Oud 22-08-2006, 23:01
Kevin v L.
Kevin v L. is offline
Wat maanden geleden heb ik al eens wat verhalen in dit forum geplaatst. Samengevat komt het er op neer dat ik 20 ben en nog nooit een vriendin heb gehad.

Mijn eerste echte zoen was een geweldige ervaring, met een meisje wat achteraf nog maar 14 bleek te zijn. Ik was toen 19.
Dit is inmiddels een jaar geleden en in die tijd heb ik haar nog meerdere keren gezien en gesproken. En wekelijks via msn. Dat "zien" was niet gepland, maar we gingen naar dezelfde feesten in een dorp bij mij in de buurt.

Zei heeft nu een vriend. Terwijl ik degene was die in het begin zoveel mogelijk de boot afhield, moet ik nog eigenlijk dagelijks aan haar denken.
Ze is namelijk niet een standaard meisje, maar iemand die voor het leeftijd al aardig wat heeft meegemaakt en een mooie persoonlijkheid heeft.

Natuurlijk voelde ik mij na die bewuste nacht meteen schuldig, omdat ze pas later vertelde dat ze nog zo jong was.
Zei wilde meteen van alles afspreken, uit dat schuldgevoel heb ik dat toen niet gedaan.
Natuurlijk vindt iedereen zo'n leeftijdsverschil "fout" ... "smerig" of hoe je het maar wil noemen. Ik dus ook op dat moment.

Het gekke is dat ik het in de loop van tijd anders ben gaan bekijken.
Op het gebied van seks en relatie voel ik mij namelijk ook nog 14 of 15. Op dit gebied ben ik nog even onzeker en onervaren.

Op dit moment weet ik niet, wat ik zou doen wanneer zei opnieuw met mij probeerd aan te pappen als het uit zou raken met haar vriendje.
Diep in mijn hart weet ik dat ik graag iets meer haar zou willen beginnen aan de andere kant weet ik dat er volop onbegrip en tegenstand in mijn omgeving zou zijn.

Veel van mijn vrienden zijn minimaal 2 jaar ouder. En die roepen al "pedo" bij iemand met een vriendin van 17.

Kortom ik zet met een dilemma....
Of gewoon al het contact verbreken, msn adres verwijderen, tel nummer, verwijderen van hyves etc.
Dit is waarschijnlijk echt de enige manier, waarop ik haar en dit hele gedoe uit mn hoofd kan zetten.

Of....
Dit vaage contact blijven houden en hopen dat ze mij over 2 (2?) jaar ook nog ziet staan?

Kort over de omgang met vrouwen in het algemeen....
Ik ben best wel verlegen en onzeker, maar heb zeker wel wat vrouwen in mijn vriendenomgeving.
Ik heb een interessant beroep en ontmoet best veel vrouwen. Maar op de 1 of andere manier wil het maar niet tot een relatie of e.d. leiden.
Voor de eerste echte "goede" stap ben ik vaak te verlegen en onzeker.
Aan die verlegenheid en onderzekerheid heb ik al gewerkt en is zeker minder dan vroeger.
Maak ik nu alleen kans bij de jongere meisjes, omdat die dezelfde onzekerheid voelen?

Iemand die iets nuttigs kan toevoegen aan mijn bovenstaand verhaal?
Mijn dank!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2006, 23:03
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ze heeft een vriend. Ga niet op haar zitten wachten, dat heeft geen zin.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 23-08-2006 @ 00:03 :
Ze heeft een vriend. Ga niet op haar zitten wachten, dat heeft geen zin.
Idd. Op dit moment 'heb je toch niks aan haar'. Houd het contact dus vriendschappelijk maar blijf niet op haar wachten.
Je weet nooit hoe lang haar relatie gaat duren en je zult in die tijd vast wel iemand anders tegen komen..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 23:17
Kevin v L.
Kevin v L. is offline
Citaat:
shining schreef op 23-08-2006 @ 00:11 :
Idd. Op dit moment 'heb je toch niks aan haar'. Houd het contact dus vriendschappelijk maar blijf niet op haar wachten.
Je weet nooit hoe lang haar relatie gaat duren en je zult in die tijd vast wel iemand anders tegen komen..
Ja...
Maar waarom zou ik dan uberhaupt contact onderhouden als het mij eigenlijk alleen maar pijn doet?
Zou toch moeten proberen om wat meer "afstand" van het geheel te doen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Kevin v L. schreef op 23-08-2006 @ 00:17 :
Ja...
Maar waarom zou ik dan uberhaupt contact onderhouden als het mij eigenlijk alleen maar pijn doet?
Zou toch moeten proberen om wat meer "afstand" van het geheel te doen.
Je kunt ook gewoon wachten tot ze wat ouder is.

