Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2011, 21:03
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ik was opzoek naar een specifiek merk sigaretten, maar ik had niet onthouden welk merk. Overal zag ik pakjes liggen, maar het waren allemaal witte, blanco pakjes zonder merknaam en waarschuwingen enzo. Plots herinnerde ik me dat ik natuurlijk het typisch gele camelpakje moest hebben, maar ik kwam niet op de naam camel en vulde zelf pall mall in. Maar het werd allemaal niks met die sigaretten dus liet ik het maar zitten.
Later gaf Q mij aftrektips voor als ik nog andere mannen zou gaan aftrekken.
:')
Citaat:
Ik kocht iets in de supermarkt, als ik een bepaald formulier zou invullen zou ik het aankoopbedrag terugkrijgen. Maar het formulier was onbegrijpelijk en toen liet ik het maar zitten.
Luie dromen?
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Advertentie
Oud 25-08-2011, 21:05
Verwijderd
hmm goede analyse, zelf nog niet aan gedacht
Oud 25-08-2011, 21:08
Verwijderd
weet ik niet meer
Oud 25-08-2011, 21:46
Verwijderd
tijdens mijn powernap droomde ik dat ik auto aan het rijden was. Er kwam onverwachts iemand de weg opgelopen, ik probeerde te remmen maar ik drukte per ongeluk het gas in. Ik moest op een blauw knopje drukken om te remmen, en op een haar na ging het goed.
Oud 25-08-2011, 21:51
Verwijderd
Als ik over auto's droom en da's niet vaak droom ik altijd dat ik te klein ben om te kunnen auto rijden en ik achterna wordt gezeten door de politie ofzo :')
Oud 26-08-2011, 12:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat ik nog werkte, maar in een enorm hoog gebouw. Ik moest dingen naar boven en beneden brengen en die lift ging keisnel.
Toen werd ik bij mijn hete manager ingedeeld, maar ik voelde me verraden door hem, dus dat wilde ik niet en toen ging ik een scène trappen dat ik liever niet kwam werken dan wel met hem /dramaz
Oud 31-08-2011, 07:30
Verwijderd
(edit)
Ik was in een huis dat mij compleet onbekend was. Er stonden veel meubels van stof en 90's printjes. Ik was daar met iemand die ik irl niet ken. Geri kwam binnen, ze was hoogzwanger. Degene met wie ik was vroeg 'ben je zwanger??!' Geri zei ja en ik zei iets van 'pfff, wist je dat niet?' terwijl ik er zelf toen ook pas achter kwam, maar Geri keek op zo'n manier naar me dat ik al lang op de hoogte was dus ik deed maar mee.
Later was ik in een soort park, met allemaal parkeerterreinen eraan vast. Er hing de sfeer van de leyweg maar zo zag het er niet uit. Je kon allerlei kamers en gebouwtjes in. Ik zal silvie van mijn werk, ze was pedicure. Ze had een hele kast vol nagellakbusjes en hele schappen vol van die nagelschaartjes die alleen bejaarden en professionals gebruiken (van die tang-achtige dingen).
Er waren een heleboel wachtenden voor me, maar silvie deed heel chill en zei dat ik makkelijk aan de beurt zou komen nog vandaag.
Ik ging weer weg, ik kwam op een asfaltweg met allerlei bobbels en scheuren. Er was heel veel chaos en ik had net als ik bijna altijd heb, geen overzicht over mijn omgeving. Heel irritant dat. Ik kon ook niet zo snel bewegen en denken als ik zou willen.

Laatst gewijzigd op 31-08-2011 om 15:03. Reden: verhaal van gemacht
Oud 31-08-2011, 10:30
Verwijderd
Ik droomde vannacht heel raar. In eerste instantie droomde ik over enorme bergen was. Die stonden op de vliegbasis van Leeuwarden. Eigenlijk was alles gewassen (wat raar is, want onze wasmachine is kapot, dan zou je toch denken dat het allemaal vies zou zijn in mijn droom ) en alles was nog een beetje nat. We moesten het allemaal gaan ophangen, en tegelijkertijd opvouwen. Dat was heel raar.

