Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2007, 23:13
Kayleigh
Kayleigh is offline
Ok, ik weet niet of dit het juiste forum is, maar anders verplaats maar.

Ik word al een tijdje telefonisch "lastiggevallen" 's avonds en 's nachts. Het is door een anoniem nr dat een paar keer achter elkaar belt en als ik dan op neem hoor ik niks of zacht gehijg. Als ik vervolgens ophang gaat de telefoon 5sec. later weer. Eerst dacht ik nog dat er iets mis is met de verbinding maar begin het nu wel typisch te vinden dat het steeds 's nachts is, steeds anoniem, dat ik steeds niets hoor en dat het steeds meerdere keren achter elkaar is.

Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik hier iets mee bij KPN (tis nu al na 22u dus kan geen klantenservice meer bellen) of kan dat niet met anonieme bellers? Vind het echt hyper irritant en ook een eng idee dat iemand - wie dan ook - me 's nachts belt voor zulke belachelijke telefoontjes...

Laatst gewijzigd op 12-02-2007 om 23:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2007, 23:21
Verwijderd
als je op een mobiele telefoon gebeld wordt heb je vaak de mogelijkheid anonieme nummers te blokkeren. dat helpt in ieder geval al.
wat je verder kan doen is een stalkersdagboek bijhouden, met de tijden waarop je wordt gebeld en wat er eventueel wordt gezegd. mocht het uit de hand lopen (is niet erg waarschijnlijk hoor, wees niet bang, meestal zijn dit heel verveelde en kinderachtige mensen die niks beters te doen hebben en vanzelf weer ophouden) heb je in ieder geval de feiten bij de hand.
je kunt kpn bellen, maar ik betwijfel eigenlijk of ze iets voor je kunnen doen. proberen is natuurlijk altijd de moeite waard.
wat ik zelf een keer heb gedaan, wat verbazingwekkend goed werkte was gewoon opnemen met: "hallo, met mij weer! hoe is het? ik ben nu thuis, ben een beetje aan het opruimen. loop nu naar de keuken, schenk een glas cola in... bla bla bla... oh, daar is mijn vriend. hij is trouwens politieagent. wil je hem even aan de lijn?" ik ben daarna nooit meer door diegene gebeld.
door vrolijk en normaal te doen hangt de "stalker" meestal namelijk niet meteen op. je verrast hem als het ware. en door de droge mededeling met het woord "politie" erin schrikt hij waarschijnlijk. misschien werkt het bij jou ook wel?
succes!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 06:37
Verwijderd
Volgens mij kan je een nummer bellen voor telefonische overlast
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 08:02
Verwijderd
misschien heb je hier iets aan?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 08:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik ken iemand die haar telefoon dan altijd op een luidruchtige plek neerlegde (voor de speakers oid). Toen hield het vrij snel op.
__________________
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 13-02-2007 @ 07:37 :
Volgens mij kan je een nummer bellen voor telefonische overlast
KPN zegt iig er niets aan te kunnen doen...

Verder hebben wij destijds ook van alles geprobeerd: harde geluiden, 'dreigen' (want dat is het eigenlijk wat je doet als je de politie noemt ed)...ik heb volgens mij zelfs eens terug gebeld (toen had ik de huistelefoon naar mijn mobiel doorgeschakeld), enz. Hielp allemaal niets. Uiteindelijk hebben we maar een ander nummer genomen.

Laatst gewijzigd op 13-02-2007 om 09:15.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 10:17
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Niet opnemen, niet reageren, niet tegen diegene praten. Dat scheelt al de helft. Dan is er geen lol meer aan voor de stalker.

En je kunt het nummer soms laten blokkeren. Succes.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 12:21
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Er zit aan de achterkant van de telefoon zo'n draadje, trek dat eruit 's avonds en ik garandeer je dat er daarna geen stalkers meer bellen.

Is de draad afwezig, dan is het verwijderen van batterijen een goed alternatief.

Zelf doe ik dat regelmatig omdat we 's nachts platgespamd worden door buitenlandse faxen uit Verweggistan die reclame maken voor van alles en nog wat.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 12:24
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-02-2007 @ 10:10 :
KPN zegt iig er niets aan te kunnen doen...

