Oud 23-04-2004, 16:33
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hier kunnen we weer verder!


Link van het vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=802114

Citaat:
Kruimel schreef op 08-03-2004 @ 23:17 :
De laatste tijd komen er nogal wat topics die alleen de mededeling bevatten dat iemand zich rot voelt, zonder daadwerkelijke vraagstelling erbij. Dat zijn mededelingen en dus eigenlijk niet toegestaan. Daarom hier een lucht-je-hart topic zodat iedereen even zijn frustraties van zich af kan schrijven zonder daar een heel apart topic voor te hoeven openen.

Dus: schrijf het maar op. En één tip: als je even down bent, ga dan even wat anders doen en niet dit topic lezen.

En tot slot, een dikke *knuf* voor iedereen die op dit moment de behoefte heeft om te schrijven.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 23-04-2004 om 16:36.
Advertentie
Oud 23-04-2004, 16:48
Verwijderd
Ik word zo strontziek van iedereen die zich zorgen maakt om onnodige dingen!

Oud 23-04-2004, 16:53
Ilja_
Avatar van Ilja_
Ilja_ is offline
Moet hier even kwijt dat ik juist een een heerlijke dag heb gehad, niet anders dan normaal maar een gewone (school)dag, nu ik dit schrijf besef ik me weer zo goed dat ook een gewone dag eigenlijk ongelovelijk speciaal en mooi is..
Kijk is naar al die mooie dingen om je heen.. De zon die schijnt, al die vrolijke bloemetjes, lachende mensen, spelende lammetjes... En zoek er nog maar een paar op Geniet van de kleine dingen, geniet ervan.. Zolang het nog kan

Pluk de dag!
Oud 23-04-2004, 16:57
Verwijderd
dagje met vanalles wat: liefje komt weer thuis , maar ik voel me niet zo lekker en alles over me ziekte is weer lekker onduidelijk... bah... maarja het zonnetje schijnt, vogeltje kwetteren, eendjes dobberen (gister heb ik de eerste kleine eendjes gezien!!! het waren er 11 en ze waren zoooo lief!!!! donzig en baby.... ), mooie blauwe lucht, mooie bloemetjes, enz. heerlijk als het weer lente wordt!!! ik hou toch wel het meest van de lente en de zomer en de herfst is ook wel leuk. winter is ook wel leuk, maar ik HAAAT uitglijden en het koud hebben, dus tja...
jippie ja jeej let the summer come!
kuss
Oud 23-04-2004, 17:18
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Een oude vriendin wil eindelijk eens afspreken! Toch nog iemand. Hopelijk durf ik nu mezelf nog zijn.
Oud 23-04-2004, 17:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
GRRRRRRRRRRRRR ik heb gewoon precies hetzelfde cijfer voor m'n herkansing gehaald ... Damn hier baal ik echt van. Had er echt een goed gevoel over ... Vervelend voor m'n CE... moet ik een 7,5 halen minimaal
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-04-2004, 17:26
Verwijderd
zucht.. waarom dit weer?
Oud 23-04-2004, 17:35
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-04-2004 @ 18:26 :
zucht.. waarom dit weer?
Mjah.. inderdaad.. Dat vraag ik me op dit moment ook af..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-04-2004, 17:35
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
_TiggaH_ schreef op 23-04-2004 @ 17:53 :
Moet hier even kwijt dat ik juist een een heerlijke dag heb gehad, niet anders dan normaal maar een gewone (school)dag, nu ik dit schrijf besef ik me weer zo goed dat ook een gewone dag eigenlijk ongelovelijk speciaal en mooi is..
Kijk is naar al die mooie dingen om je heen.. De zon die schijnt, al die vrolijke bloemetjes, lachende mensen, spelende lammetjes... En zoek er nog maar een paar op Geniet van de kleine dingen, geniet ervan.. Zolang het nog kan

