Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2014, 00:58
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Nou kijk

ik ben nu ongeveer bijna een maand bezig met een meisje wat ik via via heb leren kennen, eerst leuk begonnen met appen alles, en uiteindelijk maar besloten af te spreken met dr (omdat ik doorhad dat ze me wel zag zitten) dusja met die date hebben we toen gezoend etc jww the good stuff, maar na die date schakelde iets in me om....het gevoel dat ik dr echt leuk begon te vinden. En als dat gebeurt ga ik stomme fouten maken, zoals te lief voor dr worden en teveel praten, teveel aandacht geven...en zo heb ik de laatste paar meisjes waar ik mee bezig was ook al verneukt en ik merk dat ik t nu weer doe....

Dit moet echt kappen omdat ik anders het bij iedere griet ga verknallen die ik tegenkom. Op app heb ik t dus redelijk verneukt maar gelukkig heb ik vandaag in de middag een date met dr (dat betekend dat ze mij dus nog wel ziet staan anders had ze wel een smoes verzonnen om t te cancellen) en dat zie ik als een kans om mn domme maar goedbedoelde daden van de afgelopen week ongedaan te maken. Maar ik ben gewoon extra confused omdat ik ook zon gevoel heb dat ze mij gewoon of een beetje loopt te kloten fso om te kijken hoever ik voor dr wil gaan, maar t kan ook zijn dat ze gewoon niet lekker in dr vel zit want er zijn wel 2 minder leuke dingen gebeurt deze week waar ze zich erg kut over voelde. (t vreemde is wel dat ze eergister wel ineens weer super in the mood was en zelfs over seksueel gerelateerde dingen ging praten en met me zat te flirten)

In ieder geval vraag ik jullie hulp forum voordat het telaat is. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik gewoon interessant uit de hoek kan blijven komen en hoe zorg ik ervoor dat ik mezelf weerhoud om constant met dr te praten?

Ze zei gelukkig vorige week wel dat ze me heel erg leuk vond, dus dat bied hoop. Denk niet dat ik dat binnen een week tijd alweer verneukt zou kunnen hebben, want ik heb : ik hou van je nog niet laten vallen etc (dingen die je normaal meteen in de friendzone knallen)

Ik denk ook eraan om sws na de date gewoon ff 2 a 3 dagen afstand te nemen en haar maar eens een x dr best te laten doen. Mag van haar kant ook wel wat meer input in namelijk

Alvast thx voor de hulp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2014, 12:08
GekkeBoy!
GekkeBoy! is offline
Dat laatste stukje is deknk ik een hoed idee. Als ze je echt leuk vind dan zal zij ook een gesprek beginnen. Als ze dat die 3 dagen niet doet dan zou ik wel zelf het gesprek beginnen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 14:23
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Als ze jou echt leuk vindt kun je het niet verknallen door aardig te zijn.

Als ik na de date opeens niks meer hoor zou ik denken dat je geen interesse in me hebt. Zeker als je daarvoor wel steeds iets liet horen. Spelletjes spelen werkt niet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 20:05
luna-23
luna-23 is offline
helemaal met Volk eens. Niet gaan wachten met appen na je date omdat dat anders te stalkerig overkomt. Beter app je haar die avond nog eventjes kort van dat je het leuk met haar vond.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 15:56
Heer Wil
Heer Wil is offline
DAn app je haar idd even kort, maar ga je niet liggen slijmen hoe geweldig ze is (of wat je dan ook bedoeld met te lief worden). Je kunt haar wel het gevoel geven dat ze bijzonder voor je is, maar het beter nog niet uitspreken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!!
Dede
0 25-02-2017 08:47
Verhalen & Gedichten [VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende
flyaway
11 22-01-2006 11:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 12:54
Psychologie Helpen
Nomen Est Omen
4 22-06-2004 11:00
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 17:56
Verhalen & Gedichten You need help
A loved one
7 02-12-2001 08:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.