Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2006, 10:23
kloooon
kloooon is offline
M'n vriendin gaat naar een verjaardag van een vriendin van haar die ze al lang kent, 1,5 uur rijden van haar woonplaats. Ik mag niet mee.

Nu wil ze met een jongen meereizen omdat ze dan wat langer kan blijven en ze anders weer met de trein terug moet op een laat tijdstip.

Ik ben bang dat het foutgaat en ik vertrouw die jongen niet want ik ken hem niet. Het is anderhalfuur rijden, dus... wat moet ik doen? Ik heb al aangegeven dat ik het liever niet heb. Ze zegt dat ze dat wel kan begrijpen, maar toch.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2006, 10:27
Verwijderd
Je vertrouwt je vriendin kennelijk ook niet?

Zij kent die jongen, neem ik aan, wel, en ze vertrouwt hem. Daarnaast is ze er zelf ook bij en als het fout gaat hebben ze er allebei de hand in, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:28
Verwijderd
Ik vind dat je je niet zo aan moet stellen. Meisje + jongen betekent niet dat ze meteen op elkaar kruipen, en al helemaal niet wanneer het meisje een vriend heeft. Heb wat vertrouwen in je eigen vriendin.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:31
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-08-2006 @ 11:28 :
Ik vind dat je je niet zo aan moet stellen. Meisje + jongen betekent niet dat ze meteen op elkaar kruipen, en al helemaal niet wanneer het meisje een vriend heeft. Heb wat vertrouwen in je eigen vriendin.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:32
kloooon
kloooon is offline
Ik heb gewoon wat dingen meegemaakt, straks doet hij haar iets aan.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:33
juno
Avatar van juno
juno is offline
Niet de hele wereld zit vol met gevaar. Laat het gaan, pieker niet zo. Je lijkt wel een overbezorgde moeder.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 30-08-2006 @ 11:28 :
Ik vind dat je je niet zo aan moet stellen. Meisje + jongen betekent niet dat ze meteen op elkaar kruipen, en al helemaal niet wanneer het meisje een vriend heeft. Heb wat vertrouwen in je eigen vriendin.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:35
Verwijderd
Citaat:
kloooon schreef op 30-08-2006 @ 11:32 :
Ik heb gewoon wat dingen meegemaakt, straks doet hij haar iets aan.
Tja, op die verjaardag kan ook van alles gebeuren en in de trein op een laat tijdstip zo mogelijk nog meer...en als ze over straat loopt, enz. Kent zij die jongen? Zo ja, dan vertrouwt ze hem kennelijk voldoende om met hem mee te rijden. Heb dan het vertrouwen in haar dat ze gelijk heeft.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:37
Verwijderd
Als ze in haar eentje reist is de kans dat iemand 'haar iets aandoet' veel groter dan waneer ze samen reist met een vriend van een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:42
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
ik zou het zelfs liever hebben dat ze met iemand meerijdt ipv de laatste trein terug nemen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:53
Verwijderd
Citaat:
kloooon schreef op 30-08-2006 @ 11:32 :
Ik heb gewoon wat dingen meegemaakt, straks doet hij haar iets aan.
Als je het zo kan bekijken, kan ze ook aangevallen worden als ze van het station naar die vriendin loopt, als ze in de trein zit, als ze op de fiets naar jou zit, als ze op school zit. Altijd en overal zit gevaar en kan iets gebeuren. Zelfs nu, als ik op dit moment 'veilig' thuis achter de pc zit. Het is maar net hoe erg je dingen gaat dramatiseren. Overal kan iets gebeuren, en blijkbaar heeft je vriendin het vertrouwen in die jongen dat er niks gebeurd. Wees een lief vriendje en vertrouw op je vriendin dr inschattingsvermogen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Gewoon ieder kwartier bellen om te controleren of het wel goed gaat

Oftewel, wat verder iedereen al zei
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:58
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 30-08-2006 @ 11:42 :
ik zou het zelfs liever hebben dat hij met iemand meerijdt ipv de laatste trein terug nemen.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 11:10
Verwijderd
Idd, get over it. Dit is veiliger voor haar en als ze besluit vreemd te gaan dan is jullie relatie blijkbaar niet al te puiik of longlasting.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 11:34
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Wat iedereen zegt .. VERTROUW HAAR !
Zij zal die jongen wel goed genoeg kennen om te weten dat hij haar niets aandoet , anders zou ze niet zomaar met hem meerijden .
En het is stukken veiliger dan de laatste trein !
__________________
DJ, play this girl a love song
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 11:40
Verwijderd
* seconds anyone who has replied *
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 12:22
kloooon
kloooon is offline
MJa, ze kent hem heel vaag
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 12:30
mara18
mara18 is offline
Citaat:
kloooon schreef op 30-08-2006 @ 13:22 :
MJa, ze kent hem heel vaag
Maar haar vriendin kent hem beter?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2006, 12:43
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
kloooon schreef op 30-08-2006 @ 12:22 :
MJa, ze kent hem heel vaag
Oh nee, dan heb je alle reden tot wantrouwen?

