Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2001, 12:43
shasita
shasita is offline
Ik heb al eerder een bericht gezet op dit forum onder de naam drugsonderzoek over jongeren. Ik heb vele reactie erover gehad, maar toch mis ik nog informatie.
daarom wil ik een discussie aangaan met jongeren die softdrugs gebruiken.
Ik wil graag weten hoe je je voelt tijdens het gebruik en na het gebruik misschien zelfs dagen erna als je bijvoorbeeld alleen in het weekend blow!vertel mij dan je emoties of gevoelens maar ga dieper in op deze dingen en dan ga ik een discussie aan doormiddel van vragen te stellen.

ik zou zeggen kom op met de reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2001, 16:05
SunShine 18
SunShine 18 is offline
Tijdens het blowen en het stoned zijn, voel ik me gwoon rlxd...Geen zorgen..geen problemen, Alles even vergeten...heerlijk!
Als ik me kut voel, en ik ga blowen, is dat kutgevoel weg, en ook zodra ik dan weer helemaal nuchter ben, kijk ik anders tegen dingen aan en valt het meestal allemaal wel mee..

Ik word er vervolgens erg sloom van...en brak. Ook de volgende dag kan ik moeilijk wakker worden en opstaan..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 17:25
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
ik blow alleen in het weekend.
als ik ga blowen wil ik rustig erges kunnen zitte zonder iets te moeten, en dan voel ik me gewoon heel relaxed ensow.
de dag erna bennik meetsal wel moe, maar dat hangt ervan af hoeveel ik heb gehad, en het gaat tegen de middag ook wel weg.
als ik problemen heb of me down voel en ik ga blowen word het soms erger, maar meestal is het wel een middel om het te vergeten en daarna er verder over na te denken.
hmmz ik zal nog wel wat toevoegen als ik iets vergeten ben
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 18:25
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Ik heb de Titel even aangepast, want de titel die je er aan gaf kan natuurlijk niemand iets!
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 18:32
~SylpH~
~SylpH~ is offline
Citaat:
shasita schreef:
Ik wil graag weten hoe je je voelt tijdens het gebruik en na het gebruik misschien zelfs dagen erna als je bijvoorbeeld alleen in het weekend blow!vertel mij dan je emoties of gevoelens maar ga dieper in op deze dingen en dan ga ik een discussie aan doormiddel van vragen te stellen.

ik zou zeggen kom op met de reacties.
blowen is nat zoals nuchter zijn... elke keer anders, maar tog oowk wel hetzelvde
__________________
m'n neus bloed echt! ik doe niet alsof! *1e EPDgroupie* DE EURO NAAIT ONS ALLEMAAL !jesusfreak! [forumknuffel]
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 08:59
shasita
shasita is offline
Bedankt voor jullie reactie maar mijn vraag aan jullie is waarom ben je dan begonnen met blowen komt dat bijv. door de invloed van je vrienden of uit nieuwsgierigheid? als je beinvloed bent door je vrienden waarom kon je dan geen nee zeggen of wat was de reden zoals bijv. als geintje enz.
als je begon uit nieuwsgierigheid wat voor soort niuwsgierigheid was dat dan? en waarom kon je dat niet tegen houden en hoe voelde je daaronder?

kom maar op met reacties
shasita
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 12:23
devilcat
devilcat is offline
hallo,
[shasita] jij had mij gemailed.

ik ben er wel tegen, omdat ik het slecht vind voor m'n gezondheid en ik snap niet dta mensen daar nou lol aan hebben.

wat ik het meest vervelends vind is dat ik telkens dat gezeur krijg van : neem nou een trekje, dan denk ik echt rot op ofzo.

Als je met een groepje bent en de andere blowen heb je een gevoel alsof je er niet bij hoort. Want ze gaan altijd van die stoere praatjes houden van : damn ik ben skaffaaaa [stoned]
Dara kan ik echt niet tegen, je voelt je focking buitengesloten , en het lijkt dan wel alsof je het moet om ook aan dacht te kunnen krijgen.

Ik denk dat mensen teveel worden beinvloed met drugs.
Stel dat je dus een trekje neemt, dan gaat iedereen op je letten en dan doen ze alsof je nog een "beginnerling " bent en dan voel je je ook al beneden dan iedereen, want zij hebben het allemaal al gedaan enzo.
En dan gaan ze op je letten , je hoest en dan lachen ze, ja dan denk ik echt, waar ben ik mee bezig.

vervelnde van drugs is je wilt altijd weer een NOG grotere Kick. Dus je gata verder eperiementeren.

Ik ben er toch best benieuwd naar Hoe het nou is.
Misschien zou ik het wel 's proberen maar dan gewoon met een goede vriendin en niet in een groepje waar je het gevoel hebt dat je het MOET.

Dit was mijn reactie.
-xxx- Devilcat
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 12:44
gekkemiep
gekkemiep is offline
Blowen is vet relaxt. als je geblowd voel ik me meestal lekker relaxt. soms word je ook vet hyper en dat is ook wel cool. maar drinken en drugs zijn niet zo relaxt want dan ben je de volgentde dag vet lam
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 18:01
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
gekkemiep schreef:
Blowen is vet relaxt. als je geblowd voel ik me meestal lekker relaxt. soms word je ook vet hyper en dat is ook wel cool. maar drinken en drugs zijn niet zo relaxt want dan ben je de volgentde dag vet lam
doe maar stoer meid.
zielige big
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 18:05
toetje_6396
toetje_6396 is offline
Citaat:
shasita schreef:
Ik heb al eerder een bericht gezet op dit forum onder de naam drugsonderzoek over jongeren. Ik heb vele reactie erover gehad, maar toch mis ik nog informatie.
daarom wil ik een discussie aangaan met jongeren die softdrugs gebruiken.
Ik wil graag weten hoe je je voelt tijdens het gebruik en na het gebruik misschien zelfs dagen erna als je bijvoorbeeld alleen in het weekend blow!vertel mij dan je emoties of gevoelens maar ga dieper in op deze dingen en dan ga ik een discussie aan doormiddel van vragen te stellen.

ik zou zeggen kom op met de reacties.
je voelt je zalig echt ik kan geen ander woord vinden en je hebt goesting om niks te doen alleen maar te lachen af en toe ...echt je moet het proberen om ons te kunnen begrijpen

__________________
waarom zijn mannen als dolfijnen?omdat men zegt da ze slim zijn maar dat is nog nooit bewezen geweest
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Alle coffeeshops dicht in Roosendaal en Bergen op Zoom
Quantes
21 18-03-2009 16:49
Liefde & Relatie Drugsgebruik in een vaste relatie.
-Will-
185 10-02-2005 01:13
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie politieke partijen over drugs
nietzoslim
6 23-04-2004 22:31
Liefde & Relatie LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde.
Rerisen Phoenix
58 13-06-2003 07:23
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.