Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2006, 14:26
Verwijderd
Ik krijg vanaf mijn veertiende al geen zak- of kleedgeld meer. Ik geloof dat ik voor die tijd 25,- p. maand kreeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2006, 20:27
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Fine schreef op 01-11-2006 @ 14:57 :
Ze moeten jou heel niks geven... Zie t als een gunst, er zijn zat mensen die niets/minder krijgen en/of die er voor moeten werken op jouw leeftijd!
He, zeur toch allemaal niet zo over dat woord moeten. Mijn ouders hebben genoeg geld om mij geld te geven voor kleding. Nu betalen ze dat ook, alleen omdat ik 'groot' word en ook op eigen houtje rustig naar kleding kan kijken, krijg ik dat geld op m'n eigen rekening gestort. Ik ben enigs kind enzo, dus ze hebben niet zo'n goed beeld van wat kinderen gemiddeld krijgen en betalen voor kleding.

(Nu moet ik voor mijn zakgeld ook al dingen betalen, als cadeautjes, muziekboeken, treinkosten, uitgaan, enz. Alleen komt kleding er dan straks nog boven op. E25,- per maand)

Als ik een baantje zou hebben hoef ik daarvoor nog geen eigen kleding te betalen, daar verdwijnt voor een deel naar m'n spaarrekening. Zolang ik thuiswoon betalen m'n ouders dat voor mij.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 00:00
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 01-11-2006 @ 21:27 :
Als ik een baantje zou hebben hoef ik daarvoor nog geen eigen kleding te betalen, daar verdwijnt voor een deel naar m'n spaarrekening. Zolang ik thuiswoon betalen m'n ouders dat voor mij.
En terecht. Het zou wel raar zijn wanneer ouders hun kinderen (zolang ze nog geen fulltime baan hebben) niet financieel steunen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 06:56
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Vice schreef op 02-11-2006 @ 01:00 :
En terecht. Het zou wel raar zijn wanneer ouders hun kinderen (zolang ze nog geen fulltime baan hebben) niet financieel steunen.
en toch gebeurd het vaak genoeg.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 07:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Vice schreef op 02-11-2006 @ 01:00 :
En terecht. Het zou wel raar zijn wanneer ouders hun kinderen (zolang ze nog geen fulltime baan hebben) niet financieel steunen.
Wat een onzin. Als je ouders je kleding niet betalen, ondersteunen ze je in nog 100 andere dingen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 02-11-2006 @ 01:00 :
En terecht. Het zou wel raar zijn wanneer ouders hun kinderen (zolang ze nog geen fulltime baan hebben) niet financieel steunen.
Het gebeurt heel vaak en er is niets wat je er aan kan doen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 19:00
lauxj
lauxj is offline
ik kreeg 75 euro per maand.
dat was zakgeld en kleedgeld, waarvan ik alles moest betalen, behalve dingen als schriften en rekenmachine enzo voor school.

En het lijkt mij logisch dat je ouders je steunen asl zij daar de financiele middelen toe hebben, maar dat je daarbij ook zeker een gedeelte van je eigen geld moet kopen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 08:22
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Vice schreef op 02-11-2006 @ 01:00 :
En terecht. Het zou wel raar zijn wanneer ouders hun kinderen (zolang ze nog geen fulltime baan hebben) niet financieel steunen.
ja, want als je niet elke maand nieuwe nikes kan kopen ben je financieel achtergesteld he.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 14:05
Roodkopje
Avatar van Roodkopje
Roodkopje is offline
Ik vind het maar dom dat sommigen kleedgeld krijgen, daar alles van moeten kopen "behalve dit en dit en dit". Dan kun je toch ook nooit vergelijken?

Ik ben 17 en ik krijg geen kleedgeld. Ik krijg gewoon het minimale wat ik nodig heb per jaar, en de rest betaal ik gewoon zelf. Een winterjas als dat nodig is, gewoon 1 paar fatsoenlijke schoenen, een paar broeken en bijvoorbeeld een warme trui. Maar als ik voor de rest nog tientallen truitjes of schoenen wil, is dat allemaal voor mijn rekening. En ik vind het wel goed zo.