Verder hebben wij destijds ook van alles geprobeerd: harde geluiden, 'dreigen' (want dat is het eigenlijk wat je doet als je de politie noemt ed)...ik heb volgens mij zelfs eens terug gebeld (toen had ik de huistelefoon naar mijn mobiel doorgeschakeld), enz. Hielp allemaal niets. Uiteindelijk hebben we maar een ander nummer genomen.
Ze kunnen er wel wat aan doen, heb in het verleden ook eens zoiets meegemaakt. Er wordt dan een ''vang apparaat'' geactiveerd aan je telefoonlijn waarbij je dan ieder ongewenste tefoontje moet aangeven door een bepaalde toets combinatie, en je moet de tijden invullen op een lijst die je krijgt toegestuurd. Na 3 weken (en minimaal 3 meldingen) wordt door KPN uitgezocht waar vandaan gebeld is, is het 3 keer vanaf de zelfde (mobiele/thuis) aansluiting, dan krijg de beller een brief waarin verzocht wordt deze ongewenste belpraktijken te staken. Naam en beller zijn dan immers bekend bij KPN.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 13:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Telefoon opnemen, en het ding even voor een tetterende speaker houden, herhaal dit een aantal keer en de lol is er wel vanaf.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 14:03
Flowerless
Flowerless is offline
Citaat:
Kayleigh schreef op 13-02-2007 @ 00:13 :
Ok, ik weet niet of dit het juiste forum is, maar anders verplaats maar.

Ik word al een tijdje telefonisch "lastiggevallen" 's avonds en 's nachts. Het is door een anoniem nr dat een paar keer achter elkaar belt en als ik dan op neem hoor ik niks of zacht gehijg. Als ik vervolgens ophang gaat de telefoon 5sec. later weer. Eerst dacht ik nog dat er iets mis is met de verbinding maar begin het nu wel typisch te vinden dat het steeds 's nachts is, steeds anoniem, dat ik steeds niets hoor en dat het steeds meerdere keren achter elkaar is.

Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik hier iets mee bij KPN (tis nu al na 22u dus kan geen klantenservice meer bellen) of kan dat niet met anonieme bellers? Vind het echt hyper irritant en ook een eng idee dat iemand - wie dan ook - me 's nachts belt voor zulke belachelijke telefoontjes...
Nutteloze reactie maar ik heb dus precies last van hetzelfde.
En ik heb ook kpn, maarja denk niet dat dat uitmaakt?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 13-02-2007 @ 13:24 :
Ze kunnen er wel wat aan doen, heb in het verleden ook eens zoiets meegemaakt. Er wordt dan een ''vang apparaat'' geactiveerd aan je telefoonlijn waarbij je dan ieder ongewenste tefoontje moet aangeven door een bepaalde toets combinatie, en je moet de tijden invullen op een lijst die je krijgt toegestuurd. Na 3 weken (en minimaal 3 meldingen) wordt door KPN uitgezocht waar vandaan gebeld is, is het 3 keer vanaf de zelfde (mobiele/thuis) aansluiting, dan krijg de beller een brief waarin verzocht wordt deze ongewenste belpraktijken te staken. Naam en beller zijn dan immers bekend bij KPN.
wow... dat is echt geweldig!! kan dat alleen met vaste aansluitingen of ook met mobiele nummers? (waarschijnlijk alleen met vaste... )
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 13-02-2007 @ 10:10 :
KPN zegt iig er niets aan te kunnen doen...

http://www.kpn.com/kpn/show/id=1626973/spage=1720960
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 14:49
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
HvJ schreef op 13-02-2007 @ 14:48 :
Telefoon opnemen, en het ding even voor een tetterende speaker houden, herhaal dit een aantal keer en de lol is er wel vanaf.
Een scheidsrechters fluitje schijnt heel effectief te werken (heb ik al eens geprobeerd )
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 15:49
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Telefoon opnemen ergens neer leggen en verder gaan slapen. Als je stalker maar lang genoeg belt wordt 't vanzelf een (te) dure grap.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 17:56
KleinSpookje
Avatar van KleinSpookje
KleinSpookje is offline
Citaat:
Cornel schreef op 13-02-2007 @ 13:24 :
Ze kunnen er wel wat aan doen, heb in het verleden ook eens zoiets meegemaakt. Er wordt dan een ''vang apparaat'' geactiveerd aan je telefoonlijn waarbij je dan ieder ongewenste tefoontje moet aangeven door een bepaalde toets combinatie, en je moet de tijden invullen op een lijst die je krijgt toegestuurd. Na 3 weken (en minimaal 3 meldingen) wordt door KPN uitgezocht waar vandaan gebeld is, is het 3 keer vanaf de zelfde (mobiele/thuis) aansluiting, dan krijg de beller een brief waarin verzocht wordt deze ongewenste belpraktijken te staken. Naam en beller zijn dan immers bekend bij KPN.
Een dergelijk onderzoek is inderdaad mogelijk door een telefoonprovider, maar gaat meestal wel een traject aan vooraf. Meestal verlangt de provider een ondertekend formulier zodat er een onderzoek gestart kan en mag worden.

