Oud 07-04-2003, 18:44
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
De titel zegt genoeg?

Nummertje 9 staat hier: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=395995
Oud 07-04-2003, 19:41
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
hij blijft wel leeg.. dat lijntopic
Oud 07-04-2003, 19:41
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Het gaat alweer snel
Nouja, nietszeggende post. wil alleen ff zeggen dat ik het weer wil proberen. Pff.
Oud 07-04-2003, 19:42
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
mrja volgende lijnpoging komt dr weer aan
Oud 07-04-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 07-04-2003 @ 19:41:
hij blijft wel leeg.. dat lijntopic
Er wordt wel vaker een uur niet opgereageerd.

Ik had net gekookt, was onwijs smerig (de saus uit het pakje )...maar niet opgegeten dus (al vind ik dat altijd heel erg zonde)...we hadden nog poffertjes in de vriezer liggen...heb ik die maar gegeten... Boeiend.
Oud 07-04-2003, 20:40
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
stout! schreef op 07-04-2003 @ 20:38:
.
En?/ Hoeveel is het vandaag?
Oud 07-04-2003, 21:57
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-04-2003 @ 20:40:
En?/ Hoeveel is het vandaag?
Ik had me gisteren al gewogen dus vandaag niet.. ik wil er steeds ongeveer een week tussen hebben zodat ik wel verschil zie. Vandaag voelde ik me juist weer dikker, heel stom.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 07-04-2003, 22:17
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
stout! schreef op 07-04-2003 @ 21:57:
Ik had me gisteren al gewogen dus vandaag niet.. ik wil er steeds ongeveer een week tussen hebben zodat ik wel verschil zie. Vandaag voelde ik me juist weer dikker, heel stom.
Ah ok

Maar joh, dat je je dikker voelt kan even een vlaag zijn, dat gaat zo weer over

Verder gaat het gewoon nog wel een beetje lekker?
Oud 08-04-2003, 12:49
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-04-2003 @ 22:17:
Ah ok

Maar joh, dat je je dikker voelt kan even een vlaag zijn, dat gaat zo weer over

Verder gaat het gewoon nog wel een beetje lekker?
Ja het gaat eigenlijk wel..ik ben er nu een beetje aan gewend. Maar t blijft doorzetten en ik weet ook echt niet of ik het volhou..dus ik kijk gewoon dag voor dag. Hoe is het met jou?

Ik ben pas om 12 uur mijn bed uit gekomen vandaag dus heb net ontbeten ipv geluncht..(een tosti met tomaat en kaas en een appel) Ik denk dat ik om 3 uur weer wat eet dan nog een appel en cup-a-soup en dan avondeten.
Wat wel handig is, is dat ik nu 's avonds ook echt zin heb in mijn avondeten en er echt van geniet..terwijl ik vroeger soms een beetje misselijk was als ik veel had lopen snoepen. Ook 's ochtends kom ik snel mijn bed uit (behalve vandaag dan) omdat ik zin heb om lekker te ontbijten.. "ik mag weer".
Ik zit nu lekker aan de thee en ga zo even een boek lezen. Ik moet wel oppassen dat ik me niet ga vervelen deze week (ik heb vrij ivm mondelingen) want dan krijg ik altijd snoepneigingen.

Succes allemaal .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 08-04-2003, 13:47
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
stout! schreef op 08-04-2003 @ 12:49:
Ja het gaat eigenlijk wel..ik ben er nu een beetje aan gewend. Maar t blijft doorzetten en ik weet ook echt niet of ik het volhou..dus ik kijk gewoon dag voor dag. Hoe is het met jou?