Pluk de dag!
Fijn om te lezen!!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-04-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 23-04-2004 @ 18:35 :
Mjah.. inderdaad.. Dat vraag ik me op dit moment ook af..
*knuffelt*
Oud 23-04-2004, 17:50
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ik heb weer een stom stom stom probleem - tenminste, iets waar ik een probleem van máák en het slaat echt nergens op

dus. ik heb net een digicam gekocht. en ik wilde er al heel lang een. en nu heb ik er een en ben ik HE-LE-MAAL NIET blij. gewoon niet. omdat ik er niks van snap en nu gelijk denk dat ik toch niet met dat ding om kan gaan en yadayadayada - u kent het wellicht het moet leuk en hip en spannend en leuk en hip zijn om zoiets te kopen, maar bij mij is het natuurlijk weer stom en eng.

verder heb ik net te vet gegeten, volgens mij, want ik voel me nu beroerd terwijl het niet eens extreem vet was (gebakken aardappelen, sla met olie/azijn sausje), maar ik eet de laatste tijd heel erg niet vet. dus misschien dat het daardoor komt. in ieder geval voel ik me nu naar...

en ik twijfel of ik straks nog zal gaan hardlopen... ik roep het echt al een week, dus misschien moet ik het maar gewoon doen

en morgen ga ik met mn moeder en mn zus naar keulen terwijl ik ook had kunnen hospiteren (2x zelfs) - en eerst had ik zin in keulen, maar nu ook niet meer, maar ik besef me altijd te laat dat uitstapjes met mn moeder hel zijn. elke keer zeg ik al na tien minuten DIT DOE IK NOOIT MEER! maar elke keer trap ik er weer met open ogen in

en ik denk de hele tijd aan iemand - iemand die HE-LE-MAAL NIET leuk is en toch wel. maar hij vindt mij never nooit niet leuk dus dat zuigt ook al.


op dit moment vind ik alles kut en wil ik alleen maar slapen
Oud 23-04-2004, 18:05
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-04-2004 @ 18:44 :
*knuffelt*
*knuft*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-04-2004, 18:12
Verwijderd
Ik heb geen zin meer om een mens te zijn.
Oud 23-04-2004, 18:20
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Everytime I try to fly I fall,
Without my wings I feel so smal..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-04-2004, 18:43
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
oehw, heb echt lentekriebels. Ben hele dag hyper en vrolijk en heb vandaag heel leuk gesprek gehad met een heel leuk persoon. (het zijn dus niet alleenmaar lentekriebels )
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 23-04-2004, 18:49
Verwijderd
voel me gewoon waardeloos
Oud 23-04-2004, 19:04
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
bugge schreef op 23-04-2004 @ 19:12 :
Ik heb geen zin meer om een mens te zijn.
Waarom? *kijkt bezorgd*

*Geeft groepsknuffel*


Ik:

*heb hoofdpijn/druk; wanneer niet?
*heb zin in het weekend!!!!!!; leuke dingen gepland, mag ook wel.
*heb veeel te weinig rust, ontspanning gehad de afgelopen week.
*ga vandaag en morgen en overmorgenmiddag alleen maar leuke dingen doen voor mezelf en met anderen
*ben het "alleen" zijn(oftewel ik-wil-een-leuk-lief-vriendje) zat, eigenlijk

Zo Dat wast voor vandaag.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 23-04-2004, 19:08
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 23-04-2004 @ 20:04 :

*ben het "alleen" zijn (oftewel ik-wil-een-leuk-lief-vriendje) zat, eigenlijk

same here
Ads door Google
Oud 23-04-2004, 20:20
Verwijderd
Citaat:
lise_smiles schreef op 23-04-2004 @ 17:57 :
het zonnetje schijnt, vogeltje kwetteren, eendjes dobberen (gister heb ik de eerste kleine eendjes gezien!!! het waren er 11 en ze waren zoooo lief!!!! donzig en baby.... ), mooie blauwe lucht, mooie bloemetjes, enz. heerlijk als het weer lente wordt!!! ik hou toch wel het meest van de lente en de zomer en de herfst is ook wel leuk.

jippie ja jeej let the summer come!
haha, wat een heerlijk vrolijk bericht! k word er helemaal happy van

voor het forum
Oud 23-04-2004, 20:37
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Waarom trek ik altijd zulke domme mongolen aan...of ze zijn uber dom, of uber oversekst of uber player of uber irritant.