Waar ben je nou precies bang voor? Dat ze er vandoor gaat met hem? Dat hij haar aanrand, vermoord?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 12:47
kloooon
kloooon is offline
Dat hij haar iets doet ja.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 12:50
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Waarom mag je niet mee?
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 12:56
kloooon
kloooon is offline
Citaat:
clubje schreef op 30-08-2006 @ 13:50 :
Waarom mag je niet mee?
Omdat ze haar een jaar niet heeft gezien en ik ben veel jonger dus vind ze het moeilijk me meteen aan allerhande familie en vrienden van dat meisje voor te stellen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 13:16
Verwijderd
Citaat:
kloooon schreef op 30-08-2006 @ 13:47 :
Dat hij haar iets doet ja.
en waarom ben je daar bang voor? heb je er een gegronde reden voor?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 13:19
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
kloooon schreef op 30-08-2006 @ 13:47 :
Dat hij haar iets doet ja.
Zoals Juno al zei: niet alles is gevaar. Met wie zou ze anders moeten meerijden?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 14:14
Verwijderd
wees blij dat ze met iemand mee rijdt, en niet de laatste trein terugpakt. de kans dat er zo laat in een trein iets gebeurt is zóóóóóveel groter dan dat ze met iemand meerijdt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2006, 14:33
__
Avatar van __
__ is offline
ik snap niet dat jouw vriendin het uberhaupt kan begrijpen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 14:37
fractuur
fractuur is offline
Ik geef dat meisje groot gelijk. Liever met de auto en een jongen mee terug (mits goed gebobt enzo) dan alleen in de laatste trein. Een beetje vriend moet toch ook wel inzien dat dat een stuk veiliger is. Verder: blijkbaar ken jij die vriendin noch die vriend, dus ik vind dat jij er amper wat mee te maken hebt. Zij heeft een leuke avond en dan mag ze toch wel zelf weten hoe ze heen en terug reist?

Als mijn vriend zou gaan zeuren elke keer als ik wat doe met een vriend, of als een vriend me thuis (want veilig) afzet..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 14:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Volgens mij zie je spoken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 14:47
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
kloooon schreef op 30-08-2006 @ 11:23 :
M'n vriendin gaat naar een verjaardag van een vriendin van haar die ze al lang kent, 1,5 uur rijden van haar woonplaats. Ik mag niet mee.

Nu wil ze met een jongen meereizen omdat ze dan wat langer kan blijven en ze anders weer met de trein terug moet op een laat tijdstip.

Ik ben bang dat het foutgaat en ik vertrouw die jongen niet want ik ken hem niet. Het is anderhalfuur rijden, dus... wat moet ik doen? Ik heb al aangegeven dat ik het liever niet heb. Ze zegt dat ze dat wel kan begrijpen, maar toch.
Onzekere gek. Dit gedrag gaat je relatie echt helpen.. iedereen weet dat meisjes van onzekere en jaloerse jongens houden.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 14:54
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
jaloersheid gaat niet samen met een relatie. Wen er maar aan dat er meer jongens in haal leven zullen komen dan alleen jij. ow ja en je mag niet mee bij ons is het zo dat vriend en vriendin altijd samen naar een feest gaan
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 15:35
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Citaat:
kloooon schreef op 30-08-2006 @ 13:47 :
Dat hij haar iets doet ja.
Jezus waarom zou hij dat doen? Niet elke vent die alleen is met een meisje is een gestoorde psychopaat hoor. Verder ben ik het eens met de rest, zij vertouwt het blijkbaar dus moet je er verder niet over zeuren. Hou dat gevoel gewoon voor je, zo verpest je haar avond en het zal je relatie zeker geen goed doen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 15:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
Stel je niet aan. En wees blij dat ze in iedergeval 'veilig' vervoer terug heeft naar huis, toch een stuk fijner dan wanneer ze in haar eentje met de trein terug moet en daarvoor in haar eentje over lege perrons moet lopen enz. De kans dat er dan wat gebeurt is toch aanmerkelijk hoger, niet?

