Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2002, 19:19
haha
haha is offline
ik wil een wenkbrauwpiercing maar wil er eerst iets over weten doet het zeer?
hoe doen ze het?
moet je net als bij een neuspiercing er aan draaien?
doet het na dat ie is gezet ook nog zeer?
wat voel je als ie wordt gezet?
dat was het wel zo'n beetje ik hoop dat er snel gereageerd wordt.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 09:14
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik weet alleen dat het niet zo pijnlijk is als een neuspiercing. (Neuspiercings en piercings hoog in het oor zijn het meest pijnlijk, omdat er kraakbeen zit.)
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 09:14
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
En het lijkt me verstandig als je je goed informeert in de piercing zaak/bij de piercer die je piercing schiet, zei weten er het meest van af, en ook hoe je de wond moet behandelen etc.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 15:36
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
hmmm je bent 14 ,groote kans dat ie deruit groeit das zonde zou wachte totdat je wat ouder bent, maar moet jezelf wete
de mijne is der ook uitgegroeit
deed bij mij geen pijn maar das bij iedereen weer anders mijne was na 10 maande eruit gegroeit
ga naar piercingzaak en vraag het daar
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 18:52
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
GUANO APES!! schreef:
hmmm je bent 14 ,groote kans dat ie deruit groeit das zonde zou wachte totdat je wat ouder bent, maar moet jezelf wete
de mijne is der ook uitgegroeit
deed bij mij geen pijn maar das bij iedereen weer anders mijne was na 10 maande eruit gegroeit
ga naar piercingzaak en vraag het daar
Hoe komt het dat de piercing er pas na 10 maanden uitgegroeid was? Ik heb er nu sinds 3 maanden ook eentje en er is echt geen enkele reden om aan te nemen dat 'ie er uit gaat groeien. Zat de piercing bij jou al de hele tijd niet goed vast (ofzo), of had je al vaak last van ontstekingen of kwam het plotseling? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.

__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 19:21
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
dat scheeld per mens je huid stoot ut af hoeft niet bij iedereeen zo te zijn
het gebeurt wel vaak
nee heb geen ontsteeking gehad nergens last van had

ga um misskien nog 1x late zette kijke of ie dan wel blijft zitte zal haast wel niet maar goed
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:29
MarilynManson
MarilynManson is offline
uhmmm .....die spuit deed bij mij een betje erg zeer maar mn zus die voelde er helemaal nix van dus het is per persoon verschillend denk ik .....

je moet er wel aan draaien jah . je moet m gewoon 2 x per dag schoonmaken met betadine en dan moet je je piercing in het gaatje ronddraaien maar dat doet geen pijn hoor