Geef de moed op, ik blijf vrijgezel
Oud 23-04-2004, 20:42
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 23-04-2004 @ 21:37 :
Waarom trek ik altijd zulke domme mongolen aan...of ze zijn uber dom, of uber oversekst of uber player of uber irritant.

Geef de moed op, ik blijf vrijgezel
Same here
Oud 23-04-2004, 20:48
Verwijderd
kweet nie meer wa ik dr mee aan moet
Oud 23-04-2004, 20:55
twuunkle
Avatar van twuunkle
twuunkle is offline
de jongen die ik geloof ik heeel erg leuk vind is nu op de radio en elke keer als ik zn stem hoor hij heeft zo'n fijne stem
*zucht*

morgen zie ik hem weer
__________________
*tadaam
Oud 23-04-2004, 21:19
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
lul
En morgen wordt vreselijk.. I feel it, en hij zei het..

*jankt*

en moet nu echt weg, van de computer, en ja.. ik ben bang

Oud 23-04-2004, 21:20
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Take care dolce. (f)
__________________
Advertentie
Oud 23-04-2004, 21:43
Dynamico
Avatar van Dynamico
Dynamico is offline
Ik word niet goed van iemand wiens handelen slechts gebaseerd is op aandacht trekken, aandacht trekken en aandacht trekken. Blech, wat haat ik hem.

De oom van mijn kinderen in spe, leuk
__________________
't Kan verkeren.
Oud 23-04-2004, 21:57
Verwijderd
Pompom, she's sooooooo cute
Oud 23-04-2004, 23:23
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Dukko schreef op 23-04-2004 @ 17:48 :
Ik word zo strontziek van iedereen die zich zorgen maakt om onnodige dingen!

Misschien onnodig in jouw ogen.. Maar voor diegene is het misschien het heel groot probleem.

Zoals bijvoorbeeld mij onkunnigheid met het omgaan jongens en vooral het omgaan met jongens als ik ze leuk vind.. Frustrerend! Want mijn omgeving vind dat dan weer meteen helemaal niks, diegene bedoel ik dan.
De constante 'arguements' die ontstaan in mijn vriendinnengroepje.. Ineens ergert iedreen zich aan elkaar???
Of misschien het feit dat ik nóg steeds een beetje verliefd ben.. Of binnenkort op twee tegelijk.. Het moet niet langer zo door gaan. Wat een drama allemaal.
Het feit dat het niet goed met me gaat op school. De kans dat ik blijf zitten is nog steeds groot. Aargh, daar kan ik echt niet tegen.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Oud 23-04-2004, 23:25
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Hmm...mjah n fijne dag...gestudeerd (niet zoveel als k had willen doen, maar goed)....de keuken is een stuk schoner...de zon scheen, het huis is mooi doorgewaaid...een heel erg lieve e-card gekregen (tranan in mn ogen)...en n lieve opmerking in een sms...wat wil een mens nog meer.....ik ben best wel gelukkig op t moment...