Trouwens, als ik jou postings zo lees gaat het je niet eens zozeer om "dat" meisje, maar meer om "een" meisje zolang jij er maar een relatie mee aan kunt knopen, als jij nu iemand op je werk zou ontmoeten die een relatie met je wil zou je er volgens mij zo op ingaan.

Zo werkt dat volgens mij dus niet.

Laatst gewijzigd op 22-08-2006 om 23:22.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 23:31
Kevin v L.
Kevin v L. is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 23-08-2006 @ 00:19 :
Je kunt ook gewoon wachten tot ze wat ouder is.

Trouwens, als ik jou postings zo lees gaat het je niet eens zozeer om "dat" meisje, maar meer om "een" meisje zolang jij er maar een relatie mee aan kunt knopen, als jij nu iemand op je werk zou ontmoeten die een relatie met je wil zou je er volgens mij zo op ingaan.

Zo werkt dat volgens mij dus niet.
Nou "dat" meisje heeft echt wel wat bij mij losgemaakt en voel ook zeker wat voor haar.
Verder... "zolang je er maar een relatie mee aan kunt knopen...."
Ja.. misschien zit daar wel een kern van waarheid in. Ik ben dat alleen zijn gewoon spuug en spuug zat...

Op dit moment wil ik gewoon uit deze relatieloze situatie komen, die al jaren duurt.
En "dat" ene meisje speelt daar nu eenmaal een rol in.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Kevin v L. schreef op 23-08-2006 @ 00:01 :

Of gewoon al het contact verbreken, msn adres verwijderen, tel nummer, verwijderen van hyves etc.
Dit is waarschijnlijk echt de enige manier, waarop ik haar en dit hele gedoe uit mn hoofd kan zetten.

Oh ja, en dit werkt niet, je houd alleen je zelf voor de gek op zo'n manier.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 23:57
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
het lijkt mij dat de topicstarter te sterk zoekt. teveel wil, teveel zoekt. en dat werkt niet. het gebeurd, of het gebeurd niet t gebeurd vast wel dat meiden met je flirten, maar dat je t gewoon niet ziet (of je proberen te versieren). had ik ook. nog steeds. ik zie t gewoon niet! maar met wat logisch en nuchter verstand kom je een eind.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 01:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Kevin v L. schreef op 23-08-2006 @ 00:01 :
Iemand die iets nuttigs kan toevoegen aan mijn bovenstaand verhaal?
Mijn dank!
'Zei' is de verleden tijd enkelvoud van het werkwoord 'zeggen'. 'Zij' is een verwijswoord.

En verder, kom op man, je bent pas 20.. En 'het' meisje dat zoveel bij je los heeft gemaakt is nu 15 (?) en heeft een vriendje. Vijf jaar leeftijdsverschil is hier erg groot en je geeft zelf ook al aan dat je het hier dubieus vindt en misschien twee jaar wil wachten. Je hebt geen idee wat zij gaat doen, of ze het met dit vriendje uithoudt of niet, misschien gaat ze wel studeren aan de andere kant van het land.. Ze zit nu vol op in de puberteit en er kan nog van alles gebeuren... Wil je jezelf 2 (?) jaar kwellen om haar vervolgens met de liefde van haar leven te zien vertrekken?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 08:21
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Je wil té graag een relatie, dan werkt het juist niet. Dat meisje waar je het over hebt, heeft al een vriend, laat haar met rust (als je geen vriendschap met haar wil).
Maar dan nog, misschien denk je dat je met haar wil, bezette mensen zijn juist leuk. Of omdat ze de enige is met wie je gezoend hebt (of heb ik dat verkeerd).
Kijk eens goed om je heen, er zijn vast meer leuke meiden te zien. Ga niet wanhopig op zoek, succes!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 08:51
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Eigenlijk wat iedereen hier al zegt. Liefde kun je niet afdwingen. Soms zul je er gewoon lang op moeten wachten. Als je er dan toch mee zit dat je nog weinig ervaring hebt, zoen dan eens gewoon met een meisje. Je bent echt niet de enige jongen (of meisje) die nog niet een echte relatie heeft gehad, hoewel je dat zelf misschien wel denkt.
Ik wilde zelf altijd graag een vriendje en vond dat het veel te lang duurde en daardoor was ik veel te hard op zoek. Het maakte me alleen maar ongelukkig. Tot ik een ontzettend leuke jongen tegenkwam, we werden verliefd en ik had een hele leuke relatie. Nu denk ik: waarom maakte ik me vooraf zo'n zorgen over het feit dat ik nog geen vriendje had. Ik had toen ook me lekker met andere dingen bezig kunnen houden. Ik adviseer jou toch echt hetzelfde. Je moet niet genoegen nemen met minder dan een meisje op wie je echt gek bent. Wees gewoon blij met je leven en hou goed je ogen open
Dit meisje is veel jonger dan jij, ze heeft al een vriendje, je weet niet of ze jou leuk vindt, volgens mij weet je zelf niet eens of je wel verliefd op haar bent. Mijn advies is: zet haar uit je hoofd.
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 09:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Je moet iig niet op haar gaan wachten. Een leuke vriendschap met haar is niets mis mee en mocht het ooit uitgaan en alle omstandigheden zijn ideaal, misschien gebeurt er wat, maar wacht er niet op.

