Oud 19-03-2014, 16:54
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Het zou zo fijn zijn als de Mol echt eens onder de neus van deelnemers veel geld heeft doen verliezen. Maar ja.
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2014, 20:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 21:00
Verwijderd


Had Susan in de eerste poolronde op 1 Deels kwestie van toeval/geluk natuurlijk, maar toch frappant.

Daarna vanaf afl 4 volledig op haar.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 21:26
Verwijderd
Hoe blij ik ben dat het Susan is, valt het wel zwaar tegen zeg. Bijna nog erger dan toen met Annemarie
Geen leuke sabotages, geen sneaky on-camera acties. Vorig jaar zijn we ook wel verwend met leuke mol Kees, die echt heel veel risico genomen heeft. Toch wel een teleurstelling, wat mij betreft.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 21:30
Verwijderd
De 'hints' voor thuis zijn ook zo suf

Ik wil juist een mol die meer risico's neemt ipv in het eigen onderdeeltje van de opdracht wat steekjes te laten vallen. Dit is gewoon saai....
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 21:31
Verwijderd
Wat een suffe ontknoping Inderdaad, waar zijn de sneaky acties tijdens het spel, even in de camera stiekem iets doen?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 21:32
Verwijderd
Als dit de hoogtepunten qua molacties waren, dan valt het vies hard tegen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 21:38
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een saaie kutmol. Ik ben blij dat het Susan was, maar stiekem hoopte ik dat Sofie de mol was, die was misschien tot leukere acties in staat. Geen spannende on-camera dingen waar de rest van de groep bij was, JAMMER.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 21:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het ook tegenvallen. En al die sneaky dingen achter de schermen die altijd op het eind uitgezonden werden, waren er ook al niet Volgens mij heeft ze heel veel te danken gehad aan anderen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 23:42
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Dat was lame
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 00:37
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ha!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 12:07
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Moltalk liet al wat meer dingen zien (molacties en behind the scenes waarin Susan tegen de camera praatte) maar helaas zaten er daar ook geen geniale acties tussen Het is bijna nog erger dan Anne-Marie.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 15:37
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Ik las op een blog ergens dat de regie dingen ook echt bewust verdraait. Zo zou Freek al binnen zijn geweest voordat Jan-Willem Art ontdekt had (ipv andersom zoals ze het lieten zien). En het roeien, waar op de beelden Sofie achterin zat en daar helemaal niks deed, was een extra opname - toen het om het echie ging was Sofie juist heel fanatiek aan het meeroeien. Ik weet niet waar die info vandaan kwam hoor, was dat ook in Moltalk?

Vond het ook weer behoorlijk tegenvallen. Jammer ook dat je in een uitzending van bijna een uur eerst twintig minuten herhaling van vorige week krijgt, wat geklets, en uiteindelijk maar drie of vier 'acties'. Laat er dan wat meer zien, vooral als blijkt dat bij Moltalk wel meer getoond wordt?

Volgend jaar zal ik toch maar wel weer kijken denk ik.
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 15:47
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik kijk het tegenwoordig niet meer voor de uitslag, het valt bijna altijd tegen. Ik vind het wel heel leuk om de opdrachten te zien, dan kun je fijn meeleven voor de televisie.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 16:19
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik las op een blog ergens dat de regie dingen ook echt bewust verdraait. Zo zou Freek al binnen zijn geweest voordat Jan-Willem Art ontdekt had (ipv andersom zoals ze het lieten zien). En het roeien, waar op de beelden Sofie achterin zat en daar helemaal niks deed, was een extra opname - toen het om het echie ging was Sofie juist heel fanatiek aan het meeroeien. Ik weet niet waar die info vandaan kwam hoor, was dat ook in Moltalk?

Vond het ook weer behoorlijk tegenvallen. Jammer ook dat je in een uitzending van bijna een uur eerst twintig minuten herhaling van vorige week krijgt, wat geklets, en uiteindelijk maar drie of vier 'acties'. Laat er dan wat meer zien, vooral als blijkt dat bij Moltalk wel meer getoond wordt?

Volgend jaar zal ik toch maar wel weer kijken denk ik.
Zou me niets verbazen. Wat ik ook vreemd vind, is die achtervolgings-/ zoekopdracht. Zien die kandidaten dan niet die cameraman er achteraan rennen? . Of met die opdracht met die flesjes in de zee. Dan zou je toch rimpels in het water zien van de cameramensen. Of het ligt aan mij of ik snap niet hoe tv gemaakt wordt.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 12:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Natuurlijk is het deels gescript, maar bij Wie is de mol heb ik nu juist altijd het idee dat het spel zelf niet gescript wordt, dat er alleen soms dingen in de montage worden gedaan (bijvoorbeeld zoiets als met het meeroeien). En volgens mij moeten cameramannen inderdaad veel rennen!

Nou, Art draaide nóg eens heel die samenvattingen af, die vond ik vorige week dus al supersaai Maar verder vond ik het eigenlijk nog wel een leuke aflevering, vind het alleen zo sneu voor Tygo dat hij niet in de finale stond, dat zou verdiender zijn geweest omdat Freek niet eens op de goede mol zat!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 17:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Sommige shots worden opnieuw geschoten, en soms worden er na een opdracht extra shots gemaakt die in de montage deel van de opdracht uit lijken te maken. Ze hebben dit jaar (weet niet of dat voorgaande jaren ook al gebeurde) drones gebruikt om beelden te schieten (luchtshots en shots in het water).
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 18:25
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Sowieso vond ik het een kutseizoen, op tygo na... Ik vond Susan geen superslechte mol, maar ook geen bijzonder interessante.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio "In a world"........The Filmtopic Strikes Back
Dinalfos
495 01-02-2010 17:22
Films, TV & Radio 24 komt a.s. zondag weer!
Lady Jane
43 20-11-2004 14:22
Films, TV & Radio Wie is de mol: herhalingen
Anne
14 26-06-2003 16:45
Films, TV & Radio Wie is de mol...
Freshh~
421 02-06-2003 14:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.