Laatst hadden we het over kleedgeld, en mijn moeder dacht aan 60 euro per maand, maar dan dus inclusief alles.
__________________
Hard to say what caught my attention..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Roodkopje schreef op 07-11-2006 @ 15:05 :
Ik vind het maar dom dat sommigen kleedgeld krijgen, daar alles van moeten kopen "behalve dit en dit en dit". Dan kun je toch ook nooit vergelijken?

Ik ben 17 en ik krijg geen kleedgeld. Ik krijg gewoon het minimale wat ik nodig heb per jaar, en de rest betaal ik gewoon zelf. Een winterjas als dat nodig is, gewoon 1 paar fatsoenlijke schoenen, een paar broeken en bijvoorbeeld een warme trui. Maar als ik voor de rest nog tientallen truitjes of schoenen wil, is dat allemaal voor mijn rekening. En ik vind het wel goed zo.

Laatst hadden we het over kleedgeld, en mijn moeder dacht aan 60 euro per maand, maar dan dus inclusief alles.
Natuurlijk kun je dat wel vergelijken, je kan toch uitrekenen hoeveel geld je nodig hebt voor goede schoenen en een jas?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 11:42
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik krijg 95 euro per maand waar ik alles (kleding, cadeautjes, eten & drinken buiten het eten van thuis) van moet kopen behalve schoenen en een jas elke 2 jaar.

Ik weet niet of en hoeveel geld ik krijg nadat ik 18 ben geworden maar dat zien we dan wel weer.

Ik moet wel gewoon zelf m'n rijbewijs betalen wat op zich wel vervelend is maar ik wil het toch de komende 8 jaar niet gaan halen dus ik overleef het wel.

Laatst gewijzigd op 08-11-2006 om 11:45.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 11:56
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
ik krijg geen kleedgeld en daar ben ik ook blij om ook .. als ik da zou krijgen dan zou het waarschijnlijk zo zijn dat ik maar 50 euro in de maand krijg en nou neem ik gewoon een keer mijn mama mee naar de stad en dan betaald ze (bijna) alles wat ik wil hebbe
__________________
I don't want to be an angel. I just want to be God!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 15:08
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 26-10-2006 @ 23:53 :
Ik kreeg 'mijn helft' van de kinderbijslag. Elke 3 maanden dus 250 euro. Dus ongeveer wat jij zegt.
Zelfde hier, moest ik alles van betalen
Nu heb ik m'n studiefinanciering, verder krijg ik niets.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 21:33
Lisette Smink
Lisette Smink is offline
Ik krijg nu geen kleedgeld, en daar ben ik absoluut blij mee.. Mijn ouders betalen in principe alles voor me. Kleding, opleiding, treinkaartjes etc. Ik ga ongeveer 4x per jaar met mijn moeder op stap voor nieuwe schoenen, jas, broeken, truien, vesten en de hele bende.. Daarnaast ga ik vaak genoeg met mijn vriend de stad in voor nieuwe kleren..

Kleine dingetjes als cadeautjes, make-up, oorbellen, cremetjes e.d koop ik zelf..
__________________
Ik geef het op.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 16:34
Verwijderd
Ik mocht meestal dingen declareren, dus als ik dan een spijkerbroek had gekocht dan deed mijn moeder dat altijd via internetbankieren op mijn rekening zetten. Sommige dingen deelden we, dan kocht ik bijvoorbeeld twee keer een trui en dan betaalde zij de duurste en ik de goedkoopste. Maar mijn moeder geeft heel graag geld uit dus ik hoefde zelden te verontschuldigen. Ze zegt meestal wel: 'ehmm zeg maar niks tegen je vader'.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 12:04
Verwijderd
ik krijg en kreeg nooit kleedgeld
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb nooit kleedgeld gehad. Toen ik op de middelbare school zat ging ik gewoon meestal elke maand een keer verplicht met mijn moeder winkelen. Verplicht ja, als alles van mezelf zou afhangen dan kwam er nooit wat van, omdat ik winkelen haatte (nu nog steeds trouwens ). Maar goed, meestal betaalde zij dan, dus komt het wat dat betreft op hetzelfde neer.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:15
deoxyribose
deoxyribose is offline
Wat is nu weer het verschil als je 'kleedgeld' krijgt of als je ouders het direct voor je betalen? Het is toch in principe allebei precies gelijk?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 12-11-2006 @ 23:15 :
Wat is nu weer het verschil als je 'kleedgeld' krijgt of als je ouders het direct voor je betalen? Het is toch in principe allebei precies gelijk?
Nee, bij kleedgeld is er een limiet en binnen die limiet is er volledige vrijheid.