Verder heb ik, zoals er al vaker staat hier, het gevoel dat je heel erg verlangt naar een vriendin, naar het krijgen van meer ervaring en dat werkt niet. Zo lang je deze instelling hebt, die nogal wanhopig overkomt, zal het moeilijk worden om een relatie te krijgen. Probeer het van je af te zetten, niet ieder meisje/iedere vrouw te bekijken alsof je er een relatie mee kan krijgen etc.

Er zal heus wel een moment komen dat je verliefd wordt, maar zoiets gebeurt vooral als je niet op zoek bent. En als dat dan een meisje is dat jonger is dan jou, hoef je niet veel van je vrienden aan te trekken, zolang de verschillen niet achterlijk veel zijn. 15 en 20 hoeft absoluut geen probleem te zijn en wanneer je rustig aan doet, zie ik niet waarom het verkeerd moet gaan. Bedenk ook dat de meeste van jouw vrienden 2 jaar ouder zijn en leeftijden van meisjes anders bekijken dan jij. Laat je daar vooral niet te veel door leiden.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 09:17
Verwijderd
Als je nu naar de topictitel kijkt.. wat zegt dat dan? Dat zegt dat je haar als 'uitweg' ziet uit een situatie, in dit geval je onervarenheid. Dat is toch geen goede basis voor een relatie?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 09:28
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vergeet haar, ze heeft een vriend.
Ga zelf op zoek naar meer afleiding
Met leuke hobbies en uitgaan kom je vanzelf ook een leuke vrouw tegen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 10:15
Kevin v L.
Kevin v L. is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 23-08-2006 @ 10:28 :
Vergeet haar, ze heeft een vriend.
Ga zelf op zoek naar meer afleiding
Met leuke hobbies en uitgaan kom je vanzelf ook een leuke vrouw tegen
Ja...
Het is alleen zo moeilijk om te blijven gelofen dat ik vanzelf wel weer een leuke vrouw tegenkom.
Maargoed het is wel de enige manier.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 11:55
Estar
Estar is offline
Als je echt wanhopig bent dan zoek je toch een leuk pools en russisch vrouwtje.

Een beetje wachten op een 14 jarige meisje dat ook nog eens bezet is
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 15:23
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Kevin v L. schreef op 23-08-2006 @ 00:31 :
Nou "dat" meisje heeft echt wel wat bij mij losgemaakt en voel ook zeker wat voor haar.
Verder... "zolang je er maar een relatie mee aan kunt knopen...."
Ja.. misschien zit daar wel een kern van waarheid in. Ik ben dat alleen zijn gewoon spuug en spuug zat...

Op dit moment wil ik gewoon uit deze relatieloze situatie komen, die al jaren duurt.
En "dat" ene meisje speelt daar nu eenmaal een rol in.
"Gewoon" niet zoeken, niet willen. Nu klinkt dat natuurlijk wel heel makkelijk en het is misschien ook wel makkelijk om te zeggen, maar meisjes (of in elk geval, de meisjes die ik ken en dat zegt niet zoveel) vallen niet op wanhopige figuren. Probeer een beetje afstand van haar te nemen, van het fenomeen vrouwen in het algemeen. Er komt vanzelf wel iemand die jou de moeite waard vindt.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 15:38
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het is natuurlijk bullshit dat enkele jongeren meisjes nog je enige uitweg zijn, maar ga asjeblieft niet wachten op een meisje dat nu toch bezet is. Houd je ogen open, misschien kom je iemand tegen, misschien ook wel niet. Ik ken genoeg meisjes & jongens van onze leeftijd die ook vreselijk onzeker zijn op het gebied van relaties en seks. Maar het mag een feit zijn dat deze toch wel in de minderheid zijn.

