Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2015, 21:21
hcunited123
hcunited123 is offline
Hallo,

Begin dit jaar heb ik een meisje ontmoet via een groep op whatsapp. We konden al goede gesprekken hebben en een maand daarna hebben we elkaar al in het echt ontmoet. Nadat ik haar had ontmoet begon ik verliefd op haar te worden. We hebben tegenwoordig vaak gesprekken via skype en het is erg leuk grappig. Maar op dit moment begint ze me opeens steeds vaker te negeren als ik haar vraag om op skype te komen. Ik stuur dan berichten via whatsapp, ze LEEST het (blauwe vinkjes), maar antwoord niet. De irritatie begint te groeien bij mij en ik ga doorvragen. Nog steeds geen reactie. Ik stuurde daarna:
''Sorry als ik dit zeg hoor, maar het is best irritant als je steeds negeert -_- je kan ook gewoon zeggen dat je niet op skype wil ofzo... dat doe ik ook''
Haar antwoord was ''Oke''

Het kan er niet aan liggen dat ze het niet leuk vind om met mij te skypen want ze zei wel dat ze het altijd erg gezellig vond als we praten via skype. Uiteindelijk is er vaak ook niks aan de hand maar ik heb aldoor een bepaald schuld gevoel. Dat ze mij irritant vind ofzoiets. Is het logisch dat ik dit schuld gevoel steeds dan heb? Doe ik iets verkeerd waardoor ze negeert? Is het handig als ik berichten stuur met andere tekst? Moet ik minder sorry zeggen?

Groeten,
Anoniem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2015, 05:32
Verolo
Verolo is offline
Ik zou als ik jou was haar een bericht sturen hoe jij je voelt. En dat je het niet leuk vind dat ze jou negeert. Zeg haar ook dat je denkt dat je iets verkeerds hebt gezegt. Wacht daarna tot ze reageert.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 19:44
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
ik zou gewoon ff stoppen met praten/chatten voor een tijdje.

Beetje zielig doen en vragen stellen werkt averechts.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 19:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jeetje, misschien is ze wel bezig. Misschien zit ze te eten of weet ik veel, is ze haar nagels aan het lakken. Ze is niet verplicht te antwoorden en dat jij obsessief in de gaten zit te houden of er twee blauwe vinkjes staan, is ook niet gezond. Tegenwoordig moet iedereen maar altijd en overal bereikbaar zijn en direct reageren, maar soms heb je geen zin en/of tijd en de ander zou dat moeten kunnen accepteren ipv zich gelijk beledigd en genegeerd te voelen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2015, 06:23
BubbleBab
BubbleBab is offline
Ik had ook zoiets maar hij bleef doorpraten via app en ik dacht dat hij zich gedwongen voelde, toen ging mijn tel kapot en kon ik niet reageren en toen is hij gestopt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op mijn ex!
Verwijderd
1 19-12-2015 19:38
Liefde & Relatie Verliefd...
IZ.zy_
6 14-06-2015 13:21
Liefde & Relatie Meisje negeert me na een tijd intiem (online) contact
sickasfrick
6 03-11-2014 20:27
Liefde & Relatie Met zijn ex naar de Mac
Limoentjesfris
24 10-05-2013 19:39
Liefde & Relatie afstandelijk
brunettespy
56 27-01-2013 20:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.