Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2006, 13:08
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
@Nijn*: Thnx



Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Ben een beetje leeg. Van half 10 gisteravond tot half 12 vanmiddag geslapen. Had t blijkbaar nodig.

Nu maar eerst even lunchen
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Advertentie
Oud 25-11-2006, 13:37
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Mijn moeder vind dat ik mijn kamer op moet ruimen en stofzuigen . Ze heeft gelijk en ik had dat ook allang bedacht (namelijk vorige week) maar ik heb écht geen tijd gehad.
Nu ging zij zomaar wat plastic tasjes opruimen die op de grond lagen. LAAT ME MAM! IK DOE HET ZELF! Dit lijkt teveel op hoe het ging voordat ik het huis uit ging. Nouja, verschil is dat ze nu ophield toen ik er iets van zei, nu dus geen ruzie, wat in het verleden wel zo geweest zou zijn. IK DOE HET VERDOMME ZELF.

Oké ik wéét dat ik de laatste anderhalve week weer wat chaotischer ben op verschillende gebieden, maar dat zij het op gaat ruimen gaat te ver.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down

Laatst gewijzigd op 25-11-2006 om 13:56.
Oud 25-11-2006, 14:16
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Tijdens de opruimwoede per ongeluk mijn plakband inclusief de houder in de container gegooit :')

Dat wordt nu op creatieve wijze inpakken
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 25-11-2006, 15:06
Saarah
Saarah is offline
Uitgaan gisteren was bangelijk, geweldig.
En dat wordt vandaag ook.
Oud 25-11-2006, 15:32
Verwijderd
Hm, we vieren sinterklaas voor het eerst sinds zeven jaar met m'n vader erbij. Vreemd. Leuk? Ik weet het niet. Zo fijn dat we weer met z'n zessen kunnen zijn maar ook zo hypocriet. Jullie zijn toch niet voor niets gescheiden? Verwarrend..
Oud 25-11-2006, 15:40
Verwijderd
ze vinden het allemaal te gek..
Oud 25-11-2006, 15:44
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben fucking moe maar moet vanavond van 18.00 uur tot 23.30 oppassen...dat word nog leuk
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 25-11-2006, 16:03
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Morgen Sinterklaas met mijn vrienden. Net het gedicht gemaakt, maar ik ben niet helemaal tevreden. Oke, ik vind het gedicht gewoon waardeloos . Maar op zich is 'ie wel leuk en ik kan er niks anders van maken. En het gaat erom wat zij ervan vindt.
Mijn surprise vind ik wel leuk Zij (degene die ik heb) hopelijk ook.
Zin in morgen
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 25-11-2006, 16:33
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik heb nergens in. Hoop dat de kids straks een beetje meewerken anders word het nog lastig. Ze gaan maar beetje optijd naar bed hoor, dan kan ik 'lekker' niets doen, tv kijken, beetje rommelen, en me vervelen totdat de ouders weer thuis komen....
Waarom voel ik me zo futloos? Nja, morgen maar uitslapen en er het beste van hopen.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 25-11-2006, 17:16
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
@coopergirl: Dankzij jou heb ik nu zin om een grote schoonmaak te houden.

OT: Hmm verwarring alom. En die stomme kutschool kan nooit eens duidelijk zijn.. Maandag wel een gesprek met mijn slb'er, maar daar verwacht ik ook niet echt veel van. Ach ja, ik ga nu gewoon relaxen en dan komt het wel goed. Ofzo. Nouja, ik luister mooie muziek en gitaar spelen ging goed vandaag. Ik moet gewoon niet zo moeilijk doen, ik kan heus wel gelukkig zijn, zolang ik maar niet zo veeleisend blijf.
Oud 25-11-2006, 17:20
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Dolores schreef op 25-11-2006 @ 18:16 :
@coopergirl: Dankzij jou heb ik nu zin om een grote schoonmaak te houden.

