Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2014, 10:04
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
niet van gekomen, heb je nog tips?
Zorg dat je een gezellige setting hebt met mensen die je vertrouwd (en die je er dus niet uit schoppen halverwege je trip).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2014, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Klinkt als een leuke (op dat KO gaan na), best heftige trip!
Heb het ook al heeeeeel lang op de planning staan maar nog steeds niet van gekomen, heb je nog tips?
Wat raar trouwens, dat die maat van je jullie er ineens uit schopt :/
Serieus, het KO gaan was een geweldige ervaring. Ik voelde echt een hele andere vibe in me erna.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 23:09
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Zorg dat je een gezellige setting hebt met mensen die je vertrouwd (en die je er dus niet uit schoppen halverwege je trip).
Ik ga het samen met één, maximaal twee goede vrienden doen die het al vaker hebben gedaan en zij zeiden precies hetzelfde als wat jij nu zegt

@Carl: Oh, nouja ik hoop het toch maar niet mee te maken
Met citaat reageren
Oud 08-01-2014, 17:23
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Klinkt als een leuke (op dat KO gaan na), best heftige trip!
Heb het ook al heeeeeel lang op de planning staan maar nog steeds niet van gekomen, heb je nog tips?
Wat raar trouwens, dat die maat van je jullie er ineens uit schopt :/
Zorg dat je weinig prikkels krijgt. Dat kan binnen, in een bos of op een rustig strand. Op die manier gaan je hersens vervelen en vervolgens zelf allemaal dingen verzinnen. Als je je ogen dicht doet, ga je felle dingen zien. Alsof je door Las Vegas loopt. Bovendien is het ook veel fijner dan in een drukke omgeving. Door de rust kun je meer genieten van je trip.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 09:32
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Zorg dat je weinig prikkels krijgt. Dat kan binnen, in een bos of op een rustig strand. Op die manier gaan je hersens vervelen en vervolgens zelf allemaal dingen verzinnen. Als je je ogen dicht doet, ga je felle dingen zien. Alsof je door Las Vegas loopt. Bovendien is het ook veel fijner dan in een drukke omgeving. Door de rust kun je meer genieten van je trip.
Bedankt voor de tip, bedoeling is ook om het thuis te doen! Waarschijnlijk volgende vakantie of zo ergens, die vakantie staat ook ketamine op de planning. Werken die twee elkaar niet tegen als je dat in dezelfde week doet of heeft dat geen effect op elkaar?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2014, 20:03
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Afgelopen weekend voor het eerst xtc gedaan, was leuk, voelde eerst niks en toen knalde het erin, benen voelde licht en heel koud, kreeg het warm, wou praten en heel heel veel roken, genoeg energie en knarsende tanden haha
Met citaat reageren
Oud 22-01-2014, 23:13
MeneerE
MeneerE is offline
Nicotine, alcohol, wiet, hasj, toetergas.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2014, 14:57
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Afgelopen weekend voor het eerst xtc gedaan, was leuk, voelde eerst niks en toen knalde het erin, benen voelde licht en heel koud, kreeg het warm, wou praten en heel heel veel roken, genoeg energie en knarsende tanden haha
Roken inderdaad ja, heb het zelf nooit echt door maar dan is het uitgewerkt en zie ik dat er weer 1 of 1,5 pakje dooheen is gegaan XD
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 19:45
KeepCalm2014
Avatar van KeepCalm2014
KeepCalm2014 is offline
Niks, en daar ben ik trots op
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 13:25
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
alcohol, wiet, spacecake
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 23:40
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Alcohol en pijptabak.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2014, 20:15
MyFriend1995
MyFriend1995 is offline
Uhmmmsss, Alcohol, nicotine, wiet, hasj etc
Met citaat reageren
Oud 11-03-2014, 20:21
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Geldt energy drank ook?
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 10:42
robertz86
robertz86 is offline
wiet, alcohol, mdma, amfetamine,cocaine, ghb, 2cb, ketamine, lsd, paddo's, dmt, mescaline...

veel uitgeprobeerd dus in mijn leven.. sommige dingen vaker, sommige dingen een enkele keer.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2014, 21:24
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
coke, mdma, amfetamine, dexamfetamine, morfine, 4fmp, wiet, hasj, wietolie, paddo's, ketamine, lachgas
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 22:28
TralalaTim
Avatar van TralalaTim
TralalaTim is offline
Een GHB shake is mijn favo
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 12:29
onizuka-
onizuka- is offline
nicotine, cafeďne, en wiet
ik denk niet dat ik heviger spul ga pakken want ik denk dat t dan moeilijke word om controle te houden o.O?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 21:26
Verwijderd
Cafeďne sisha lachgas alcohol helium stratera litarin concerta rispedal rispedon. Dat is 't eigelijk wel.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2014, 20:32
Vinnyyy
Avatar van Vinnyyy
Vinnyyy is offline
MDMA Alcohol GHB XTC wiet hasj poppers coke en nicotine
mijn favorite is coke, wiet en GHB
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 09:57
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
"Alleen" wiet, zou nog wel paddo's en LSD willen proberen.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 10:06
Nilsey
Avatar van Nilsey
Nilsey is offline
Citaat:
En welke is je favoriet?

