Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2006, 17:15
Little Dutchess
Avatar van Little Dutchess
Little Dutchess is offline
Wat zeg je op het moment dat je ontzettend gek op iemand bent, maar nog niet het stadium hebt bereikt, waar je "Ik hou van je" wil/kan zeggen.

Ik heb er al een tijdje over na zitten denken. Al mijn alternatiever voor "ik hou van je" klinken zo ontzettend stom.
- Ik vind je lief
- Ik vind je leuk
- Ik ben helemaal gek van je

Al zijn we dat stadium ook al wel voorbij.... Ik bedoel, we weten dat wel gek van elkaar zijn en dat wel elkaar leuk zijn. Dat klinkt gewoon als iets wat je eenmalig tegen elkaar zegt, een bevestiging krijgt, en vervolgens zoiets nog tegen je vrienden kan zeggen.....

Wat zeggen jullie?
__________________
~ So seductive ~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2006, 17:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik mis je, ik denk aan je... Dat zegt ook wel genoeg. Daarna begon ik via een sms met 'love you'. Dat vind ik toch minder persoonlijk klinken dan 'Ik hou van je'. De eerste keer dat ik 'ik hou van je' tegen mijn vriend zei, was wel face to face. En na ongeveer 5 maanden geloof ik. Toen kwam het echt uit de grond van mn hart.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 17:29
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik ben verliefd op je
Ik vind je zo geweldig
Ik ben graag bij je
Ik mis je als je er niet bent

(maar dan in het belgisch )

En "Love you" zou ik ook nog durven zeggen. En troetelnaampjes enzo.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 17:40
Verwijderd
Love you Waarom heeft dat trouwens minder betekenis? Het is een letterlijke vertaling...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 17:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Spare schreef op 21-01-2006 @ 18:40 :
Love you Waarom heeft dat trouwens minder betekenis? Het is een letterlijke vertaling...
Omdat het tegen alles en iedereen en altijd en overal gebruikt wordt? Dan verliest het vanzelf zn betekenis. En waarom zou je in het engels tegen je lief gaan praten om je gevoel uit te drukken?

Zeg nou eens eerlijk, doet het jou niet meer als iemand tegen jou zegt 'ik hou van je' ipv 'I love you'?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 17:50
Verwijderd
Dat is mijn hele punt, ik gebruik het niet omdat ik ook geen andere Engelse termen gebruik en al helemaal niet voor zo'n zaken. Daarnaast vind ik het verschrikkelijk klinken.
Aangezien je zelf aangeeft dat het minder betekent waarom gebruik je het dan? Het lijkt zo'n tussenoplossing...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 17:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Is het ook Ik gebruik het nu niet meer... Ik gebruikte het toen omdat ik het nog te "vroeg" vond voor 'Ik hou van je' maar wel dat gevoel kwijt wilde oid... Dus zei ik in smsjes tegen hem 'I love you'. Later is dat vanzelf 'Ik hou van je' geworden.

Toen was ik trouwens ook pas 16 hoor
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 18:01
Verwijderd
Ik zeg altijd: Ik ben zo gek op jou!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 18:48
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-01-2006 @ 19:01 :
Ik zeg altijd: Ik ben zo gek op jou!
Dat is idd een goed alternatief
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 18:51
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Spare schreef op 21-01-2006 @ 18:50 :
Aangezien je zelf aangeeft dat het minder betekent waarom gebruik je het dan? Het lijkt zo'n tussenoplossing...
Dat is toch juist de vraag van het topic?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 19:12
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
"Ik heb zin"
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 19:42
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Ik zie je graag!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 20:10
Little Dutchess
Avatar van Little Dutchess
Little Dutchess is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 21-01-2006 @ 20:42 :
Ik zie je graag!
Ja, en dat betekent dus in Belgie weer precies hetzelfde als
"Ik vind je leuk"
__________________
~ So seductive ~
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 20:11
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
ik geef om je.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 10:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gewoon zeggen wat in je opkomt