Ik ben pas om 12 uur mijn bed uit gekomen vandaag dus heb net ontbeten ipv geluncht..(een tosti met tomaat en kaas en een appel) Ik denk dat ik om 3 uur weer wat eet dan nog een appel en cup-a-soup en dan avondeten.
Wat wel handig is, is dat ik nu 's avonds ook echt zin heb in mijn avondeten en er echt van geniet..terwijl ik vroeger soms een beetje misselijk was als ik veel had lopen snoepen. Ook 's ochtends kom ik snel mijn bed uit (behalve vandaag dan) omdat ik zin heb om lekker te ontbijten.. "ik mag weer".
Ik zit nu lekker aan de thee en ga zo even een boek lezen. Ik moet wel oppassen dat ik me niet ga vervelen deze week (ik heb vrij ivm mondelingen) want dan krijg ik altijd snoepneigingen.

Succes allemaal .
Haha ja ik heb nu repetitie week dus ik zit nu toevallig ook de hele dag thuis Maar ik hou me in.
Stiekem heb ik alleen nog maar een schaaltje cruesli gegeten Maar ik ga straks (rond 2 uur half 3) nog wel wat eten, en dan om half 5 nog een appel. Eet weer es pas om half 9 namelijk.

(Heh shit het lijkt net of we het mailen hier nu voort gaan zetten.

zullen we maar weer gaan mailen . Ja gaan we doen )

Wel fijn dat je nu een beetje kan gaan genieten van het eten.. Helaas heb ik wat jij zegt elk moment van de dag. Verheug me altijd op eten. Ik verheug me nu ook op die boterham die ik zo ga eten of wat het ook gaat worden, maar ik hou me weer in

Hoe zit jij nou met water drinken trouwens? Want dat is echt best wel belangrijk he.

Maarja de rest mailen we wel..



Ja en voor de rest ook sterkte
Oud 08-04-2003, 14:33
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 08-04-2003 @ 13:47:
Haha ja ik heb nu repetitie week dus ik zit nu toevallig ook de hele dag thuis Maar ik hou me in.
Stiekem heb ik alleen nog maar een schaaltje cruesli gegeten Maar ik ga straks (rond 2 uur half 3) nog wel wat eten, en dan om half 5 nog een appel. Eet weer es pas om half 9 namelijk.

(Heh shit het lijkt net of we het mailen hier nu voort gaan zetten.

zullen we maar weer gaan mailen . Ja gaan we doen )

Wel fijn dat je nu een beetje kan gaan genieten van het eten.. Helaas heb ik wat jij zegt elk moment van de dag. Verheug me altijd op eten. Ik verheug me nu ook op die boterham die ik zo ga eten of wat het ook gaat worden, maar ik hou me weer in

Hoe zit jij nou met water drinken trouwens? Want dat is echt best wel belangrijk he.

Maarja de rest mailen we wel..


Ja en voor de rest ook sterkte
Haha inderdaad, laten we maar weer gaan mailen, ben blij dat je dat zei.
Hoe ik zit met water drinken: meestal probeer ik op school zo'n flesje water te drinken, soms drink ik meer en soms drink ik het niet leeg. Wat mij heel erg helpt is het drinken van (groene) thee.. dat is even goed als water en lekker warm waardoor je je een beetje gevuld voelt. Ik heb zo'n theepotje van één liter en die zet ik dan naast me terwijl ik bijvoorbeeld achter de computer zit en dan is hij zo op. Ik vind de groene thee van pickwick heel lekker, ik moest eerst wel wennen aan de smaak maar ben nu een beetje verslaafd. Verder drink ik nog water bij het eten en pak ik af en toe nog een glas water (ong 1 of 2 per dag).. dus dan haal ik de 1,5 ŕ 2 liter wel. Maar die thee is echt mijn tip.

Wel oppassen dat je niet te weinig gaat eten hč? Ik weet dat je daar een beetje een kick van kan krijgen, maar je moet wel op jezelf blijven passen. Zolang je er maar bij na blijft denken. Misschien helpt het je om te gaan sporten (doe je eigenlijk aan sport, even vergeten?), dan mag je ook wat meer eten. In ieder geval even volhouden...het wordt echt steeds makkelijker. Ik denk er al wat minder overna.

