Oud 12-01-2003, 11:11
huppel
Avatar van huppel
huppel is offline
hellup, mijn moeder word gek van mij??????????

Ik moet eenbijbaantje zoeken van me moeder want ze word gek van mij.

Ik heb ong. 1 jaar folders rondgebracht maar dat vond ik niet leuk meer.


Dus wie heeft er leuke tips ofzo stuur effe een berichtje!!!!!!!!!

Thnxs alvast
__________________
Een hele grote DI-RECT fan, JAMIE, BAS TIM EN SPIKE JULLIE ZIJN GEWELLDIG
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2003, 11:14
liefschatje
liefschatje is offline
vanaf je 16de kan je bij de EFTELING komen werken! er is daar altijd te weinig personeel en het is er heel erg gezellig!! het verdient wel een beetje weinig (als je 16 bent 2,91 euro) maar het is wel heel leuk!!!
__________________
ik ben bi (Bijzonder Interessant) :);)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 11:19
Violet15
Violet15 is offline
Je kan in een winkel gaan werken, moet je zorgen dat je een afwisselend werk heb, want anders gaat het snel vervelen, het verdient niet zoveel, maar het is wel heel leuk werk.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 11:26
huppel
Avatar van huppel
huppel is offline
Dat lijkt me wel cool, om in de EFTELING te werken.

Maar ik woon in Nijmgen dat is erug ver van de EFTELING af en me ouders gaan me er echt niet heen brengen en met de bus/trein durf ik niet
__________________
Een hele grote DI-RECT fan, JAMIE, BAS TIM EN SPIKE JULLIE ZIJN GEWELLDIG
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 11:30
Verwijderd
Je zou ook al je geld gelijk weer kwijt zijn aan de reiskosten dan. Plus van wat ik van mensen hoor, is het helemaal niet zo leuk om in bv. de Efteling te werken. Zoek een (leuke) winkel op, loop naar binnen en vraag of ze nog mensen zoeken (of geen zoeken ).
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 11:47
Leechke
Avatar van Leechke
Leechke is offline
Ik werk bij de Pizzaria ik serveer en neem bestellingen op.. Ik krijg 3 euro per uur.. ben 13.. Ik werk op woensdag vrijdag zaterdag en zondag van 5 tot 9 (avond)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 12:07
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Leechke schreef:
Ik werk bij de Pizzaria ik serveer en neem bestellingen op.. Ik krijg 3 euro per uur.. ben 13.. Ik werk op woensdag vrijdag zaterdag en zondag van 5 tot 9 (avond)
hopelijk komt er nooit een arbeidsinspecteur (of hoe noem je die mensen?) langs, want dan word je waarschijnlijk (volgens mij) meteen ontslagen (je bent te jong).

verder: er is zo veel leuks, hangt er vanaf waar jouw interesses liggen. ga evt naar een uitzendbureau om te vragen of ze wat voor je hebben.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 13:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Op je 15e mag je nog niet zo superveel doen, dus je komt meestal als vakkenvuller terecht.

Ga naar een winkel die je leuk lijkt om daar te werken (en dichtbij is ook wel handig ) en vraag of ze nog mensen nodig hebben. Waarschijnlijk zal je dus idd met vakkenvullen beginnen, maar in april (als je 16 wordt) mag je mss ook kassa gaan draaien.
Mijn ervaring is dat het werk dan meteen een stuk leuker wordt, want je hebt dan meer afwisseling.

Lijkt je dit niks, ga dan eens naar een uitzendbureau, daar kunnen ze je ook wel verder helpen!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 13:41
huppel
Avatar van huppel
huppel is offline
Tja ik weet niet of ik wel vakken wil gaan vule, al die verhalen die hoor!!!!!!!!!
De meeste uit mijn klas werken wel in een supermarkt, maar die verhalen en ze doen het alleen omdat ze geld nodig hebben.
Maar in ben in April 16 misschien ga ik dan wel achter de kassa.

iedereen bedankt voor de tips!!!!!!!!!!!
__________________
Een hele grote DI-RECT fan, JAMIE, BAS TIM EN SPIKE JULLIE ZIJN GEWELLDIG
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 14:05
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik wou ook niet in een winkel werken. Ten eerste had ik al werk voor op zaterdag maar dat was te weinig.
Toen heb ik me gewoon aangemeld bij een uitzendbureau en via hun ben ik aan ander werk gekomen. En toevallig is het leuk werk en het bedrijf is super hele gave collega's enzo.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 15:18
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
linda85 schreef:
Op je 15e mag je nog niet zo superveel doen, dus je komt meestal als vakkenvuller terecht.

