waarschijnlijk dat de UEFA in dat geval alleen de inschrijving van AZ zal accepteren.

Martel weet zich bij zijn actie gesteund door de Franse bond, die de kwestie bij de eerstvolgende vergadering van de UEFA zal aankaarten. Italië zou als dit senario wordt gevolgd in de Champions League alleen vertegenwoordigd worden door Inter en eventueel (via de voorronde) door AS Roma.
Laten we hopen dat de Uefa gehoor geeft aan dit verhaal. Martel heeft natuurlijk wel gelijk, en dat vind ik niet alleen omdat ik AZer ben.
__________________
Zuur...
Oud 06-07-2006, 13:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Davids verwoordt prachtig wat alle critici al vantevoren over van Basten geroepen hebben. Falen op de manier waarop van Basten gefaald heeft betekent ontslag. Niet meer en niet minder.

Dat mensen nog steeds niet massaal kotsen op de arrogante houding van van Basten, vind ik onbegrijpelijk.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-07-2006, 13:51
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-07-2006 @ 14:32 :
Davids verwoordt prachtig wat alle critici al vantevoren over van Basten geroepen hebben. Falen op de manier waarop van Basten gefaald heeft betekent ontslag. Niet meer en niet minder.

Dat mensen nog steeds niet massaal kotsen op de arrogante houding van van Basten, vind ik onbegrijpelijk.
Niet in dit geval, aangezien de heren van de KNVB bij zijn aanstelling al hebben aangegeven dat hij op het WK niet hoefde te presteren. Het doel was een goed EK spelen en een naar omstandigheden goed WK...

Neemt niet weg dat Oranje een slecht WK hebben gespeeld, en dat Van Basten zichzelf een 7 gaf vond ik niet handig.
Daarnaast vond ik wel dat de algemene publieke verwachtingen van dit Oranje aan de hoge kant was.
__________________
Zuur...
Oud 06-07-2006, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-07-2006 @ 14:51 :
Niet in dit geval, aangezien de heren van de KNVB bij zijn aanstelling al hebben aangegeven dat hij op het WK niet hoefde te presteren. Het doel was een goed EK spelen en een naar omstandigheden goed WK...

Neemt niet weg dat Oranje een slecht WK hebben gespeeld, en dat Van Basten zichzelf een 7 gaf vond ik niet handig.
Daarnaast vond ik wel dat de algemene publieke verwachtingen van dit Oranje aan de hoge kant was.
En hier ben ik het nu eens helemaal mee eens. Ontslag slaat nergens op, dan hadden ze vooraf eisen moeten stellen aan het wk, maar zelfs kwalificatie werd niet geëist.

Dit afgezien van de vraag of ik Van Basten geschikt acht voor de functie.
Oud 06-07-2006, 15:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nee, van Basten is de grote held, dus natuurlijk stellen ze geen eisen aan hem. Ik ben het gewoon niet met je eens dat met dit Nederland op dit WK van zwakke, onderpresterende teams geen grote kanshebber was. We waren kanshebber en hebben onder elke denkbare maat gepresteerd. Een WK is het grootste wat er te halen valt, dit mag je niet zien als "opstapje" naar het EK, hier moet je presteren. Ik heb al vanaf dag één gezegd dat ik van Basten incapabel vind en eigenlijk heeft hij op elk punt mijn gelijk bewezen. Het selectiebeleid is om te huilen, op tactisch gebied was het ronduit amateuristisch wat ze hebben laten zien en niemand heeft de verwachtingen waar kunnen maken. Dan komt daar ook nog eens die ongelofelijk slechte presentatie bij tijdens interviews, die ik regelmatig heb uitgezet omdat ik me simpelweg schaamde voor zijn arrogante houding en verbijsterend slechte responses.

Van Basten heeft niets, maar dan ook niets klaargespeeld, noch op het WK, noch in de voorbereiding, waarmee hij zich onderscheidt van elke willekeurige Nederlandse hoofdcoach in het betaald voetbal. Het aanstellen van een broekie als hij was een enorm risico en de KNVB zou simpelweg moeten toegeven dat dat een grove fout is geweest. Ja, dat is ferme taal, maar ik snap gewoon niet waarom je jezelf voor schut zou willen laten zetten door zo'n janlul van de eerste klas.

Fuck de naam, als hij bondscoach wil worden, moet hij eerst bewijzen wat hij kan. Puur het zijn van een goede voetballer wil niet zeggen dat je ook een goede coach bent. Integendeel! De beste coaches zijn geen groot voetballers geweest. Neem Hiddink (hell, die speelde nog bij ons), neem van Gaal, neem Beenhakker, neem Mourinho, neem Sir Alex Chapman Ferguson... moet ik doorgaan?