Het is handig om van te voren te bedenken wat je op een dag 'mag' eten, dan kun je je daar gewoon aan houden en verder er niet overna denken wat je allemaal nog kunt gaan eten en smoesjes bedenken waarom het wel mag (dat deed ik altijd).

Maar de rest mailen we idd wel.

@ Big Brother; Anjali zelf neem ik ook niet echt serieus maar ik ben bang dat er meisjes (of jongens) zijn die het toch gaan proberen omdat ze graag snel willen afvallen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 08-04-2003, 19:47
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
Gaat goed met mij heb er nu 6kg af in 6 weken door gezond te eten en elke dag minstens een half uur te bewegen. Ben blij
Ik ga wel nr een dietiste trouwens

Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 10:43.
Oud 08-04-2003, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 08-04-2003 @ 22:05:
(je moeder zegt trouwens niet voor niets dat je niet mag eten....)
Dat ze niet niet mag eten.
Oud 09-04-2003, 11:35
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-04-2003 @ 22:34:
Dat ze niet niet mag eten.
Of het is héél sick
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 09-04-2003, 18:11
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
stout! schreef op 08-04-2003 @ 14:33:
Haha inderdaad, laten we maar weer gaan mailen, ben blij dat je dat zei.
Hoe ik zit met water drinken: meestal probeer ik op school zo'n flesje water te drinken, soms drink ik meer en soms drink ik het niet leeg. Wat mij heel erg helpt is het drinken van (groene) thee.. dat is even goed als water en lekker warm waardoor je je een beetje gevuld voelt. Ik heb zo'n theepotje van één liter en die zet ik dan naast me terwijl ik bijvoorbeeld achter de computer zit en dan is hij zo op. Ik vind de groene thee van pickwick heel lekker, ik moest eerst wel wennen aan de smaak maar ben nu een beetje verslaafd. Verder drink ik nog water bij het eten en pak ik af en toe nog een glas water (ong 1 of 2 per dag).. dus dan haal ik de 1,5 ŕ 2 liter wel. Maar die thee is echt mijn tip.

Die thee is ook nog eens supergezond, want groene thee bevorderd de vetverbranding. Het kan dus misschien ook een goede oplossing zijn voor jou om 's avonds na het eten een paar kopjes groene thee te drinken

En tja.. ik wil ook altijd afvallen
Oud 09-04-2003, 20:22
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Li schreef op 09-04-2003 @ 18:11:
Die thee is ook nog eens supergezond, want groene thee bevorderd de vetverbranding. Het kan dus misschien ook een goede oplossing zijn voor jou om 's avonds na het eten een paar kopjes groene thee te drinken

En tja.. ik wil ook altijd afvallen
Nou dan ga ik nog maar een potje thee zetten.

Ik wilde ook altijd afvallen.. en nu doe ik het ook. En ik merk wel dat ik me beter voel. Maar ik denk dat als ik wat slanker ben dat ik dan ook wel gewoon tevreden kan zijn. Ik hoop het..heb mezelf nog nooit níet te dik gevonden.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 09-04-2003, 20:44
Li
Avatar van Li
Li is offline
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben, wat eten jullie nou gemiddeld op een dag?
Oud 09-04-2003, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 09-04-2003 @ 20:44:
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben, wat eten jullie nou gemiddeld op een dag?
Van een aantal mensen staat dat al in lijntopic nr. 9.