OT: Hmm verwarring alom. En die stomme kutschool kan nooit eens duidelijk zijn.. Maandag wel een gesprek met mijn slb'er, maar daar verwacht ik ook niet echt veel van. Ach ja, ik ga nu gewoon relaxen en dan komt het wel goed. Ofzo. Nouja, ik luister mooie muziek en gitaar spelen ging goed vandaag. Ik moet gewoon niet zo moeilijk doen, ik kan heus wel gelukkig zijn, zolang ik maar niet zo veeleisend blijf.
Dat was ook de bedoeling
Volgens mij ontstaat er meer ruimte in je hoofd als je omgeving geordend is.. Ik geloof er wel in


Succes met het tevreden zijn over jezelf... En sterkte m.b.t. alle wazigheid rondom school...!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 25-11-2006, 17:22
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 25-11-2006 @ 18:20 :
Dat was ook de bedoeling
Volgens mij ontstaat er meer ruimte in je hoofd als je omgeving geordend is.. Ik geloof er wel in


Succes met het tevreden zijn over jezelf... En sterkte m.b.t. alle wazigheid rondom school...!
Ja, daar geloof ik ook wel in

Mja, dank je. (En tja.. Windesheim he Is imo een synoniem voor onduidelijkheid)
Oud 25-11-2006, 17:47
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 25-11-2006 @ 13:38 :

@ - KTFE: jeetje, wat ontzettend eng! En waarom denkt de politie dat jij weet waar ze is? Sterkte!! *knuff*
Omdat ik haar beste vriendin ben. Ze vinden het raar dat ze me wel gebeld heeft, maar ik voor de rest van niks weet.
Ze zaten constant te dreigen, dat, als ze er later achter komen dat ik van meer weet, ik zeker een straf zal krijgen.
Maargoed, zowel de politie als mijn vader, als mn buurman denken dat ik haar weet zitten. Nou als ik het zou weten zou ik het wel zeggen !

OT: Vandaag naar mn vriend geweest. Ik ben blij dat hij er voor me is. Als ik bij hem ben denk ik minder aan mn vriendin, en als ik aan haar denk, zegt hij allerlei leuke dingen die ik met haar gedaan heb enzo, zodat ik niet enkel denk aan dat ze nu weg is en ik haar misschien nooit meer zie...
Oud 25-11-2006, 18:09
laura
Avatar van laura
laura is offline
alles gaat weer eens fout...
__________________
..ja..
Oud 25-11-2006, 18:15
Verwijderd
@- KTFE: Jezus, veel sterkte!
@ Redhair: Goed van je!

Ik post mss niet zo vaak, maar ik lees wel altijd mee.

ot: Hij is zó leuk! Maandag krijg ik te weten wat hij van me vindt. Laat het alsjeblieeeeeeeft positief zijn. <333

Oud 25-11-2006, 18:27
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Ze is terecht...
Ik heb van een andere vriendin van haar gehoord dat ze haar gevonden hebben en nu ligt ze in het ziekenhuis maar ze mag geen bezoek ontvangen.
Ipv dat haar ouders mij ook eens wat zeggen é !!
Maar ik ben al blij dat ze terecht is.
Oud 25-11-2006, 18:56
Verwijderd
Iig mooi dat ze terecht is!

Edit: waarom doet hij nu ineens zoveel anders dan eerst?
Oud 25-11-2006, 19:43
Verwijderd
Mmm. <3

Ik heb zin om verliefd te zijn. Maar op wie, o wie?

Ik heb geen idee waarom ik me zo gelukkig voel, maar het lijkt me niet verstandig om het teveel te analyseren. Ik ben gelukkig, punt. Het is weekend, ik heb heerlijk gegeten, ik ben lekker alleen thuis, ik ga morgen naar Den Haag, ik zit vol plannen, en ik ga nu mijn NaNo schrijven.
Oud 25-11-2006, 19:47
Verwijderd
Ik heb drie kwartier buiten gespeeld met mn broertje. :-D
Oud 25-11-2006, 19:56
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-11-2006, 20:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
val allemaal kapot
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-11-2006, 20:13
Verwijderd
als je aard 'extreem ongeduldig' is, dan zou het verboden moeten worden 1MB internet te ontvangen als enige bereikbare.