De KNVB had moeten kiezen voor een capabele bondscoach in plaats van moeten zwijmelen bij het standbeeld van de voetballer van Basten. En iedereen is te laf om dat te zeggen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-07-2006, 15:43
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Dus jij hebt ook nooit achter het besluit gestaan om Rijkaard bondscoach aan te stellen?

Daarnaast kon je Van Basten simpelweg nog niet als incapabel bestempelen, aangezien je hem nog nooit hebt zien trainen/coachen... Ja, misschien alleen als je iedere coach zonder bergen ervaring automatisch incapabel vind.

En welke ervaren topcoach had de KNVB dan moeten aanstellen? Ze wilden Cruijff, maar die schoof Van Basten + Van 't Schip naar voren. En naast Cruijff was er niemand van niveau beschikbaar, dus kozen ze voor de aangeprezen van Basten.

En noemt Beenhakker en van Gaal als topcoaches... maar die hebben Oranje nog slechter laten presteren dan dat Van Basten dit deed.
__________________
Zuur...
Oud 06-07-2006, 15:46
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Geen topcoaches? Van Marwijk, Adriaanse, Jol, stuk voor stuk toch coaches die geen nee hadden gezegd tegen de KNVB en een schat aan ervaring en taktische kennis bezitten. Dat is geen argument.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 06-07-2006, 15:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 06-07-2006 @ 16:46 :
Geen topcoaches? Van Marwijk, Adriaanse, Jol, stuk voor stuk toch coaches die geen nee hadden gezegd tegen de KNVB en een schat aan ervaring en taktische kennis bezitten. Dat is geen argument.
Marwijk? Wat heeft die nou gepresteerd de laatste jaren, heeft het redelijk gedaan bij Dortmund, en daarvoor niet slecht bij Feyenoord. Maar geen prestaties van een topcoach laten zien...

Adriaanse is een clubcoach, vergelijkbaar met van Gaal. Die acht ik ongeschikt.

Jol, mwa, die had toen aardige dingen laten zien bij RKC. Maar een trainer van RKC maak je geen bondscoach. Vergeet niet dat Jol 2 jaar terug een minder grote naam had dan dat ie nu bij de Spurs heeft opgebouwd...
__________________
Zuur...
Oud 06-07-2006, 16:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-07-2006 @ 16:53 :
Marwijk? Wat heeft die nou gepresteerd de laatste jaren, heeft het redelijk gedaan bij Dortmund, en daarvoor niet slecht bij Feyenoord. Maar geen prestaties van een topcoach laten zien...
Meer dan van Basten.

Bij de keuze voor Rijkaard vergeet je wel één ding: Hij was daarvóór al assistent geweest bij het Nederlands elftal van een groot bondscoach en nam Johan Neeskens mee als assistent. Dat levert toch wel een technische staf met de nodige ervaring en kunde op. Dat was ook te zien.

Je kunt roepen wat je wilt (en dat doe jij toch wel), maar de keuze voor van Basten is onbegrijpelijk.

Er lopen voldoende heren met ervaring rond in Nederland die het graag hadden gedaan. Al was het Foppe de Haan geweest. Een coach die zo onervaren is als van Basten is gewoon een te groot risico en dat blijkt nu maar.

Dit is geen groeiproces voor het team, maar voor van Basten en daar hoort Nederland niet de dupe van te worden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-07-2006, 16:19
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-07-2006 @ 17:06 :
Je kunt roepen wat je wilt (en dat doe jij toch wel...
Waar slaat dit nu op... Ik geef gewoon aan hoe ik er tegenaan kijk. Niet alles wat jij zegt is automatisch waar, maar dat heb je geloof ik nog niet door.
__________________
Zuur...
Oud 06-07-2006, 16:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-07-2006 @ 17:19 :
Waar slaat dit nu op... Ik geef gewoon aan hoe ik er tegenaan kijk. Niet alles wat jij zegt is automatisch waar, maar dat heb je geloof ik nog niet door.
Waar ik op doel is dat je roept dat er geen capabele kandidaten met meer ervaring zijn, terwijl het toch overduidelijk zo is dat die er wel zijn.

Je zegt dat ik van Basten nooit heb zien trainen en/of coachen, maar ook dat is niet waar. Ik heb op het veld gezien dat het tactisch gewoon een brei van amateurisme is. Ik baseer mijn oordeel daarop en noem van Basten incapabel.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-07-2006, 16:47
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-07-2006 @ 17:33 :
Waar ik op doel is dat je roept dat er geen capabele kandidaten met meer ervaring zijn, terwijl het toch overduidelijk zo is dat die er wel zijn.