Wat ik vandaag gegeten heb:
-druiven
-meloen
-2 boterhammen met (suikervrije) jam
-bruin pistoletje
-bami met ei en prei
-2 (suikervrije) chocoladepaaseitjes

Voorheen at ik (veel) meer, maar ik ga dit proberen vol te houden.
(Dis toch wel redelijk normaal?)
Oud 09-04-2003, 21:44
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Li schreef op 09-04-2003 @ 20:44:
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben, wat eten jullie nou gemiddeld op een dag?
vandaag:

ontbijt: bakje magere yoghurt met cruesli

lunch: pistoletje hamkaas op school en 3 beschuitjes met jam

tussedoor een corni kokos reep (was geloof ik wel caloriearm enzo)

avondeten: 2 porties

drna toetje (klein bakje chocolademousse), paar mini quichekoekjes

maar ik heb ook nog een uur gefietst en daarvan een stukje gelopen (buiten normale bewegingen enzo) dus daarom die reep..

kweet dat het nog een beetje weinig lijkt maar zo werkt mijn dieet.. ik begin redelijk streng en val kngzaam iets af, daarom heb ik ook nog niet echt last van een jojo-effect gehad.. drna neem ik pauze en na tijdje ga ik weer verder
Oud 09-04-2003, 21:46
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-04-2003 @ 21:29:
Van een aantal mensen staat dat al in lijntopic nr. 9.

Wat ik vandaag gegeten heb:
-druiven
-meloen
-2 boterhammen met (suikervrije) jam
-bruin pistoletje
-bami met ei en prei
-2 (suikervrije) chocoladepaaseitjes

Voorheen at ik (veel) meer, maar ik ga dit proberen vol te houden.
(Dis toch wel redelijk normaal?)
het ziet dr wel beetje weinig uit of ben ik nou de enige die dit vind
Oud 09-04-2003, 22:15
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 09-04-2003 @ 21:46:
het ziet dr wel beetje weinig uit of ben ik nou de enige die dit vind
Ook nog een paar aardbeien en wat rabarber, bedacht ik me net. (niet dat dat veel scheelt, maar goed ) 't is niet super veel, maar op het moment lijkt het genoeg, dus. Ik honger mezelf niet uit en ik probeer alles binnen te krijgen wat ik binnen moet krijgen (+ nog een extra multi-vitamine pil), vandaag heb ik alleen wat te weinig vetten binnen gehad, denk ik.
Oud 09-04-2003, 22:25
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Wat ik al anderhalve week min of meer per dag eet (vandaag iets meer):

ontbijt:
twee boterhammen met tomaat en kaas (niet teveel)
halve appel
glas karnemelk

tussendoor soms een appel of mandarijn, flesje water en blikje cola light

lunch:
2/3 knackebrödjes met honing
glas grapefruitsap

appel
cup-a-soup

avondeten

en 's avonds of overdag nog minstens één liter groene thee
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 09-04-2003, 22:28
Verwijderd
@dyfusica: stout! eet ongeveer hetzelfde als dat ik eet.

'k denk dat het zolang je niet al teveel honger hebt en je er voor zorgt dat je alle voedingsstoffen (en zeker erop letten dat je ook voldoende vetten binnen krijgt!) binnen krijgt niet zo heel veel kwaad kan.
Oud 09-04-2003, 22:45
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik moest er even aan wennen maar ik heb nu niet echt honger meer nee. Soms eet ik ook wel wat meer hoor, heb vandaag nog een plak ontbijtkoek gegeten en bij het avondeten ga ik ook niet moeilijk lopen doen. Vorige week was ik bijna anderhalve kilo afgevallen dus dat is wel een beetje veel voor één week. Toen heb ik zondag lekker gesnoept. Maar meestal beweeg ik er ook wel lekker bij enzo (alleen nu ben ik heel lui bezig) dus dan gaat het wel gewoon goed. Ik ben ook maar klein dus hoef niet zo heel veel te eten..in feite heb ik alleen het snoep geschrapt en de slechte tussendoortjes. En ik lunch iets minder.
Ik denk niet dat ik dit altijd volhou, maar het is wel heel goed te doen als ik even wil afvallen. En zo streng is het nou ook weer niet. Ik blijf echt wel lief voor mezelf.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 10-04-2003, 08:50
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-04-2003 @ 22:28:
@dyfusica: stout! eet ongeveer hetzelfde als dat ik eet.