Toen ineens werkte in een bruna. Maar wel een hele drukke bruna met 4 kassa's, hopen mensen en maar 1 kassa die open was. Toen moest ik heel hard werken, maar ik mocht niet achter de kassa, dus ik weet ook niet wat ik gedaan heb. Maar toen moest ik van de baas ineens koffiebonen en eieren gaan halen , en ik stond daar te twijfelen. Toen werd de baas wat geïrriteerd, en zei: 'Nou, dan doe ik het zelf wel, loop maar mee.' Maar op buienradar hadden we gezien dat het kei en keihard zou gaan regenen. Dus we stapten naar buiten, en het begon inderdaad heel hard te regenen. We moesten op zoek naar koffiebonen, en we gingen met een karretje naar een bepaald deel van de winkel. Het was alleen niet een gewoon karretje, maar zo'n ding wat je bij tuincentra ook wel gebruikt, om van die gigantische zakken aarde enzo op te leggen. Maar wij gingen er dus koffiebonen op leggen. En die zak met koffiebonen was net zo groot als een zak met potgrond. En we moesten verschillende soorten koffiebonen, dus toen hadden we heel veel en zware dingen. Toen kwam er ineens beveiliging de winkel in, want we hadden te veel producten terwijl dat helemaal niet mocht. We gingen een soort van racen door de winkel, met dat karretje, om die mensen te ontwijken. Maar eigenlijk mochten we wel zoveel producten, we moesten alleen naar een speciale rij. Daar was het zo druk, dat ze vakken hadden geschilderd op de vloer, waar je dan je karretje op kon zetten. Kennelijk deed ik dat verkeerd, want er was een oudere man die helemaal boos op me werd .

Ik weet niet meer wat er daarna gebeurde, maar ik weet wel dat het heel raar was. Want ineens waren er een paar dingen die in brand vlogen en gingen opstijgen. Ik belande in zee, maar ik hoorde wel het nieuws op de achtergrond. Ze waren daar helemaal enthousiast aan het vertellen dat we een tweede zon hadden gekregen, en dat dat was opgemerkt door een of ander systeem. Maar het systeem zat in de zee, en was gewoon een soort mechanische vis :'). Kennelijk was dat allemaal te veel, want ik was daarna ook wakker .
Oud 31-08-2011, 16:54
MegaKind
Avatar van MegaKind
MegaKind is offline
Ik heb gedroomd over mijn leerkrachten van het 1ste & 2de middelbaar
Oud 31-08-2011, 17:26
Verwijderd
Ik heb volgens mij gedroomd dat ik met Dan Karate ging zoenen/seksen.

OMG

Maar omdat het een droom was besefte ik niet hoe awesome het was dat ik het droomde!

Bummer.
Oud 01-09-2011, 12:40
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb volgens mij gedroomd dat ik met Dan Karate ging zoenen/seksen.

OMG

Maar omdat het een droom was besefte ik niet hoe awesome het was dat ik het droomde!

Bummer.


Ik droomde dat ik heel heftig ging zoenen met Liam uit 90210 en hij was heel sexy en hij kon heel goed zoenen. Dus.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-09-2011, 12:58
Verwijderd
Ik had een draak gevangen en reed op hem de stad door, bij een kruispunt wilde hij ineens niet meer vooruit toen het verkeerslicht op groen sprong Dus toen heb ik 'm maar gedood en twee van z'n poten afgehakt om er laarzen voor mezelf van te maken. Was nogal een smerig klusje om die poten een beetje zo te krijgen dat mijn voeten er in konden, toen ik er mee ging lopen, maakte het ook telkens zo'n soppig geluid.
Oud 05-09-2011, 09:37
Verwijderd
het was iets met een man die ik ken van het werk, maar die ook lijkt op iemand van tv. Maar ik weet niet wie, een soort johan derksen maar dan nog lelijker en henk westbroek-achtiger.
Er was veel chaos en overzichtelijkheid, ik kon ook weer eens niet zo snel bewegen als ik zou willen.
Het speelde zich allemaal af in een lange straat met winkels en het was mooi weer.
Oud 06-09-2011, 08:21
Verwijderd
Ik was in de ah in maastricht, die in zo'n herenhuispandje zit. Alleen was het daar anders ingericht en heel rustig.
Ik zocht kattenbrokjes, maar de zak van het merk dat ik normaal heb was heel anders, er zaten rare groente in en er stond een andere tekst op. Een jongen (klant) zei waar ik een eindje verder wel normaal kattenvoer kon vinden. Er stond een huge ass pak kattenvoer in glimmend paarse verpakking. Het was onderverdeeld in kleine zakjes en ik kon er maanden mee doen stond er.
Later gingen mijn zusje en Q laten zien wat voor drollen ze hadden gelegd op de wc. Ze hadden beide flinke diarree.