Je zegt dat ik van Basten nooit heb zien trainen en/of coachen, maar ook dat is niet waar. Ik heb op het veld gezien dat het tactisch gewoon een brei van amateurisme is. Ik baseer mijn oordeel daarop en noem van Basten incapabel.
Mijn punt is dat JIJ vind dat er WEL capabele trainers beschikbaar waren. Ik kijk er anders tegenaan, bovengenoemden vind ik namelijk niet geschikt, of iig niet beter geschikt dan Van Basten. Zo zal de KNVB er ook tegenaan hebben gekeken.

Ik ben het er helemaal mee eens dat Van Basten echt wel meer kritiek mag krijgen, wat nu ook steeds meer lijkt te komen, gelukkig. Ook de doelstellingen van de KNVB waren idd eigenlijk belachelijk. Ik vraag me overigens ook af of Van Basten echt aan had mogen blijven als we met dit spel (en 0 punten) in de eerste ronde naar huis waren gestuurd.
__________________
Zuur...
Oud 06-07-2006, 16:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-07-2006 @ 17:47 :
Mijn punt is dat JIJ vind dat er WEL capabele trainers beschikbaar waren. Ik kijk er anders tegenaan, bovengenoemden vind ik namelijk niet geschikt, of iig niet beter geschikt dan Van Basten. Zo zal de KNVB er ook tegenaan hebben gekeken.

Ik ben het er helemaal mee eens dat Van Basten echt wel meer kritiek mag krijgen, wat nu ook steeds meer lijkt te komen, gelukkig. Ook de doelstellingen van de KNVB waren idd eigenlijk belachelijk. Ik vraag me overigens ook af of Van Basten echt aan had mogen blijven als we met dit spel (en 0 punten) in de eerste ronde naar huis waren gestuurd.
Natuurlijk is zoiets puur een mening, maar van Basten had nog helemaal niets bewezen en zowel Martin Jol (goede resultaten met een matig elftal) als Foppe de Haan (enorm veel prestaties geleverd als het gaat om scouting en het behalen van doelstellingen), als Bert van Marwijk (UEFA Cup met Feyenoord) hebben dat wel. Het zouden ook niet mijn eerste keuzes zijn, maar een beetje achter de plakkerige kont van Cruijff aanlopen en twee van zulke broekies aanstellen met zo'n onervaren technische staf eromheen, dat is vragen om moeilijkheden.

Davids geeft aan dat van Basten beginnersfoutjes maakt en dat dat niet erg is, maar dat kun je de KNVB wél kwalijk nemen. Dat kun je namelijk voorkomen door in plaats van van 't Schip een man als de Haan op de bank neer te zetten, die geen blad voor de mond neemt en veel ervaring heeft.

Het enige legitieme argument voor de keuze van van Basten is het feit dat hij, net als Cruijff en anderen, een prachtig boegbeeld is, maar daarmee alleen red je het niet. Toen de nieuwe bondscoach gekozen moest worden had Neeskens ook nog niet bijgetekend bij NEC en dat was ook geen slechte optie geweest!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-07-2006, 22:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Willem II'ers remmen niet voor Scheringa

De supporters van Willem II zijn een gewaagde actie gestart tegen AZ-voorzitter Scheringa. Met de zogehete Ik-rem-niet-voor-Dirk-Scheringa-stickers kun je als fan je ongenoegen uiten over het wegkapen van Willem II-spelers door AZ.
De stickers zijn ontwikkeld door supportersgroep KingZine en hebben als motto 'Voor een eerlijke wereld'. Daarmee doelen de supporters van de Tilburgse club op het wegkopen van diverse spelers door het AZ van Scheringa. Onder andere Augustien en Dembele vertrokken daardoor al richting Alkmaar.

De stickers waren te bestellen via de supporterswebsite van de club: www.tilbo.com. Ze kosten 50 eurocent per stuk plus verzendkosten (een postzegel.) Per postzegel worden maximaal 5 stickers verstuurd. De actie blijkt in Tilburg een doorslaand succes, gezien het feit dat de stickers binnen enkele uren uitverkocht raakten.


Wel lachen, deze actie.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-07-2006, 12:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik rem sowieso niet voor Scheringa. Wat een verschrikkelijke kerel is dat.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-07-2006, 13:24
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-07-2006 @ 13:41 :
Ik rem sowieso niet voor Scheringa. Wat een verschrikkelijke kerel is dat.
Ik zou er ook zo over denken als ie de eigenaar van een andere club zou zijn denk ik...
Hij heeft zijn vervelende trekjes.
__________________
Zuur...
Oud 08-07-2006, 14:17
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
N.a.v. dat bericht "Ik rem niet voor Scheringa"

