Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2007, 21:21
Sveerz
Avatar van Sveerz
Sveerz is offline
Ik weet niet of het hier hoort maargoed..

Ik word binnenkort opgenomen, waardoor ik moet stoppen met mijn studie. Ik neem aan dat ik dan geen studiefinanciering meer ontvang? Verder bemoeilijkt die opname mijn werk ook wel een beetje, ik mag in de weekenden wel naar huis, maar dat houdt in dat ik in ieder geval veel minder moet gaan werken. Dan komt er dus niet echt meer geld binnen elke maand, maar ik heb natuurlijk wel nog uitgaven. Nou vraag ik me af wat mijn financiele opties zijn.

Kan ik een uitkering aanvragen? Of iets met de ziektewet? En kan dat alleen als ik helemaal stop met werken (want dat doe ik liever niet) Of zou ik ook nog door kunnen werken, en dat dat dan zegmaar aangevuld word met een uitkering? En waar moet ik zoiets dan aanvragen?

Ik heb echt geen verstand van dit soort dingen
__________________
-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2007, 22:01
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Sveerz schreef op 01-03-2007 @ 22:21 :
Ik weet niet of het hier hoort maargoed..

Ik word binnenkort opgenomen, waardoor ik moet stoppen met mijn studie. Ik neem aan dat ik dan geen studiefinanciering meer ontvang? Verder bemoeilijkt die opname mijn werk ook wel een beetje, ik mag in de weekenden wel naar huis, maar dat houdt in dat ik in ieder geval veel minder moet gaan werken. Dan komt er dus niet echt meer geld binnen elke maand, maar ik heb natuurlijk wel nog uitgaven. Nou vraag ik me af wat mijn financiele opties zijn.

Kan ik een uitkering aanvragen? Of iets met de ziektewet? En kan dat alleen als ik helemaal stop met werken (want dat doe ik liever niet) Of zou ik ook nog door kunnen werken, en dat dat dan zegmaar aangevuld word met een uitkering? En waar moet ik zoiets dan aanvragen?

Ik heb echt geen verstand van dit soort dingen
Ik denk dat je recht hebt op een Wajong, google daar eens op.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 23:20
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Ziekmelden door de weeks op je werk. inprinciepe ven je dat namelijk dan.
en in de weekenden wel werken.
Maar ik weet niet precies hoe het zit.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 05:52
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je kunt een uitkering aanvragen (welke weet ik niet precies) van 800 euro
Je moet dan uitgeschreven zijn bij school, geen stufi meer ontvangen, en een bewijs dat je ergens full time bent opgenomen.
Ga eens langs bij het CWI, zij kunnen je vast verder helpen

(of je dan nog mag werken er naast weet ik niet)
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Vraag ivm Uitkering &
Records070
6 25-04-2013 11:17
Werk, Geld & Recht Werk zoeken
roosjuh1988
20 23-05-2011 08:42
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie vraagje over wao
liberty
2 13-10-2005 22:28
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Wat economische vraagjes over een economie PO
triep
1 23-05-2005 16:10
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie vraagje over de verhouding mannen en vrouwen met WAO uitkering
fib
2 06-01-2004 17:33
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Vraag over bdrijfs oriëntatie -> Noem 3 groepen die niet hoeven te werken om in leven
Maradinus
8 17-02-2003 10:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.