'k denk dat het zolang je niet al teveel honger hebt en je er voor zorgt dat je alle voedingsstoffen (en zeker erop letten dat je ook voldoende vetten binnen krijgt!) binnen krijgt niet zo heel veel kwaad kan.
ja denk dat het opzich ookwel goed is voor dieet
Oud 10-04-2003, 08:54
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik heb dus behalve zondag echt 'goed' gegeten -> wat ik een paar posts geleden beschreef. Zondagochtend woog ik 55.8..en nou woog ik vanochtend 56. Het is niet dat ik aangekomen ben want zoveel is het niet..maar vooral dat ik niet afgevallen ben. Ik snap het niet. Ik ben de laatste dagen niet echt actief geweest maar heb ook niet veel gegeten. Nou ja ik blijf gewoon doorgaan, ik weeg me maandag weer. Vandaag heb ik het in ieder geval druk genoeg, dus ik blijf niet stil zitten. Ik had deze week vrij en heb iets teveel gehangen. Maargoed, ik laat me niet uit het veld slaan en ga gewoon lekker door.

Lieke, mail je mij of moet ik jou eerst mailen?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 10-04-2003, 08:59
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
@ stout.. waarom wil je dan eig afvallen 55 kilo is toch een heel mooi gewicht.. dan ben je toch al redelijk dun
Oud 10-04-2003, 09:44
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 10-04-2003 @ 08:54:
Ik heb dus behalve zondag echt 'goed' gegeten -> wat ik een paar posts geleden beschreef. Zondagochtend woog ik 55.8..en nou woog ik vanochtend 56. Het is niet dat ik aangekomen ben want zoveel is het niet..maar vooral dat ik niet afgevallen ben. Ik snap het niet. Ik ben de laatste dagen niet echt actief geweest maar heb ook niet veel gegeten. Nou ja ik blijf gewoon doorgaan, ik weeg me maandag weer. Vandaag heb ik het in ieder geval druk genoeg, dus ik blijf niet stil zitten. Ik had deze week vrij en heb iets teveel gehangen. Maargoed, ik laat me niet uit het veld slaan en ga gewoon lekker door.
Soms stagneert het afvallen even, bv. doordat je een 'doodpunt' hebt bereikt. Daar moet je dan weer doorheen om verder af te vallen. Kijk je wel uit dat je niet teveel afvalt?

@dyfusica: of iemand met 55 kg dun is zal ook liggen aan zijn/haar bouw en aan de lengte die iemand heeft. Als je 1.35m bent en 55kg weegt ben je niet echt dun, denk ik. Met 1.75 en 55kg ben je iig errug slank. Ik weet niet hoelang stout! is?
Oud 10-04-2003, 14:51
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
ontbijt: bak cruesli met melk (niet erdoor heen)
middageten: 3 belegde boterhammen met jus (sinaasappelsap dus)
avondeten: kip madras met rijst

en tussendoor gewoon water en thee smiddags en koffie savonds enzo
Oud 10-04-2003, 15:47
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
stout! schreef op 10-04-2003 @ 08:54:


Lieke, mail je mij of moet ik jou eerst mailen?
Ja, ik wil de hele tijd mailen maar het komt er niet van

vooral omdat ik weer es lekker aan het zondigen ben. Echt vreetbuien deze week, dus mailen heeft heel ff geen zin.

Kun jij niet iets bedenken waardoor ik per se morgen en de rest van het weekend niet mag snoepen?

Als jij een mail wil sturen, kom maar op
Oud 10-04-2003, 16:25
anjali
anjali is offline
he mensen ik had effe een vraagje hoeveel cal en vet bevat een zakje japanse mix?

En kennen jullie nog meer thee soorten die net zoals groene thee vet verbranden?
Oud 10-04-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
anjali schreef op 10-04-2003 @ 16:25:
he mensen ik had effe een vraagje hoeveel cal en vet bevat een zakje japanse mix?
Ligt er aan hoeveel Japanse mix er in het zakje zit.