1. Huil mee met Willem 2
2. Eerste divisie volgend jaar dankzij vriend Dirk uit Alkmaar
3. Nog net aan elf op het veld dankzij Dirk onze anti-held
4. Tilburg in gevaar door Dirk uit Alkmaar
5. Willem 2 de sigaar door slimmigheid in Alkmaar
6. Inmiddels een cliché, AZ koopt spelers van Willem II
7. Huppie Huppie Huppie, Willem II is Dirk's inkoopcluppie
8. Favo uitspraak W2 spelers: Arrivedecci en tabee, ik peer em lekker weg bij Willem II
9. Elke prof over zijn CV: "Liever topclub AZ dan die prutsers van Willem II"
10. Het is de schuld van ons bestuur maar op Dirk openen we het vuur
11. Cliche, doorsnee en gay, wij komen uit Tilburg en steunen Willem 2
12. Komend seizoen kansloos voor elke trofee, Tilburg is een gat en de naam is Willem 2
13. Ole ole ole, tis helaas ni zo een pretje bij Willem 2
14. In Tilburg in de knoei, bij AZ weer tot bloei
15. Daar gaat hun laatste hoop, zelfs die sticker is te koop
16. Hup AZ stoere kerels groetjes Wesley
17. Gezelligheid kent in Tilburg geen tijd, maar van te lang blijven krijgt het hele elftal spijt
18. T'is leuk in Tilburg onderaan te ballen, maar in Alkmaar begin je bij Marco pas op te vallen
19. Willem, zo heb je er nog 26, zo heb je er nog maar 2
20. Beter 1 speler in je hand dan 10 op de vlucht
21. Willem 2 halen 1 betalen
22. AZ zit op de zeven met Agustien tien tien tien.
23. Meer Tilburgs leed in het verschiet, want Piet Krediet die woont daar niet
24. Een echte Tricolore laat pas in Alkmaar van zich hore
25. Als je bij Dirk was gaan lenen, was je selectie niet verdwenen
26. Staat er een sticker in de krant, dan is de Tilbo in 't land
27. Een echte Tilbo telt pas mee als employee van DSB
28. Willem II ligt op zijn gat want Jan Vullings was een RAT
29. Leen een rug bij DSB en ga winkelen bij Willem 2
30. Koop bij Willem 2. Waar anders?
31. Zonder DSB geen Willem 2
32. Heeft Dirk nu zo veel geld of zijn Willem II'ers nou zo goedkoop?
33. Tilburgs saldo in de plus, AZ een extra spelersbus
34. Jeetje wat voel ik me raar, al mijn voetbalhelden in Alkmaar
35. AZ op Europees avontuur, Willem 2 naar Cambuur
36. Wat een mineur, Willem 2 spelers bekennen rood-witte kleur
37. Willem 2's ambitie? Onderaan de Gouden-Gids Divisie
38. Dirk bedankt Willem 2
39. Wat moeten we doen? Veel transfers, weinig poen
40. In Dirk we trust, all others pay cash
41. Dirk het baasje, Willem 2 het haasje
42. De beste van het veld vertrekken voor weinig geld
43. Ze hebben alleen nog Kerekes en achthonderdduizend vèrrèkes.
44. Willem II-spelers doe je best, Dirk regelt de rest!
45. Alkmaarse overwinningen worden steeds dikker, met dank aan jullie fantastische sticker
46. Liever sex met een Bredase flikker, dan voor lul staan met zo'n sticker!
47. Met Dirk z'n poen, geven wij Willem II van katoen
48. Periodekampioen met dank aan Dirk z'n poen
49. Ik rem niet voor onze satelliet
50. Dirk reed door terwijl Willem II weer een speler verloor
51. Natuurlijk remmen jullie niet, de King-Side heeft z'n rijbewijs niet
52. Willem 2 zeg nooit tegen dirk 'nee' want dan koopt hij er 2
53. Horen zien en zwijgen, Dirk zal alle spelers die hij van Willem II wil krijgen
54. Wat ze in Tilburg al niet doen voor een beetje poen
55. Limburg of brabant allebei weinig voetbalverstand!
56. Voor een appel en een ei, weer een Willem II'er erbij
57. Reteketet AZ willem 2 heeft dankzij onze super Dirk geen pret
58. Met onze Dirk zijn kleine beetje poen wordt willem11 mischien totodivisie kampioen
59. willem2 is blij met een handje poen, wij worden kampioen!!!
60. Willem 2 gaat zonder spelrs falliet, maar AZ met de aankopen nog zeker niet
61. Rem niet voor die tri-colore, als je dat gezeik niet langer aan wil horen
62. Dirk koopt spelers van willem 2 met 2 woorden IK WILL'EM !!
63. Leden van de Kingzine vinden de samenwerking met Dirk niet zo fijn.
64. Willem 2 beschik over je eigen lot, geef Dirk een stadionverbod
65. Het seizoen kan niet meer stuk, willem 2 is nog steeds ruk
66. AZ weer Europees, Willem II ruikt Telstar vlees
67. Al zijn de tilbos nog zo snel,dirk achterhaalt ze wel
68. Kingside heeft weer stoere praat als er weer een speler naar AZ toe gaat
69. Willem II blij met ping ping, AZ dugout een tweede ring
70. Elk jaar klaag ik om AZ steen en been, want daar gaat wéér mijn spelers heen
71. Als er 1 tilbo door de alkmaarse poort is, volgen er meer
72. Het AZ beleid van inkoop, bezorgt Willem 2 elk jaar een leegloop
73. Dirk is niet zo dom, steeds meer spelers in het victorie stadion
74. AZ word medemogelijk gemaakt door Willem 2
75. Bij Willem II niets dan geklaag, hun spelers gaan toch naar Alkmaar en maar al te graag
76. Nacompetitie daar?? de spelers van willem 2 staan toch wel voor ons klaar!
77. Als alle spelers uit Tilburg blijven wegsperen, gaat Willem 2 zeker degraderen!
78. Neem maar mee, alles is te koop bij willem 2!
79. Jullie Willem Willem wij Tom Tom,de weg naar Alkmaar vinden zij daarom.
80. Willem II: 'Waarom zijn ze bij ons nou niet zo origineel, hier lees ik me tenminste scheel!'
81. AZ zal bloeien en nooit vergaan, Willem 2 kijkt het met lede ogen aan
82. AZ investeert keer op keer, Willem 2 zit bij de pakken neer!
83. WillemII verkoopt geen nee
84. Money, money, money. Must be funny. In the rich Dirk's world
85. De King-side remt niet, de King-side rent
86. Willem II een brabo-club, strijdend met 8 man voor de kansloos-cup!
87. Willem II zegt NEEN, maar wij nemen er nog een(1)
88. De nieuwe sticker voor op de brievenbus bij Dirk: Willem 2 NEE! Willem 2-spelers JA!
89. Er is een tijd van komen en een tijd van vergaan,als de spelers weer naar Alkmaar gaan
90. In Tilburg begon de Alkmaarse victorie
91. Reteketeteketet, Willem II'ers naar AZ
92. Tilburg zo jaloers, dus geef AZ maar de schuld van jullie neerwaartse koers
93. Nee ik ben geen Neus,maar een Willem II Kneus!
94. Wat een geijver,in onze AZ Kweekvijver!
95. Retteketter ..weer een goede Willem II'er ,wordt volgend seizoen vast een AZer!
96. Al voetbalt Willem II nog zo goed ,Dirkie S. bepaald wel wat er naar AZ toe moet!
97. Ja ik ben een Flikker,daarom heb ik op m,n lada een Willem II Sticker!
98. Een Tilburgse natte droom: Och, hadden wij maar zo'n suikeroom!
99. Echte clubliefde bij Willem2? Tegen Europees ballen zeggen Willem2-ers geen nee.
100. Dankzij DSB, doet willem2 niet meer mee!
101. Dirk S. blijft maar in tilburg kopen, dat straks de willem II suporters naar kooimeer kunnen lopen

