Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2007, 11:17
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Heej mensen,

Gister viel er een annuleringsbevestiging van Landal Greenparks door de brievenbus hier met mijn naam maar met een fout adres (nr 46 ipv 56). Het probleem is dat ik van niets weet Ik wil helemaal niet op vakantie 26 februari xD

Is hier iets tegen te doen? Ik heb Landal Greenparks gebeld, maar die zeiden niets te kunnen doen ("gewoon weggooien, hij's toch geannuleerd?")

Nu is het waar dat het geannuleerd is, maar het zit me niet echt lekker dat iemand iets op mijn naam loopt te bestellen Is hier iets tegen te doen ofzo? Ik weet helemaal niets van eventuele wetgeving ofzo rond dit onderwerp, daarom post ik t hier

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2007, 12:10
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
gratis vakantie
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 12:29
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Tiño schreef op 19-02-2007 @ 13:10 :
gratis vakantie
Hmm zit wel wat in, maar als ik zou gaan accepteer ik t als het ware dat mn naam is gebruikt door iemand anders. En het is dan valsheid in geschriften denk ik als ik ineens een ander rekeningnummer zou hebben
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 13:06
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Tiño schreef op 19-02-2007 @ 13:10 :
gratis vakantie
Als het geannuleerd is, dan valt er niet echt meer op vakantie te gaan hè
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 13:37
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Rachel schreef op 19-02-2007 @ 14:06 :
Als het geannuleerd is, dan valt er niet echt meer op vakantie te gaan hè
Ghehe nee dan nie meer maja t idee is wel leuk Zo had ik t nog niet bekeken Het was meer zovan: "wtf wie doet nou zoiets " Iemand tips over hoe ik zorg dat diegene t niet meer doet?
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 13:52
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ja, wel erg lastig.

ik zou bij die organisatie gewoon vragen over het hoe en wat er geboekt is wanneer,waar etc.

Slaat natuurlijk nergens op dat iemand dat buiten jou om ff doet op jouw naam en alles.

Al langsgeweest bij nummer 46 ofzo? waar de post voor bedoeld was, misschien dat hij een adres en postcode had opgegeven en dat ze daar dan automatisch bij jou uitkwamen door het verkeerde huisnummer.

ofzoiets
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 14:16
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Tiño schreef op 19-02-2007 @ 14:52 :
ja, wel erg lastig.

ik zou bij die organisatie gewoon vragen over het hoe en wat er geboekt is wanneer,waar etc.

Slaat natuurlijk nergens op dat iemand dat buiten jou om ff doet op jouw naam en alles.

Al langsgeweest bij nummer 46 ofzo? waar de post voor bedoeld was, misschien dat hij een adres en postcode had opgegeven en dat ze daar dan automatisch bij jou uitkwamen door het verkeerde huisnummer.

ofzoiets
De datum en wat er geboekt is staat in de brief, misschien kan ik ze idd vragen waarvandaan het geboekt is, ik hoop dat ze het bijhouden trouwens

Ik ben ook al langsgeweest op nummer 46, maar die mensen wisten ook van niets. Ze hadden zelfs nog nooit bij Landal Greenparks iets geboekt.
Ik blijf het vaag vinden, ik snap niet waarom iemand zoiets zou doen.

Misschien moet ik het laten zoals Landal Greenparks zei, maar dan aan de andere kant weet ik niet wat er achter mijn rug om gebeurt met mijn naam
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.