Citaat:
En kennen jullie nog meer thee soorten die net zoals groene thee vet verbranden?
Volgens mij verbrand de thee zelf geen vet...maar dat weet ik niet zeker. 'k denk dat je beter kunt gaan sporten dan thee kunt gaan drinken als je vet wilt verbranden...
Oud 10-04-2003, 17:49
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
inderdaad, je moet niet van die "wondermiddeltjes" gaan zoeken maar gewoon meer bewegen enzo
een zon kopje groene thee staat waarschijnlijk gelijk aan 3 traptredes oplopen
Oud 10-04-2003, 20:07
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
dacht ik, kom, laten wij weer eens gaan fietsen. Of het nou koud is of niet.

Gaat het regenen godverredomme

Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 10:49.
Oud 10-04-2003, 21:17
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-04-2003 @ 16:33:

Volgens mij verbrand de thee zelf geen vet...maar dat weet ik niet zeker. 'k denk dat je beter kunt gaan sporten dan thee kunt gaan drinken als je vet wilt verbranden...
Groene thee bervorderd de vetverbranding, net zoals roosbottelthee ook goed voor je is.
Oud 10-04-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 10-04-2003 @ 21:17:
Groene thee bervorderd de vetverbranding, net zoals roosbottelthee ook goed voor je is.
Hmm, dat geloof ik wel, maar de thee zelf verbrand geen vet.
Oud 10-04-2003, 21:40
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Oud 10-04-2003, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 10-04-2003 @ 21:17:
Groene thee bervorderd de vetverbranding, net zoals roosbottelthee ook goed voor je is.
Dus als ik die thee drink en dan een flink stuk ga wandelen zou mijn vetverbranding hoger liggen?? Als dat eens waar zou zijn
Oud 10-04-2003, 22:34
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-04-2003 @ 09:44:
Soms stagneert het afvallen even, bv. doordat je een 'doodpunt' hebt bereikt. Daar moet je dan weer doorheen om verder af te vallen. Kijk je wel uit dat je niet teveel afvalt?

@dyfusica: of iemand met 55 kg dun is zal ook liggen aan zijn/haar bouw en aan de lengte die iemand heeft. Als je 1.35m bent en 55kg weegt ben je niet echt dun, denk ik. Met 1.75 en 55kg ben je iig errug slank. Ik weet niet hoelang stout! is?
Ik ben rond de 1.60, klein dus. Dus 56 is voor mij niet echt dun. Ook niet echt dik..maar iets eraf mag wel, vooral als ik in bikini moet. Ik ben trouwens al wel slanker, dus ik heb me besloten niets van die 56 op de weegschaal aan te trekken. Ik ging vandaag in de stad kleren passen en alles stond leuker.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 10-04-2003, 22:36
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 10-04-2003 @ 22:34:
Ik ben rond de 1.60, klein dus. Dus 56 is voor mij niet echt dun. Ook niet echt dik..maar iets eraf mag wel, vooral als ik in bikini moet. Ik ben trouwens al wel slanker, dus ik heb me besloten niets van die 56 op de weegschaal aan te trekken. Ik ging vandaag in de stad kleren passen en alles stond leuker.


Ik ben vandaag ook kleren wezen passen. En of de kleding viel groter of ik viel kleiner, want ik paste met gemak in maat 38... Toch is er niet echt veel af, maar goed, 't idee dan maar.