TS;

Alcohol, nicotine, wiet, hasj, hasjolie, lachgas, poppers, spacecake, XTC, MDMA, speed, 4-FMP, cocaďne, morfine (medisch).

Favoriet is 'n lastige, twijfel heel erg tussen XTC en 4-FMP. Ik denk op feestjes die ik muzikaal niet interessant vind en thuissituaties XTC omdat ik daar zo vaag en praterig en vrolijk van wordt dat ik toch niet echt zin heb om los te gaan, en op feestjes met een goede line-up die muzikaal heel interessant zijn voor mij 4-FMP door het vrolijke met onwijs veel energie en zin om los te gaan (en dit ook nonstop kunnen). Als ik kijk naar de dip zeg ik toch 200% zeker 4-FPM, totaal geen kater/crash bij uitwerken o.i.d., alleen het niet kunnen slapen is vervelend.
nou kijk als sigaretten mee tellen dan die want dat is t enige wat ik ooit gebruikt heb
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 18:54
Dr. Pokerface
Avatar van Dr. Pokerface
Dr. Pokerface is offline
- Sigaretten
- Alcohol
- Cannabis

Favoriet is eerst sigaretten dan alcohol.
Met cannabis teveel slechte ervaringen gehad...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2014, 18:19
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
GHB heeft (min-of-meer) dezelfde werking als "Dormicum" (midazolam). Als de omreken-dosering gelijk is. Alleen dormicum heeft een "veilige limiet" en is daarom ook erg veilig, ook bij te hoge doseringen. Werkzaamheid van GHB gaat een factor 1000x door de "geluidsbarriere". Iets te hoog doseren, en het is gewoon einde oefening. Ben je eenmaal GHB verslaafd, en je mist je dosis- kan nog geen 1.000-voudige dosis dormicum (waar je dus normaal een paard mee plat krijgt), je nog redden. Als je geluk hebt, belandt je dan op de intensive care in het ziekenhuis.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 23:08
Verwijderd
Citaat:
GHB heeft (min-of-meer) dezelfde werking als "Dormicum" (midazolam). Als de omreken-dosering gelijk is. Alleen dormicum heeft een "veilige limiet" en is daarom ook erg veilig, ook bij te hoge doseringen. Werkzaamheid van GHB gaat een factor 1000x door de "geluidsbarriere". Iets te hoog doseren, en het is gewoon einde oefening. Ben je eenmaal GHB verslaafd, en je mist je dosis- kan nog geen 1.000-voudige dosis dormicum (waar je dus normaal een paard mee plat krijgt), je nog redden. Als je geluk hebt, belandt je dan op de intensive care in het ziekenhuis.
Ben je nou benzo's aan het vergelijken met GHB? Wat bedoel je precies met dezelfde werking en met een factor 1000x door de geluidsbarriere van GHB t.o.v. midazolam? Dat je rustig 4,5 gram midazolam kan nemen zonder in coma te raken? Je snapt ook dat een milligram ietsjes minder is over het algemeen dan een milliliter?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 22:16
MSB
MSB is offline
Wiet, alcohol, lachgas, ritalin, oxazepam (voorgeschreven, tegen slapeloosheid), xtc, mdma, speed, coke (drie keer, voelde alle drie de keren niets), ghb (werd in m'n drankje gedaan), truffels, lsd.

