Oud 20-05-2015, 16:19
LieverAnoniem99
LieverAnoniem99 is offline
Beste leden,

Ik heb net mijn Aardrijkskunde examen gemaakt. Ik vond dat je voor veel vragen eigen kennis nodig had om deze goed te kunnen beantwoorden. Er werden relatief weinig vragen gesteld die je echt goed had kunnen leren. Dat is mijn mening.

Hoe ging het bij jullie, hoeveel punten hebben jullie en wat denk je dat de N-term zal worden? (hoor wel veel klachten bij ons op school over de moeilijkheidsgraad, maar kan ik niet echt beoordelen...)

Hoor het graag!
Advertentie
Oud 20-05-2015, 17:12
hondje123
hondje123 is offline
Ik heb 39 punten gehaald. Ik vond het examen wel te doen alleen in het correctiemodel staan redenen, maar ik heb andere redenen geleerd en die staan er niet tussen dus ik hoop dat ik nog een paar puntjes extra krijg. De N-term wordt denk ik 0.8.
Oud 20-05-2015, 17:26
luca19
luca19 is offline
Ik vond het examen wel te doen
je moest alle topografie leren van Nederland, Europa en Wereld terwijl er maar 1 vraag in het examen stond.
Oud 20-05-2015, 18:00
LieverAnoniem99
LieverAnoniem99 is offline
Ja, het examen was ook best wel te doen, al vond ik wel dat je veel eigen kennis moest hebben om sommige vragen te kunnen beantwoorden. Verder was er een vraag ook heel makkelijk te beantwoorden (die kon je gewoon opzoeken). zie ook: http://www.scholieren.com/eindexamen...outje-van-cito.

Ik hoor graag welke N-TERM jullie allemaal denken!
Oud 31-05-2015, 13:56
LieverAnoniem99
LieverAnoniem99 is offline
Iemand al meer ideeen/verwachtingen over de N-term voor AK?
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie examen aardrijkskunde
drs smith
0 26-03-2005 13:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.