__________________
Zuur...
Oud 08-07-2006, 14:55
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Volgens mij de eerste keer dat AZ supporters humor hebben. Wel leuke teksten erbij
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 08-07-2006, 23:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-07-2006 @ 14:24 :
Ik zou er ook zo over denken als ie de eigenaar van een andere club zou zijn denk ik...
Hij heeft zijn vervelende trekjes.
Zo kun je het ook noemen, ja
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-07-2006, 23:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 08-07-2006 @ 15:55 :
Volgens mij de eerste keer dat AZ supporters humor hebben. Wel leuke teksten erbij
Ik denk dat Dirk een tekstschrijver heeft ingehuurd
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-07-2006, 21:25
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wie nog spelers zoekt, moet misschien eens kijken bij het VVCS-team. Twee keer overtuigend gewonnen van AGOVV en Top Oss. WTF, Emerson (oud-MVV-spits) zit er ook bij! Leonardo Dos Santos (Leo II) trouwens ook...

Team VVCS opnieuw op winst tegen AGOVV

Na de 4-1 zege op TOP Oss heeft het Team VVCS voor contractloze spelers opnieuw een club uit de eerste divisie weten te verslaan. In Arnhem behaalden de spelers op zoek naar een nieuwe club een 2-0 overwinning op AGOVV.

AGOVV startte sterk aan het duel. Nieuwe aanwinst Jan Michels verdeelde het spel voor zijn eigen verdediging naar hartelust en het Team VVCS moest achteruit, zonder overigens grote kansen weg te geven.

AGOVV zat er bovenop en er was weinig tijd om te handelen. Alleen Leonardo dos Santos wist met zijn techniek en ervaring zichzelf extra tijd te verschaffen en bracht zo rust in het spel van het Team VVCS.

