Oud 17-12-2013, 12:22
Verwijderd
Ik had een veel betere Red Viper gemaakt maar ik vind hem er eigenlijk wel prima uit zien.

Citaat:
Overigens, ik merk sinds halverwege boek 2 dat ze wel echt inkorten en samenvoegen en ik snap het ook wel, want hoe groot het drama en toestanden en familiale weetikveelwats in de serie al is, het is nog veel uitgebreider. Ik vond sowieso al dat de personages echt goed werden neergezet, maar er speelt zoveel meer waar ze natuurlijk geen tijd voor kunnen nemen in de serie. En in de boeken wordt ook vaak iets weggegeven door de manier van schrijven en met visioenen en voorspellingen en verhalen, je weet meer dan je denkt ^^
Klopt. Toen ik de serie zag, waar ik erg enthousiast over ben, ben ik ook maar aan de boeken begonnen. Toen pas merkte ik dat de serie eigenlijk maar een verzwakte afspiegeling is van de boeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ik had een veel betere Red Viper gemaakt maar ik vind hem er eigenlijk wel prima uit zien.
Ik geloof dat jij ook een prima versie zou zijn geweest, ja

Citaat:
Klopt. Toen ik de serie zag, waar ik erg enthousiast over ben, ben ik ook maar aan de boeken begonnen. Toen pas merkte ik dat de serie eigenlijk maar een verzwakte afspiegeling is van de boeken.
Precies, maar dat hadden ze ook nooit in een serie kunnen stoppen die nog kijkbaar zou blijven (en ook populair en daarmee betaalbaar om ook nog iets moois neer te zetten) ^^ Daarvoor hebben we boeken
Met citaat reageren
Oud 17-12-2013, 18:17
Verwijderd
Daario was trouwens wat minder goed neergezet dan de rest, maar die gaat dan ook vervangen worden volgend seizoen. Door een Nederlandse acteur nog wel!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2013, 19:02
Verwijderd
Ik vond dat glimlachje anders wel passend



Maar zo te zien moet Michiel dat ook wel kunnen:


Ben benieuwd, normaal word ik niet zo blij van vervangingen, maar Gregor Clegane heb ik ook niet in de gaten gehad, al is die niet zo heel uitgebreid in beeld gekomen. Oh en die krijgt nog een verandering lees ik!

Dit is de nieuwe:

Goeie keus iig qua uiterlijk! Ian Whyte was net wat te mager

Laatst gewijzigd op 08-01-2014 om 17:02. Reden: gif vervangen gezien die de helft van de tijd niet werkt ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-12-2013, 19:17
Verwijderd
HBO 'gunt' ons een flinter van een glimp

Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 17:02
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
Ik ben fan, van het verhaal en van de kledingstukken.
De boeken ga ik zeker nog eens lezen maar ik ga denk ik veel sneller door de boeken heen dan door de tv-serie.
Ik heb eens overwogen kostuums van bepaalde personages na te gaan maken, maar ik heb opgezocht dat ze er een studio met een grote hoeveelheid personeel voor hebben dus daar ga ik me toch maar niet aan wagen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 17:29
Verwijderd
http://www.michelecarragherembroider...2829575%29.htm






Lijkt mij dat je daar zonder personeel wel een tijdje mee bezig bent ja
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Ben benieuwd, normaal word ik niet zo blij van vervangingen, maar Gregor Clegane heb ik ook niet in de gaten gehad, al is die niet zo heel uitgebreid in beeld gekomen. Oh en die krijgt nog een verandering lees ik!

Dit is de nieuwe:
[afbeelding]

Goeie keus iig qua uiterlijk! Ian Whyte was net wat te mager
Kwam er dus onlangs achter dat die dude 25 is.

Met citaat reageren
Oud 08-01-2014, 09:42
Verwijderd
Woah! Just woah!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2014, 15:32
Verwijderd
Ik kan hem wel hebben, daar niet van. Gewoon op de juiste plaatsen prikken met een speer, immers.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2014, 16:55
Verwijderd
Jij wel. Als een echte Oberyn
Met citaat reageren
Oud 08-01-2014, 16:58
Verwijderd
Ik vind deze wel mooi, maar we hadden afgesproken geen boekspoilers, maar je komt niks te weten, maar toch... het moet nog komennnnn....