Je hebt een x-bedrag aan geld en voor dat bedrag kan je kopen wat je wil. Wil je meer, dan heb je pech, dat geld is er niet. Maar wil je een honderdste shirtje, terwijl je eigenlijk een broek nodig hebt, dan kan je toch dat shirtje kopen.

En in het geval van ouders die het direct voor je betalen komt het in dit laatste voorbeeld er meestal op neer dat je het shirtje niet krijgt ('want je hebt er al zoveel'), maar dat je nog wel een extra broek kan krijgen, ook al heb je die maand al vrij veel kleding gekocht (terwijl dat anders niet zou kunnen vanwege de limiet).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:25
Verwijderd
Niet als je dus bezuinigt op je kleding. Als ik net zoveel kleedgeld zou krijgen als sommige mensen hier zou ik in 3 jaar ongeveer miljonair zijn. 70 euro per maand geef ik dus echt never nooit uit aan kleding.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 16:20
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
superduck schreef op 12-11-2006 @ 23:25 :
Niet als je dus bezuinigt op je kleding. Als ik net zoveel kleedgeld zou krijgen als sommige mensen hier zou ik in 3 jaar ongeveer miljonair zijn. 70 euro per maand geef ik dus echt never nooit uit aan kleding.
Meisjes wel hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 20:32
Verwijderd
ik mag altijd zelf mijn kleding kopen en ik geef de bonnetjes aan me ouders en die storten het dan wel weer op mijn rekening.
ik krijg hierdoor meer dan wanneer ik denk ik kleedgeld heb want dat komt bij mij denk ik toch niet uit (me ouders zouden geloof ik 50 euro per maand willen geven, moet ik dan ook alles voor kopen)
Op zich ben ik ook best wel prijsbewust (heb eigelijk geen hele dure merkkleding) en ik koop ook niet overdreven veel dingen die ik een keer draag en daarna achter in de kast gooi.

Het komt er dus op neer dat ik eigelijk vrij ben in wat ik aan kleding koop en me ouders het altijd voor me betalen en me vertrouwen in de hoeveelheid wat ik koop/prijs.
(De kleine dingen zoals make-up, kadootjes enzo betaal ik dan van me zakgeld en van het geld dat ik verdient heb)
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 20:47
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik krijg 75 euro per maand en dat is inclusief zakgeld en daar moet ik ook gewoon schoenen en jassen van betalen alleen sport valt erbuiten
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 09:01
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Vanaf m'n 15e kreeg ik het niet meer, daarvoor geloof ik 45 gulden per maand.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 17:48
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 13-11-2006 @ 17:20 :
Meisjes wel hoor.
ik niet hoor
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 18:15
Roodkopje
Avatar van Roodkopje
Roodkopje is offline
Citaat:
Anneka schreef op 07-11-2006 @ 19:16 :
Natuurlijk kun je dat wel vergelijken, je kan toch uitrekenen hoeveel geld je nodig hebt voor goede schoenen en een jas?
Ik vind nog steeds van niet. De een betaalt 200 euro voor een paar goede schoenen, en de ander niet meer dan 50/60.
Hetzelfde als met een jas, je kan een leren jas kopen van 250 euro, maar ook een gewone van een euro of 70.
Ik vind niet dat je het kunt vergelijken.
__________________
Hard to say what caught my attention..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 20:05
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
In totaal krijg ik van mijn ouders 115 euro per maand, daar zit alles bij in, en daar moet ik het mee doen
__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 20:36
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Anki schreef op 15-11-2006 @ 21:05 :
In totaal krijg ik van mijn ouders 115 euro per maand, daar zit alles bij in, en daar moet ik het mee doen
Lijkt me zat, niet?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Roodkopje schreef op 15-11-2006 @ 19:15 :
Ik vind nog steeds van niet. De een betaalt 200 euro voor een paar goede schoenen, en de ander niet meer dan 50/60.
Hetzelfde als met een jas, je kan een leren jas kopen van 250 euro, maar ook een gewone van een euro of 70.
Ik vind niet dat je het kunt vergelijken.
Toch is dat dan weer aan de ouders. Keuzevrijheid in wat je voor kleding koopt heb je nog steeds wel.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 14:31
Bamiblik
Bamiblik is offline
Ik betaal al sinds mijn 14e alles zelf....
Krijg eigenlijk helemaal niks van mijn ouders behalve gratis
eten, onderdak, school en natuurlijk liefde