Een tactische omzetting van Team VVCS-coach Erik van der Meer wijzigde het spelverloop. De overigens sterk spelende spits Emerson werd voor even naar de kant gehaald en gewisseld voor Donna Nkunku. Nkunku speelde meer teruggetrokken waardoor Michels niet langer alle tijd had om zijn passes te versturen. Daarmee was de angel uit het Apeldoornse spel.

Het Team VVCS kreeg kansen en het was dat de zeer actieve Emile Mbamba het vizier nog niet scherp had staan anders had AGOVV al bij rust op een ruime achterstand gestaan. Nu bleef het bij 1-0 via een prachtig doelpunt van Sendley Sidney Bito.

Met zijn inmiddels bekende snelheid brak Bito op rechts door, kapte de bal op de rand van het strafschopgebied naar zijn linkerbeen en krulde de bal vervolgens fraaie in de verre bovenhoek.

Na rust bleef het Team VVCS de sterkere en kwam de overwinning geen moment meer in gevaar. De score werd zelfs uitgebouwd toen Biko Brazil op rechts zijn man uitspeelde en een afgemeten voorzet losliet die bij de tweede paal attent werd binnengekopt door Mamadou Zongo: 2-0.

Na de twee fraaie overwinningen op BVO’s wacht het Team VVCS komend weekend het FIFPro Tournament op Sportpark Middelhorst in Rijnsburg. Daar wordt op beide dagen vanaf 13.30 uur gespeeld tegen contractloze spelers uit Frankrijk, Portugal, Slovenië en Duitsland.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-07-2006, 16:03
Verwijderd
Cambuur leeft nog altijd in onzekerheid

LEEUWARDEN, 14 juli 2006 16:13 - Nog altijd is Cambuur Leeuwarden niet uit de zorgen. De president Mr. B.J.J. Melssen van het gerechtshof heeft donderdag gemeld dat de surseance van betaling uiterlijk duurt tot 28 juli. De president van het Hof beloofde zijn uiterste best te doen eerder tot een uitspraak te komen, gezien het belang van de zaak.
De vijf overgebleven crediteuren zijn nog altijd niet akkoord met de uitbetaling van 20 procent van de uitstaande schuld bij Cambuur Leeuwarden.

Komende dinsdag had de Leeuwarder eerstedivisionist de toekomstige hoofdsponsor willen presenteren, maar heeft de bekendmaking nu tot een nader te bepalen datum uitgesteld.



Mja, zie je altijd hè, clubs die financieel in de problemen zitten raken daar toch niet in één keer uit. Zal wel allemaal loslopen zoals altijd.
Oud 14-07-2006, 21:52
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Juventus teruggezet, AC Milan niet

Het sporttribunaal van de Italiaanse bond (FIGC) heeft Juventus, Fiorentina en Lazio teruggezet naar de Serie B.

AC Milan blijft wel in de Serie A, maar begint het nieuwe seizoen met 15 punten aftrek. Ook speelt Milan komend seizoen geen Champions League. Juventus moest ook de laatste twee titels inleveren en begint de Serie B met 30 punten aftrek. Lazio en Fiorentina starten daarin met respectievelijk 7 en 12 punten minder.

De clubs zijn schuldig bevonden aan het beïnvloeden van duels in de Serie A. Het schandaal kwam in mei naar buiten. Uit afgeluisterde telefoongesprekken bleek dat Juventus-manager Luciano Moggi, een centrale rol speelde in de affaire.


Harde straffen dus voor de clubs. Denk dat we nog veel transfers vanuit Italië deze zomer te horen krijgen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-07-2006, 21:54
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Arbiter staakt duel na raketinslag

De Israëlische scheidsrechter Ben-Hamo heeft het oefenduel tussen eredivisionist Beitar Jerusalem en Hapoel Kiryat Shmona uit de tweede divisie in de noordelijke stad Beit She'an gestaakt nadat er een raket uit Libanon vlak bij zijn huis was neergekomen.

”Het spijt me, maar ik kan niet doorgaan”, aldus arbiter toen hem ter ore kwam dat een raket bijna zijn huis had geraakt. Er wordt momenteel hevig gevochten tussen Israël en de Hezbollah-groep in Libanon.


Bron: De Telegraaf

Altijd gezellig, dat voetbal in Israël.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-07-2006, 23:16
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-07-2006 @ 22:52 :
Juventus teruggezet, AC Milan niet

Het sporttribunaal van de Italiaanse bond (FIGC) heeft Juventus, Fiorentina en Lazio teruggezet naar de Serie B.

AC Milan blijft wel in de Serie A, maar begint het nieuwe seizoen met 15 punten aftrek. Ook speelt Milan komend seizoen geen Champions League. Juventus moest ook de laatste twee titels inleveren en begint de Serie B met 30 punten aftrek. Lazio en Fiorentina starten daarin met respectievelijk 7 en 12 punten minder.