En wat is er trouwens mis met een meer ervaren meisje, je leert het vanzelf wel hoor.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-08-2006, 15:43
Verwijderd
Ik vind dit leeftijdsverschil helemaal niet absurd of smerig. 14 en 19, vind ik echt wel te doen. Maar ik zou me inderdaad niet concentreren op een meisje met een vriend.

Wat onzekerheid betreft, ik heb een tijdje jongere vriendjes en vriendinnetjes gehad omdat ik me dan veilig voelde (niet zo veeleisend, niet zo uit op sex, niet zo ervaren), maar uiteindelijk kwam ik ook lieve jongens tegen van mijn eigen leeftijd . En ik ben 24 en deze relatie is ook net nieuw, dus het kan wel een tijd duren ^^.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 17:00
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
All i wanna do, is spend a little time with you
but you're so young, its obscene!
I'll just keep biding my time, till you put your little hand in mine!
Oh boy, can't wait for the day that you finally turn 16!

There' so many rats on the sinkin ship,
there's so much of you I just cant wait,
get a grip! When your halo slips.

How dare you call this love?
Oh, thats what they say!
Its an urge I've gotta fight!

How dare you call this love!?


You've got it all, and you're allways my first port of call.
This is the happiest I've ever been!
And I know i should wait, but you're layin it all out on a plate
(...) but the laws just make me intervene!


Daar moest ik btw ook aan denken toen ik dit topic las.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 17:41
Verwijderd
Ze is bezet, dus contact verbreken en op zoek naar een ander, of die ander nu 14 is of 20.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 17:53
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 23-08-2006 @ 00:03 :
Ze heeft een vriend. Ga niet op haar zitten wachten, dat heeft geen zin.
kijk wat de toekomst brengt. Nu heb je niks aan haar. Gewoon goede vrienden blijven en niks meer, om je nou meteen overal te gaan verijderen (hyves enzo) is ook weer té
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 21:00
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Je hoeft het contact met haar niet te verbreken, accepteer gewoon dat ze een ander heeft en ga vooral niet in hun relatie zitten roeren

Het is begrijpelijk dat je op je 20ste nu eindelijk wel eens een vriendin wilt, maar zoals al gezegd is, denk ik ook dat je je er TÉ veel op focust om een vriendin te krijgen. Wees gewoon jezelf, maak lol met vrienden, ga uit, ontmoet allerlei leuke meiden. Dan kom je er vanzelf één tegen die je écht leuk vindt en wat ook wederzijds is.

Je komt er echt wel, je moet het alleen niet té erg willen en het vooral niet forceren
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 22:41
smvs
smvs is offline
Met 14 jarigen zit art. 245 Sr ook nog eens in de weg. Misschien kan Adje van den Berg er wat aan doen.

Dat terzijde, ga eens een weekje naar Texel ofzo en aanschouw wat daar in de disco rondloopt. Als je denkt verliefd te zijn op één meisje leer je het daar wel af, er is zoveel aanbod en zoveel leuke meisjes. Wat juist weer heel verwarrend de andere kant op werkt, omdat je zult merken dat elke keer dat je denkt nu toch echt een super leuke tegengekomen te zijn dat een paar dagen later weer zo is met een ander meisje. Blijkbaar werken gevoelens toch niet op zo'n romantische of speciale manier als je wellicht zou willen geloven. Het heeft mijns inziens meer te maken met factoren als mate en kwaliteit van het aanbod en schaarste (deze laatste factor maakt natuurlijk interessant)

Dus, het is sowieso onzin dat je over 2 jaar nog alleen maar haar wil, zo werken onze hersenen gewoon niet. Ontmoet genoeg anderen, dan vergeet je haar snel genoeg.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 23:30
Kevin v L.
Kevin v L. is offline
Mijn dank voor de reacties!
Oke... ik ga het gewoon weer proberen.... er niet teveel mee bezich zijn en het op mij af laten komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2006, 10:31
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Kevin v L. schreef op 23-08-2006 @ 00:01 :
Wat maanden geleden heb ik al eens wat verhalen in dit forum geplaatst. Samengevat komt het er op neer dat ik 20 ben en nog nooit een vriendin heb gehad.

Mijn eerste echte zoen was een geweldige ervaring, met een meisje wat achteraf nog maar 14 bleek te zijn. Ik was toen 19.
Dit is inmiddels een jaar geleden en in die tijd heb ik haar nog meerdere keren gezien en gesproken. En wekelijks via msn. Dat "zien" was niet gepland, maar we gingen naar dezelfde feesten in een dorp bij mij in de buurt.