Laatst gewijzigd op 25-11-2006 om 14:33.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 14:08
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 15-11-2006 @ 22:36 :
Lijkt me zat, niet?
Meestal wel, alleen jammer dat winterschoenen vaak zo duur zijn..
__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 14:38
Mestkever
Avatar van Mestkever
Mestkever is offline
Citaat:
Anki schreef op 26-11-2006 @ 15:08 :
Meestal wel, alleen jammer dat winterschoenen vaak zo duur zijn..
Dan neem je maar een keer merkloze schoenen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 17:22
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik krijg iedere maand vast 100 euro (soms meer ) van mijn moeder (lief hé ) maar dat geld spaar ik (voor leuke hi tech apparatuur ) aan kleedgeld geeft zij mij toch op jaarbasis toch zo'n 300 tot 400 euro (gaat dan ook aan kleding op )
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 12:23
siess
siess is offline
ik ben 17 en ik krijg 75 euro per maand kleedgeld, maar hoef daar wel niet schoenen/jassen/ondergoed van te betalen. daarnaast krijg ik nog 50 euro per maand zakgeld, maar krijg vaak nog 10 euro per week extra om uit te gaan. en mijn telefoonabonnement wordt netjes iedere maand door mijn ouders betaald
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 12:39
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
50 euro kleedgeld en 25 zakgeld per maand. Ondergoed hoef ik hier niet zelf van te betalen en jassen ed in principe ook niet, als het echt nodig is, maar mijn ouders vinden het meestal niet zo nodig dus betaal ik ze wel zelf.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 13:19
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 01-11-2006 @ 15:20 :
Ik kreeg niets, krijg niets en zal in de toekomst ook niets krijgen..
Nou ik heb van mijn moeder gisteren 200 € gekregen voor nieuwe kleren, als ik maar niet met CD's thuis kom.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 13:42
Sandersss
Sandersss is offline
Ik krijg E100 per maand, betaal er alles van. Aan kleding ben ik meestal niet zo veel kwijt, het meeste gaat op aan mountainbiken en wielrennen.

School betaal ik van de alimentatie (voor zover ik dat binnen krijg) en de verzekering betaal ik van mijn Stufi.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 15:31
DivW
DivW is offline
Nooit kleedgeld gehad. Wel 40 euro zakgeld in de maand nog steeds.
Ik betaal sinds mijn 15e alles (kleren, uitgaan, telefoonrekening, internet, snacks+smokes, ziekenfonds, etc.) van mijn bijbaantjes.

Gaat me goed af eigenlijk, ik ben mijn ouders zeer dankbaar dat ze het nog kunnen uithouden met mij en me nog steeds onderdak en eten geven.

Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 16:30.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 18:01
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 22-02-2007 @ 14:42 :
Aan kleding ben ik meestal niet zo veel kwijt, het meeste gaat op aan mountainbiken en wielrennen.

Is ook een moie hobby, maar jammer dat een beetje bike zo duur is!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 18:14
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
wij hadden daar een heel systeem voor .

