Oud 02-05-2008, 17:36
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Laatst kreeg ik de vraag van wat ik het stomste verjaardagskadootje vond wat ik ooit gehad had. Dat waren er gelukkig niet zoveel.

Ben jij snel tevreden met verjaardagskadootjes? Staan er nog dingen op je verlanglijstje?

Wat is het grappigste/leukste/stomste verjaardagskado dat je gehad heb? Kreeg je op je twaalfde nog een kleurboek met stiften van oma en opa?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2008, 17:37
Verwijderd
Er was laatst een verjaardagstopic
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:38
Verwijderd
Ik doe niet aan verjaardagen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:39
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ja, maar nu gaat het om kadootjes.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:39
Verwijderd
ja gompie, het lijkt wel erg op elkaar
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1683915
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Er was laatst een verjaardagstopic
+ het maakt me meestal niet zoveel uit. Ik geef meestal of vrij specifiek aan wat ik wil hebben, óf het maakt me niet zoveel uit omdat ik zelf ook geen goede ideëen heb. Ik kan heel gelukkig worden van onverwachte goed bedachte cadeautjes.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:41
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ja, maar dat gaat om hoe je het viert etc. Er was ooit een topic waarin allemaal grappige kadootjes stonden. Zoiets bedoel ik.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik kreeg op m'n 17e verjaardag een theepot van m'n tante en ik luste geen thee.
En chocola als je aan de lijn bent blijft ook altijd in.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 18:04
Lethe
Lethe is offline
En wat zei je toen je die theepot kreeg?
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 18:45
Verwijderd
Ik ben sowieso nooit echt tevreden met wat ik krijg. van mijn oma krijg ik vaak tasjes, of parfummetjes die ze dan ergens bij heeft gekregen, nogal oubollig.
Ik weet ook nooit echt wat ik wil hebben, pas na mijn verjaardag bedenk ik ineens allemaal dingen.

Vroeger toen ik 4 en 5 enzo werd kreeg ik elk jaar een heel groot cadeau. Een schommel, of een tent voor in de tuin. Dat waren vette tijden.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 19:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wist dit jaar precies wat ik wilde: Ik heb het bed zelf uitgezocht en het beddengoed ook, en verder wilde ik een krultang en penguinrepen.
Ik heb alles gekregen wat ik wilde en verder alleen maar heel leuke dingen echt gaaf . Maar normaal krijg ik flauwere dingen hoor. Zoals dat ik een klassefeest had georganiseerd toen ik elf werd en ik had gezegd dat ik alles leuk vond om te krijgen maar een hekel had aan Diddl. Ik kreeg een Diddl-make-up-setje, diddl-geur-briefpapier, een diddl-pen, een diddl-notitieblok.....
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 19:07
Verwijderd
Ze mochten je niet?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 19:10
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik ga nooit naar verjaardagen en ik vier mijn verjaardag ook niet. Verspilling van tijd en geld.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 19:11
Verwijderd
eigenlijk alles waar ik niet specifiek om vraag vind ik stom, want dan krijg je van die prullen of zeep/shampoo/badshit. ik heb niet eens een bad. nooit gehad ook. en ik hou ook niet van saai in bad zitten. ik hou ook niet van feestjes en ook niet van verjaardagen, dus dat is weer lekker allemaal.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 19:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
En wat zei je toen je die theepot kreeg?
"Ooooh dankjewel"

__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 19:19
Verwijderd
Tegenwoordig krijg ik niet echt stomme kado's meer, want meestal vraag ik wat cd's of anders geld en daar kan niet zoveel fout mee gaan . Ik herinner me wel een keer toen ik klein was een soort beeldje van een herdershond te hebben gehad, dat was bekleed met bont. 'Omdat je zo van dieren houdt.' Toen vond ik dat heel erg .
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 19:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ze mochten je niet?
Nee
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 19:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mijn tante gaf mij ooit eens een scheermesje en scheerschuim voor mn verjaardag, toen ik me al een jaar of drie scheerde.

Toevallig vierde ik die verjaardag toen samen met mijn nichtje, want die is twee dagen eerder jarig dan ik, en toen heb ik volgensmij nogal chagrijnig aan mn tante gevraagd of ze voor mn nichtje maandverband had gekocht.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-05-2008, 19:34
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 19:50
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

Toevallig vierde ik die verjaardag toen samen met mijn nichtje, want die is twee dagen eerder jarig dan ik, en toen heb ik volgensmij nogal chagrijnig aan mn tante gevraagd of ze voor mn nichtje maandverband had gekocht.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 20:43
Verwijderd
Ik kreeg altijd gruwelijke dingen van mijn opa en oma. Een keer kreeg ik op mijn veertiende (!) het boek ''Floortje leert paardrijden'' dat sowieso al voor kinderen van acht is, maar ze wisten ook dat ik toentertijd al boeken als LOTR las. Bovendien hield ik helemáál niet van paarden, laat staan van een boek over paarden.

Laatst gewijzigd op 02-05-2008 om 20:49.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 20:47
Verwijderd
hihi 'toentertijd'



Laatst gewijzigd op 02-05-2008 om 20:50. Reden: ;);)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 20:49
Verwijderd
Leedvermaak!


Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Mijn tante gaf mij ooit eens een scheermesje en scheerschuim voor mn verjaardag, toen ik me al een jaar of drie scheerde.

Toevallig vierde ik die verjaardag toen samen met mijn nichtje, want die is twee dagen eerder jarig dan ik, en toen heb ik volgensmij nogal chagrijnig aan mn tante gevraagd of ze voor mn nichtje maandverband had gekocht.
omg whahahaha, nu vind ik je echt helemaal geweldig
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 21:19
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik maak me nooit zo druk om verjaardagskadootjes! Ik waardeer ze wel. Zoals nu, ik kreeg een elektrische gitaar en een mp3speler. Daar was ik erg blij mee!

Het stomste kado dat ik ooit heb gekregen? Hmm. Toen ik twaalf werd, heb ik heel groep 8 uitgenodigd, samen met een vriendin, en toen kreeg ik van iemand een kadobon van de bart smit voor 2.50 en een muismat van de bart smit.
Dude.
Maar het was ook wel grappig.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2008, 21:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het stomste kado dat ik ooit heb gekregen? Hmm. Toen ik twaalf werd, heb ik heel groep 8 uitgenodigd, samen met een vriendin, en toen kreeg ik van iemand een kadobon van de bart smit voor 2.50 en een muismat van de bart smit.
Dude.
Maar het was ook wel grappig.
Misschien was die persoon heel arm ofzo.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 22:55
Verwijderd
Voor m'n verjaardag kreeg ik altijd wel leuke dingen, geloof ik. Als kind gaf ik meestal wel duidelijk aan wat ik wilde hebben, dus dat kwam altijd wel goed. Van ooms en tantes kreeg ik meestal geld en mijn opa en oma informeerden altijd bij m'n ouders, meestal gaven ze een boek ofzo, en dat vond ik altijd leuk.
Wel kreeg ik een keer een héle lelijke haarknip met Sinterklaas op de middelbare school. Sowieso was de surprise die ik kreeg echt oerlelijk (gewoon een doosje met een sticker erop, niet eens mooi of grappig), maar de inhoud was echt belachelijk. Ik weet ook zeker dat die jongen de knip van z'n moeder had gestolen ofzo, want het ding rook gewoon naar iemand (Maar die jongen was wel echt heel arm, best zielig eigenlijk, hij had ook geen schoolboeken, alleen maar kopietjes )
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 11:02
Verwijderd
Mijn grootouders waren voornemens ons een friggin' BAROMETER te geven als huwelijkscadeau Gelukkig heeft mijn moeder ze dat uit het hoofd gepraat. Verder heb ik nooit kutcadeaus gehad geloof ik. Hoewel, vroegah wilde ik een tattoo, en die zou ik voor mijn achttiende verjaardag krijgen, maar dat is dus nooit gebeurd, dus voor mijn achttiende verjaardag heb ik niks gekregen boehoe.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 13:18
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Ik ben altijd heel snel blij met mn cadeautjes, ookal zijn ze echt stom. Maar dat is omdat er vanaf mn vroegste jeugd is ingestampt: wees blij dát je wat krijgt. Tsja. Het enige wat ik echt niet waardeer is chocola. Ik ben vaak rond pasen jarig, iig dat er nog paaseieren zijn en ik kreeg altijd bakken vol met paaseieren voor mn verjaardag. Meestal die grote versierde gevulde eieren met nog allemaal kleine eitjes erin...

IK LUST GEEN CHOCOLA!!
Wat moet ik met die klote-eieren? Ik gaf ze altijd direct weg, jammer dan. Nu weet iedereen dus wel dat je geen chocola moet geven en al helemaal geen paaseieren, want dan kijk ik je weg

Vaak vraag ik dingen die ik nog nodig heb. Nu ik 2 jaar op kamers zit vond ik dat het tijd was om een servies aan te schaffen. Een mooie dure bedoel ik, waar je steeds een bordje of kopje erbij spaart. Dus als iemand me dat geeft ben ik heel blij en het is ideaal voor verjaardagen --> ik ben weer heel wat bordjes rijker. Dit jaar heb ik een aardappelstamper aan mn beste vriend gevraagd. En verder vraag ik gwn bonnen zodat ik dvd's en boeken kan kopen, die ik dan tenminste zelf kan uitzoeken
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 13:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben altijd heel snel blij met mn cadeautjes, ookal zijn ze echt stom. Maar dat is omdat er vanaf mn vroegste jeugd is ingestampt: wees blij dát je wat krijgt. Tsja. Het enige wat ik echt niet waardeer is chocola. Ik ben vaak rond pasen jarig, iig dat er nog paaseieren zijn en ik kreeg altijd bakken vol met paaseieren voor mn verjaardag. Meestal die grote versierde gevulde eieren met nog allemaal kleine eitjes erin...