Laatst gewijzigd op 06-09-2011 om 13:44.
Oud 06-09-2011, 11:04
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik liep in Amsterdam op straat en een boze, opgepompte neger kwam me tegemoet en sprak me dreigend toe.

Hij: "He, jij daar!"
Ik:
Hij: "Wat zei je nou daar?"
Ik: "....Eh, niks?"
Hij: "Jawel, je zei wat, ik hoorde je wel."
Ik: "Eeeeeh."
Hij: "Alle Belgen zijn tokkies, dat zei je!"
Ik: "....?"
Hij: "Jawel, dat zei je."
Ik: "En als dat zo was?"
Hij: "Dan krijg je klappen, jongen."
Ik: "En als ik nou nee zeg?"
Hij: "Nee is geen optie."
Ik: "Oh, dan doe ik 'misschien' D;d;;D:"
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 06-09-2011, 11:06
Verwijderd
^ik had weer eens niet door dat dit het droomtopic was, dus ik dacht even WAAAT
Oud 06-09-2011, 14:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik had een epic dream. Er was spanning en sensatie, er waren dictatoriale regimes, undercoveracties, mysterieuze krachten, dramatische momenten, en ga zo maar door. Topdroom.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-09-2011, 14:19
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik droomde dag ik ergens in een overvolle gangpad was en ik moest erdoorheen. Ik koos om dat te doen door spectaculaire salto's te maken ipv gewoon voorzichtig langs alles en iedereen te lopen. Maar, die salto's waren de beste manier om het te doen, ik deed de salto's niet om op te scheppen of zo. Iig, zo rechtvaardigde ik het aan (tegen?) mezelf in mijn droom. Dat was nog wel het raarst aan die droom, dat ik dingen aan mezelf rechtvaardigde, ín een droom
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 06-09-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Later gingen mijn zusje en Q laten zien wat voor drollen ze hadden gelegd op de wc. Ze hadden beide flinke diarree.
Oud 06-09-2011, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ik liep in Amsterdam op straat en een boze, opgepompte neger kwam me tegemoet en sprak me dreigend toe.

Hij: "He, jij daar!"
Ik:
Hij: "Wat zei je nou daar?"
Ik: "....Eh, niks?"
Hij: "Jawel, je zei wat, ik hoorde je wel."
Ik: "Eeeeeh."
Hij: "Alle Belgen zijn tokkies, dat zei je!"
Ik: "....?"
Hij: "Jawel, dat zei je."
Ik: "En als dat zo was?"
Hij: "Dan krijg je klappen, jongen."
Ik: "En als ik nou nee zeg?"
Hij: "Nee is geen optie."
Ik: "Oh, dan doe ik 'misschien' D;d;;D:"
Ook al is het een droom mooi opmerking haha
Oud 06-09-2011, 14:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik droomde over spinnen, dus ik werd om 9 uur wakker

En daarna droomde ik dat iemand me vroeg welke deo ik gebruikte en dat vatte ik op als 'je stinkt' en toen was ik boos. Ik ging met mijn moeder een winkeltje in en moest van haar iets praktisch kopen, maar alle praktische dingen waren weg. Er hingen alleen hele toffe rokjes en jurkjes die ik nooit zou kopen, maar toen dus wel wilde kopen. Zwart met felgekleurde details en een jurk helemaal glitter en een open rug en het was erg sexy allemaal. Maar mijn moeder was het er niet mee eens.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-09-2011, 21:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde vannacht dat de waspoeder bij de hema €1,50 was. Maar toen ik vandaag ging kijken was hij €2,50. Voelde ik me even genaaid.
Oud 08-09-2011, 08:29
Verwijderd
Over Harm Edens en oude stoelen met groen fluwelen zittingen. Meer weet ik niet.

edit : toch wel

iemand wist af van mijn THINGIE en deed daar heel normaal over. Toen sprak ik er met nog meer mensen over en die vonden het ook niet awkward.