ik hebbem nu een maand of 3 .....k hoop niet dat ie dr uit gaat groeien

groetjes Mandy
__________________
~BLUB = DOOD!!!!! ik ben een meizjuh hoow !!!..TSJOEK TSJOEK!! ~
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:33
haha
haha is offline
weet iemand of het pijn doet als ze gaan bevriezen en dan erin zetten doet het dan minder zeer voel je er nix van of doet het even zeer?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:41
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
haha schreef:
weet iemand of het pijn doet als ze gaan bevriezen en dan erin zetten doet het dan minder zeer voel je er nix van of doet het even zeer?
wat maakt ut uit.......
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:43
haha
haha is offline
nou als het te veel pijn doet wil ik ut tuurlijk niet ik ga mezelf niet erg veel pijn doen haha
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 18:13
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
dat scheeld toch per mens ppff
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 18:29
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Een wenkbrauwpiercing zetten doet dus echt geen pijn. En anders, so what, de pijn duurt hooguit 2! seconden.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 19:11
Joseph
Joseph is offline
Citaat:
haha schreef:
ik wil een wenkbrauwpiercing maar wil er eerst iets over weten doet het zeer?
hoe doen ze het?
moet je net als bij een neuspiercing er aan draaien?
doet het na dat ie is gezet ook nog zeer?
wat voel je als ie wordt gezet?
dat was het wel zo'n beetje ik hoop dat er snel gereageerd wordt.
Doet helemaal geen pijn, ze verdoven je met zo'n spuitbusje. Vervolgens pakken ze een tangetje en de piercing, die duwen ze dan zo door je wenkbrauw. Het is wel even raar, bij mij begon het ook behoorlijk te bloeden, maar je voelt echt niets. Daarna doet het ook geen pijn, je voelt alleen dat er iets in je wenkbrauw zit. Voelt vreemd, maar niet pijnlijk. Dat gevoel is na een tijdje zo weer weg.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 19:50
hospital food
hospital food is offline
heb ook een wenkbrauwpiercing en het deed absoluut geen pijn!!! wees daar echt niet bang voor!!! De pijn die je hebt is echt binnen no time over. echt, van een gaatje in je oren heb je meer last!!
De verzorging is easy, beetje van dat ontsmettingsspul 2x per dag erop en klaar is kees.
__________________
* don't close your eyes as I turn into dust....*
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 20:05
Drazz
Drazz is offline
Het is toch zo dat je 18 moet zijn als je dr 1 wilt laat zetten OF je moet toestemming hebben van je ouders? Die moeten dan meegaan. Klopt dit?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 07:41
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
Drazz schreef:
Het is toch zo dat je 18 moet zijn als je dr 1 wilt laat zetten OF je moet toestemming hebben van je ouders? Die moeten dan meegaan. Klopt dit?

ja , soms doen ze der makkelijker over
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 19:46
haha
haha is offline
thnx
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Ik weet alleen dat het niet zo pijnlijk is als een neuspiercing. (Neuspiercings en piercings hoog in het oor zijn het meest pijnlijk, omdat er kraakbeen zit.)

Mijn neuspiercing deed helemaal geen pijn, dat hangt gewoon van jezelf af. En die bovenin m'n oor deed ook geen pijn. Die in m'n oorlellen deden wel onwijze pijn! Dus dat verschilt echt van persoon tot persoon.

En over wenkbrauwpiercing: ik wilde er ook 1 maar ik moest terug komen als ik 16 of 18 was of m'n moeder meenemen...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 10:02
MarilynManson
MarilynManson is offline
WAAROM BEN IK DE ENIGE DIE EEN SPUIT KREEG ALS VERDOVING ??!
pffff * haat spuiten*
__________________
~BLUB = DOOD!!!!! ik ben een meizjuh hoow !!!..TSJOEK TSJOEK!! ~
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 19:55
Lizz14
Lizz14 is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Ik weet alleen dat het niet zo pijnlijk is als een neuspiercing. (Neuspiercings en piercings hoog in het oor zijn het meest pijnlijk, omdat er kraakbeen zit.)
M'n neus piercing heb ik nie eens wat van gevoelt en bij m'n wenkbrauw piercing is ie er de 1e keer er uit gegroeid en hebben ze opnieuw een aan de andere kant geschoten en die is er dus alweer aan het uitgroeien nu wel veel langzamer maarre het deed echt geen pijn bij mij ik von et echt een kicken gevoel (en nee ik houd niet van sm )

[Dit bericht is aangepast door Lizz14 (27-01-2002).]
__________________
You can fall from a bridge, you can fall from above, but the best way of falling is falling in love
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het Algemene Piercing Topic
Ninnoc
273 25-08-2003 07:37
Lichaam & Gezondheid wenkbrauwpiercing?!
*Lotte*
10 10-08-2003 10:23
Lichaam & Gezondheid Wenkbrauwpiercing
Allisson
5 12-03-2003 16:51
Lifestyle Wenkbrauwpiercing
Insane Juggalo
5 10-01-2003 14:58
Lichaam & Gezondheid Wenkbrauwpiercing nog een keer?
Larissa_86
4 30-11-2002 17:02
ARTistiek Dagboek van een meisje
40 06-05-2002 09:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.