*briest*
Oud 25-11-2006, 20:21
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik zou nou zo graag..
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-11-2006, 20:31
Saarah
Saarah is offline
Dat boek is gewoon zo herkénbaar. De gevoelens die hij beschrijft, de gevoelens van R, het is zo gelijkend.


Vanavond vraag ik het hem nog eens. Hij zat nog in de 'denkfase', ik moest hem nog twee weken geven. Die twee weken zijn nu voorbij.
Ik ben zo bang, wat als hij niet meer wilt?
Oud 25-11-2006, 20:32
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Was ik nu maar op Qlimax en hoefden ik en mijn vriendje vanavond maar niet te werken, dan konden we én naar qlimax én samen zijn.
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 25-11-2006, 20:49
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 25-11-2006 @ 21:21 :
ik zou nou zo graag..
pm t me..
Oud 25-11-2006, 20:58
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 25-11-2006 @ 21:49 :
pm t me..
hmhm
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-11-2006, 21:12
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Dolores schreef op 25-11-2006 @ 18:22 :
Ja, daar geloof ik ook wel in

Mja, dank je. (En tja.. Windesheim he Is imo een synoniem voor onduidelijkheid)
Windesheim ís onsamenhangend
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 25-11-2006, 21:24
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Vanavond ga ik hem na jaren weer zien! Leuk
Oud 25-11-2006, 22:35
kroot
kroot is offline
Net bij baas gegeten. Was gezellig.
beetje raar....
Oud 25-11-2006, 23:35
laura
Avatar van laura
laura is offline
please let this end now!!
__________________
..ja..
Oud 25-11-2006, 23:49
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 25-11-2006 @ 21:58 :
hmhm

*knuffel*
ik hoop voor je dat je snel weer beter bent trouwens..
Oud 26-11-2006, 00:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 26-11-2006 @ 00:49 :

*knuffel*
ik hoop voor je dat je snel weer beter bent trouwens..
*knuf* dank en hopelijk jij snel wa minder pijn^^
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-11-2006, 04:01
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Kroegheid & wakkerheid :')
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 26-11-2006, 09:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
beetje slaap ingehaald geloof ik
ging gister om half 9 beetje tv kijken en werd om 12 uur wakker gemaakt door mn moeder omdat mn licht nog aanstond
en vannochtend om half 10 uit mn bed gekropen (wederom maakte mn moeder me wakker anders lag ik morgen nog)

gister naar het grote sinterklaasfeest in ahoy geweest..
was niet zo geslaagd als ik gehoopt had.. ze hadden t alleen maar over de mac waar we daarna gingen eten..
ach logisch t zijn kleine kinderen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-11-2006, 09:24
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Geen zin in vandaag. Laatste dag van het weekend. Morgen weer naar school. Ik ben bang dat ik totaal in ga storten daar. Eerst gebeurde dat alleen maar thuis, 's avonds. Sinds ze daar door hebben dat het niet helemaal goed gaat gebeurd het ook daar. Als iemand vraagt of het wel gaat, breek ik.
Ik wil slapen, heel lang slapen, alles vergeten, en als ik wakker word moet het lente zijn.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 26-11-2006, 09:45
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Separeer, separeer, separeer, val allemaal dood met die separeer. Ik wil er nou eens niet ingestopt worden als een berg vuil wat toch in de weg ligt.

Ik ben ook een mens, ik heb ook gevoel
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 26-11-2006, 09:50
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
Eend schreef op 26-11-2006 @ 10:45 :
Separeer, separeer, separeer, val allemaal dood met die separeer. Ik wil er nou eens niet ingestopt worden als een berg vuil wat toch in de weg ligt.