Laatst gewijzigd op 08-09-2011 om 13:48.
Oud 08-09-2011, 08:40
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat ik in het vliegtuig zat en er was iemand heel vals aan het zingen. Het was zo irritant dat ik toen maar aan de noodrem heb getrokken, maar toen stond ik opeens in China, en daar wilde ik helemaal niet heen. Een familie kwam mij ophalen, die stonden daar met zo'n bordje met mijn naam erop..

Verder heb ik er niet veel van onthouden, maar het was heel vreemd.
Oud 08-09-2011, 16:45
Verwijderd
Ik droomde dat ik in Nijmegen was en daar mensen moest ophalen. Van daaruit gingen we naar Den Bosch, waar ik mijn buurman tegenkwam. Ik praatte met hem en toen zei hij dat hij moest haasten, want hij zou anders zijn vliegtuig missen. Zijn vrouw zat opeens in een rolstoel en ik hielp hen om haar in het vliegtuig te krijgen. Daardoor zat ik in het vliegtuig naar Canada toen het opsteeg, en dat vond ik nogal vervelend, want ik moest snel terug naar huis en niet naar Canada. Gelukkig maakte het vliegtuig nog een tussenstop in Amsterdam en dan zou ik vanuit daar naar Den Bosch terug moeten en vanuit Den Bosch naar Rusland. Maar ik kon Amsterdam niet uit, want ik had geen OV-chipkaart. Ik huilde en huilde en uiteindelijk kwam ik thuis, waar mijn vader me vertelde dat ik een enge ziekte had en al mijn haren zou verliezen. Toen droomde ik dat ik wakker werd (dat was heel vreemd) en dat ik mijn haren af begon te knippen. Maar, bedacht ik, dat geeft niet. Ik doe een hoofddoek op en word de mooiste persoon met een enge ziekte op de wereld. Ik keek in de spiegel en was opeens ook heel heel heel erg mooi. Daarna werd ik weer wakker en weer alleen in mijn droom. Toen was ik op een boot en daar waren dingen aan de hand, maar nu weet ik niet precies meer wat.

Bla-bla, heel verhaal. Maar deze droom was opmerkelijk omdat 1. ik twee keer wakker werd binnen mijn droom en 2. hij voor de helft in het Russisch en voor de helft in het Nederlands was.
Oud 10-09-2011, 00:33
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik droomde over verschillende situaties die best vervelend waren, maar nog net, net, nét niet vervelend genoeg om een nachtmerrie te veroorzaken. Waardoor de droom toch best naar werd. Ik weet niet wat de situaties allemaal waren, maar ik had bijvoorbeeld wel een enorme ruzie met mijn moeder. Ik zou diezelfde dag nog die ruzie gehad hebben met mijn moeder als ik me niet had ingehouden. Dus was het best raar om in de droom wel die ruzie te hebben. Verder waren de verschillende situaties zo onsamenhangend dat dát ook zorgde dat het een nare droom was.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 10-09-2011, 00:37
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
In mijn droom keek in in de spiegel naar mijn buik, en ik was niet echt dikker dan normaal of zoiets, maar ik had wel zo'n lap... vel/vet op mijn buik hangen. Ik kon het optillen en het was ongeveer de grootte van mijn handen naast elkaar - iets kleiner. En dat vond ik heel naar, en toen bedacht ik me dat ik moest lijnen, maar niet fanatiek en zo, maar gewoon net wat minder snoepen en bewuster eten, maar niet níet meer snoepen want dan kon ik het niet volhouden enzo. En toen werd ik wakker en was ik blij dat ik gewoon een normale buik heb.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 10-09-2011, 20:35
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik droomde dat ik loepzuiver Bohemian Rhapsody zong
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 13-09-2011, 07:42
Verwijderd
Dat ik een zwangerschapstest deed en er verschenen vijf streepjes.
Oud 13-09-2011, 18:37
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat ik een zwangerschapstest deed en er verschenen vijf streepjes.
Wat betekent dat?
__________________
you're not my demographic
Oud 14-09-2011, 01:23
Verwijderd
Een vijfling.
Oud 14-09-2011, 11:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat ik in een camper woonde en dat de camper werd gekraakt.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-09-2011, 12:04
Verwijderd
over een professionele keuken waar ik allerlei dingen zocht en dat vervoerde op een stalen karretje van het werk. Later deed een kok nog lelijk tegen me. Er was ook iets met een serie, ik weet niet meer welke, maar ik kreeg er een fijn gevoel van.
Oud 15-09-2011, 10:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat ik ging trouwen met D., maar de ring van B. gebruikte.
Oud 16-09-2011, 07:52
Verwijderd
ik zat in de bus en had mijn tas bij de bagageding neergezet. Later wilde ik hem pakken en was ie gejat. Ik baalde want ik had verder geen schone kleren meer.