Zei heeft nu een vriend. Terwijl ik degene was die in het begin zoveel mogelijk de boot afhield, moet ik nog eigenlijk dagelijks aan haar denken.
Ze is namelijk niet een standaard meisje, maar iemand die voor het leeftijd al aardig wat heeft meegemaakt en een mooie persoonlijkheid heeft.

Natuurlijk voelde ik mij na die bewuste nacht meteen schuldig, omdat ze pas later vertelde dat ze nog zo jong was.
Zei wilde meteen van alles afspreken, uit dat schuldgevoel heb ik dat toen niet gedaan.
Natuurlijk vindt iedereen zo'n leeftijdsverschil "fout" ... "smerig" of hoe je het maar wil noemen. Ik dus ook op dat moment.

Het gekke is dat ik het in de loop van tijd anders ben gaan bekijken.
Op het gebied van seks en relatie voel ik mij namelijk ook nog 14 of 15. Op dit gebied ben ik nog even onzeker en onervaren.

Op dit moment weet ik niet, wat ik zou doen wanneer zei opnieuw met mij probeerd aan te pappen als het uit zou raken met haar vriendje.
Diep in mijn hart weet ik dat ik graag iets meer haar zou willen beginnen aan de andere kant weet ik dat er volop onbegrip en tegenstand in mijn omgeving zou zijn.

Veel van mijn vrienden zijn minimaal 2 jaar ouder. En die roepen al "pedo" bij iemand met een vriendin van 17.

Kortom ik zet met een dilemma....
Of gewoon al het contact verbreken, msn adres verwijderen, tel nummer, verwijderen van hyves etc.
Dit is waarschijnlijk echt de enige manier, waarop ik haar en dit hele gedoe uit mn hoofd kan zetten.

Of....
Dit vaage contact blijven houden en hopen dat ze mij over 2 (2?) jaar ook nog ziet staan?

Kort over de omgang met vrouwen in het algemeen....
Ik ben best wel verlegen en onzeker, maar heb zeker wel wat vrouwen in mijn vriendenomgeving.
Ik heb een interessant beroep en ontmoet best veel vrouwen. Maar op de 1 of andere manier wil het maar niet tot een relatie of e.d. leiden.
Voor de eerste echte "goede" stap ben ik vaak te verlegen en onzeker.
Aan die verlegenheid en onderzekerheid heb ik al gewerkt en is zeker minder dan vroeger.
Maak ik nu alleen kans bij de jongere meisjes, omdat die dezelfde onzekerheid voelen?

Iemand die iets nuttigs kan toevoegen aan mijn bovenstaand verhaal?
Mijn dank!
he Kevin, ik wil wel iets toevoegen aan je verhaal. Vergeet het meisje van 14 is mijn advies. Ze is misschien leuk en haar leeftijd vooruit maar ze is nog steeds erg jong. Of een jongen van 19 geen meisje van 14 zou moeten zoenen, daar zal ik me niet over uitlaten.

Als je echter moeite hebt om met vrouwen te praten en verlegen bent is het beter om te werken aan contacten met vrouwen van je eigen leeftijd. Daar kan je veel meer van leren. Je maakt niet kans bij jonge meisjes omdat zij dezelfde onzekerheid voelen maar omdat je een stuk ouder bent. Waarschijnlijk gedraag je je tegenover jonge meisjes veel zelfverzekerder en ben je een stuk losser, juist omdat zij zo jong zijn. Daarom adviseer ik ook dat je meer tijd investeert in contact met leeftijdgenoten, omdat je hiermee klaarblijkelijk moeite mee hebt.

Als je over onzekerheid en verlegenheid wil heenkomen moet je gaan praten met meisjes van je leeftijd..heel veel..zonder meteen aan een relatie of zoenen of wat dan ook te denken, of dat als doel te hebben. Je zal je comfortabeler voelen en ik garandeer je dat je zo op den duur een relatie zal krijgen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 11:01
juno
Avatar van juno
juno is offline
Er zijn zo vreselijk veel mensen die op hun twintigste nog nooit een vriendje of vriendinnetje hebben gehad, en die schamen zich daar allemaal rot voor. Maar dat is nergens voor nodig. De een is wat vroeger, en wat vlotter dan de ander. Komt vanzelf goed.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 18:39
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Als je haar leuk vindt (en zij geen vriend meer heeft!) moet je er gewoon voor gaan en je geen ruk aantrekken van wat je omgeving er eventueel van zou kunnen vinden. Het is jouw leven, niet dat van hen.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 02:07
Kevin v L.
Kevin v L. is offline
Citaat:
Aurora schreef op 24-08-2006 @ 19:39 :
Als je haar leuk vindt (en zij geen vriend meer heeft!) moet je er gewoon voor gaan en je geen ruk aantrekken van wat je omgeving er eventueel van zou kunnen vinden. Het is jouw leven, niet dat van hen.
Ach.. wie weet hoe het allemaal loopt.
Gelukkig kan ik het steeds beter loslaten... Met werken... hobby's en leuke dingen doen, kan ik goed omgaan met mijn "relatie-probleempje".