De clubs zijn schuldig bevonden aan het beïnvloeden van duels in de Serie A. Het schandaal kwam in mei naar buiten. Uit afgeluisterde telefoongesprekken bleek dat Juventus-manager Luciano Moggi, een centrale rol speelde in de affaire.


Harde straffen dus voor de clubs. Denk dat we nog veel transfers vanuit Italië deze zomer te horen krijgen.
Veel van de spelers zullen wel in hun contract hebben laten opnemen dat ze transfervrij kunnen vertrekken bij degradatie, Inter zal zeker met Zlatan aan de haal gaan
Oud 14-07-2006, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 15-07-2006 @ 00:16 :
Veel van de spelers zullen wel in hun contract hebben laten opnemen dat ze transfervrij kunnen vertrekken bij degradatie, Inter zal zeker met Zlatan aan de haal gaan
Als ik het goed begreep had geen enkele speler, of bijna geen enkele.

Zlatan zal wel naar Real Madrid gaan trouwens.
Oud 15-07-2006, 09:01
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Mitros schreef op 15-07-2006 @ 00:16 :
Veel van de spelers zullen wel in hun contract hebben laten opnemen dat ze transfervrij kunnen vertrekken bij degradatie, Inter zal zeker met Zlatan aan de haal gaan
Lijkt me niet; je gaat er niet van uit dat Juventus gaat degraderen als je daar een contract tekent..
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 15-07-2006, 13:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 15-07-2006 @ 10:01 :
Lijkt me niet; je gaat er niet van uit dat Juventus gaat degraderen als je daar een contract tekent..
Die clausules zitten er toch wel vaak in, hoor. En daarnaast kan Juve simpelweg niet promoveren, volgend jaar. Dat is zo'n klap voor je club, die financieel nu toch in de problemen zit, dat je toppers gewoon vertrekken. Niet transfervrij natuurlijk, maar wel voor een relatief laag bedrag.

In Engeland is het bijvoorbeeld wel eens gebeurd dat spelers voor bijvoorbeeld een miljoen mogen vertrekken als ze niet bij de eerste tien eindigen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-07-2006, 09:55
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Op Belgie 1 vertelde zo'n man dat ze na dit hogerberoep ook nog naar de 'gewone' rechtbank kunnen stappen. Dat zou dan allemaal een stuk langer duren. Ik vraag me wel af wat de UEFA dan doet / kan doen. Of wanneer de Italiaanse competitie begint.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 16-07-2006, 10:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 16-07-2006 @ 10:55 :
Op Belgie 1 vertelde zo'n man dat ze na dit hogerberoep ook nog naar de 'gewone' rechtbank kunnen stappen. Dat zou dan allemaal een stuk langer duren. Ik vraag me wel af wat de UEFA dan doet / kan doen. Of wanneer de Italiaanse competitie begint.
Ik verwacht eigenlijk dat dat met een kort geding (voorlopige voorziening) afgehandeld wordt. Dan kun je een bodemprocedure starten, maar zijn er wel voorlopige maatregelen getroffen.

Het vervelende met deze situatie is dat een beslissing praktisch niet meer terug te draaien is en er bij foute beoordeling enorme schadeclaims om de hoek zouden kunnen komen kijken. Daar moeten alle partijen zich voor behoeden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-07-2006, 18:43
Strever
Strever is offline
Ajax zal alsnog bij Juventus aankloppen voor de Champions League-beker van 1996, wanneer de Oude Dame wordt veroordeeld wegens fraude. Dit zei algemeen directeur Maarten Fontein maandag voor de eerste trainingdag van Ajax.

De uitlatingen van Fontein zijn opmerkelijk, omdat zijn voorganger Van Eijden eerder aangaf niet op de prijs te zitten wachten. Fontein echter wel: "Als blijkt dat Juventus de prijs heeft binnengehaald dankzij het omkopen van de scheidsrechter vind ik het niet meer dan normaal dat de verliezende club de betreffende prijs in handen krijgt. Ook als dat tien jaar na dato zou zijn."

Zes jaar geleden werd Juventus ook al eens beschuldigd van het toedienen van doping bij spelers van de club tussen 1994 en 1998. Toen werd de zaak geseponeerd. Nu er opnieuw een onderzoek is ingesteld naar fraude bij de Italiaanse club, bekijkt men niet alleen de competitie-seizoenen, maar ook de Champions League-toernooien waarin Juve actief was. Daarmee dus ook die van 1996, die het uiteindelijk won ten koste van Ajax in de finale.