Zakgeld kreeg je 5 gulden per week in de brugklas, ging je over dan het volgende schooljaar een rijksdaalder meer enz enz. Kleedsgeld 100 gulden per maand. Dat kreeg mijn zus toen ze zo oud was en ik toen ik 12 jaar later zo oud was kreeg exact hetzelfde. En later gewoon omgerekend in euro's. Na mijn achttiende kreeg ik niks meer.
en hier moest ik alles van kopen, kadootjes, sporten, kleding enz.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 22:10
blondaapje
blondaapje is offline
ik krijg 100 euro per maand en ik ben 16
dat is kleedgeld+zakgeld, maar hoef ik geen schoenen en jassen van te kopen. verder moet ik alles van doen, maar aangezien ik meer geld wil uitgeven dan ik krijg, werk ik in het weekend, waardoor ik per maand ongeveer 350 euro (? denk ik ongeveer, hou ik eigenlijk niet zo bij) 'inkomen' heb.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 22:19
blondaapje
blondaapje is offline
Citaat:
Vice schreef op 02-11-2006 @ 01:00 :
En terecht. Het zou wel raar zijn wanneer ouders hun kinderen (zolang ze nog geen fulltime baan hebben) niet financieel steunen.
damn hoezo verwend? ik krijg ook geld, maar daar ben ik BLIJ mee en vind het niet ZO vanzelfsprekend
ik zou ook zonder dat geld kunnen, omdat ik genoeg verdien met mijn bijbaantje, maar het is wel fijn. fijn, niet "en terecht". vind ik dan.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 08:28
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
blondaapje schreef op 28-02-2007 @ 23:10 :
ik krijg 100 euro per maand en ik ben 16
dat is kleedgeld+zakgeld, maar hoef ik geen schoenen en jassen van te kopen. verder moet ik alles van doen, maar aangezien ik meer geld wil uitgeven dan ik krijg, werk ik in het weekend, waardoor ik per maand ongeveer 350 euro (? denk ik ongeveer, hou ik eigenlijk niet zo bij) 'inkomen' heb.
jezus christer moeder maria. leer eens met geld omgaan meid.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 08:37
blondaapje
blondaapje is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 01-03-2007 @ 09:28 :
jezus christer moeder maria. leer eens met geld omgaan meid.
waar slaat dat op. ik weet het niet precies, omdat ik geen vaste dagen werk, dus het verschilt per maand.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 08:41
Verwijderd
Citaat:
blondaapje schreef op 01-03-2007 @ 09:37 :
waar slaat dat op. ik weet het niet precies, omdat ik geen vaste dagen werk, dus het verschilt per maand.
Ik denk dat ie bedoelt dat hij het raar vindt dat je zoveel geld uitgeeft terwijl je (waarschijnlijk?) nog gewoon thuis woont. Gokje.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 08:51
blondaapje
blondaapje is offline
Citaat:
Ave schreef op 01-03-2007 @ 09:41 :
Ik denk dat ie bedoelt dat hij het raar vindt dat je zoveel geld uitgeeft terwijl je (waarschijnlijk?) nog gewoon thuis woont. Gokje.
wie zegt dat ik het allemaal uitgeef...?!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 10:06
Mara
Mara is offline
Citaat:
Cornel schreef op 28-11-2006 @ 18:22 :
Ik krijg iedere maand vast 100 euro (soms meer ) van mijn moeder (lief hé ) maar dat geld spaar ik (voor leuke hi tech apparatuur ) aan kleedgeld geeft zij mij toch op jaarbasis toch zo'n 300 tot 400 euro (gaat dan ook aan kleding op )
Christ, je bent 26.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 10:34
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
blondaapje schreef op 01-03-2007 @ 09:37 :
waar slaat dat op. ik weet het niet precies, omdat ik geen vaste dagen werk, dus het verschilt per maand.
het komt nogal over alsof je 350 euro p/m uitgeeft als kleedgeld. daarnaast, 100 euro is ruim zat voor gewone kleding...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 11:21
blondaapje
blondaapje is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 01-03-2007 @ 11:34 :
het komt nogal over alsof je 350 euro p/m uitgeeft als kleedgeld. daarnaast, 100 euro is ruim zat voor gewone kleding...
nou dat geef ik niet uit. bovendien, die 100 euro is ook zakgeld. daar moet ik van alles en nog wat van betalen. bijvoorbeeld ook treinkaartjes als ik mijn broers of zussen eens wil zien, cadeautjes, uitgaan, etc.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 12:09
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik krijg honderddertig per maand, waar ik kleren + treinkaartjes + telefoon + alle rest behalve de kapper van moet betalen. En ik kom er meestal makkelijk mee uit maar het is ook zó veel geld.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Kleedgeld & Zakgeld
ttijn
12 09-01-2017 07:24
Werk, Geld & Recht Kleedgeld
Lobke1988
51 16-10-2003 19:35
Werk, Geld & Recht kleedgeld
michel lovertje
39 01-10-2003 18:51
Lifestyle Kleedgeld
Verwijderd
98 02-09-2002 17:24
Lifestyle kleedgeld
caroos
70 30-04-2002 19:02
Lifestyle kleedgeld
*mystery*
10 27-04-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.