Hoewel morgenavond (zondagavond) er vast wel weer een momentje zal komen van.... "Shit.... dat was alweer een week zonder een gezellige en liefe dame naast mij!"

Maar goed!
Nogmaals bedankt voor de vaak nuttige reacties.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 14:12
Verwijderd
Je bent twintig, dan kun je prima iets doen met een meisje van vijftien. Die vrienden die pedo roepen moet je op hun bek stampen en voor gerontofielen uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 14:17
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-08-2006 @ 15:12 :
Je bent twintig, dan kun je prima iets doen met een meisje van vijftien. Die vrienden die pedo roepen moet je op hun bek stampen en voor gerontofielen uitmaken.
Zeer effectief. Bedenk wel dat je dan sterker dan je vrienden moet zijn. Anders wordt het tanden rapen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 14:49
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Kevin v L. schreef op 23-08-2006 @ 00:31 :
Nou "dat" meisje heeft echt wel wat bij mij losgemaakt en voel ook zeker wat voor haar.
Verder... "zolang je er maar een relatie mee aan kunt knopen...."
Ja.. misschien zit daar wel een kern van waarheid in. Ik ben dat alleen zijn gewoon spuug en spuug zat...

Op dit moment wil ik gewoon uit deze relatieloze situatie komen, die al jaren duurt.
En "dat" ene meisje speelt daar nu eenmaal een rol in.
Ik vind dit een beetje kansloos overkomen.
Ga gewoon verder met je leven en je ziet vanzelf wel wat er op je pad komt (of niet)...
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 17:44
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Ik zie dat je in Utrecht woont en niet in een boerengat waar het 2 uur naar de stad fietsen is. Dus blijf niet bij haar hangen en ga gewoon voor andere meiden in cafe's discotheken.
__________________
Have you ever been mellow...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 10:46
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Begin eerst met een standaard spellingcursus .

Maar serieus, je bent pas 20. Waar maak je je druk om? Er is echt geen uiterlijke leeftijd waarop je voor het eerst een relatie krijgt. Voor de een is dit 14, voor de ander 21 of 25 of weet ik wat.

Ik zou gewoon het meisje uit je hoofd zetten, ze heeft al een vriend en daar moet je niet tussen in komen. En probeer er niet teveel aan te denken, het komt vanzelf wel. Als je zo wanhopig doet, lukt het sowieso niet.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 22:20
Kevin v L.
Kevin v L. is offline
Citaat:
L_angel schreef op 28-08-2006 @ 11:46 :
Begin eerst met een standaard spellingcursus .

Maar serieus, je bent pas 20. Waar maak je je druk om? Er is echt geen uiterlijke leeftijd waarop je voor het eerst een relatie krijgt. Voor de een is dit 14, voor de ander 21 of 25 of weet ik wat.

Ik zou gewoon het meisje uit je hoofd zetten, ze heeft al een vriend en daar moet je niet tussen in komen. En probeer er niet teveel aan te denken, het komt vanzelf wel. Als je zo wanhopig doet, lukt het sowieso niet.
Spellingscursus?
Ach, iedereen heeft zo zijn of haar sterke en zwakke punten. Zeker als ik op internet mijn gevoel probeer uit te drukken, typ ik dat snel neer. Vanzelfsprekend is dit dan niet altijd 100% goed ABN.

Is dit hier nu echt van belang?

Verder...
Ik ben inderdaad pas 20 en hoef mij nog nergens zorgen over te maken. Toch lees ik ook zat verhalen van mensen van 25, die nog met hetzelfde probleem zitten. Dit wil ik gewoon voorkomen.
Natuurlijk zeg ik ook vaak genoeg tegen mijzelf... "Ach, je bent pas 20...". Maar het gevoel van een sterk verlangen naar een vriendin, relatie etc.. onderdruk je daar niet zo makkelijk mee.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 22:28
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
jah het is de enige uitweg
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-08-2006, 07:23
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Je kunt er ook één kopen uit het oostblok, mits je genoeg centen hebt.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 08:22
Anika
Probeer een datingsite ofzo? Daar heb je meer mensen die wanhopig op zoek zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 22:39
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Lijkt er meer op dat je je druk maakt dat je geen vriendin hebt. Okey je hebt geen vriendin. So what? Wat is het probleem? Zoek gewoon een andere hobby om mee bezig te zijn, problem solved. Geeft ook nog eens afleiding.