Ik hoop dat alle mensen die iets minder gelukkig zijn wat van me over kunnen nemen...ik heb wel wat over hoor...zoveel heb ik zelf ook niet nodig
Oud 24-04-2004, 00:13
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
vandaag(of naja, gisteren...) naar vriend geweest... was super leuk... we hebben ook nog gepraat... het luchtte ontzettend op
Nu maar lekker gaan slapen... denk wel dat dat gaat lukken
Oud 24-04-2004, 00:40
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 23-04-2004 @ 21:42 :
Same here

Jij hier
Oud 24-04-2004, 01:26
angel--1987
angel--1987 is offline
ja....hoe ik emv oel..
ik voel em heel raar, oncomleet en weet het ff niet meer....
heb het ff helemaal gehad met het leven..
dek gewoon dat het beter is als ik er niet mer ben heeft niemnd meer last van me...
bedoel zou het voor iedereen beter zijn...
__________________
life goes on
Oud 24-04-2004, 06:51
Verwijderd
Citaat:
drinks@myplace schreef op 24-04-2004 @ 00:23 :
Misschien onnodig in jouw ogen.. Maar voor diegene is het misschien het heel groot probleem.

Zoals bijvoorbeeld mij onkunnigheid met het omgaan jongens en vooral het omgaan met jongens als ik ze leuk vind.. Frustrerend! Want mijn omgeving vind dat dan weer meteen helemaal niks, diegene bedoel ik dan.
De constante 'arguements' die ontstaan in mijn vriendinnengroepje.. Ineens ergert iedreen zich aan elkaar???
Of misschien het feit dat ik nóg steeds een beetje verliefd ben.. Of binnenkort op twee tegelijk.. Het moet niet langer zo door gaan. Wat een drama allemaal.
Het feit dat het niet goed met me gaat op school. De kans dat ik blijf zitten is nog steeds groot. Aargh, daar kan ik echt niet tegen.
maar misschien bedoel ik dat wel helemaal niet
Oud 24-04-2004, 08:49
Verwijderd
Yesyesyesyesyes! Ik moest gisteren afdansen en ik had een 9 voor de engelse wals, en 9 voor de tango en een 8.5 voor de quickstep! yesyesyes! Nougoed, dat was dus even heel prettig
Had ik ook eigenlijk helemaal niet verwacht, maar het dansen ging al lekker, dus
Oud 24-04-2004, 09:34
Verwijderd
zie je wel niemand neemt me serieus. en iedereen weet dat ik mezelf haat. ik vroeg het gister nog.maar ja zoals ik altijd al dacht; ik ben toch niet belangrijk. anders hadden ze dit wel serieus genomen toch?
was i kvannochtend maar niet wakker geworden
Oud 24-04-2004, 10:34
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 24-04-2004 @ 10:34 :
was ik
vanmorgen maar niet wakker geworden [/B]

same here
Ads door Google
Oud 24-04-2004, 11:11
Verwijderd
gister wel een leuke dag gehad. een vriendin van me was hierheen gekomen en we hebben een stukje gewandeld, fotos gemaakt in het bos, een ideale wereld beschreven, goed gepraat en muziek gemaakt en geluisterd. was gezellig
Oud 24-04-2004, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 24-04-2004 @ 09:49 :
Yesyesyesyesyes! Ik moest gisteren afdansen en ik had een 9 voor de engelse wals, en 9 voor de tango en een 8.5 voor de quickstep! yesyesyes! Nougoed, dat was dus even heel prettig
Had ik ook eigenlijk helemaal niet verwacht, maar het dansen ging al lekker, dus
Goed hoor! Ik ben gisteren naar het afdansen van een vriendin wezen kijken. Voor het eerst sinds een jaar dat ik mijn dansschoenen weer aan had en dat ik gedanst heb. Het was erg gezellig, maar ook erg laat