Later waren er 4 mensen met tepelvloed die een spel speelden, ze moesten met hun tepelvocht het getal 4 schrijven op elkaars shirt zonder 2 keer op dezelfde lijn te komen.

Laatst gewijzigd op 21-09-2011 om 20:05.
Oud 20-09-2011, 08:55
Verwijderd
1. ik had in mijn agenda met een andere kleur pen geschreven, daar ergerde ik me aan. Er had ook nog iemand anders dingen in opgeschreven want er stond een vreemd handschrift in.

2. Ik was in het huis van anne, maar het zag er heel anders uit. Het was gewoon een eengezinswoning met lelijke meubels. Ik deed mijn was daar en hing het buiten op. A moest naar haar werk en ik ook. We gingen met de tram. A deed per ongeluk iets, en toen ging de tram ineens heel hard rijden. We ontdekten dat er een soort witte nopjes op de vloer zaten en als je die indrukte ging de tram heel hard, kon je ook niet remmen. We drukten alle knopjes in die we zagen, zoals de toeter en het trambelletje, zodat mensen aan de kant gingen. Later was ik weer in A d'r huis. Ik wilde mijn was van de lijn halen maar er liepen heel veel oorwurmen en spinnen overheen. Ik vroeg of anne een insectencheck wilde doen maar daar had ze geen zin in.