In bikini ga ik btw maar niet.
Oud 11-04-2003, 08:35
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-04-2003 @ 22:36:
In bikini ga ik btw maar niet.
Waarom niet? Ik heb het afgelopen zomer ook niet gedaan en ging me daar alleen maar slechter door voelen eigenlijk. Trouwens, op het strand lopen veel vettere mensen in bikini rond
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 11-04-2003, 14:19
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 11-04-2003 @ 08:35:
Waarom niet? Ik heb het afgelopen zomer ook niet gedaan en ging me daar alleen maar slechter door voelen eigenlijk. Trouwens, op het strand lopen veel vettere mensen in bikini rond
't staat me niet, laten we het daar maar op houden.
Oud 11-04-2003, 20:22
rooddraakje
rooddraakje is offline
Heey Mensen,

Ik ben sinds een week ook met een dieet bezig. Ik denk dat ik ook maar hier een regelmatig dingen ga posten. Volgens mij helpt dat om het langer vol te houden en er zijn hier allemaal gezellige mensen. ( op 1 na natuurlijk)

Mijn reden om toch een beetje minder te eten was dat ik merkte (ik als chocolaverslaafde ) dat ik bv chocola at omdat het een gewoonte was en niet omdat ik er nou zo'n zin in had.
En ik heb wel zo'n bouw dat alles wat ik teveel eet er ook aan komt.
Ik wou toch niet een te streng dieet, omdat ik het dan toch niet volhoudt.

Wat ik nu steeds eet is:

om een uur of 12 eet ik 1 bruine boterham met een beetje yoghonaise, komkommer en sla.

'S middags maak ik als ik honger een fruithap klaar, door allemaal verschillende stukjes fruit in een bakje te doen met een beetje sinaasappelsap. MMM echt lekker, een aanrader. T vult ook redelijk!

'S avonds eet ik gewoon mee.

Verder drink ik veel water.. en ik vind dit wel vol te houden.

Verder fiets ik 2 keer per dag 20 minuten.. Is dat opzich genoeg beweging??

Ik ben alleen nog vrij weinig afgevallen. Maar mn moeder zegt dat dat opzich geen slecht teken is, want als het langer duurt om af te vallen, blijft het er ook langer af.. (weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen) Zijn jullie t hier mee eens??
Oud 11-04-2003, 20:26
Verwijderd
Citaat:
rooddraakje schreef op 11-04-2003 @ 20:22:
Ik wou toch niet een te streng dieet, omdat ik het dan toch niet volhoudt
En wat je nu eet noem je niet streng... Je hongert jezelf zo wat uit...je eet iig wel errug weinig. Je ontbijt is erg belangrijk en tussen de middag één boterham is ook wel errug weinig.
Oud 11-04-2003, 20:26
betamuis
Avatar van betamuis
betamuis is offline
Citaat:
rooddraakje schreef op 11-04-2003 @ 20:22:
Wat ik nu steeds eet is:

om een uur of 12 eet ik 1 bruine boterham met een beetje yoghonaise, komkommer en sla.

'S middags maak ik als ik honger een fruithap klaar, door allemaal verschillende stukjes fruit in een bakje te doen met een beetje sinaasappelsap. MMM echt lekker, een aanrader. T vult ook redelijk!

'S avonds eet ik gewoon mee.

Verder drink ik veel water.. en ik vind dit wel vol te houden.

Verder fiets ik 2 keer per dag 20 minuten.. Is dat opzich genoeg beweging??
En je ontbijt?
Citaat:
rooddraakje schreef op 11-04-2003 @ 20:22:
Ik ben alleen nog vrij weinig afgevallen. Maar mn moeder zegt dat dat opzich geen slecht teken is, want als het langer duurt om af te vallen, blijft het er ook langer af.. (weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen) Zijn jullie t hier mee eens??
In een week hoef je ook helemaal niet veel af te vallen.
Hangt ook wel af van de manier waarop je lijnt,
dat hoe langer het duurt, hoe langer het wegblijft.
__________________
wij zijn ondergedoken :) ||Anti Flood Control Front ||http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=319756 || hee, grappig, die url!
Oud 11-04-2003, 21:05
anjali
anjali is offline
Cal tabel:

- Glas karnemelk (45)

- Mandarijntje (25)

- Kiwi (30)

- Kopje drinkbouillon (10)

- Schaaltje magere yoghurt (50)

- Waterijsje (45)