Het is me later pas opgevallen dat er eigenlijk best redelijk wat meisjes zijn geweest die het bij me hebben geprobeerd, maar vaak zijn ze heel erg onzeker als ze het bij mij proberen. En ik was er blind voor. Ik zie het nu wel maar ik zit nu met het volgende probleem: onzekerheid. Maar ik doe toch gewoon lekker waar ik zelf zin in heb. M'n hele vriendenkring, inc. ik heeft zelfs nog nooit gezoend. Ze zijn allemaal 20+. So what als een of andere sukkel dan zegt dat je zielig bent? Als je gelukkig bent ben je juist helemaal niet zielig en als je doet waar je zelf zin in hebt wordt je vanzelf gelukkig. Ook nog een leuk detail, dit kan ook nog eens meisjes aantrekken.

En mocht je dan toch geruststelling nodig hebben, een andere vriend van me ging in ongeveer 2 jaar van niks tot plannen om samen te wonen.

PS: zelfde leeftijd, nog altijd geen vriendin.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 29-08-2006 om 22:49.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 27-08-2006 @ 15:17 :
Zeer effectief. Bedenk wel dat je dan sterker dan je vrienden moet zijn. Anders wordt het tanden rapen.
So true
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 09:25
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Kevin v L. schreef op 28-08-2006 @ 23:20 :
Spellingscursus?
Ach, iedereen heeft zo zijn of haar sterke en zwakke punten. Zeker als ik op internet mijn gevoel probeer uit te drukken, typ ik dat snel neer. Vanzelfsprekend is dit dan niet altijd 100% goed ABN.

Is dit hier nu echt van belang?

Verder...
Ik ben inderdaad pas 20 en hoef mij nog nergens zorgen over te maken. Toch lees ik ook zat verhalen van mensen van 25, die nog met hetzelfde probleem zitten. Dit wil ik gewoon voorkomen.
Natuurlijk zeg ik ook vaak genoeg tegen mijzelf... "Ach, je bent pas 20...". Maar het gevoel van een sterk verlangen naar een vriendin, relatie etc.. onderdruk je daar niet zo makkelijk mee.
Ja dat is van belang?

Ik denk dat je er veel te veel druk op zet, probeer gewoon leuke dingen te doen. Een nieuwe hobby/sport weet ik wat. Iets anders waardoor je meer echt bezig bent met je leven dan er heel de tijd over na te denken.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 14:49
Supreme Dutch
Je vind dr helemaal niet leuk, je wilt gewoon wippen omdat ze lekker makkelijk is.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 17:55
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Daboman schreef op 29-08-2006 @ 23:39 :
Lijkt er meer op dat je je druk maakt dat je geen vriendin hebt. Okey je hebt geen vriendin. So what? Wat is het probleem? Zoek gewoon een andere hobby om mee bezig te zijn, problem solved. Geeft ook nog eens afleiding.

Het is me later pas opgevallen dat er eigenlijk best redelijk wat meisjes zijn geweest die het bij me hebben geprobeerd, maar vaak zijn ze heel erg onzeker als ze het bij mij proberen. En ik was er blind voor. Ik zie het nu wel maar ik zit nu met het volgende probleem: onzekerheid. Maar ik doe toch gewoon lekker waar ik zelf zin in heb. M'n hele vriendenkring, inc. ik heeft zelfs nog nooit gezoend. Ze zijn allemaal 20+. So what als een of andere sukkel dan zegt dat je zielig bent? Als je gelukkig bent ben je juist helemaal niet zielig en als je doet waar je zelf zin in hebt wordt je vanzelf gelukkig. Ook nog een leuk detail, dit kan ook nog eens meisjes aantrekken.

En mocht je dan toch geruststelling nodig hebben, een andere vriend van me ging in ongeveer 2 jaar van niks tot plannen om samen te wonen.