Zelfs dat mag niet meer, moet je tegenwoordig 16 voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 16:10
Verwijderd
je kan ook in een restaurant gaan werken als ober ofzo
of proefpersoon worden (als je dat qua leeftijd al mag.. )
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 16:26
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Mariebel schreef:
Zelfs dat mag niet meer, moet je tegenwoordig 16 voor zijn.
niet dat ik weet hoor. je mag er ook best 15 voor zijn. alleen ook dan mag je weer minder. en je mag niet 's avonds werken. Winkels geven wle de voorkeur aan iemand van 16 ja
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:32
huppel
Avatar van huppel
huppel is offline
Maar in April ben ik 16. En in Mei ben ik al klaar van school dus dan heb ik meer keus. Want dan mag ik meer
__________________
Een hele grote DI-RECT fan, JAMIE, BAS TIM EN SPIKE JULLIE ZIJN GEWELLDIG
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:53
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
moet je bij de kartbaan gaan werken heb ik ook gedaan. wat je dan moet doen is letten op de baan. als iemand vast staat moet je daar naartoe rennen en losmaken (achteruit trekken) dat is het minst leuke van het werk maar het leukste is

als je niets te doen hebt ga je kartjes poetsen. dan zijn de banden nat en die moeten droog worden. dan maak je een paar u bochtjes en dan zet je hem terug (keigaaf) en
als er iemand niet naar de regels luisterd mag je hem van de baan gooien. en dat kost die gast 12 euro dat is gaaf want dan voel je de macht en als je mazzel hebt zit er gelijk ook een paintball gedeelte bij. daar moet je opletten of ze het goed doen dus af en toe naar binnenlopen met een geweer en als iemand het niet goed doet schiet je hem overhoop (jij hebt een volautomatisch geweer zij niet zo'n ding schiet 60 kogels per minuut en die dingen komen hard aan) als je daar geen zin in hebt om naar binnen te gaan blijf je gewoon wachten een uur lang en een beetje lopen klooien met die geweren daar.

en het verdient best veel omdat je over de baan rent (terwijl er 15 andere karters overheen rijden met gemiddeld 50 60 km per uur) en je moet mensen eraf gooien en die kunnen flink agressief worden
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:59
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef:
niet dat ik weet hoor. je mag er ook best 15 voor zijn. alleen ook dan mag je weer minder. en je mag niet 's avonds werken. Winkels geven wle de voorkeur aan iemand van 16 ja
Het broertje van mijn baas wou werken, hij is 15 en kon dus niet bij ons aan het werk omdat ie geen 16 is (en ik werk in een supermarkt)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:06
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
ik den kdat de baas dat gewoon zelf niet wou!

angezien er bij ons wel vaker kinderen van familie dagje meelopen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:19
*×*M!§T€€Q*×*
Avatar van *×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
in videotheek is ook wel heel erg leuk
__________________
IF U LUV SUMTHIN' LET IT GO IF IT CUMZ BACK 2 U ITZ URS IF IT DOESN'T...IT NEVER WAS!¡!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-01-2003, 21:34
Thomas
Thomas is offline
Ga op onderzoek uit. Je hebt tegenwoordig niet zoveel meer te kiezen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 22:19
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef:
ik den kdat de baas dat gewoon zelf niet wou!

aangezien er bij ons wel vaker kinderen van familie dagje meelopen
Ze wou het wel, ze heeft het speciaal nog voor hem nagevraagd, die kinderen die dan meelopen is dan zeker zwart, deed ik altijd bij mn vader
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 22:28
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
geen idee maar ik weet wel dat er bij ons ook mensen van 14 vast werken WIT. en dat dat gewoon mag als je het maar goed verpakt in wat ze doen he
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:14
huppel
Avatar van huppel
huppel is offline
bedankt iedereen ik heb nu veel keus door jullie!!!!!!!!!!!!!

ik zal zeker iets vinden,

thnxs iedereen
__________________
Een hele grote DI-RECT fan, JAMIE, BAS TIM EN SPIKE JULLIE ZIJN GEWELLDIG
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Stage vergoeding te laag?
pietervdb
49 04-07-2008 01:18
Psychologie Hoe kijk je terug op hoe je leven een paar jaar geleden was?
Somebody Special
50 04-04-2005 22:01
Liefde & Relatie Eerste stap
Verwijderd
25 30-03-2003 22:22
Werk, Geld & Recht bijbaantje gezocht
dyfusica
17 19-03-2003 22:25
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11
Werk, Geld & Recht Werk nodig nu!
KrizzZzZZzzjE :P
1 20-01-2003 15:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.