Spoiler

Laatst gewijzigd op 09-01-2014 om 16:28.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2014, 09:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
OMG een kruisje!!!!111!1
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-01-2014, 14:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Michiel Huisman, who will replace Ed Skrein as Daario in multiple season 4 episodes, has already signed a contract to make him a series regular for the currently-hypothetical season 5. So prepare to see a lot more of the charming sellsword, then. [TV Line]
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 09-01-2014, 16:28
Verwijderd
Citaat:
OMG een kruisje!!!!111!1
Nu niet meer als het goed is.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2014, 08:22
Verwijderd
6 april seizoen 4 op HBO. Eerste trailer zondag voor True detective.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2014, 10:21
Verwijderd
Kaart voor de liefhebbers: http://www.sermountaingoat.co.uk/map/index.php
Met citaat reageren
Oud 11-01-2014, 09:18
Verwijderd


https://vine.co/GameofThrones

Teasers en trailers over trailers...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 07:37
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 14:52
Verwijderd
Ben nou wel benieuwd of ze alsnog Belwas erin zetten of dat hij vervangen is door Daario voor die scene.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 15:09
Verwijderd
Ik heb gepauzeerd en de figuur die er staat is te mager voor de omschrijving van Belwas. Het zou de nieuwe Daario kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 17:32
Verwijderd


Ik zie Daenerys, Mormont, Barristan en Missandei. Grijze Worm zal bij de Onbezoedelden staan en die zou niet zo klaarstaan om te vechten in die kleren. De enige andere belangrijke persoon die ze gebruiken in de serie is Daario. Die zie ik niet bij de rest staan in zijn vorige gedaante, Belwas zou veel dikker moeten zijn, Ben Pruym is ook niet ter sprake gekomen. De bloedruiters zouden minder kleren en een Arakh hebben. Dus ik gok op de Michielversie van Daario, maar ik hoop echt serieus dat ze dan iets met zijn uiterlijkverandering doen, want van lang blond haar naar dit, is wel een beetje heel ver gezocht.

Of vergeet ik iemand?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 17:36
Verwijderd
Citaat:

Grijze Worm zal bij de Onbezoedelden
Citaat:
Ben Pruym
Citaat:
De bloedruiters
:')

Verder had Daario gewoon paars moeten zijn. En eigenlijk wat ouder.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 17:39
Verwijderd
Ja, stfu, je weet al dat ik Nederlands lees, ik had geen zin om de Engelse variant te zoeken
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 17:48
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoe spoilerig is de trailer? Ik wil 'm wel graag kijken maar niet meteen al alle plotverlopen kunnen raden.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 18:04
Verwijderd
Ik vind dat je niks te weten komt, je ziet vooral veel van de personages in hun omgeving, er is een ding dat wat mij betreft wat meer zegt, maar dan weet je nog niet hoewatwaarwanneerwaaromwaarover.

Als je de serie zelf gaat zien, ga je misschien denken, oh dat in de trailer gaat daar betrekking op hebben, maar misschien is dat omdat ik weet wat er gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 18:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe spoilerig is de trailer?
Niet.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 30-01-2014, 18:49
Verwijderd

Oberyn en Ellaria.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2014, 18:59
Verwijderd
Lijkt op een jongere versie van mijn pa.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 16:04
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 12:58
Verwijderd
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 13:11
Verwijderd
GAAF!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 13:11
Verwijderd
Tot welk punt zouden ze gaan met S4?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 02:44
Verwijderd


Nieuwe trailer.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 17:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Wat is die Emilia Clarke toch een matig acterend mens, blijft jammer.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 14:10
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Vond Michiel Huisman het niet slecht doen. Hij ziet er beter uit dan Ed Skrein. Wel apart dat zijn uiterlijk een complete make-over heeft ondergaan t.o.v. de vorige Daario. Een beetje consistentie was teveel gevraagd?

Verder gebeurde er nog niet heel veel, maar deze start van het nieuwe seizoen begon prima.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 14:13
Verwijderd
Volledig mee eens over dat uiterlijk.