3.Later had ik een andere droom dat ik met anne in de trein ging. We moesten bij den haag CS uitstappen. Ik haalde haar op en ze deed de deur open, naakt. Het viel me op dat ze best een dikke kont had en haar tieten waren kleiner dan ik had verwacht maar het zag er mooi uit.
In de trein was het lachen, gieren, brullen tot we erachter kwamen dat we ons station voorbij waren gereden. En ik moest naar mijn werk, ik ging te laat komen en daar maakte ik me ernstig zorgen over.
Oud 20-09-2011, 09:03
Verwijderd
Ik droomde van het weekend dat ik weer begon met roken en ik voelde me slecht. Gelukkig was het een droom!
Oud 20-09-2011, 09:35
Verwijderd
Iets heel engs, over een kindertjesontvoerende heks. Die ik met een groep mensen probeerde te vangen. Oegm stond ik in de slaapkamer met el bebe op mijn arm, en keek ik uit het raam naar het veldje achter het huis. Daar speelden een heleboel kinderen die allemaal in het wil gekleed waren. De heks stond in het midden, zwart gekleed. Toen bliksemflitste ze ineens en staarde ze me recht aan *ril* en toen was baby weg.
Oud 20-09-2011, 09:41
Verwijderd
Gisteren droomde ik dat ik net bevallen was en dat de verloskundige mijn kindje al helemaal had aangekleed en op z'n eigen kamer had gelegd, zonder dat ik hem gezien had (het was dus een jongetje!). Ik was een beetje beduusd, want zat daar alleen in bed en wist niet echt wat ik moest doen. Ik ging in het bedje kijken en daar lag een extreem snoezige baby, haha Vervolgens at ik 'm in één hap op en bedacht ik me niet veel later dat dat vast niet de bedoeling was, maar ja, toen was de baby dus al weg.... Weird!
Oud 20-09-2011, 09:41
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat ik een zwangerschapstest deed en er verschenen vijf streepjes.
Citaat:
Wat betekent dat?
Citaat:
Een vijfling.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 20-09-2011, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Vervolgens at ik 'm in één hap op en bedacht ik me niet veel later dat dat vast niet de bedoeling was, maar ja, toen was de baby dus al weg.... Weird!
Oud 21-09-2011, 15:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat ik even op mijn oude bijbaantje was. Het was echt enorm veranderd, maar er waren nog wel mensen die ik herkende (en ook mensen die ik herkende maar daar nooit hebben gewerkt). Hele gekke sfeer. Toen kreeg ik een kaartje voor de glijbaan omdat mijn baas het leuk vond dat ik even langskwam.
__________________
you're not my demographic
Oud 27-09-2011, 20:27
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik droomde dat ik met Syori in Tibet in Peru was. En daarna zaten we in een computerspel dat we moesten winnen omdat anders onze zusjes dood zouden gaan...
Oud 27-09-2011, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde dat ik met Syori in Tibet in Peru was. En daarna zaten we in een computerspel dat we moesten winnen omdat anders onze zusjes dood zouden gaan...
Lolwut
Oud 28-09-2011, 11:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een jongen had een bom boven mijn favoriete schoenenwinkel. Hij woonde daarboven.
Ik had de bom gezien, hij stond op 5 uur. Maar de experts wilde niet hoger dan de eerste verdieping, omdat ik geen bewijs had.
Toen ging ik met die jongen praten over zijn Big Brother tijd en uiteindelijk mocht ik een foto maken van de bom en zijn Facebook status.
Daarmee rende ik door de winkelstraten naar de politie, maar ik was heel langzaam.
In een winkel stonden open potjes met van die flexibele zuurtstoksnoepdingen, dus ik nam er een paar. Ze waren niet zo lekker.
Onboeiende gesprekken over winterjassen en laarzen waar je het hele jaar mee doet en een psychobitch die het niet kan laten op mijn helm te rammen.

Ineens was ik terug met de politie en die gingen naar boven. De jongen was beneden, hij kocht laarzen.
De politie schrok, omdat het bijna 4 uur was en ze dachten dat de bom afging. Toen heb ik ze geroloogd.
Oud 30-09-2011, 12:29
Verwijderd
Ik heb vanalles gedroomd, en ik weet lang niet alles meer, maar wat ik nog wel weet ik dat ik ergens had geslapen, en dat ik toen bij Pip thuis (ze was er zelf niet) boterhammen ging pakken.
Haar huis zag er heel anders uit, maar het stonk wel naar de kattenbak
Oud 30-09-2011, 12:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gister had ik gedroomd dat ik een crappy spookhuis had. En dat een man zijn twee honden bij mij dropte, maar dit mocht mijn moeder niet weten. Toen ik naar beneden ging, om ze uit te laten, kwam mijn moeder aan met Meneer Janse (voor de n00bs: dat is mijn overleden hondje). En toen dacht ik nog 'je bent aan het dromen, het is niet echt, hij is dood', maar hij was heel blij om me te zien en ik kon hem aaien enzo, en toen dacht ik dat het toch geen droom was.
Slap in the face toen ik wakker werd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-09-2011, 13:36
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Echt iets heel wazigs over 2 exen die ruzie met elkaar hadden
__________________
Tsja
Oud 02-10-2011, 13:31
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat Luud bij mij kwam eten en slapen. We waren in mijn oude ouderlijk huis.
Het was wel gezellig, maar verder weet ik niet zoveel meer.
Oud 03-10-2011, 14:17
Verwijderd
over een lijk waar ik met iemand voor zorgde, het was heel eng en vies. Ik herinnerde me iets over het huis van buren A&M waar ik al eerder over had gedroomd. Ik vroeg me af welke cw'er er in hun huis zou komen wonen.
Later stond sam bij een marktkraam. Hij had een dikke, grijze jumpsuit aan met een zilveren jas erover met capuchon. Ik vroeg of hij nog een deken wilde maar hij had het warm zat zei hij. Hij keek verdrietig. Het regende en er waren niet veel mensen op de markt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Little Phoebe
500 28-10-2013 16:07
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 13:10
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 13:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 08:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.