Je zal zelf echter nooit achter de identiteit komen van degene die je lastig valt daar KPN dergelijke gegevens niet openbaar mag maken.

Jou telefoonprovider kan nav een dergelijk onderzoek direct contact opnemen met degene die jou lastig valt indien het een klant van diezelfde provider is. Indien de persoon klant is van een andere provider zal jou provider het doorsturen naar de betreffende provider die vervolgens de persoon kan waarschuwen.

Indien dit alles niet helpt, aangifte doen bij de politie als je dit nog niet gedaan hebt. Alleen op last van justitie is de provider verplicht een onderzoek te starten en/of de gegevens van een reeds voltooid onderzoek over te dragen aan de politie die daarmee vervolgens verder kan (bv aanklagen persoon).

De waarschijnlijk meest snelle manier is een ander telefoonnummer nemen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 18:51
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
KleinSpookje schreef op 13-02-2007 @ 18:56 :


De waarschijnlijk meest snelle manier is een ander telefoonnummer nemen.
Wat de meeste na veel frustratie's dan uiteindelijk ook maar doen.

En het kost je ook nog eens geld.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Boef schreef op 13-02-2007 @ 16:49 :
Telefoon opnemen ergens neer leggen en verder gaan slapen. Als je stalker maar lang genoeg belt wordt 't vanzelf een (te) dure grap.
Ik vind dit eigenlijk wel een goeie tip

Zit die stalker daar maar te heigen en te heigen, terwijl jij lekker verder ligt te slapen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-02-2007, 21:00
Verwijderd
Citaat:
KleinSpookje schreef op 13-02-2007 @ 18:56 :
Een dergelijk onderzoek is inderdaad mogelijk door een telefoonprovider, maar gaat meestal wel een traject aan vooraf. Meestal verlangt de provider een ondertekend formulier zodat er een onderzoek gestart kan en mag worden.

Je zal zelf echter nooit achter de identiteit komen van degene die je lastig valt daar KPN dergelijke gegevens niet openbaar mag maken.
Op het moment dat de overlast niet stopt nadat de desbetreffende provider een waarschuwing heeft verstuurd kan de procedure voor een melding van telefonische overlast nogmaals gevolgd worden en dan is het toegestaan om de melder te laten beschikken over de gegevens van de pleger. Daar wordt deze persoon wel vantevoren op de hoogte gesteld. Ik weet echter niet of elke provider dit doet.

Daarom stopt de overlast vaak na de eerste waarschuwing. Dit omdat in de meeste gevallen de pleger niet wil dat zijn gegevens bekend worden gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 21:39
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Boef schreef op 13-02-2007 @ 16:49 :
Telefoon opnemen ergens neer leggen en verder gaan slapen. Als je stalker maar lang genoeg belt wordt 't vanzelf een (te) dure grap.
Als de stalker belt via de gratis dienst Collect Call kan het voor jou wel eens een dure grap worden.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 21:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Cornel schreef op 13-02-2007 @ 22:39 :
Als de stalker belt via de gratis dienst Collect Call kan het voor jou wel eens een dure grap worden.
Die moet je dan wel eerst met een toets aannemen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 01:04
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
T_ID schreef op 13-02-2007 @ 22:41 :
Die moet je dan wel eerst met een toets aannemen.
Zekers weten dat de gebelde uit nieuwsgierigheid het gesprek accepteerd.

''U kunt nu spreken'' krijgt de stalker en gebelde te horen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 07:52
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Bij Hi is het zo dat je tien keer datum en tijd van het ongewenste telefoontje moet noteren en dat moet opsturen naar hun klantenservice. Het betreffende nummer zal een bericht daarover krijgen en als het toch doorgaat met stalken worden naam en telefoonnummer bekend gemaakt bij jou.

Bij mij heeft het gewerkt
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 20:33
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Ik heb hier ook ervaring mee. Ik wist dan toevallig wie het was maar ik kwam er niet vanaf. Toen heeft een vriend van mij eens opgenomen en gezegd dat hij mijn telefoon over had genomen en dat hij ook mijn nummer heeft overgenomen. Nooit meer wat van gehoord.

