Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2007, 17:26
franubis
Avatar van franubis
franubis is offline
Zijn er Anubis fans?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2007, 17:29
Verwijderd
M'n zusje kijkt er altijd naar onder mijn charmed/friends tijd ik hou er niet van
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 17:29
franubis
Avatar van franubis
franubis is offline
ikke wel!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 17:48
Tenjé
Tenjé is offline
Ik vind de acteurs altijd een beetje loos. Ze spelen nooit echt overtuigend.
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de acteurs altijd een beetje loos. Ze spelen nooit echt overtuigend.
Ze zijn ook nog maar net begonnen met acteren, sommige zijn ook nog erg jong, als je dat in je achterhoofd houdt, vind ik het niveau best goed.

Voor een Nederlandse jeugdserie vind ik hem erg leuk. Ik heb ooit eens een stuk van een Anubis-marathon gezien en dat was best vermakelijk
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 20:52
Verwijderd
Mwoah, weleens een stukje gezien, het is redelijk. Spanga's vind ik wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 14:18
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ooit eens in een vakantie veel gezien, tijdens zo'n marathon inderdaad. En toen vond ik het best leuk voor een jeugd-serie met jonge acteurs. Ze spelen iig veel beter dan die domme jonge kindjes bij gtst.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 21:22
flappie2003
flappie2003 is offline
Ik vind het een leuke serie! Het bevat veel humor en ik vind ze wel ontzettend goed spelen, vooral Appie (alias Achmed Akkabi, uit de Albert Heijn reclames. )

Ja, sommige dingen zijn wel een beetje overdreven gedaan, maar idd, ze zijn nog maar pas begonnen met hun acteercarierre. De jongste van het stel is nog 19 en dan vind ik het wel knap voor wat ze leveren op tv! Ze hebben immers ook de gouden stuiver gewonnen. ;-) En ik vind dat ze die ook wel verdiend hebben, want de serie is wel knap in elkaar gezet.

Ik word nu steeds benieuwder naar de ontknoping, want het lijken soms wel 10 verhaallijnen door elkaar voor m'n gevoel.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 22:41
Verwijderd
er zit een meisje bij mij in de klas die er schijnbaar inspeelt.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 12:55
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik vind het vreselijk
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 01:54
flappie2003
flappie2003 is offline
In het begin vond ik het ook vreselijk, maar toen ik het via internet allemaal terug ging kijken, bleek ik het toch wel erg leuk te vinden, maar volgens mij is deze serie ook weer sneller wat voor meiden dan voor jongens. Ja, voor jongens is de leeftijdsgrens wsl veel lager. Mijn zussen (beiden over de 20) vinden het ook een leuke serie. Je moet er gewoon voor gaan zitten en je niet ontzettend storen aan het feit dat het niet zo geweldig in elkaar is gezet als de films die momenteel in de bioscoop draaien.
Ik vind dit soort series trouwens stukken leuker dan dat afgezaagde GTST waar iedereen al eens een relatie met iedereen heeft gehad, en noem maar op. Het wordt per dag meer overdreven.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 23:00
Verwijderd
Ik snap niet echt wat voor soort serie het nou is. Gaat het om een schat in dat spookhuis of is het meer een soort soap met "die vindt die leuk" etc.
En ze zitten allemaal nog op middelbare school toch? Waarom wonen ze dan zonder ouders in dat huis?
Mja, ik vind Mick trouwens wel
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet echt wat voor soort serie het nou is. Gaat het om een schat in dat spookhuis of is het meer een soort soap met "die vindt die leuk" etc.
En ze zitten allemaal nog op middelbare school toch? Waarom wonen ze dan zonder ouders in dat huis?
Mja, ik vind Mick trouwens wel
Ze zitten op een soort internaat.

Ik heb het nu al een hele tijd niet meer gezien, maar de marathon die ik zag ging over een mysterie in dat huis, over een meisje dat plotseling verdwenen was en dat werd opgelost aan het einde, best spannend allemaal... Er zit natuurlijk ook wel dat 'die vindt die leuk'-gedoe in.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 00:27
dennis0030
dennis0030 is offline
Ik vind Anubis een top serie.
Ik heb alleen een aflevering gemist (de Engelse versie dus House of Anubis Season 3 Episode 6 House of Questions). Is er iemand die weet waar je dat terug kan kijken? Ik heb het hele web afgezocht maar kan het nergens vinden zonder dat ik mijn creditcardnummers o.i.d. moet afgeven. Wie kan me helpen?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 14:25
Verwijderd
torrents
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine het huis anubis snoep eten
Brownies IQ
6 24-01-2012 19:12
Films, TV & Radio Beïnvloeding van de media op basisschoolkinderen
Verwijderd
2 14-10-2010 17:05
De Kantine Beschrijf de forumer boven je #2
Rivka
500 30-06-2010 09:19
Werk, Geld & Recht IK WIL ACTRICE WORDEN!!1 hulp
Hachina
51 26-02-2009 13:30
Films, TV & Radio Het Huis anubis
franubis
1 21-05-2008 20:32
Films, TV & Radio Het Huis Anubis
Verwijderd
12 08-10-2006 17:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.