Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 21:19
Verwijderd
Tja, de titel maakt denk ik al veel duidelijk

Op mijn gezicht heb ik er ook wel wat maar daar maak ik me niet druk om, dat zal eens wel wegtrekken. Maar ik heb dus ook wat puistjes op mijn rug, vaak gebeurt het dan dat wanneer ik zit of lig het gaat jeuken door de wrijving. Dat is zo ongelooflijk irritant (en ja ik was me erg goed )

Weet iemand hier een simpele oplossing voor, of zal ik hiervoor toch echt een dermatoloog moeten raadplegen?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 21:08
Jamie
Jamie is offline
Tja, ongeveer hetzelfde verhaal als bij puistjes op je gezicht...

Veel water drinken etc...

Maar je moet eens in de zomer flink zonnen in een warm vakantielandje, ben je er zo vanaf.

__________________
"Zombies don't kill. They recruit."
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Jamie schreef:
Tja, ongeveer hetzelfde verhaal als bij puistjes op je gezicht...

Veel water drinken etc...

Maar je moet eens in de zomer flink zonnen in een warm vakantielandje, ben je er zo vanaf.

Ach op mijn gezicht heb ik nooit echt problemen gehad en wat er zit trekt ooit wel weg, maar mijn rug.

Helpt veel water drinken echt? In de zomer, als het flinkt "zonneschijnt" zal ik in mijn nakie gaan rondlopen

Thnx

Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 17:22
Het Prutje
Het Prutje is offline
Misschien heb je gewoon een droge huid? Heb ik ook en dat jeukt bij vlagen heel erg overal en dan heb ik allemaal rooie krassen op mn rug en armen en buik van mn nagels... supervervelend. Probeer es wat creme te smeren (vergeet ik zelf vaak ), misschien helpt het? De zon helpt idd tegen puistjes ja, bij sommige mensen wordt het ook erger door eten van chocola of patat ofzo... misschien kan je een x proberen uit te vinden wat bij jou een belangrijke factor is...
succes
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 19:56
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
als je een droge huid hebt moet je eens langs de huisarts, heb daar een speciaal spulletje voor gekregen en werkt fantastisch!
__________________
Be all you can be
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 18:18
Darkest Angel
Avatar van Darkest Angel
Darkest Angel is offline
Onder de zonnebank helpt ook, tenminste bij mij wel
__________________
~~I LOVE MARIO~~ 4-ever!!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 20:15
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
ik heb ook uitslag op mijn rug (komt van de antibiotica) heb er nooit last van totdat ik onder de douche sta
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 21:34
Verwijderd
Onder de douche pas? Dat is naar

En wat de andere reacties betreft, chocola en patat eet ik nauwelijks, ik eet eigenlijk wel gevarieerd. Dus dat is moeilijk na te gaan.

Ik maak denk ik maar een afspraak met de huisarts, want echt droog is mijn huid niet...

In ieder geval heel erg bedankt voor de reacties.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 22:25
Python
Python is offline
Niet bij iedereen helpen de 'gewone gezondheidsregeltjes' als veel water drinken en zonnen even goed. Deze dingen zijn idd goed tegen puistjes, maar soms/vaak niet voldoende. Als ik jou was zou ik idd even langs de huisarts gaan!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 23:18
DamnChill
DamnChill is offline
Ik heb ook last van puisten op mijn rug. Wat heel goed helpt is in de zon zitten met je rug, maar aangezien dat dat niet zo vaak kan in nederland helpt de zonnebank ook.
Wat ook heel goed helpt is scrubben, dat helpt ook tegen jeuk. Het helpt misschien niet meteen tegen de puisten maar na een paar wekenjes worden het er echt minder!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 08:35
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik heb er ook last van en ik doe dit:
Als ik ga douchen( om de dag) Spuit ik wat gezichtscleanser(face wash of zo) op een washandje en dat washandje doe ik over een badborstel. Ff goed natmaken en wrijven maar. Doe dit alleen neit te hard want dan maak je je rug kapot en daar word het alleen maar erger van!!!

Succes ermee!!!
__________________
*And on that fateful day/when she was crucified/she wore Shiseido red/and we drank tea by her side
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 17:07
Verwijderd
Thnx
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:15
josefien
josefien is offline
jah erg vervelend...
een vriendin van me heeft er ook veel last van ze wordt er ook onzeker van en zo als we gaan zwemmen of zo...
maar ze heeft nu ook zo`n zalfje bij de huisarts gehaald en dat moest ze 2 keer per dag smeren en toen is het minder geworden...
__________________
josine
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:20
maarten83
maarten83 is offline
ik zat vroeger onder met puisten (rug hoofd borst armen) toen ben ik naar de huid arts gegaan en die heeft mij pillen voor geschreven (roacutan) die moest ik tweemaal daags slikken en dat verminderd de talg productie toen heb ik drie maanden dat geslikt je kreeg wel erg schrale lippen maar dat maakt nie uit en toen was ik er helemaal vanaf toen ik 13 was heb ik die pillen genomen en nu heb in 6 jaar geen puist meer gehad dus dat was wel relaxed spul greetz maarten
__________________
what u wont do for love
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 20:30
Verwijderd
Mja nogmaals bedankt, ik maak gewoone en afspraak met mijn huisarts die stuurt mj dan wel door naar een dermatoloog

Nogmaals bedankt.

Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.