Als zoiets niet werkt kun je inderdaad contact opnemen met je provider om hulp te vragen.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 06:36
Verwijderd
@Cornel & LL: Kan zijn, maar als je ze belt ed zeggen ze toch echt iets anders, de enige oplossing volgens hun was een nieuw nummer nemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2007, 15:32
Verwijderd
Ook vaak last van. Om de zoveel weken/maanden heb ik er een week lang last van. Van 12 tot 6 's nachts. Er wordt gebeld en niets gezegd.

Citaat:
Boef schreef op 13-02-2007 @ 16:49 :
Telefoon opnemen ergens neer leggen en verder gaan slapen. Als je stalker maar lang genoeg belt wordt 't vanzelf een (te) dure grap.
Deed ik wel als ik in Nederland was, maar zat veel te vaak in België. Ook erg kostelijk voor mij.

Niets heeft geholpen: niet mijn toenmalige vriend laten opnemen, gillen of fluitjes of lawaai niet, laten openliggen voor hoge kosten niet, dreigen niet... Zodra ik er 1 kreeg, zette ik mijn telefoon 's nachts uit en dat voor de komende week. Intussen heb ik ook een Belgisch nummer en dat heb ik nu standaard. Die keren dat ik in Nederland ben, zet ik mijn telefoon 's nachts wel uit.


Overigens is dit al 3 jaar aan de gang, dus ze zijn behoorlijk volhardend (toevallig nadat het uitging met een bepaald iemand, ik weet niet of hij het werkelijk zou kunnen zijn en of hij dan inderdaad om de zoveel tijd nog eens aan me denkt en me zou proberen te tergen. Aan de ene kant is dat arrogant om te denken en aan de andere kant, welke zot zou een onbekende nu al 3 jaar lang lastigvallen, terwijl ik de telefoontjes al lang niet meer opneem?)

Laatst gewijzigd op 15-02-2007 om 15:35.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 15-02-2007 @ 16:32 :
Ook vaak last van. Om de zoveel weken/maanden heb ik er een week lang last van. Van 12 tot 6 's nachts. Er wordt gebeld en niets gezegd.



Deed ik wel als ik in Nederland was, maar zat veel te vaak in België. Ook erg kostelijk voor mij.

Niets heeft geholpen: niet mijn toenmalige vriend laten opnemen, gillen of fluitjes of lawaai niet, laten openliggen voor hoge kosten niet, dreigen niet... Zodra ik er 1 kreeg, zette ik mijn telefoon 's nachts uit en dat voor de komende week. Intussen heb ik ook een Belgisch nummer en dat heb ik nu standaard. Die keren dat ik in Nederland ben, zet ik mijn telefoon 's nachts wel uit.


Overigens is dit al 3 jaar aan de gang, dus ze zijn behoorlijk volhardend (toevallig nadat het uitging met een bepaald iemand, ik weet niet of hij het werkelijk zou kunnen zijn en of hij dan inderdaad om de zoveel tijd nog eens aan me denkt en me zou proberen te tergen. Aan de ene kant is dat arrogant om te denken en aan de andere kant, welke zot zou een onbekende nu al 3 jaar lang lastigvallen, terwijl ik de telefoontjes al lang niet meer opneem?)
Wow dat is bizar zeg. Ik denk dat je in het laatste wel gelijk zou kunnen hebben. Niet arrogant maar realistisch!

Het is nog steeds aan de gang als ik het goed begrijp, maar kun je dat nummer dan niet gewoon laten blokkeren?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 19:52
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
Mutant schreef op 15-02-2007 @ 16:32 :
Ook vaak last van. Om de zoveel weken/maanden heb ik er een week lang last van. Van 12 tot 6 's nachts. Er wordt gebeld en niets gezegd.



Deed ik wel als ik in Nederland was, maar zat veel te vaak in België. Ook erg kostelijk voor mij.

Niets heeft geholpen: niet mijn toenmalige vriend laten opnemen, gillen of fluitjes of lawaai niet, laten openliggen voor hoge kosten niet, dreigen niet... Zodra ik er 1 kreeg, zette ik mijn telefoon 's nachts uit en dat voor de komende week. Intussen heb ik ook een Belgisch nummer en dat heb ik nu standaard. Die keren dat ik in Nederland ben, zet ik mijn telefoon 's nachts wel uit.