Als je daar al over na loopt te denken, dan lijkt me dat best vervelend eigenlijk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 10:15
Verwijderd
oehh ikk en dat probleem. Je kan na een paar weken gewoon nog niet zeggen: ik hou van je. Dat kan dan gewoon nog niet.
Ik denk dath et dan wordt: ik ben echt super gek op je. Of ik vind je ontzettend leuk.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 10:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
Bij het het lezen van dit topic moet ik gelijk weer aan iets van vorige week denken, haha. Een goede vriend van zoende 2 weken geleden met een meisje dat hij nog maar kort kende, hij dacht; enfin... leuk we zoenen, en klaar! Zij na de zoen: Ik hou echt heel veel van je!
Ik heb me de pleures gelachen toen hij dat vertelde, hij ook overigens ("Kel ik had toch wel enige moeite om mijn lachen in bedwang te houden, serieus. ") En toen ik haar dan in het echt zag, moest ik natuurlijk gelijk weer een opmerking maken als "ik verklaar iedereen gemakkelijk de liefde, en jij?". Goed ontopic.

- Ben gek op je
- Denk aan je
- Wil graag bij je zijn
- Wil je nooit meer kwijt (zinnetje waar ik persoonlijk een grafhekel aan heb)
- Ik mis je
- Ik geef om je
- etc.etc.

Ik vind het alleen wel stom als je daar uberhaupt overnadenkt. Laat het dan maar helemaal achterwege...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 12:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
'Ik vind je lief' is wel 1 van mijn favorieten.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-01-2006, 15:20
Little Dutchess
Avatar van Little Dutchess
Little Dutchess is offline
Citaat:
HvJ schreef op 22-01-2006 @ 11:51 :

Ik vind het alleen wel stom als je daar uberhaupt overnadenkt. Laat het dan maar helemaal achterwege...
Het is niet dat ik er serieus over zit te piekeren ofzo... Was een mailtje aan het typen en wist gewoon niet wat ik eronder moest zetten (behalve doei en liefs enzo)
__________________
~ So seductive ~
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 15:34
scrooping~paper
Avatar van scrooping~paper
scrooping~paper is offline
- je bent de allerliefste
-je bent mijn knuffelbeer
-ik kan niet goed zonder je

-gekkie
-liefste
-komkommerschijfje

Die laatste klinkt heel erg vreemd, maar vergis je niet in hoe lief dat woord klinkt^^
__________________
~Cordi es~
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 15:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Little Dutchess schreef op 22-01-2006 @ 16:20 :
Het is niet dat ik er serieus over zit te piekeren ofzo... Was een mailtje aan het typen en wist gewoon niet wat ik eronder moest zetten (behalve doei en liefs enzo)
Nee oke.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 15:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
scrooping~paper schreef op 22-01-2006 @ 15:34 :
- je bent de allerliefste
-je bent mijn knuffelbeer
-ik kan niet goed zonder je

-gekkie
-liefste
-komkommerschijfje

Die laatste klinkt heel erg vreemd, maar vergis je niet in hoe lief dat woord klinkt^^
Uhm, ben ik nou de enige die dit vies vind?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 15:59
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
wat fucking kansloos dat je zelf niet iets kan bedenken
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 16:33
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Qimm schreef op 22-01-2006 @ 16:44 :
Uhm, ben ik nou de enige die dit vies vind?
hahahaha nee ik val hier bijna van m'n stoel grote grutjes ik moet even bijkomen hoor
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 16:48
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Escapism schreef op 22-01-2006 @ 16:59 :
wat fucking kansloos dat je zelf niet iets kan bedenken
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2006, 16:51
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
scrooping~paper schreef op 22-01-2006 @ 16:34 :
- je bent de allerliefste
-je bent mijn knuffelbeer
-ik kan niet goed zonder je

-gekkie
-liefste
-komkommerschijfje
Ik zou heel hard wegrennen als iemand dit tegen me zou zeggen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 17:04
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
scrooping~paper schreef op 22-01-2006 @ 16:34 :
-komkommerschijfje
Omg
Ik zou echt heel hard gaan lachen als dat tegen me gezegd werd
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 17:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik was al bang dat het aan mij lag
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 17:52
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
"sinasappeltje " doet het altijd goed ^^
__________________
Have you ever been mellow...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 18:12
catootje
Avatar van catootje
catootje is offline
Je bent lief!
Ik ben echt super super super verliefd op je!