Wanneer Ajax alsnog een Cup met grote oren erbij krijgt, komt het op gelijke hoogte met Liverpool, dat het belangrijkste Europese toernooi vijfmaal won.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 18-07-2006, 20:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niet echt nieuws, maar wel humor. Zoek de twee verschillen:



Amateurisme ten top op de persdag van Fortuna.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 18-07-2006, 22:45
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 18-07-2006 @ 21:26 :
Niet echt nieuws, maar wel humor. Zoek de twee verschillen:

[afbeelding]

Amateurisme ten top op de persdag van Fortuna.
ehm? ik snap hem niet, moet er nog een foto onder?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 18-07-2006, 22:47
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 18-07-2006 @ 23:45 :
ehm? ik snap hem niet, moet er nog een foto onder?
Er staan twee spelers tussen in een shirt zodner sponsor etc

Eigenlijk best triest voor een betaald voetbalclub als je dat bij de persdag al niet voor elkaar krijgt Maarja, Fortuna hè

[edit] maar liefst vijf typo's eruit gehaald, ik hou het maar op de hitte

Laatst gewijzigd op 18-07-2006 om 23:04.
Oud 18-07-2006, 23:02
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Aha, nu zie ik het. tering, wat ben ik scheel.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 19-07-2006, 20:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-07-2006 @ 23:47 :
Eigenlijk best triest voor een betaald voetbalclub als je dat bij de persdag al niet voor elkaar krijgt Maarja, Fortuna hè
En tóch gaat het al weer wat beter met Fortuna als we dit bericht moeten geloven (om maar ff verder te gaan met weer een opmerkelijk sportbericht ):

Categorie-2 licentie definitief voor Fortuna Sittard

De financiële situatie van Fortuna Sittard is stukken beter dan vorig jaar rond deze tijd. De KNVB heeft de Sittardse voetbalclub definitief een Categorie-2 licentie gegeven. Voorheen werkte Fortuna met een Categorie-1 licentie, die is bedoeld voor clubs die het financieel zeer moeilijk hebben. Fortuna kreeg enige tijd geleden voor het eerst een Categorie-2 licentie. Daarna moest de club zich bewijzen door bepaalde doelstellingen te halen. Dat is nu gelukt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-07-2006, 09:57
Verwijderd
England's injury misfortune has continued with Darren Bent the latest striker to join the sick-list, after falling foul of a sandwich.

Both of The Three Lions' main front men Wayne Rooney and Michael Owen were injured before the World Cup, and Owen has since been ruled out for the season following a serious knee injury sustained at the tournament.

Twenty two-year-old Charlton Athletic marksman Bent had been tipped to take over in the Newcastle United man's absence, but now seems to have put his place in jeopardy following a freak accident to his hand.

"I had a kitchen accident. I just cut it when I was making a sandwich," Bent told the Mirror.

"I don't even know what kind of sandwich it was. I didn't get to try it."

Last season's 22-goal man now looks set to miss the start of the Premiership season and England's opening game under Steve McClaren against Greece on August 16.

The depth of the wound has been a cause for concern and The Addicks have taken the precaution of strapping his arm to allow the wound to heal properly, which could take up to six weeks.

It is a huge blow for the former Ipswich Town man and the Valley outfit as he could now miss the season openers against West Ham United, Manchester United and Bolton Wanderers.

----

haha neergehaald door een sandwich
Oud 21-07-2006, 12:58
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
hoezo ben ik nog geen bericht/foto/actie tegengekomen van de mooiste voetballer van mijn generatie die morgen voor het laatst voetbalt, maar kom ik wel alles te weten over het wel en wee van mvv?
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 21-07-2006, 12:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
kalinho schreef op 21-07-2006 @ 13:58 :
hoezo ben ik nog geen bericht/foto/actie tegengekomen van de mooiste voetballer van mijn generatie die morgen voor het laatst voetbalt, maar kom ik wel alles te weten over het wel en wee van mvv?
Je bent vrij om berichten te plaatsen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-07-2006, 13:00
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
kalinho schreef op 21-07-2006 @ 13:58 :
hoezo ben ik nog geen bericht/foto/actie tegengekomen van de mooiste voetballer van mijn generatie die morgen voor het laatst voetbalt, maar kom ik wel alles te weten over het wel en wee van mvv?
Zo gaat dat hier en jij als Ajacied mag berichten plaatsen van Bergkamp
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 21-07-2006, 13:06
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Ajacied of neit, laten we nou gewoon eerlijk zijn, dat Bergkamp de beste Nederlandse voetballer is van de afgelopen generatie.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 21-07-2006, 13:20
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 21-07-2006 @ 13:58 :
hoezo ben ik nog geen bericht/foto/actie tegengekomen van de mooiste voetballer van mijn generatie die morgen voor het laatst voetbalt, maar kom ik wel alles te weten over het wel en wee van mvv?
Omdat MVV zowel relatief als absoluut meer sfeer heeft dan dat clubje uit de bijlmer

Nee, post dan zelf over Bergkamp?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.