Zucht, voel me ...
Haat mezelf, waarom doet dit me toch zoveel?
Oud 24-04-2004, 12:50
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Gisterenavond was haar stunt. En ze heeft nog niet een smsje gestuurd. Ik dacht serieus even eraan dat ze dood was. Verongelukt, gisterennacht. Maar dat zal toch niet?
Ik wacht geduldig. Ik heb heus geduld. Over voor jou. Maar het is moeilijk. Ik denk maar de hele tijd aan haar, aan alles. Aan hoeveel ik dr wil.
En ik kijk maar op die telefoon, is ze veilig thuis? (Ik mag niet bellen, haar. Vandaar. )
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Oud 24-04-2004, 16:16
Verwijderd
Zooo hee. Dat was een Leuke meid!!!
(mcdrive meppel)
Oud 24-04-2004, 16:35
0o-meijsje-o0
Avatar van 0o-meijsje-o0
0o-meijsje-o0 is offline
grrrr :@

eerst zat ik vandaag bijna te vechten met een 4 jaar oudere jongen die ook nog eens een kop groter is.. daarna woor ik achtervolgt door zijn broertje met zijn fucking vriendjes..

kom ik thuis is me irritante neefje er..

krijg ik op me kop omdat hij mijn kamer een troep heb gemaakt.. kan ik morgen wéér me kamer opruimen

krijgen me ouders ook nog eens ruzie.. me vader boos weggelopen.. ikke bang (hij heb gedreigd met zelfmoord daarom)

kan het leven nog erger woorden?
Oud 24-04-2004, 17:32
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hij belde wel vandaag . En hij belt me morgen weer. En hij wilde me weer zien...

Eigenlijk vind ik het niet eens zo erg meer dat ik hem morgen niet zie... heb afstand genomen ervan ofzo, of me er bij neergelegd... kweet niet
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-04-2004, 17:52
kroot
kroot is offline
Gisteren stunt, was erg grappig, leuke barbecue daarna
Gisteren ook het telefoontje dat al eerder zou komen, het grote gesprek is nu dinsdagavond.....zie ik heel erg tegen op
om het positief te houden: de zon schijnt eindelijk weer!
Oud 24-04-2004, 18:05
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
0o-meijsje-o0 schreef op 24-04-2004 @ 17:35 :

kan het leven nog erger woorden?
Jammer genoeg wel. sorry.
slechte dag
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 24-04-2004, 18:10
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
ik was eigelijk best wel depri in de afgelopen weken/maanden... en die periode was bijna voorbij... komt nu dit weer... ik heb gefaald
Oud 24-04-2004, 18:21
Verwijderd
Denken, denken, denken waarom kan ik nou nooit eens even kappen met denken .
Oud 24-04-2004, 18:21
jet
Avatar van jet
jet is offline
waarom zijn er altiijd van die kutsdruppels die mijn emmer laten over lopen? en waarom moet ik me nou weer zo druk maken om een jongen. eerst maar zeggen dat ie me zo leuk vond, ga ik eindelijk met hem , vind hij het 'niet verstandig nu iets met me te beginnen' had dat dan gelijk gezegd, eikel. en dat terwijl ik hem zo leuk vond, en ik dacht dat hij hetzelfde voelde. ik wordecht nooit meer verliefd
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 24-04-2004, 18:22
jet
Avatar van jet
jet is offline
ik voel het trouwens weer aankomen. het is weggeweest. maar nu die stomme druppel er is, moet het wel weer gewoon. ik moet die schaar wel weer pakken. terwijl ik het niet wil. en toch weet ik dat het komt. en dan wil ik het voorkomen, dan wil ik weggaan, en dat mag dan weer niet. en nu reageer ik alels af op anderen, en vooral op mn ouders, omdat ik niet mag.. ngo een druppel.. teveel druppels
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 24-04-2004, 18:31
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-04-2004 @ 18:26 :
zucht.. waarom dit weer?
tisser?
__________________
Tsja
Oud 24-04-2004, 18:55
Verwijderd
Sommige vrouwen . je word er echt heel geirriteerd van

Eigenlijk he..... vind ik... eeuh... vrijwel... alle vrouwen.. *********

zo dat is er weer uit *komt weer tot rust*
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161
Dott
487 22-02-2011 21:05
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Psychologie Wat valt je op aan andere forummers?
Yana
133 26-02-2007 09:38
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 83
Verwijderd
496 30-01-2007 22:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.