Citaat:
Ik vond het behoorlijk tegenvallen. De vorige 3 heb ik gezien voor ik echt ver zat met de boeken. Nu kan het niet meer tippen aan de boeken Alleen Oberyn, The Hound en Arya <3 Voor de rest staat het me niet zo aan wat ze insinueren bij bepaalde characters. En ik vind het echt heel spijtig dat ze Daario gewoon even HOPPA vervangen hebben, als je toch sleutelt aan het verhaal, verzin dan iets dat het enigszins verklaart. Alleen al om het haar.

Gelukkig is het nog wel mooi om te kijken qua omgevingen en kleding en wapens enzo.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 18:00
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Vond Michiel Huisman het niet slecht doen. Hij ziet er beter uit dan Ed Skrein. Wel apart dat zijn uiterlijk een complete make-over heeft ondergaan t.o.v. de vorige Daario. Een beetje consistentie was teveel gevraagd?
Zal zich wel via Van Houten naar binnen gezogen hebben. Ach. Hij ziet er toch anders uit dan de vorige, dus of dat nou heel anders is of een beetje anders.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 22:50
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Volledig mee eens over dat uiterlijk.
Een aflevering dat hij naar de kapper gaat?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 06:58
Verwijderd
Genoeg andere mogelijkheden, zeker omdat ze al zijsporen bewandelen en met alle mogelijkheden die de wereld biedt. Ik trek het gewoon niet zo goed dat mensen vervangen worden en dan echt compleet anders zijn qua uiterlijk. Ze hadden hem met dat bloemenverhaal iets kunnen laten zeggen over adaptations ofzo. The Mountain is ook veranderd, maar daar is het me niet bij opgevallen: grote vent met baard die niet echt prominent in beeld gekomen is.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 07:12
Verwijderd
Let op, hier staan spoilers in voor S04E01:

http://happyplace.someecards.com/304...on-4-episode-1

Spoiler


Met citaat reageren
Oud 12-04-2014, 19:48
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Vond Michiel Huisman het niet slecht doen. Hij ziet er beter uit dan Ed Skrein. Wel apart dat zijn uiterlijk een complete make-over heeft ondergaan t.o.v. de vorige Daario. Een beetje consistentie was teveel gevraagd?

Verder gebeurde er nog niet heel veel, maar deze start van het nieuwe seizoen begon prima.
Ze hadden hem een pruik kunnen geven.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 17:15
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Het moment dat ik wist dat zou komen is dan eindelijk daar
(Niet dat ik het al wíst, maar ik vermoedde dat het vroeg of laat al zou gebeuren )

Enige minpunt was (net als in vorig seizoen) dat ik Ramsay Snow en Lady Selyse (vrouw van Stannis) verschrikkelijk vind acteren, allebei veel te overdreven.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2014, 22:41
Verwijderd
Spoiler


<3
Met citaat reageren
Oud 16-04-2014, 08:02
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Michiel deed het goed!
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2014, 00:02
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Het moment dat ik wist dat zou komen is dan eindelijk daar
(Niet dat ik het al wíst, maar ik vermoedde dat het vroeg of laat al zou gebeuren )

Enige minpunt was (net als in vorig seizoen) dat ik Ramsay Snow en Lady Selyse (vrouw van Stannis) verschrikkelijk vind acteren, allebei veel te overdreven.
Wat was de reden dat je dacht dat het ging gebeuren? Ik wist het sowieso wel, aangezien ik de boeken had gelezen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2014, 01:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat was de reden dat je dacht dat het ging gebeuren? Ik wist het sowieso wel, aangezien ik de boeken had gelezen.
Spoilers over afl. 2:
Spoiler
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2014, 21:58
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Vond deze episode nogal zwak. De subplotjes worden een beetje raar allemaal. Hoe Jaime tegen Cersei doet is out of character (zeker gezien het feit dat ie wat menselijker leek te worden vorig seizoen), dat gebekvecht tussen Stannis en Ser Davos, dat geleuter met Sam en z'n lelijke mokkel.
Ook ben ik die sexcapades van Oberyn en zijn minnares zat aan het raken. Het is allemaal zo cheesy en Hollywoods geacteerd, vooral die ene blonde faggot mooiboy is verschrikkelijk, waarom krijgt ie zoveel screen time?

GoT, I am disappoint. Je kan beter!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2014, 17:17
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Om eerlijk te zijn vind ik Oberyn in de serie helemaal geen boeiende karakter.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2014, 22:43
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.