Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 18:28
juudjuh
juudjuh is offline
hallo

Een jaar geleden ben ik verhuist, niet verweg, maar weg uit mijn vertrouwde om geving. Weg van me beste vriendin de naast me woonde. Mijn broer moest het huis uit. In ons nieuwe huis was geen plek voor hem. En het ging uit met mijn vriend, we hadden 7 maanden. Ik heb het uit gemaakt Een van de grooste fouten die ik ooit gemaakt heb.

Na een maand in ons nieuwe huis (gelukkig ging ik nog naar dezelfde school) was ik moe, ik wilde niks meer na school. Ik moest steeds hoesten en niezen. een verkoudheid dachten mijn ouders.
Dit bleef tot kerst en het werd steeds erger. Ik kreeg spontaan astma aanvallen (die ik nog nooit gehad had). Nu moesten we naar de dokter. Die dacht aan een alergie. IK ben op allees getest maar er kwam geen alergie uit.
Ik kreeg mediseinen voor die astma, maar toen waren we al weer een half jaar verder.

Mijn ouders waren ten einde raad mij kon het niet zo veel schelen ik dacht het gaat vanzelf wel over.
En ik wist waar het vandaan kwam. Het is me teveel geworden. Mijn raportcijvers waren redelijk maar voor een vak waar ik me de naad voor werkte kreeg ik tegenslag na tegenslag dit werd me allemaal te veel. ik ben jankent de klas uit gerent. Gelukkig kwam een goede vriendin me troosten!

ik denk dat het allemaal te veel is op een hoop. En als ik niet denk dat ik overal alleen voor sta en denk dat ik alles wel kan gaat het beter met me!
Het gaat nu redelijk en ik ga nu aan 4 havo beginnen alleen denk ik dat dit terug komt en dat wil ik niet!!!
weten jullie iets? ik kan geen dokter meer zien!!!

bedankt voor het lezen!

juudjuh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2004, 19:18
Verwijderd
Misschien moet je eens een andere vorm van hulp zoeken?
Psychische hulp bedoel ik dan dus?

Of eerst aankijken hoe het gaat, misschien komt het wel niet terug.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:08
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-08-2004 @ 20:18 :
Misschien moet je eens een andere vorm van hulp zoeken?
Psychische hulp bedoel ik dan dus?

Of eerst aankijken hoe het gaat, misschien komt het wel niet terug.
Ja ik denk dat dat een goed idee is. Eerst even kijken hoe het gaat, maar ga daarbij dan wel niet te ver. Je kan beter hulp zoeken voordat het te laat is

Sterkte *knuf*
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:12
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hm, neem in ieder geval de rust en de tijd die je nodig hebt. Zorg goed voor jezelf: slaap genoeg, eet gezond en genoeg, neem niet te veel hooi op je vork en doe zo nu en dan wat leuks. Vermijd de stress een beetje. Dat is alles wat ik kan verzinnen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Waar geloof jij in?
Uice
117 23-11-2009 22:12
Psychologie Waarom zijn wetten uitgevonden?
Inanis
42 05-01-2008 13:21
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00
Verhalen & Gedichten op een dag als deze
moondancer
2 21-02-2003 22:42
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
ARTistiek Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen
ArvidKeemink
4 04-09-2001 19:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.