I love you vind ik persoonlijk niks als alternatief. Het betekent precies hetzelfde en ik zou het een stuk minder leuk gevonden hebben, wanneer mijn vriend 'I love you' tegen me had gezegd de eerste keer, ipv 'Ik hou van je'
__________________
________________
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 19:53
Verwijderd
Citaat:
scrooping~paper schreef op 22-01-2006 @ 16:34 :
- je bent de allerliefste
-je bent mijn knuffelbeer
-ik kan niet goed zonder je

-gekkie
-liefste
-komkommerschijfje

Die laatste klinkt heel erg vreemd, maar vergis je niet in hoe lief dat woord klinkt^^
prutser.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 19:56
Verwijderd
hij is je niet waardf!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:06
scrooping~paper
Avatar van scrooping~paper
scrooping~paper is offline
*hij heeft t zelf bedacht........ en na het vaker te gebruiken klinkt het niet vreem meer
__________________
~Cordi es~
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:14
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ik wil door je geneukt worden
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:35
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
omg komkommerschijfje

ik vind je lief is trouwens wel de oplossing als je geen ik hou van je durft/kan zeggen
Zie niet in wat er mis mee is
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:43
scrooping~paper
Avatar van scrooping~paper
scrooping~paper is offline
whaha, ik lig best dubbel om die reacties... humor is hier af en toe ver te zoeken
__________________
~Cordi es~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-01-2006, 21:21
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Spare schreef op 21-01-2006 @ 18:40 :
Love you Waarom heeft dat trouwens minder betekenis? Het is een letterlijke vertaling...
Het heeft minder betekenis net omdat het in het engels is. Het roept helemaal niet hetzelfde gevoel op als in het nederlands. Ik zou het ook bv gewoon zeggen in een sms'je ofzo, en dan niet serieus bedoeld. Eerder zo van "dag lieverd, tot morgen, love you!" (daarom ook de I weglaten) Ik zeg het ook soms tegen vrienden, gewoon een teken dat ik die persoon graag zie.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 22:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik mis je / ik denk aan je / het is fijn met je / je bent zo lief...

Zoiets.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 22:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 22-01-2006 @ 17:51 :
Ik zou heel hard wegrennen als iemand dit tegen me zou zeggen
mn ex zei een keertje: "poepie", nou toen ik dat hoorde ... gelukkig heeft hij dat nooit meer gezegd, kwam misschien door mn reactie
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 23:31
Verwijderd
Ik vind al die zinnen tenenkrommend.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 23:36
waves
Avatar van waves
waves is offline
- ik vind je lief, leuk, geweldig, te gek, etc.
- het is fijn om bij je te zijn

wat mij persoonlijk veel deed was: 'ik vertrouw je' en 'ik voel me thuis bij jou'

maar idd: eigenlijk is dit iets wat je zelf moet verzinnen
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 23:59
Smokin'
Smokin' is offline
Ik denk dat ik hou van je opzich de meest krachtige en liefdevolle uiting is die vriend en vriendin in een relatie richting elkaar kunnen maken. Niks is vergelijkbaar en met geen enkele andere uitspraak moet je zorgvuldiger omgaan. Daarom TS, is er geen vervanging.. Andere zinnetjes die hier genoemd worden zijn ook mooi en hebben zeker waarde.. maar dit is toch wel nr.1 Niet aankomen, er is geen vervanging. Wees er spaarzaam mee, vooral de kerels.

Owja kerels: zeg nooit, ik hou ook van jou , nadat je vriendin heeft gezegt dat ze van je houd. Dat is gewoon dom en niet romantisch. Maak het specialer door er héél erg spaarzaam mee te zijn. En zeg het nooit voordat je vriendin het heeft gezegt.

Laatst gewijzigd op 23-01-2006 om 00:03.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 07:50
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 23-01-2006 @ 00:59 :
Ik denk dat ik hou van je opzich de meest krachtige en liefdevolle uiting is die vriend en vriendin in een relatie richting elkaar kunnen maken. Niks is vergelijkbaar en met geen enkele andere uitspraak moet je zorgvuldiger omgaan. Daarom TS, is er geen vervanging.. Andere zinnetjes die hier genoemd worden zijn ook mooi en hebben zeker waarde.. maar dit is toch wel nr.1 Niet aankomen, er is geen vervanging. Wees er spaarzaam mee, vooral de kerels.