- Rijstwafel (25)

- Perzik (40)

- Blokje 30+ kaas (30)

- Glas tomatensap (20)

- Handje Japanse mix (35)
- Knäckebröd met magere smeerkaas (70)

- Plak ontbijtkoek (55)

- Banaan (80)

- Peer (55)

- Gekookt ei (75)

- Toostje met brie (55)

- Trosje druiven (125 gram) (80)

- Glas halfvolle melk (70)

- Lolly (55)

- Handje chips (55)

- Twee volkorenbiscuitjes (90)

Wat zijn goede porties?
Een portie fruit: 1 stuk fruit of 1 schaaltje schoongemaakt fruit
Een portie groente: groentelepels (200 gram)
Een portie vlees: stukje van 75 gram gaar (100 g rauw)
Een portie aardappelen: 3 tot 5 aardappelen (150-200 gram)
Een portie rijst of pasta: 150 gram gare pasta of rijst
Margarine of bak- en & braadproduct: 1 eetlepel
Kaas op brood: 20 gram
Vleeswaren of zoet beleg: 15 gram
Zuivelproducten: glas of schaaltje van 150 ml
Oud 11-04-2003, 21:07
anjali
anjali is offline
TIP: Probeer ook eens een groot stuk franse stokbrood met komijnen kaas en sla en komkommers en tomaten en ei erop. Heerlijk en goed vullend en het geeft energie. En trouwens het is zo wat VETVRIJ en bevat minstens 300 kcal minder zelfs denk ik.
Oud 11-04-2003, 21:13
anjali
anjali is offline
Advies van het voedingscentrum:

Wat heb je per dag nodig? En blijf je op gewicht:

brood: 5-8 sneetjes
Aardappelen: 4-6 stuks (200-300 gram)
Groente: 3-4 groentelepels (150-200 gram)
Fruit: 2 vruchten
Melk en melk-
producten: 2-3 glazen (300-450 ml)
Kaas: 1-2 plakken (20-40 gram)
Vlees, vis,
kip tahoe
of tempeh: 100 gram * (75 gram gaar)
Vleeswaar: 1-2 plakjes (15-30 gram)
Vocht: 1,5 liter.

Oh ja lekkere tussendoortjes voor als je van chips houdt zijn Japanse MMix (nauwelijks cal maar heel lekker) of rijst crackers ( is nieuw) Snack a jacks (verukkelijk)

Cake liefhebbers plakje ontbijkoek of 2 plakjes.

Taart liefhebbers kies voor appeltaart.

chocolade liefhebbers: je hebt tegenwoordig lekker vullende repen van slimfast weightcare enz je hoeft ze niet voor een slimfast dieet te gebruiken maar gewoon als je een keertje zin hebt in chocolade.
Oud 11-04-2003, 23:39
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
nou anjali goedzo, eindelijk een aantal goede aanraders
Oud 12-04-2003, 13:09
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
rooddraakje schreef op 12-04-2003 @ 10:48:
Maar ik wil nu wel er naar streven ong een kilo per week er af.. en dat bv de komende 2 weken nog. Of vinden jullie die raar?? of onhaalbaar??
Het zou ook ietsje langzamer kunnen, maar 1 kg per week is volgens mij goed te halen en ook prima, tenminste als jij je goed voelt en je lichaam geen signalen geeft dat het tekorten oploopt ...
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid genoeg eten??
annuuuh
50 15-08-2004 20:28
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #22
PardonMe
491 30-06-2004 13:45
Lichaam & Gezondheid Gezond dieet
Elmoo
2 04-04-2004 16:44
De Kantine Wie zit er nu....
Verwijderd
28 25-05-2003 15:15
Lichaam & Gezondheid Lijnen? Nee niet echt....
pinokio
11 11-05-2003 17:48
Lichaam & Gezondheid Heeft iemand tips over lijnen?
sweetchrissiej
11 11-05-2003 08:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.