Overigens is dit al 3 jaar aan de gang, dus ze zijn behoorlijk volhardend (toevallig nadat het uitging met een bepaald iemand, ik weet niet of hij het werkelijk zou kunnen zijn en of hij dan inderdaad om de zoveel tijd nog eens aan me denkt en me zou proberen te tergen. Aan de ene kant is dat arrogant om te denken en aan de andere kant, welke zot zou een onbekende nu al 3 jaar lang lastigvallen, terwijl ik de telefoontjes al lang niet meer opneem?)
Ik denk eerder dat je in een of ander bel-systeem staat in azië ofzo?

anders is wel een heel erge stalker
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 20:20
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Sorry Kayleigh, ik zal het niet meer doen
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 12:41
Kayleigh
Kayleigh is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 15-02-2007 @ 21:20 :
Sorry Kayleigh, ik zal het niet meer doen
Nou, dan is het probleem gelijk opgelost

verder bedankt voor de reacties ik heb ook hi/kpn dus ben een stalker dagboek aan het bijhouden. Wel gierig trouwens dat ze niet de naam/het nr van die bewuste persoon doorgeven.. ik heb wel een paar mensen op het verdachtenlijstje staan en zou dat toch graag willen weten. Sowieso vind ik dat je er recht op hebt te weten wie zo ziek is om je op zo'n tijdstip lastig te vallen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 13:11
Verwijderd
Citaat:
koelieboelie schreef op 15-02-2007 @ 20:52 :
Ik denk eerder dat je in een of ander bel-systeem staat in azië ofzo?

anders is wel een heel erge stalker
Het is te onregelmatig, ook de reden waarom ik het niet heb aangegeven. De ene keer belt ie een week lang om van 2 tot 5. De andere keer belt ie gewoon 5x terug op 1 nacht, dan gebeurt er 1 nacht niets. En uiteindelijk was ik het beu om wakker gebeld te worden, dus zette ik mijn gsm uit. Heel goed plan om zo'n dagboek bij te houden, maar niet als dat ten koste gaat van je nachtrust terwijl je moet werken

Nou ja, het kan natuurlijk vanalles zijn, maar ik heb dit gsmnummer al jaren en vóór hem heb ik nooit last gehad. Opvallend genoeg begon het erna.


Succes ermee iig Kayleigh!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 13:23
smvs
smvs is offline
Ik weet niet wat voor telefoon je hebt maar in sommige kun je instellen dat alleen mensen die in je lijst staan je kunnen bellen. Zo ben je dus 's nachts toch bereikbaar voor bekenden als je dat wil. Ik weet natuurlijk niet of je op een technische oplossing zit te wachten, ik kan me voorstellen dat je wil weten wie het is.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 16:04
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mutant schreef op 15-02-2007 @ 16:32 :
Ook vaak last van. Om de zoveel weken/maanden heb ik er een week lang last van. Van 12 tot 6 's nachts. Er wordt gebeld en niets gezegd.
Als je iets van een toon hoort dan is het een fax. Ik heb ook al jaren last van reclamefaxen van allerlei rotbedrijven die via de KvK en anderen aan je adres komen. Die bellen vaak 's nachts omdat dat goedkoper is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 10:15
Verwijderd
Je kan je eigen nummer toch doorschakelen naar de politie, de stalker zal dan wel schrikken
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 13:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dukko schreef op 17-02-2007 @ 11:15 :
Je kan je eigen nummer toch doorschakelen naar de politie, de stalker zal dan wel schrikken
Ja, en al je vrienden kunnen je niet meer bereiken


Ik zou inderdaad een scheidrechtersfluitje proberen. Dat doet behoorlijk pijn aan je oren
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 17:27
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Bij vodafone is het zo dat je 3 tijdstippen en data moet noteren, de klantenservice kan bellen om deze door te geven. Vervolgens wordt er contact opgenomen met degene die je belt. Zij mogen je het telefoonnummer van de stalker niet geven.

Dit kan je proberen, maar ik denk dat je sneller klaar bent door of een ander nummer te nemen of anonieme oproepen automatisch door te schakelen naar je voicemail. Daarnaast geef je aan dat je snachts gebeld wordt, zet je telefoon snachts uit of stil.

Als je echt bereikbaar moet zijn, neem een tweede telefoon (prepaid) of een vaste voor noodgevallen en geef dit nummer alleen aan mensen waarvan je wilt dat je je altijd kunnen bereiken.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-02-2007, 23:43
colour_of_fire
Avatar van colour_of_fire
colour_of_fire is offline
Citaat:
Cornel schreef op 13-02-2007 @ 22:39 :
Als de stalker belt via de gratis dienst Collect Call kan het voor jou wel eens een dure grap worden.
collect call gesprekken moet je accepteren dus dan weet je dat er iemand collect call belt.
__________________
Ik ben hier hoor..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.