Favoriet zijn toch wel xtc en lsd.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2014, 18:46
Rachelll
Rachelll is offline
Alleen een wietje en hashjointje! Harddrugs is niks voor mij, ben veel te bang dat ik uit mezelf treed doordat ik mezelf betrap op psychotische trekjes, nee dankje!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2014, 20:54
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Kan sinds gisteren pure MDMA aan m'n lijstje toevoegen, prefereer toch pillen in verband met het doseren.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2014, 22:06
Verwijderd
Ach joh, halve gram in een vloeitje en knallen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 23:13
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Ach joh, halve gram in een vloeitje en knallen.
Een maat van me douwde ineens het zakje onder m'n neus dus was een beetje moeilijk doseren Heb drie goede vingers gepakt, weet niet hoeveel milligram het was, maar had ook al twee keer een halve witte domino op toen dus hoe sterk het was weet ik ook niet precies. Ging er wel lekker op
Met citaat reageren
Oud 23-06-2014, 08:13
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Op Defqon komend weekend GHB proberen, ondanks dat ik er wat angstig tegenover sta i.v.m. doseren ben ik er toch erg nieuwsgierig naar. Ga het wel pas 's nachts op de afterparty op de camping proberen, festival zelf lekker aan de 4-FMP en pep.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 17:06
niftarlae
niftarlae is offline
xtc/hasj/wiet/alcohol/cocaine/speed

en ben pas 15... aahhaha gelukkig blow ik alleen maar afentoe en de rest ben ik mee gestopt
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 17:36
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
xtc/hasj/wiet/alcohol/cocaine/speed

en ben pas 15... aahhaha gelukkig blow ik alleen maar afentoe en de rest ben ik mee gestopt
Rustig aan, pik
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 26-06-2014, 11:57
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Op Defqon komend weekend GHB proberen, ondanks dat ik er wat angstig tegenover sta i.v.m. doseren ben ik er toch erg nieuwsgierig naar. Ga het wel pas 's nachts op de afterparty op de camping proberen, festival zelf lekker aan de 4-FMP en pep.
Je weet dit vast, maar ik ga het toch roepen omdat ik speed en GHB echt een hele pittige combo vind!
Pas asjeblieft op met GHB nemen als je speed nog werkt, op het moment dat de dan speed uitwerkt kan de ghb er extra hard inklapppen omdat de speed in eerste instantie de effecten van de GHB 'dempt'. Dus niet bijnemen als je niets merkt van de ghb. Ik heb dit ooit bijna verkeerd zien aflopen, en daar lachen we nu hard om, maar we hadden ook net zo goed een vriend minder kunnen hebben.

Zo dat was mijn bezorgde-drug-mama-tip van deze week.

Verder uiteraard heul veul plezier!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2014, 14:19
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Je weet dit vast, maar ik ga het toch roepen omdat ik speed en GHB echt een hele pittige combo vind!
Pas asjeblieft op met GHB nemen als je speed nog werkt, op het moment dat de dan speed uitwerkt kan de ghb er extra hard inklapppen omdat de speed in eerste instantie de effecten van de GHB 'dempt'. Dus niet bijnemen als je niets merkt van de ghb. Ik heb dit ooit bijna verkeerd zien aflopen, en daar lachen we nu hard om, maar we hadden ook net zo goed een vriend minder kunnen hebben.

Zo dat was mijn bezorgde-drug-mama-tip van deze week.

Verder uiteraard heul veul plezier!
Wordt uitgesteld, ik ga geen weekend meer i.v.m. school
Als ik nog ga dan is het alleen morgen en dan hou ik het gewoon bij pep, GHB komt in de vakantie nog wel een keertje. En ja dat wist ik inderdaad, lees me altijd heel goed in voor ik iets nieuws probeer.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2014, 16:10
Yellydown
Avatar van Yellydown
Yellydown is offline
heb nooit drugs gebruikt (13 jaar, ken mensen die op deze leeftijd het al doen)
__________________
Italië forever <3
Met citaat reageren
Oud 24-07-2014, 18:59
maxhiggs
maxhiggs is offline
ja jonge
jwz
speed
coke
xtc
cocaine
heroine
je weet tog
ik ben er weer
jwz

Groetjes Max.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2014, 05:55
Verwijderd
Citaat:
heb nooit drugs gebruikt (13 jaar, ken mensen die op deze leeftijd het al doen)
Bedankt voor deze inzichtvolle reactie
Met citaat reageren
Oud 31-07-2014, 01:05
Nirvdapirv
Nirvdapirv is offline
mdma crystallen, xtc, wiet, hasj, speed/pep!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 17:19
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Crystallen :')
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 29-08-2014, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Cafeďne sisha lachgas alcohol helium stratera litarin concerta rispedal rispedon. Dat is 't eigelijk wel.
Meeste medicaal btw
Met citaat reageren
Oud 03-09-2014, 20:27
BadSmile
BadSmile is offline
Wiet, speed, pillen meerdere soorten, coke, GHB.. niet zo gek te bedenken en ik heb het geprobeert.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2014, 20:43
Laiva
Avatar van Laiva
Laiva is offline
nicotine en heel af en toe eens een jointje, maar allebei op feestjes. ik ben niet echt verslaafd, hoewel ik wel graag een pretsigaretje lust
Met citaat reageren
Oud 03-11-2014, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Wiet, speed, pillen meerdere soorten, coke, GHB.. niet zo gek te bedenken en ik heb het geprobeert.
2c-7t?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2014, 17:39
AVblog
AVblog is offline
Alcohol
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 15:29
pj eilander
pj eilander is offline
Citaat:
Ik heb hasj, wiet, cocaďne, xtc, mdma-kristallen, truffels, 2c-b, xanax, alcohol, cafeďne (in pil-vorm), lachgas en herbal xtc gebruikt.

