Oud 10-07-2002, 10:34
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Ik heb enkele weken (2 of 3) geleden een 'bobbeltje' ondekt op mijn schaamlip. Het zit aan de buitenkant van de buitenste schaamlip en is ongeveer een halve centimeter groot. Deze morgen heb ik het voor het eerst bekeken en ik schrok er best wel van
Het voelt hard aan, het doet niet pijn en het lijkt op een bloedblijn, maar dan veel lichter van kleur. Het is blauw en het lijkt dus alsof er bloed ofzo zou onderzitten. Toen ik er in kneep, kwamen er enkel een paar druppeltjes bloed vrij... Volgens mij is het geen talgkliertje ofzo van het scheren...
Ik heb geen onveilige seks gehad, heb al sinds 2 jaar een vaste vriend die ik vertrouw.
Ik ben vorige week naar de gynecoloog geweest (voor nog iets anders) en zij heeft er niets van gemerkt of gezegd.

Heeft iemand dit ook al eens gehad?
Kben echt ongerust
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:00
Verwijderd
Ik heb het nooit gehad en heb geen idee wat het is.. Ik denk dat je misschien het beste even naar je huisarts kunt gaan, ookal is dat eng, I know.. maar wie weet is uitleg genoeg en hoeft hij/zij niet eens te kijken..

Als het geen pijn doet en niet groter is geworden lijkt het me niet iets heel ernstigs, als het er al die tijd ook maar eentje is gebleven. Ik kan je niet vertellen wat het dan zou kunnen zijn, maar ja..

In ieder geval sterkte dan!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:06
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik denk dat je misschien het beste even naar je huisarts kunt gaan, ookal is dat eng, I know.. maar wie weet is uitleg genoeg en hoeft hij/zij niet eens te kijken..
Naar de dokter gaan voor zo'n dingen vind ik al niet eng meer. Kheb da al genoeg moeten doen Ik heb er gewoon geen zin in... Kheb al gebeld maar mijn dokter is tot volgende week op vakantie en naar mijn gynecoloog moet ik strax bellen. Kwou me al wa voorbereiden...

Citaat:
In ieder geval sterkte dan!
Dank u
Tegen mijn vriend ga ik nog niks zeggen, want die zal mij weer horen afkomen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:18
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef:


Naar de dokter gaan voor zo'n dingen vind ik al niet eng meer. Kheb da al genoeg moeten doen Ik heb er gewoon geen zin in... Kheb al gebeld maar mijn dokter is tot volgende week op vakantie en naar mijn gynecoloog moet ik strax bellen. Kwou me al wa voorbereiden...



Dank u
Tegen mijn vriend ga ik nog niks zeggen, want die zal mij weer horen afkomen
Je gaat er dan dus wel mee naar de dokter? Kun je niet bij een andere dokter dan je eigen terecht (kan bij ons wel) of wil je het dan niet? Nou goed, het heeft denk ik geen haast, maar voor jou zelf om er gerust op te zijn is het denk ik het beste als je het zo snel mogelijk weet..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:22
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


Je gaat er dan dus wel mee naar de dokter? Kun je niet bij een andere dokter dan je eigen terecht (kan bij ons wel) of wil je het dan niet? Nou goed, het heeft denk ik geen haast, maar voor jou zelf om er gerust op te zijn is het denk ik het beste als je het zo snel mogelijk weet..
Nou bij ons is het zo: wij hebben 2 dokters (wat een luxe he ), een man en een vrouw. Ik ga altij naar de vrouw, zeker voor zo'n dingen en met de man kom ik niet zo goed overeen De vrouw is nu op vakantie, nog 2 weken. Maar kga strax dus al wel naar mijn gynecoloog bellen en horen wa zij zegt (hopelijk niks ernstig)
Wat ik me afvraag: het kan geen SOA zijn he? Tenzij mijn vriend is vreemd gegaan maar dat betwijfel ik
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:26
Verwijderd
Neej, dan lijkt het me geen soa nee.. en als het een soa was zou het denk ik ook niet alleen dat ene bobbeltje zijn.. maar zou je er wel iets meer last van hebben, het jeukt ook niet ofzow??
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 12:00
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Nee t jeukt niet. Kheb er geen last van, alleen als ik er op duw maar dat lijkt me wel normaal.

Laatst gewijzigd op 10-07-2002 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 22:01
Verwijderd
en? weet je nu al wat het is?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 11:08
rabecca
rabecca is offline
kan een ingegroeide haar zijn maar dan doet het wel pijn heb ik ook gehad.
voor de rest zou ik het niet weten...
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.