IK LUST GEEN CHOCOLA!!
Wat moet ik met die klote-eieren? Ik gaf ze altijd direct weg, jammer dan. Nu weet iedereen dus wel dat je geen chocola moet geven en al helemaal geen paaseieren, want dan kijk ik je weg

Vaak vraag ik dingen die ik nog nodig heb. Nu ik 2 jaar op kamers zit vond ik dat het tijd was om een servies aan te schaffen. Een mooie dure bedoel ik, waar je steeds een bordje of kopje erbij spaart. Dus als iemand me dat geeft ben ik heel blij en het is ideaal voor verjaardagen --> ik ben weer heel wat bordjes rijker. Dit jaar heb ik een aardappelstamper aan mn beste vriend gevraagd. En verder vraag ik gwn bonnen zodat ik dvd's en boeken kan kopen, die ik dan tenminste zelf kan uitzoeken
*chocola geef*
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 14:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik wil eigenlijk altijd vooral DVD's, boeken of CD's. Bonnen vind ik ook wel leuk. Het is eigenlijk een heel stom cadeau, een bon, 'ja hier heb je wat geld maar je mag het van mij alleen hieraan uitgeven', maar ik vind het niet zo erg om te krijgen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 16:15
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
*chocola geef*

*kijkt weg*
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 18:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mijn grootouders waren voornemens ons een friggin' BAROMETER te geven als huwelijkscadeau Gelukkig heeft mijn moeder ze dat uit het hoofd gepraat. Verder heb ik nooit kutcadeaus gehad geloof ik. Hoewel, vroegah wilde ik een tattoo, en die zou ik voor mijn achttiende verjaardag krijgen, maar dat is dus nooit gebeurd, dus voor mijn achttiende verjaardag heb ik niks gekregen boehoe.
Ach, als het een hele mooie barometer is? Als ik al niet een weerdinges had, dan had ik er wel een willen krijgen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 19:37
Verwijderd
Ik wil ook wel een barometer
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 19:42
Verwijderd
hmm ;x
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 19:58
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik weet nooit wat ik moet vragen voor mijn verjaardag. Gelukkig heeft dit jaar nog niemand gevraagd wat ik voor mijn verjaardag wil hebben.

Voor mijn 18e verjaardag kreeg ik een backpack en daar ben ik nog altijd heel erg blij mee. Dit jaar heb ik alvast een mixer gekregen, want die had ik nodig.
Van mijn opa en oma kreeg ik eerst altijd stomme haarspeldjes enzo, maar de laatste paar jaren krijg ik steeds theedoeken. Ik weet nog altijd niet wat ik met al die theedoeken moet doen
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2008, 21:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Afdrogen?

Ja, flauw. Maarja, soms denken mensen dat ze je iets nuttigs geven wat je eigenlijk totaal niet nodig hebt. Een tante van mn vriend heeft ons eens een soort bekertoren (?) van de Blokker cadeau gegeven. Aardig bedoeld , maar we komen eigenlijk om in de bekers, en gebruiken er eigenlijk maar twee. En omdat dat ding dus niet in de kast past, heeft het heel lang staan te verstoffen op het aanrecht.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 00:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
*kijkt weg*
*verdwijnt*
*stuurt stiekem nog een kusje en een cd-bon*
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 01:12
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 01:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 01:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben wel heel erg knuffelig trouwens, ik vind het echt leuk dat engelse mensen knuffelen of heel stijfjes handjes geven enzo en ze houden deuren voor je open en en omg ik wil hier echt wonen! Wat ben ik blij dat ik later in engeland ga wonen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 01:42
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ik ben wel heel erg knuffelig trouwens, ik vind het echt leuk dat engelse mensen knuffelen of heel stijfjes handjes geven enzo en ze houden deuren voor je open en en omg ik wil hier echt wonen! Wat ben ik blij dat ik later in engeland ga wonen
Jij bent raar.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Jij bent raar.
Je bent zelluf.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 01:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jij bent raar.
waarom? Omdat ik van beleefde mensen hou of omdat ik van engeland hou?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 11:39
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
waarom? Omdat ik van beleefde mensen hou of omdat ik van engeland hou?
The latter.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ik doe niet aan verjaardagen.
+

ik weet nooit wat ik moet vragen. Ik vind kadootjes echt een slechte uitvinding, vooral omdat iedereen zich altijd verplicht voelt om die te geven
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 12:00
Verwijderd
Ik vind verjaardagen behoorlijk infantiel. Ik vermijd ze dan ook indien mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 13:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
The latter.
...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 13:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind verjaardagen behoorlijk infantiel. Ik vermijd ze dan ook indien mogelijk.
Dat is dan al tweeëntwintig keer mislukt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 13:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is dan al tweeëntwintig keer mislukt.
win
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Aanwinsten HIER.
Verwijderd
500 23-03-2004 18:25
Drugs & Alcohol Wat is je favoriete wiet/hasj soort
apekop123
73 27-11-2003 16:58
Seksualiteit sneaky ouders
RandyRhoads
45 25-07-2003 19:37
Seksualiteit welke leeftijd ben jij ontmaagd?
x-->lianne<--x
78 26-04-2003 11:09
Software & Hardware MP 3 speler
Verwijderd
21 07-03-2003 00:48
Seksualiteit wat vinden jullie hier van?
the name is joyce
23 15-02-2002 16:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.