Ik zou gek worden van een kerel die zo zou miepen bij de dingen die ik doe. Desnoods bel je haar om de zoveel tijd eventjes om te controleren of alles nog wel goed gaat, maar ga asjeblieft niet in elke baksteen gevaar zien. Bovenal omdat het gewoon bullshit is. En och, dan gaat ze vreemd; Jammer dan, want zoals al eerder gezegd stelt een relatie dan vaak toch al geen fuck meer voor en ben je beter af zonder.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 17:48
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Je kunt haar altijd nog zo'n groot schuldgevoel aanpraten dat ze geeneens maar zin heeft om te gaan; probleem opgelost, maar ander probleem rijst. Je zit nu met een vriendin die boos op je is omdat je haar plezier ontneemt en je je druk maakt om iets, wat naar haar inziens, totaal niet nodig is. Het is maar net wat jij zelf het liefste hebt.

Ik snap eigenlijk niet waarom je niet mee mag? Je zegt dat je jonger bent als haar en dat ze het moeilijk vindt om je voor te stellen aan iedereen daar, maar ze zal je toch ooit wel eens voor moeten stellen?

Hoe dan ook, maak je er niet te druk om, ze is een grote meid en weet vast wat ze doet. Mocht ze vreemd gaan, dat is kut, maar je moet ervan uitgaan dat ze eerlijk tegen je is. Ik zou het echter wel verdacht vinden als ze nu ineens terug rijdt met die jongen en daarna nog vaker met hem gaat afspreken, dan is het pas tijd om je ergens zorgen over te maken.

Vertrouw gewoon op je vriendin, jij zou het ook niet cool van haar vinden als zij ging zeuren omdat jij ergens heen wilt zonder haar. Je moet niet denken dat je overal mee naar toe gaat worden gesleept, vrouwen willen nu eenmaal ook dingen alleen doen. (de uitverkoop bijvoorbeeld, wees maar blij dat je daar niet mee naartoe hoeft )
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 18:07
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Waarom laat ze je niet gewoon meegaan als jij er zo'n probleem van maakt?
Iedereen happy
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 19:29
boney_1991
boney_1991 is offline
Ik persoonlijk denk dat of je vriendin zo triest is dat ze jou niet mee laat gaan omdat ze ergeen zin in heeft, of ze testj jou vertrouwen in haar
of en nu komt het....
Wil ze gewoon boven op die kerel kruipen met 1.5 uur rijden zonder dat jij het weet!

IK hoop het 1e of het 2e voor je maat

Mijn ex deed het 3e dusja.. maare let er gwn op dat die kerel niet al te vaak haar ziet als je me begirjpt
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 19:59
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
MTpower schreef op 30-08-2006 @ 19:07 :
Waarom laat ze je niet gewoon meegaan als jij er zo'n probleem van maakt?
Iedereen happy
Ja, dat begreep ik dus ook al niet. Waarom is het nou zo desastreus om jou mee te laten gaan? Zo erg zal het toch niet zijn. En waarom doet ze moeilijk om jou voor te stellen? Het moet toch ooit eens gebeuren?
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2006, 21:45
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
kloooon schreef op 30-08-2006 @ 11:23 :
Ik ben bang dat het foutgaat en ik vertrouw die jongen niet want ik ken hem niet.
Die logica snap ik niet. Je mag niet oordelen over iemand die je niet kent. Of heb je verhalen over hem gehoord? Zo ja, dan nog is het de vraag of die verhalen waar zijn, er wordt zo veel geblaat. Vertrouw je háár eigenlijk wel? Dat moet je je even afvragen...
Wat je moet doen? Tja, niet veel he. Je vriendin gaat, jij niet. Al is het wel raar dat ze het moeilijk vindt jouw voor te stellen aan al die menen? Naja, ik zal de details van de situatie wel niet weten.
Niet zo druk maken, joh. Komt wel goed. En als er iets gebeurt wat niet door de beugel kan, dan is zij stom geweest en dan is dat dus haar fout.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 22:01
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Pfoe. Vetrouw je je vriendin eigenlijk wel?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 22:36
kous
Avatar van kous
kous is offline
je vriendin gaat kennelijk vreemd met die jongen , ze gaat helemaal niet naar een vriendin , jij mag niet mee en ze gaat met een jongen ergens ver vandaan eens goed .....

lijkt me duidelijk , het gaat hier niet om gevaar fzow , alleen om vreemdgaan denk ik ^^

kan natuurlijk ook zijn dat ik mis ben ^^ maar goed enjoy xD
__________________
hier staat helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 22:42
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Emh... van wie mag je niet mee ? Van je vriendin niet ?
Want dan is het verhaal wel duidelijk volgens mij.