Owja kerels: zeg nooit, ik hou ook van jou , nadat je vriendin heeft gezegt dat ze van je houd. Dat is gewoon dom en niet romantisch. Maak het specialer door er héél erg spaarzaam mee te zijn. En zeg het nooit voordat je vriendin het heeft gezegt.
Volgens mij heb jij echt nog nooit een langdurige relatie gehad, als ik al jouw posts zo lees...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 08:24
Smokin'
Smokin' is offline
Ik ga je gelijk of ongelijk niet bevestigen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 08:27
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 23-01-2006 @ 00:59 :
Ik denk dat ik hou van je opzich de meest krachtige en liefdevolle uiting is die vriend en vriendin in een relatie richting elkaar kunnen maken. Niks is vergelijkbaar en met geen enkele andere uitspraak moet je zorgvuldiger omgaan. Daarom TS, is er geen vervanging.. Andere zinnetjes die hier genoemd worden zijn ook mooi en hebben zeker waarde.. maar dit is toch wel nr.1 Niet aankomen, er is geen vervanging. Wees er spaarzaam mee, vooral de kerels.

Owja kerels: zeg nooit, ik hou ook van jou , nadat je vriendin heeft gezegt dat ze van je houd. Dat is gewoon dom en niet romantisch. Maak het specialer door er héél erg spaarzaam mee te zijn. En zeg het nooit voordat je vriendin het heeft gezegt.
Ik vind het juist fijn dat mijn vriendje dat zegt... anders word ik nogal onzeker. Dat ligt gewoon in mijn aard (onzeker zijn). Maar nu weet ik wel waarom mijn vriend het maar heel af en toe zegt en als ik vraag of hij nog van me houdt, antwoord geeft met alleen "ja.." ... Hij is wel heel lief hoor En verder ben ik het met je eens.

Oh ja Gothic, het is toch niet relevant of Smokin' zelf een lange relatie heeft gehad of niet?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 08:42
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 23-01-2006 @ 00:59 :
Ik denk dat ik hou van je opzich de meest krachtige en liefdevolle uiting is die vriend en vriendin in een relatie richting elkaar kunnen maken. Niks is vergelijkbaar en met geen enkele andere uitspraak moet je zorgvuldiger omgaan. Daarom TS, is er geen vervanging.. Andere zinnetjes die hier genoemd worden zijn ook mooi en hebben zeker waarde.. maar dit is toch wel nr.1 Niet aankomen, er is geen vervanging. Wees er spaarzaam mee, vooral de kerels.

