Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2014, 20:19
luna-23
luna-23 is offline
Een van mijn beste vrienden ken ik nu ongeveer anderhalf jaar, toen we elkaar net ontmoette vonden we elkaar wel een leuk en die chemie is nooit helemaal verdwenen. Nou heb ik een vriendje gekregen sinds een jaar en dat vond hij niet zo leuk $ maar toch zijn we wel al die tijd eigenlijk alleen maar betere vrienden geworden, echt super lang konden we praten over van alles en nog wat. Nu heb ik hem al best lang niet gezien en als we appen loopt het gesprek vaak dood. Dan stuur ik heel verhaal en antwoord hij met haha of een smiley.
Ik weet dat hij me al die tijd leuk is blijven vinden en als ik mn vriend niet had gehad ik hem wss ook nog maar ik zou noooooit vreemdgaan omdat ik van mn vriendje hou.

Maar nu voelt het alsof ik een van mijn beste vrienden kwijt aan het raken ben. Zou hij het zat zijn dat we elkaar een beetje aan het lijntje houden omdat we wel eens een beetje flirten maar ik wel hele duidelijke grenzen heb? Of zou hij me gwn saai vinden geworden?
Ik wil hem echt niet kwijt, hij is iemand bij wie ik echt altijd helemaal mezelf kan zijn.

ik weet niet of jullie er iets zinnigs over kunnen zeggen maar miss heft iemand toch wel een idee of tip.
liefs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2014, 20:25
Verwijderd
Hij wil je ballen en nu je een ander vriendje hebt issie jaloe.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2014, 07:34
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet of jullie er iets zinnigs over kunnen zeggen maar
Ja kunnen we want is namelijk heel simpel! Dit:

Citaat:
Hij wil je ballen en nu je een ander vriendje hebt issie jaloe.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2014, 07:36
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Wat Rev zegt betekent dat vrij vertaald: Ik denk dat hij tot een jaar geleden wel een diepere relatie met jou had gewild.
Misschien dacht hij in het begin nog, "het zal wel loslopen" maar na een jaar als bijhangsel te fungeren denkt hij "fuck it".
Nu dat schip is gezonken wil hij zichzelf geen pijn doen en neemt hij afstand, een heel gezonde instelling.
Zou je zelf leuk vinden "aan het lijntje" te worden gehouden?
Er zijn meerdere topics geweest waar wordt gevraagd of een man/vrouw vriendenrelatie (zonder seks) stand kan houden. In bijna alle gevallen zeggen de vrouwen "ja" en de mannen "nee".
Citaat:
Ik wil hem echt niet kwijt, hij is iemand bij wie ik echt altijd helemaal mezelf kan zijn.
Opvallend dat je méér jezelf kan zijn bij hem dan bij je vriendje.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2014, 07:56
Verwijderd
Goede toevoeging inderdaad. Typische casus van friendzoned.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 01:27
Verwijderd
Citaat:
Er zijn meerdere topics geweest waar wordt gevraagd of een man/vrouw vriendenrelatie (zonder seks) stand kan houden. In bijna alle gevallen zeggen de vrouwen "ja" en de mannen "nee".
Dat zullen dan topics zijn geweest op een ander forum? Want in het recentste topic valt dat nogal mee.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Dat zullen dan topics zijn geweest op een ander forum? Want in het recentste topic valt dat nogal mee.
Dit is wel anders, de jongen heeft namelijk wel een oogje op het meisje.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Dit is wel anders, de jongen heeft namelijk wel een oogje op het meisje.
Ik reageerde dan ook niet op TS maar op hookee.

Wat advies aan TS betreft heb ik niet zo veel toe te voegen aan wat al gezegd is. Nouja, misschien dat ze 't gewoon aan die vriend moet vragen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 17:38
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Dat zullen dan topics zijn geweest op een ander forum? Want in het recentste topic valt dat nogal mee.
Ik was deze link tegengekomen, maar misschien is het is Utah anders.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 07:53
luna-23
luna-23 is offline
tnx iedereen voor de reacties. Ik heb er een soort van voorzichtig naar gevraagt waarna ik volgens mij wel kon opmaken dat hij geen vrienden meer wou maar een leuk meisje zonder vriendje wil (like, we kunnen dus geen vrienden meer zijn omdat k een vriendje heb?)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 07:55
Verwijderd
Klopt, juiste conclusie!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 13:30
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Hij wil geen energie in je steken als hij verder niks anders in je mag steken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2014, 12:04
Verwijderd
Hij wil niks meer met je te maken hebben omdat hij verliefd op je is en hij het zat is dat hij je niet kan krijgen, dus gaat 'ie maar een andere weg in. En dat is heel slim van 'm.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2014, 15:33
Heer Wil
Heer Wil is offline
Hij gunt jou en je vriendje jullie relatie en gaat daar niet steeds bij hangen. Jij moet gewoon een keuze maken. Je kunt niet steeds "een beetje blijven flirten" en "toch je grenzen hebben". Is voor beide jongens onacceptabel.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 14:03
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
als je em niet kwijt wil dan zul je met hem moeten gaan, het aloude als er chemie is kunnen mannen geen vrienden zijn van vrouwen (let; niet andersom)
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 14:04
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
tnx iedereen voor de reacties. Ik heb er een soort van voorzichtig naar gevraagt waarna ik volgens mij wel kon opmaken dat hij geen vrienden meer wou maar een leuk meisje zonder vriendje wil (like, we kunnen dus geen vrienden meer zijn omdat k een vriendje heb?)
Behalve als hij dat zou zijn inderdaad.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 20:53
HistoryMan
Avatar van HistoryMan
HistoryMan is offline
Jup dat herken ik en ga er maar van uit dat het beter voor hem is als je hem met rust laat.
Laat het zitten.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 15:39
Heer Wil
Heer Wil is offline
Al had je geen vriendje, als je niet de interesse in hem hebt zoals hij deze bij jou heeft, was hij vanzelf wel een keer afgehaakt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-04-2014, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Al had je geen vriendje, als je niet de interesse in hem hebt zoals hij deze bij jou heeft, was hij vanzelf wel een keer afgehaakt.
Grote kans dat dit pas gebeurd als één van de twee verliefd raakt, niet voor dat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet
Zeeslag
1 01-04-2015 16:14
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Liefde & Relatie Afhankelijk van beste vriend?
-(L)-
9 16-10-2005 07:34
Psychologie jeugdzorg :)
~~dolce~~
53 25-10-2003 22:50
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Psychologie Mijn zomervakantie tot nu
Eend
22 25-02-2002 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.