PS: zelfde leeftijd, nog altijd geen vriendin.
Jaja hou jezelf maar lekker voor de gek. Jij hebt, net als je vrienden, ook zin om een meisje te zoenen etc. Je doet helemaal niet lekker waar je zin in hebt, je bent toch onzeker? Onzekere mensen doen bij uitstek niet waar ze zin in hebben. Al die mensen die niet gezoend hebben en doen alsof het ze geen fuck uitmaakt.. die zijn niet zielig, maar ze liegen wel. En ja nu komen er misschien een paar lui die zeggen. "ik heb geen vriendin en die wil ik niet ik ben gelukkig ook al heb ik nooit gezoend" Ik geloof er niks van.. dat is iets wat jullie jezelf wijs maken om niet totaal ongelukkig te zijn. Begrijp me niet verkeerd..het is verkeerd dat mensen die nooit hebben gezoend als losers worden beschouwd, maar het idee dat het hun geen fuck uitmaakt is totale onzin.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 17:58
Anika
Citaat:
Smokin' schreef op 30-08-2006 @ 18:55 :
Jaja hou jezelf maar lekker voor de gek. Jij hebt, net als je vrienden, ook zin om een meisje te zoenen etc. Je doet helemaal niet lekker waar je zin in hebt, je bent toch onzeker? Onzekere mensen doen bij uitstek niet waar ze zin in hebben. Al die mensen die niet gezoend hebben en doen alsof het ze geen fuck uitmaakt.. die zijn niet zielig, maar ze liegen wel. En ja nu komen er misschien een paar lui die zeggen. "ik heb geen vriendin en die wil ik niet ik ben gelukkig ook al heb ik nooit gezoend" Ik geloof er niks van.. dat is iets wat jullie jezelf wijs maken om niet totaal ongelukkig te zijn. Begrijp me niet verkeerd..het is verkeerd dat mensen die nooit hebben gezoend als losers worden beschouwd, maar het idee dat het hun geen fuck uitmaakt is totale onzin.
Ik vind jouw verhaal totale onzin wat is er nou zo bijzonder aan gezoend hebben? Als je daar gelukkig van moet worden...
En nee ik ben niet iemand die nog nooit gezoend heeft. Ook ben ik er niet gelukkiger van geworden toen ik voor het eerst zoende.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 18:05
Smokin'
Smokin' is offline
Opzichzelf is er dus niks bijzonder aan alleen mensen willen het wel met mensen die ze leuk vinden en de samenleving verkondigd nou niet bepaald de boodschap 'zoenen is niet bijzonder'. Op basis daarvan denk ik dat het veel mensen dus wel uitmaakt..ook al zeggen ze van niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 18:09
Anika
Ja prima zal best dat sommigen (de meesten?) het jammer vinden, maar om nou te beweren dat ze doodongelukkig zijn is wel erg overdreven hoor. Als je geluk ervan afhangt of je wel of niet gezoend hebt doe je toch iets verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 19:54
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Waar Smokin' op doelt is dat iedereen wel eens zin heeft om iemand van het andere geslacht te zoenen en alles wat verder gaat dan dat. Het is de natuur dat de geslachten, met name het mannelijke, naar elkaar verlangen, dus ook mensen die nog nooit gezoend hebben (hier is totaal niets mis mee overigens) zullen wel verlangen hebben een vriendin te hebben.

Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat deze mensen doodongelukkig zijn, maar naar mate dat hun lichamelijke behoeften steeds langer niet bevredigd worden door iemand anders, dan zullen zij zich op een gegeven moment toch ook vragen gaan stellen?
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 07:33
Anika
Misschien maken mannen zich er gewoon sneller druk om dan vrouwen

(of misschien ben ik wel gewoon raar ofzo omdat ik me niet voor kan stellen dat ik daar ongelukkig van zou worden)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 08:22
Kevin v L.
Kevin v L. is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 30-08-2006 @ 15:49 :
Je vind dr helemaal niet leuk, je wilt gewoon wippen omdat ze lekker makkelijk is.
Ja precies!
Daarom heb ik in het begin ook meteen mijn kans gegrepen! Hou toch op zeg.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 09:18
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Anika schreef op 31-08-2006 @ 08:33 :
Misschien maken mannen zich er gewoon sneller druk om dan vrouwen

(of misschien ben ik wel gewoon raar ofzo omdat ik me niet voor kan stellen dat ik daar ongelukkig van zou worden)
Nee hoor, je bent helemaal niet raar. Ik vind persoonlijk zoenen ook niet zo bijzonder en al helemaal niet om er ongelukkig van te worden
Wat ik me wel kan voorstellen is, dat je het wel echt eens wil proberen als je het nog nooit gedaan hebt, al is het maar om zelf vast te stellen dat het niet bijzonder is


Maar TS heeft al eens gezoend dus ik heb een vermoeden dat dit een beetje off topic is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.