Ik bedoel... als ze zo graag wilt dat er een jongen met der mee rijd waar neemt ze der eigen fucking vriend dan niet mee ? Kbedoel, veiliger kun je je eigen toch niet meer wanen.
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 08:35
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
kous schreef op 30-08-2006 @ 23:36 :
je vriendin gaat kennelijk vreemd met die jongen , ze gaat helemaal niet naar een vriendin , jij mag niet mee en ze gaat met een jongen ergens ver vandaan eens goed .....

lijkt me duidelijk , het gaat hier niet om gevaar fzow , alleen om vreemdgaan denk ik ^^

kan natuurlijk ook zijn dat ik mis ben ^^ maar goed enjoy xD
logica
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 08:57
Verwijderd
Citaat:
kous schreef op 30-08-2006 @ 23:36 :
je vriendin gaat kennelijk vreemd met die jongen , ze gaat helemaal niet naar een vriendin , jij mag niet mee en ze gaat met een jongen ergens ver vandaan eens goed .....

lijkt me duidelijk , het gaat hier niet om gevaar fzow , alleen om vreemdgaan denk ik ^^

kan natuurlijk ook zijn dat ik mis ben ^^ maar goed enjoy xD
o m g
Dat kan je toch niet menen?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 09:06
kloooon
kloooon is offline
Mja, goed, bedankt allemaal.

Ik mag niet mee omdat ik niet ben uitgenodigd en het voor vrienden en familie is + ze heeft haar een halfjaar niet meer gezien (die vriendin). Daarbij komt dat ze me liever voorstelt aan haar onder 6 ogen zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 09:07
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Afwezig schreef op 30-08-2006 @ 23:42 :
Emh... van wie mag je niet mee ? Van je vriendin niet ?
Want dan is het verhaal wel duidelijk volgens mij.

Ik bedoel... als ze zo graag wilt dat er een jongen met der mee rijd waar neemt ze der eigen fucking vriend dan niet mee ? Kbedoel, veiliger kun je je eigen toch niet meer wanen.
Niet mee akkoord. Ik kan me best voorstellen dat ik eens een avondje alleen weg wil met vriendinnen zonder dat ie erbij is en dat ik me dan laat thuis zetten door een via via vriend. En mijn vriend moet daar dan absoluut niks achter zoeken
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 09:29
kloooon
kloooon is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 31-08-2006 @ 10:07 :
Niet mee akkoord. Ik kan me best voorstellen dat ik eens een avondje alleen weg wil met vriendinnen zonder dat ie erbij is en dat ik me dan laat thuis zetten door een via via vriend. En mijn vriend moet daar dan absoluut niks achter zoeken
Je hebt gelijk. Liever dit dan met de trein. Ik vertrouw d'r.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 10:18
kous
Avatar van kous
kous is offline
ze is zow zwaar die andere gast aant humpen dude
__________________
hier staat helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 10:39
lieve
lieve is offline
Inderdaad, het is niet omdat je vriendin met een jongen meereist naar dat feestje. Dat er noodzakelijk iets moet gebeuren.
Het is toch leuker om met 2 anderhalfuur op de trein te zitten dan alleen?!
Ik zie er geen graten in! Je moet gewoon je vriendin wat vertrouwen geven.
Ik denk dat het probleem eerder ligt in het feit dat je niet mee mag gaan, is het niet?

Groetjes Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Afwezig schreef op 30-08-2006 @ 23:42 :
Emh... van wie mag je niet mee ? Van je vriendin niet ?
Want dan is het verhaal wel duidelijk volgens mij.
ls-e-r
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:35
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Voor familie en vriendin ? Als ik een vriend uitnodigt dan heb ik er geen problemen mee dat ie zn vriendin meeneemt hoor. Netalsof het een besloten genootschap is ofzo
__________________
Choose your future. Choose life.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:51
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 31-08-2006 @ 17:07 :
ls-e-r
Hoezo? Soms wil je gewoon even een avond zonder vriendin/vriend doorbrengen?

s-t-a-k-k-e-r
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer De grootste wegpiraat van vandaag, part trois
Qimm
500 05-12-2010 17:33
Seksualiteit zonder ondergoed de straat op?
youriw
90 26-01-2005 22:27
Liefde & Relatie Nieuwe meeting?
Verwijderd
244 05-02-2003 17:07
Software & Hardware ADSL, iemand ervaring mee?
ick
43 25-09-2001 15:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.