Owja kerels: zeg nooit, ik hou ook van jou , nadat je vriendin heeft gezegt dat ze van je houd. Dat is gewoon dom en niet romantisch. Maak het specialer door er héél erg spaarzaam mee te zijn. En zeg het nooit voordat je vriendin het heeft gezegt.
Onzin... hangt er vanaf wat je zelf prettig vindt. Zodra je het meent mag je het zo vaak zeggen als je het zelf maar fijn vindt. Mijn vriendin en ik zeggen het zo vaak tegen elkaar en ja, we zijn al lang (27 maanden) bij elkaar en daar niet vanaf week 1 mee begonnen.
Daarnaast, er zijn zat dingen die dit zinnetje kunnen 'vervangen'. In de tijd dat ik nu bij mijn vriendin ben zijn er zoveel nieuwe dingen ontstaan (geen komkommerschijfjes e.d., maar je ziet: ook dat kan speciaal en dierbaar zijn). Er zijn allerlei uitdrukkingen en zinnetjes die voor ons heel veel betekenen, al was het alleen maar omdat ze die betekenis niet voor anderen hebben. Vaak komen deze uit bepaalde liedjes waar we een goede herinnering aan hebben of uit lieve brieven/sms'jes of mailtjes die we elkaar geschreven hebben.
Verder zijn er ook zat 'standaard' zinnetjes waarmee je je gevoelens ook uit kan drukken. Zo vindt zij bijvoorbeeld 'Droom zacht lief' heel fijn om te horen als ik 's avonds laat naar huis ga of bij haar blijf slapen. Etc...
Ik ben iig. van mening dat je 'ik hou van je' pas vanaf een bepaald moment (liefst niet al te vlug) in je relatie moet gebruiken, maar dat je je verder vooral niets aan moet trekken van andere mensen en het zo vaak mag zeggen als jullie je goed bij voelen.
Overigens, als mijn vriendin zegt 'ik hou van jou' dan vindt zij het alleen maar fijn om daar soms in bevestigd te worden, dus ook die regel gaat niet op. Het belangrijkste is gewoon dat je je er allebei goed bij voelt en elkaar er een beetje in aanvoelt.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 09:57
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
hangt er vanaf wat je zelf prettig vindt
Klopt inderdaad wel, ik schrijf alleen wat mij het beste lijkt cupcake. Die hele 'je moet doen wat je prettig vind' aanpak zint mij niet zo. Soms kan wat iemand als prettig ervaart een verwoestende uitwerking hebben op een relatie. Je zou ook kunnen redeneren dat wat jij als prettig ervaart toevallig ook een goede aanpak is en dat je relatie daarom tot dusver succesvol is. Het is een misvatting om te denken dat als beide iets prettig vinden, dat dit dan ook zonder meer een langdurig positief effect op je relatie zal hebben. Ik heb het al eerder gezegt hier; maar hetgeen waar iemand emotioneel sterk op reageert kan iets heel anders zijn dan dat waar iemand zegt op te reageren

Citaat:
Overigens, als mijn vriendin zegt 'ik hou van jou' dan vindt zij het alleen maar fijn om daar soms in bevestigd te worden, dus ook die regel gaat niet op. Het belangrijkste is gewoon dat je je er allebei goed bij voelt en elkaar er een beetje in aanvoelt.
Je moet je vriendin niet altijd bevestiging geven en je hoeft niet altijd te doen wat zij op dat moment het liefst wil. Dat is wat jij niet snapt. Het gaat er niet om wat je op een bepaald moment graag wil of wat je vriendin graag wil, maar wat op de lange termijn de meest vruchtbare aanpak is. En zeg nou zelf: wanneer zal je vriendin 'ik hou van je' en al je andere zinnetjes meer waarderen.. als je ze dagelijks over haar uitstort, of als je ze spaarzaam gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 11:32
Verwijderd
Ik ben zooooooo verliefd op je! Doet het bij mij altijd goed
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 11:40
catootje
Avatar van catootje
catootje is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 23-01-2006 @ 00:59 :
Owja kerels: zeg nooit, ik hou ook van jou , nadat je vriendin heeft gezegt dat ze van je houd. Dat is gewoon dom en niet romantisch. Maak het specialer door er héél erg spaarzaam mee te zijn. En zeg het nooit voordat je vriendin het heeft gezegt.
Ik was hartstikke blij toen mijn vriend het voor het eerst zei! Ik heb de hele week met een big smile rondgelopen!! Toen pas heb ik gezegd ook van hem te houden, ik was op dat moment te overdonderd.
En ik vind het elk moment weer super als hij het me zegt!
__________________
________________
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 12:07
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Elke verliefdheid voelt weer anders; en dan is ook iets anders van toepassing denk ik. Je moet gewoon zeggen wat je voelt. Trouwens; ik vind helemaal niet dat je persé iets moet zeggen. Het is meestal toch wel duidelijk aan hoe je kijkt, bloost, doet
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Als je ouders zeggen: Je bent diK!
GVD**
342 26-03-2018 08:31
Liefde & Relatie Wat zeg je op een msn gesprek tegen een meisje dat je niet kent?
Sjonsjaak
16 08-01-2012 18:30
De Kantine Wat als je door middel van een tijdreis jezelf opzocht van toen je klein was...
Cherry Springs
39 07-02-2008 00:05
De Kantine Okee, maar wat zeg je nou als je afscheid neemt?
Uice
127 20-11-2004 00:37
Liefde & Relatie Wat zeg je als je het uitmaakt?
love is life
35 25-04-2003 09:51
De Kantine wat zeg je tegen de kapper?
Maurice
51 22-01-2003 19:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53.