Ik ben ook een mens, ik heb ook gevoel
*knuffel geeft* *doet nog knuffels strooien voor ieder die er een wil *


---

Bah. Geen zin in m'n huiswerk, wanneer wel? Ik wil slapen en heb pijn in mijn enkel terwijl ik me niet kan herinneren dat ik erdoor ben gegaan..
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 26-11-2006, 09:55
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
thnx
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 26-11-2006, 10:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmm. Weekend.. heerlijk. Gisteren heerlijk kunnen uitrusten, bijna niets gedaan en 's avonds opgepast. Zometeen aan m'n huiswerk beginnen, want dat moet nu echt wel gaan gebeuren. En vanavond weer werken, samen met L. dat word wel lachen.. Toch blijf ik moe, slap en 'leeg'.. Ik ben duidelijk toe aan vakantie.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 26-11-2006, 11:08
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Net even een beetje opgeruimd. Mijn kamer ziet er netjes uit, zolang je geen laatjes open trekt
Straks Sinterklaas vieren. Normaal zit ik het hele weekend aan mijn huiswerk. Ik heb het gevoel dat ik nog zoveel moet doen, en vandaag kan dat dus niet.
Ik maak me druk om niks, zoals altijd.

De laatste tijd moet ik ook weer denken aan de gesprekken van vorig jaar. Wat denkt mijn mentor als hij me ziet? Wat denken anderen als ze mij zien?
Ik wou dat ik meer mezelf kon zijn.

En ik vraag me af hoe het met mijn zusjes gaat. Wat er in ze omgaat. Ik wou dat ik meer met hun kon praten. Het goed tussen mij en mijn zus, tussen mij en mijn zusje ook. Maar vooral tussen mij en mijn zus zijn er nog veel onuitgesproken dingen. Woorden, ruzies die nog moeten worden uitgesproken. En dat zullen we nooit doen. Er heerst zoveel schijn in huis. Ik begrijp haar niet, maar doe er moeite voor. En als ik er dan naar vraag, er iets over zeg, wordt ze boos. Dan heb ik weer alles verpest. Net als vorig jaar.
Ik hou van ze. Zouden ze dat zien, ookal hebben we ruzies?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 26-11-2006, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 26-11-2006 @ 12:08 :
Zouden ze dat zien, ookal hebben we ruzies?
Vast wel.
Oud 26-11-2006, 12:13
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Auw
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 26-11-2006, 12:38
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Het gaat niet. Het gaat níet. Het gáát niet.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 26-11-2006, 12:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
uitgeput
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-11-2006, 13:01
moon
Avatar van moon
moon is offline
Keuzes, keuzes,keuzes....het zijn er te veel! Neem nou januari, hoe moet ik die maand doorkomen? Dan begint de linnehaentraing die zeer intensief is, dan starten ze met een onderzoek om te kijken of ik autisme heb wat natuurlijk ook best intensief zal zijn soms en dan heb ik ook nog mijn opleiding SPH. Niet te vergeten heb ik nog mijn stage, mijn vrijwilligerswerk waar ik echt niet mee wil stoppen en ik zou eigenlijk nog op pianoles gaan ook (cadeau voor mijn examen). Die pianolessen sla ik dan maar over, maar de rest...hoe plan ik dat allemaal in? en hoe zal ik er geestelijk aan toe zijn volgend jaar als alles weer overhoop gegooit wordt. Het begin zit er nu al en ik voel me nu al niet goed. Hoe moet ik dat nou ooit allemaal voor elkaar krijgen? of moet ik keuzes maken? en wat moet ik dan kiezen?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 26-11-2006, 13:08
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
pff ik ben kapot, m'n voeten, m'n rug, alles. Ik moet nog zoveel voor m'n tentamen doen, maar ik weet niet hoe. Als ik nu ga bijslapen heb ik straks misschien te weinig tijd ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 26-11-2006, 13:43
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Het gaat wel.

Natuurlijk gaat het!

"I'm gonna live what I believe
I'm gonna walk that line
If it costs me everything
I'm gonna stand for what is right"


Keep on goin', keep on going!
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 26-11-2006, 14:02
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Bah bah bah. Ik WIL het NIET. Ik probeer écht vanalles te doen om te voorkomen dat ik terug val en tóch ben ik daar bang voor. IK WIL HET NIET NOG EEN KEER. Waarom?

Twijfel, onzekerheid en nog meer twijfel..
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 26-11-2006, 14:45
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wanneer houd het eens op
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.