Boven aan mijn verlanglijstje staat 4fmp en ik ben ook wel benieuwd naar andere designer drugs. Gelukkig is het niet moeilijk om daar aan te komen, omdat het redelijk vrij te verkrijgen is. Ik ben ook wel benieuwd naar ketamine, maar ik weet niet of dissociatieven wat voor mij zijn. Ik associeer dat best wel met downers namelijk.
4fmp inmiddels geprobeerd. De eerste keer vond ik het heerlijk, ik kreeg echt een heel fijn gevoel in mijn lichaam en had heeeel veel energie om te feesten. De tweede keer vond ik het niet tof. Ik ging erg zweten en kon daarna niet slapen, maar voelde me er niet tof bij. Ik had er flink veel tijd tussen laten zitten en mijn vrienden ervoeren wel het zelfde gevoel als de keer vorige keer. Geen idee waar het aan lag.

Ik gebruik ook op regelmatige basis dexamfetamine sinds een paar maanden, maar dat is om medicinale redenen. Ben ik overigens wel zeer tevreden over

Mijn favoriet is tegenwoordig 2c-b. Heeerlijk om in mn eentje of met mn lover samen te doen

Keta staat nu wat hoger op mn verlanglijstje, lijkt me toch wel erg fijn. Misschien in de kerstvakantie proberen!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 18:17
Davizz
Davizz is offline
wiet, hasj, coke en lachgas.

Ik ben een vervend blower, maar wil zeker nog wel meer gaan uitproberen. Wat voor pilletjes raden jullie aan?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 18:19
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
4fmp inmiddels geprobeerd. De eerste keer vond ik het heerlijk, ik kreeg echt een heel fijn gevoel in mijn lichaam en had heeeel veel energie om te feesten. De tweede keer vond ik het niet tof. Ik ging erg zweten en kon daarna niet slapen, maar voelde me er niet tof bij. Ik had er flink veel tijd tussen laten zitten en mijn vrienden ervoeren wel het zelfde gevoel als de keer vorige keer. Geen idee waar het aan lag.
Kan aan alles gelegen hebben. Gemoedstoestand, slechte dag gehad, slecht geslapen of gegeten, et cetera. Belangrijk is om een goede nachtrust te pakken en neem even een weekje extra vitamines in voor en na gebruik.

En @ Daviz; Maakt geen hol uit, het is niet zo dat je van de ene pil veel lekkerder gaat als van de andere hoewel veel mensen dat wel denken. Ligt aan veel andere factoren zoals hoe je in je vel zit, geslapen en gegeten hebt en dergelijke. Laat wel je pillen testen als je ze gekocht hebt zodat je weet dat je safe zit, zeker met het oog op de drugsdoden tijdens het ADE.
Begin je eerste keer met een halfje, dat andere halfje kun je altijd later nog bijpakken mocht je daar de behoefte toe voelen. Meer dan 1 pil is zeker niet nodig bij je eerste keer.
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:45
supersilverdees
supersilverdees is offline
Wiet, Nicotine, Alcohol, Lachgas, Salvia, Hasj, Xtc, Pep, Heb truffels in mijn huis ga die binnen kort gebruiken.

Favoriet: Xtc
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:46
supersilverdees
supersilverdees is offline
Citaat:
wiet, hasj, coke en lachgas.

Ik ben een vervend blower, maar wil zeker nog wel meer gaan uitproberen. Wat voor pilletjes raden jullie aan?
Xtc!!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2014, 00:18
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Niks, en daar ben ik trots op
Maar dat zou u niet moeten zijn.
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Is wiet verslavend?
anne-maria
65 04-04-2011 19:06
Games Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig!
HKU_Smee
26 13-04-2010 10:46
De Kantine vragentopic
Verwijderd
13 12-07-2009 22:47
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Drugs & Alcohol Legalisering Drugs.
Isa
28 31-12-2001 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.